Denk er eens over na? Jij gaat er niet beter van worden, die euro belasting op benzine blijft een euro, dat is een feit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Calcio het volgende:
Ja lekker belangrijk, zolang ik kan blijven rijden boeit het niet
Ik dacht dat alles goedkoper was in Bulgarije!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:34 schreef Dven het volgende:
Moest laatst anders gewoon tien euro voor een litertje olijfolie betalen![]()
![]()
Misschien had het flesje in Nederland wel 15 euro gekost.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles goedkoper was in Bulgarije!
Wat kost benzine daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien had het flesje in Nederland wel 15 euro gekost.
92 cent. Diesel 97 cent. Meeste mensen rijden op gas. Volgens mij heeft het land op Duitsland na de meeste LPG-stations. Kost 45 eurocent.quote:
Nicequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
92 cent. Diesel 97 cent. Meeste mensen rijden op gas. Volgens mij heeft het land op Duitsland na de meeste LPG-stations. Kost 45 eurocent.
Zo'n flauwe grap.....maar stiekem vind ik hem wel grappig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit olie, hooguit een litertje per jaar nodig om bij te vullen dus zal er weinig voordeel van ondervinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |