SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 33cm roddel over hemquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef FrauMilena het volgende:
Wie is Johannes. Ik lees veel over hem en weet dat Loka hem wel wil raken but that's it.
Loka is niet de enige die hem wil raken hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:04 schreef FrauMilena het volgende:
Wie is Johannes. Ik lees veel over hem en weet dat Loka hem wel wil raken but that's it.
wil jij dat ook?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, johannes wacht tot ik 27 ben.![]()
Etsu en Paxcon ook zeker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Loka is niet de enige die hem wil raken hoor
Over hoogstens 10 min? Ff snel douchenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jaaa.
Ik denk alleen niet dat ik me kan concentreren
Is goed! Douche-ze.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over hoogstens 10 min? Ff snel douchen
Alsof jij (voetbal uitgezonderd) onze buren heel vervelend vindtquote:
Nou als wij gaan curven ga jij maar fappen of zo.quote:
ik vind ze ook vaak vervelend in het dorp van mijn ouders omdat je dan alsnog Duits moet praten, terwijl zij naar een ander land gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alsof jij (voetbal uitgezonderd) onze buren heel vervelend vindt
[..]
Nou als wij gaan curven ga jij maar fappen of zo.
Je weet wat ze zeggen over Groningen Nee ja da's vervelend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind ze ook vaak vervelend in het dorp van mijn ouders omdat je dan alsnog Duits moet praten, terwijl zij naar een ander land gaan.
Waarom wil je dit weten?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
Even iets heel anders, kennen jullie Maison de Bonneterie in Den Haag en zo ja, ook de trappen?
Het hele internet draait op verhalen die niet boeiend zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Anders is mijn verhaaltje dat ik wil delen wel heel erg onboeiend.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alsof jij (voetbal uitgezonderd) onze buren heel vervelend vindt
[..]
Nou als wij gaan curven ga jij maar fappen of zo.
spelletje, achtung die kurve is de versie die ik ken. Je bent een lijntje dat langer wordt en kan sturen en je moet niet in de andere lijntjes crashenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
Wat is curven eigenlijk precies, geen zin in Google
Ow dacht iets geils. ik heb windows phonequote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spelletje, achtung die kurve is de versie die ik ken. Je bent een lijntje dat langer wordt en kan sturen en je moet niet in de andere lijntjes crashen
ik kom al, ik kom al.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:39 schreef FrauMilena het volgende:
Fappen kan nooit heel lang duren. Komen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |