Weet je wel hoe ranzig pindakaas is? Dan weet je oorlogszones zoals Oostenrijk en Duitsland te trotseren en dan staat er niet eens een maagdelijke blonde puber, vrijstaande villa met miele en levenslange 5x modaal uitkering voor je klaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Hathor het volgende:
Zelfmoord na eerst al die moeite te hebben gedaan hier te komen?
Als je nergens veilig bent.......quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Hathor het volgende:
Cultuurparels die cultuurverrijking niet weten te waarderenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je nergens veilig bent.......
Ik ben het er wel mee eens dat de kwaliteit van pindakaas aanzienlijk gedaald is, maar dan nog...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:42 schreef Grems het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ranzig pindakaas is? Dan weet je oorlogszones zoals Oostenrijk en Duitsland te trotseren en dan staat er niet een maagdelijke blonde puber, vrijstaande villa met miele en levenslange 5x modaal uitkering voor je klaar.
Dit ja; vlucht je uit je eigen land omdat je daar vanwege je geaardheid vermoord zou worden, kom je in een AZC terecht dat vol haatbaarden zit!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je nergens veilig bent.......
Wie weet rook de opvang wel naar houtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat de kwaliteit van pindakaas aanzienlijk gedaald is, maar dan nog...
Die lui hebben een opgeblazen ego. Hun cultuur is uiteraard superieur aan de onze( denken ze ) Waarom zouden wij anders zo dom zijn om hun binnen te laten ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Cultuurparels die cultuurverrijking niet weten te waarderen![]()
![]()
Toch overleden dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:34 schreef deedeetee het volgende:
meer :http://regio.tpo.nl/2016/(...)oet-zelfmoordpoging/
[..]
en : http://www.omroepwest.nl/(...)-Alphen-aan-den-Rijn
En als ze het niet hebben dan blazen ze zichzelf wel op...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die lui hebben een opgeblazen ego. Hun cultuur is uiteraard superieur aan de onze( denken ze ) Waarom zouden wij anders zo dom zijn om hun binnen te laten ?
Ja nou, ik zal er vast niet van kunnen slapen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Toch overleden dus.
Wat sneu voor die man.
Ik hoop zo dat de zelfmoord een andere reden had.....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja; vlucht je uit je eigen land omdat je daar vanwege je geaardheid vermoord zou worden, kom je in een AZC terecht dat vol haatbaarden zit!
nu heeft hij wat hij wildequote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Toch overleden dus.
Wat sneu voor die man.
Ik kan me er iets bij voorstellen als je denkt als homo hier veilig te zijn maar de lui waar je mee in het AZC zit houden niet van homo's en treiteren je tot het punt waarop je dat niet meer aankan. Triest als dit het geval was.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Hathor het volgende:
Mijn zegen hebben ze, laten ze dat dan wel ergens doen waar geen onschuldigen mensen in de buurt zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:47 schreef Wizz-Art het volgende:
[..]
En als ze het niet hebben dan blazen ze zichzelf wel op...
Je kunt het ook minder zwart wit bekijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja nou, ik zal er vast niet van kunnen slapen.
Mwa, dat lijkt me niet het geval, maar dat weet je zelf ook wel.quote:
Ik heb ook altijd, doe dat lekker thuis, maarja dat doen ze dus al met regelmaat...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mijn zegen hebben ze, laten ze dat dan wel ergens doen waar geen onschuldigen mensen in de buurt zijn
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:34 schreef deedeetee het volgende:
meer :http://regio.tpo.nl/2016/(...)oet-zelfmoordpoging/
[..]
en : http://www.omroepwest.nl/(...)-Alphen-aan-den-Rijn
Waarom zoveel politie voor zulke rustige gezinnen?quote:Omdat de gemoederen hoog opliepen, werd extra politie vanuit de hele regio opgeroepen. Er zijn veel politie-eenheden ter plaatse.
De politici zitten daar niet mee hoor. Die interesseren zich niet voor mensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zoveel politie voor zulke rustige gezinnen?
Als het inderdaad een homoseksuele is die zelfmoord heeft gepleegd, kan de politiek weer een dode op haar naam zetten.
Idd, de asielindustrie moet en zal doordraaien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De politici zitten daar niet mee hoor. Die interesseren zich niet voor mensen.
Zelfmoord is toch gelukt? Geen poging toch?quote:Het is onrustig in de noodopvang voor vluchtelingen in Alphen aan den Rijn. Een vluchteling heeft zich zaterdag van het leven beroofd, meldt de politie. Daarop werd besloten alle asielzoekers naar buiten te brengen, waarna het onrustig werd.
quote:Update: volgens een statusupdate op de Facebookpagina van de Stichting Secret Garden (een stichting voor LHBT'ers met een etnische achtergrond) gaat het om een 25-jarige 'LHBT'-vluchteling, dus om een homosekuele en/of transgendervluchteling. "Hij komt hier en vraagt bescherming aan, maar hij kreeg helaas niet de nodige bescherming", aldus de stichting Secret Garden.
Die dacht hier veilig te zijn..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
Schijnt een homoseksuele asielzoeker geweest te zijn btw..
http://regio.tpo.nl/2016/(...)oet-zelfmoordpoging/
Treiteren? Reken maar op zware intimidatie, bedreiging en waarschijnlijk ook mishandeling.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen als je denkt als homo hier veilig te zijn maar de lui waar je mee in het AZC zit houden niet van homo's en treiteren je tot het punt waarop je dat niet meer aankan. Triest als dit het geval was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |