Tegen pakweg de onderste vijf zijn ze niet kansloos, al moet het meezittenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is dan ook meteen 1 van de laatste 3 punters die de Graafschap dit seizoen nog zal halen.
Bloedstollend inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan deze partij aanraden. De beste ooit
Ik vind het wel leuk dat die filmpjes van Mato tussen de 5 en 10 minuten duren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan deze partij aanraden. De beste ooit
Dat is dezelfde.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier had wit mat kunnen zetten door te rokeren, wat een baas
Je moet toch wel wat conditie hebben om die klok elke keer in te drukken nadat je een zet gedaan hebt.quote:
Ja dit lijkt mij dan ook leuker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet toch wel wat conditie hebben om die klok elke keer in te drukken nadat je een zet gedaan hebt.
schaken is wel leuk.quote:
NEC - Willem 2 neem ik aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
benieuwd met welke pot ze beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |