Gelukkig heb ik hier boven geen Fox Sports anders kwam mijn nofap enorm in gevaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap niet waarom Mani zo'n fan is van De Eretribune.
Ik zat even in een ander topic, dit stond overigens onder mijn Control-V.quote:
Ik weet zeker dat Cavaliers ontroerd isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat even in een ander topic, dit stond overigens onder mijn Control-V.
Cavaliers fantopic.
Ik heb meer liefde voor Pereiro dan voor mezelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat even in een ander topic, dit stond overigens onder mijn Control-V.
Cavaliers fantopic.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
SPT / [Darts #71] Q-School! Hup Dick van Dijk!
Cambuur - Vitesse en alle kanten op. Drink er nog eentje, Mex.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen wel een lollige voetbalavond. Geen echt aansprekende affiches, maar wel 4 wedstrijden die alle kanten op kunnen
Bal is rond, elf tegen elf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur - Vitesse en alle kanten op. Drink er nog eentje, Mex.
Da's wel het minst aansprekende affiche inderdaad, maar Cambuur balde aan het eind van de eerste seizoenshelft best aardig. Als het uit was geweest was Cambuur volledig kansloos geweest, maar op het kunstgras is de bal rond en is het 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur - Vitesse en alle kanten op. Drink er nog eentje, Mex.
Tegen een offday hebbend NEC en Excelsior.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel het minst aansprekende affiche inderdaad, maar Cambuur balde aan het eind van de eerste seizoenshelft best aardig. Als het uit was geweest was Cambuur volledig kansloos geweest, maar op het kunstgras is de bal rond en is het 11 tegen 11.
PEC - Heerenveen en de Graafschap - Excelsior worden wel lollige potjes.
Da's waar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen een offday hebbend NEC en Excelsior.
Joe.
Waar komt je goednieuwsshow van Cambuur opeens vandaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar met die trainerswissel moet ik het nog maar zien bij Vitesse. Al heb ik ze wel overal op een simpele overwinning gezet
Ik heb groot vertrouwen in Latsjman, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt je goednieuwsshow van Cambuur opeens vandaan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |