SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
foebelequote:
Je zou dit maar als objectieve kijker moeten zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
ze moeten de 2e helft maar niet meer spelen
ik heb ADO - Ajax al gezien vandaagquote:Op zondag 17 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou dit maar als objectieve kijker moeten zien.
Dat publiekquote:Op zondag 17 januari 2016 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
ik heb ADO - Ajax al gezien vandaag
dan lijkt dit bijna Champions League
wat hebben ze gedaanquote:Op zondag 17 januari 2016 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat publiekWat een verschrikkelijke tokkies
Oerwoudgeluiden, bananenliedjes, Schaken toezingen als Cilessen nokkie traptquote:
Dat kan ik toejuichenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Schaken toezingen als Cilessen nokkie trapt
en lekkerquote:
Miljoenen betalen voor middelmaat als Toornstra en Vejinovic maar Vilhena geen basisplaats gevenquote:
lijkt me ook niet heel lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 15:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb watermeloensap
Niet zo heel lekker
Ach, de helft van het Feyenoord-topic rukt zich nog steeds elke avond af op Martin van Geel dusquote:Op zondag 17 januari 2016 15:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Miljoenen betalen voor middelmaat als Toornstra en Vejinovic maar Vilhena geen basisplaats geven
Watermeloen heeft ook geen sterke smaak.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb watermeloensap
Niet zo heel lekker
Het heeft een beetje een chemische smaak.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watermeloen heeft ook geen sterke smaak.
En dan tot de 85ste minuut wachten met Achabar, kut Molukkerquote:
Had ik niet verwacht. Het lijkt mij meer een waterige smaak te hebben. Waar had je het gekocht?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Het heeft een beetje een chemische smaak.
Heb je alles af kunnen krijgen voor je werk? Of krijgt Loka niet zoveel aandacht vandaag?
Wow, 70. Ben de laatste maanden niet eens meer zo actief. Ik heb begin 2015 dus echt geen leven gehadquote:Op zondag 17 januari 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
GC / Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum? deel 2. Nr 30Maar gelukkig zijn er GRTD-ers die hoger staan.
Heb je wel eens watermeloen schepijs gegeten? Daar smaakt het naar eigenlijk. Maar dat vind ik vaak ook niet naar watermeloen smaken.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht. Het lijkt mij meer een waterige smaak te hebben. Waar had je het gekocht?
Nee, nog niet. Moet nog 13 proefwerken nakijken.
Loka krijgt weinig aandacht inderdaad. Ik ga zelfs niet voor haar koken.
Vijf plekken omhoog gegaan. Hmmquote:Op zondag 17 januari 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow, 70. Ben de laatste maanden niet eens meer zo actief. Ik heb begin 2015 dus echt geen leven gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |