Die E61 moet je ook laten staan, erg onbetrouwbaar qua elektronica. Dan beter een E91 pakken, maar die zal je te klein vinden? F11 is mooie bak natuurlijk, maar nog ruim buiten budget lijkt me.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:36 schreef IrishBastard het volgende:
159 is op zich wel mooi, maar vanbinnen vrij klein. Daarnaast het stigma van onbetrouwbaar (alhoewel die JTD's het prima doen...). BMW kan me gewoon niet zo bekoren, hoewel ik wel aardig wat 525 en 530's heb zitten bekijken gisteren. Vind ze gewoon nogal saai
Kapot ventiel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:03 schreef NikeyAjax het volgende:
Wat kan er mis zijn?
Ik wil mijn banden van mijn V60 op spanning brengen, 3 van de 4 banden werken prima met z'n digitale pomp bij een tankstation. Maar de band linksvoor doet niets, de pomp laat zelfs niet de huidige druk in de band zien.
Voor de zekerheid nog een andere pomp geprobeerd, maar er gebeurt helemaal niets.
Ziet er netjes uit ja. En de zaken gaan goed, als je dat kan stukslaan op een autoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:36 schreef IrishBastard het volgende:
Jazeker, en voor donderdag al een afspraak staan. Mocht dat niets worden heb ik vrijdag al een tweede staan
Mooi, want genoeg reden om niet te onderhandelen van mijn kant
Straks eens bellen voor een import rode V70 R-design die in Groningen staat. Wel iets meer gelopen (194k) maar werkelijk een plaatje en écht full options. Sowieso is rationeel die 10-20k in kilometers natuurlijk niet zo veel boeiend, als het onderhoud maar goed is. Alleen voor je gevoel is het verschil tussen 184 en 194k groot
Meh, het scheelt niet zo veel. Als dit niets wordt heb ik wel nog wat in Dld op het oogquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit ja. En de zaken gaan goed, als je dat kan stukslaan op een auto
Overigens zou ik voor dat geld liever zelf gaan importeren. Heb je die tussenpersoon eruit, scheelt geheid knaken.
Hangt er maar net vanaf waar je woont of het ver weg is hequote:Op woensdag 20 januari 2016 08:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is inderdaad het nadeel van een auto zo ver weg kopen ja. Laatste keer heb ik het ook zo gedaan. Wel iets goedkopere automobiel
Dat valt niet tegen inderdaad. Ik zit er iets boven. Maar goed, ik heb een chipkuurtje gedaan, preventieve luchtinlaatreiniging en behalve de beurtjes eigenlijk alles uitbesteed. Voor een E-segmenter is vijf ct/km best een net bedrag lijkt me.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:18 schreef IrishBastard het volgende:
Net alle facturen opgeteld van het onderhoud (alleen onderdelen, APK en een aantal keer uitlijnen, geen arbeid dus) en het audiosysteem. Komt op ¤2686 in een jaar en 3,5 maand
Was toch duizend euro meer dan geschat Zit wel ook 500 euro aan audio en bluetooth in, dus dan valt het mee. Gedeeld over 50.000km is het 'maar' 5,3 cent/km. Dat valt me dan weer niet tegen voor het feit dat hij ruim 4 ton gelopen heeft
Daarom, van tevreden hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat valt niet tegen inderdaad. Ik zit er iets boven. Maar goed, ik heb een chipkuurtje gedaan, preventieve luchtinlaatreiniging en behalve de beurtjes eigenlijk alles uitbesteed. Voor een E-segmenter is vijf ct/km best een net bedrag lijkt me.
Mja, maar als het nou één of twee dingetjes waren, maar er zat minstens voor 4k totaal aan werk in, en dat bij een 'specialist met betrouwbare en traceerbare auto's'. Kerel, je hebt niets zelf gecontroleerd en doet net of het normaal is dat geschreven beurten niet uitgevoerd zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 10:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zonde man. Krassen en velgen zijn natuurlijk altijd wel bij te werken, maar daar hangt een prijskaartje aan. Beurtje kost je de kop niet en ook de remmerij is voor jou prima zelf te doen. Alleen moet er dan echt wel wat met de prijs gebeuren ja...
Dit niks voor je?
https://suchen.mobile.de/(...)elId=34&pageNumber=2
Kost je wel een dagje rijden
Dat had gekund (thuisbrenger bij V40) maar dan had ik nog naar garage gemoeten om die band te laten fixen. Nu hoop ik voorlopig weer ff vooruit te kunnenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:18 schreef r8v2 het volgende:
Thuis zijn en niet ff het reservewiel erop kunnen zetten .
Nee, had 'm alleen naar dezelfde plek gereden als de oude toen voor verkoop foto's. Had nu op dezelfde plek dezelfde fotoquote:
Zeker. Scheelt ook als Yashi een keer wil rijden. Als mijn stoel eenmaal ingesteld stond mocht ze 'm voorheen niet verstellenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Netjes man
Altijd fijn, die elektrische shit via de AB. Als dan iemand anders gereden heeft staat het zo weer goed. Scheelt gekloot. Ideaal.
Jullie hebben de Piratin volgens mij nooit gezien hè? Dan ga je helemaal lachen. Is dus ook altijd gedoe met stoelverstelling.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeker. Scheelt ook als Yashi een keer wil rijden. Als mijn stoel eenmaal ingesteld stond mocht ze 'm voorheen niet verstellen
Leren om rustig aan te doen, met de rechtervoet!quote:Op zondag 7 februari 2016 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Jep
Loopt wel iets schadelijker: eerste tank 1 op 12,8 Boordcomputer gah nog erger aan trouwens, die meende 7,9l/100km nodig te hebben
Vorige deed gemiddeld 1 op 13,8/14 ofzo...
Hoe?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:16 schreef Maegrim het volgende:
boordcomputer is in te stellen in km/liter he bij mijn 2001 in ieder geval
Iets zegt me dat ik eerder iets minder zuinig ga rijden dan zuinigerquote:Op zondag 7 februari 2016 17:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Leren om rustig aan te doen, met de rechtervoet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |