Nu werkman hier is durft niemand meer te komen want werkman stort ze in het beton.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er kwamen blijkbaar wat gasten van KLB langs?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Vannacht ergens, tussen 12 en 1 begon het volgens mij
Werkman !!!! Baaasquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetjequote:
Sletjequote:
Tijdverspilling joh!quote:
Ik heb er wel meer getapt, alleen nog 0 voor mezelfquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
Derde pilsje is getapt, deze is op Geerd God![]()
Geerd zou het doen!
Ik tel alleen de biertjes die ik voor mezelf tap, voor klanten tell ik alleen vaten!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer getapt, alleen nog 0 voor mezelf
Ik heb m'n 20 liter vat nog niet eens hoeven wisselenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
ik heb vandaag gvd 2 x een 50 liter vat mogen wisselen en dan stond ik nog op de kleine bar
Het is algemeen bekend dat Brabo's minder hard kunnen zuipen dan echte Limburgers!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb m'n 20 liter vat nog niet eens hoeven wisselen
Ben ongeveer 9 liter kwijt vanavond tot nu toe
Dit was echt in en in triest, die verdienen zelfs de titel brabo niet eens! Stelletje 020'ersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Brabo's minder hard kunnen zuipen dan echte Limburgers!
Mensen die de boodschap Geerds willen horen, maar nog niet klaar zijn om erover mee te pratenquote:
Mensen die niet doorzuipenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Dit was echt in en in triest, die verdienen zelfs de titel brabo niet eens! Stelletje 020'ers
Ze hebben toch al zeker een krat cola weggezopenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die niet doorzuipen![]()
Niet doorzuipen![]()
Niet zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |