Damn, dat soort mensen moeten gewoon direct naar Friesland worden verbannenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze hebben toch al zeker een krat cola weggezopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hek eromheen en alle Ünter menschen erbinnen flikkerenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, dat soort mensen moeten gewoon direct naar Friesland worden verbannen
Vloeibaar suiker drinkenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze hebben toch al zeker een krat cola weggezopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze komen uit een stukje brabant dat aan belgië grenst. Gewoon aan hun geven al vermoed ik dat de belgen er ook niks mee te maken willen hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hek eromheen en alle Ünter menschen erbinnen flikkeren
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hek eromheen en alle Ünter menschen erbinnen flikkeren
Dat kan ook, gewoon aan belgië geven en hun opzadelen met het probleemquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze komen uit een stukje brabant dat aan belgië grenst. Gewoon aan hun geven al vermoed ik dat de belgen er ook niks mee te maken willen hebben
Een nieuw gebod in de Geerd Gebodenquote:
Hoe is het met de bijbel eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een nieuw gebod in de Geerd Geboden
Die is in de maak, zodra er stukken klaar zijn voor publicatie worden ze online gegooid!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe is het met de bijbel eigenlijk?
Vraag je me nou om m'n hersens te gebruiken? Dat heb ik op die psychologische keuring al een uur of 5 gedaan. De rest van de maand hebben die geen capaciteit meer hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met de bijbel eigenlijk?
Die is in de maak, zodra er stukken klaar zijn voor publicatie worden ze online gegooid!
Er mogen ook altijd toevoe
Dan neem ik die taak wel verder op me! Voor Geerd doe ik dat graagquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Vraag je me nou om m'n hersens te gebruiken? Dat heb ik op die psychologische keuring al een uur of 5 gedaan. De rest van de maand hebben die geen capaciteit meer hoor
Hoe ging die test er eigenlijk aan toe?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Vraag je me nou om m'n hersens te gebruiken? Dat heb ik op die psychologische keuring al een uur of 5 gedaan. De rest van de maand hebben die geen capaciteit meer hoor
Best vermoeiend maar heb het gehaald!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ging die test er eigenlijk aan toe?
Maar wel gewoon gehaald als een baas, zoals verwacht wasquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Best vermoeiend maar heb het gehaald!
Heb maar niet vermeld dat ik op FOK! zit, dat scheelt wel denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel gewoon gehaald als een baas, zoals verwacht was
Bonuspunten juist, want Geerd zit ook op FOK!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb maar niet vermeld dat ik op FOK! zit, dat scheelt wel denk ik
Scheelt 2 x keer de helftquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb maar niet vermeld dat ik op FOK! zit, dat scheelt wel denk ik
Kom in die WA dan!quote:
Ik zit hier aan de eerste Gladiatorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |