abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159129037
Hallo iedereen,

Ik heb heb echt een probleem en hoop dat jullie mij willen helpen.

Ik heb nu bijna een jaar een relatie met mijn vriendin en ben nog steeds erg gek op haar. Onze seks is echt dikke prima. We praten regelmatig over wat we fijn vinden en proberen zo nu en dan ook graag nieuwe standjes. Mijn vriendin geeft zelf ook aan dat ze de seks erg fijn vind. Ik doe hier ook erg mijn best voor door goed aan te voelen wat ze fijn vind.

Wat ik minder fijn vind is dat ik ALTIJD moet beginnen met seks. In het begin vond ik dit niet zo erg maar begin mij er steeds meer aan te irriteren. Ik krijg zo het gevoel of ik altijd degene ben wie zijn seks trekken moet hebben. Ik heb mijn probleem dus bij haar voorgelegd en eerlijk verteld hoe ik mij er bij voel. Ze had hier ook alle begrip voor maar vertelde mij dat ze van zich zelf nooit zon zin heeft in seks. maar als ik dan begon dat ze daar in omslaat. Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje makkelijk gezegd. Nu ben ik de hele tijd de gene wie haar op moet gaan winden. Ze had beloofd dat ze wat vaker zou gaan beginnen met seks.

Na loop van tijd begint dit weer steeds minder te worden en beginnen mijn frustraties weer op te lopen. Ik ben er een beetje klaar mee om er elke keer maar mee te beginnen.

Ik vind het geweldig als mijn vriendin ook een keer niet van mij af kan blijven en lust naar mij heeft. (ik denk dat elke man wel begrijpt wat ik bedoel)

Ik vind haar echt een leuke meid en wil de rest van mijn leven met haar delen maar krijg mijn trekken niet van haar vandaan en wil ze niet bij een ander meid gaan zoeken.

Wat moet ik nu doen? ik weet het echt niet meer.
pi_159129064
Je er bij neerleggen of een ander zoeken.
L2B's Mixcloud
pi_159129095
Ja, het verschil tussen man en vrouw :')

Doe niet zo verwijfd TS
pi_159129097
Dan begin je niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159129117
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef dopfles1 het volgende:
Ja, het verschil tussen man en vrouw :')

Doe niet zo verwijfd TS
:?
Conscience do cost.
pi_159129171
Ik snap best dat vrouwen minder zin hebben in de seks dat mannen. Maar het zou fijn zijn als zij daar ook is mee zou beginnen. Wat vind jij daar verwijfd aan?
pi_159129206
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
pi_159129240
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik snap best dat vrouwen minder zin hebben in de seks dat mannen.
Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.
Conscience do cost.
pi_159129241
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
Herman, kom er maar in.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159129300
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:09:02 #11
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_159129403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
Haha trekken. Ergens anders vandaan.
Sorry.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_159129420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.
ontwetend zijn :')

Eerste paar maanden vd relatie heeft de vrouw evenveel zin in seks

Daarna wordt het steeds minder en moet de man idd het initiatief nemen.

zo ies natuur
pi_159129438
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik zou iemand zoeken die seksueel een beetje op hetzelfde niveau als jij zit. Rukken moet ook gebeuren maar niet om die reden is mijn idee.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_159129466
Nee dat is ook niet helemaal waar. Ik vroeger een vriendin gehad wie wel veel seks wilde en dat bleef ook zo.
pi_159129482
AMG daar zat ik ook aan te denken maar ze is te leuk om te laten lopen dus blijf ik met mijn probleem zitten
pi_159129637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Blacky-Ready het volgende:
AMG daar zat ik ook aan te denken maar ze is te leuk om te laten lopen dus blijf ik met mijn probleem zitten
Proberen kan geen kwaad en wie weet draait ze nog bij.
Ben je misschien te lief?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_159129672
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

zo ies natuur
Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...
pi_159129850
Ik ben best wel lief voor haar maar dat gaat een beetje vanzelf. Heeft dat er wat mee te maken denk je?
pi_159129889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...
pi_159129952
Praat erover met haar
pi_159130025
Ik moet ook altijd meteen beginnen met seks bij mijn vriendin.
Daarna krijg ik pas koffie, heb daar zo de schurfthekel aan gekregen!
pindazakje
pi_159130173
Calcio heb ik gedaan maar het begint weer minder te worden. Ik heb geen zin om elke keer maar vragen om seks. Een vrouw moet dat soms ook is uit zichzelf doen. Als ik haar elke keer maar moet vragen. Ik vind het relax als een meisje uit haar zelf ook een keer zin in heeft snap je?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:47:57 #23
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_159130361
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je er bij neerleggen of een ander zoeken.
Dit dus.
Het zal toch niet veranderen aangezien je het al heb geprobeerd en er niks veranderd is
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_159130626
Ik denk als het nog lang zo aan blijft houden ik haar nog een keer duidelijk maak dat ik mij er aan irriteer en dan leg ik het er wel bij neer
pi_159131440
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik denk als het nog lang zo aan blijft houden ik haar nog een keer duidelijk maak dat ik mij er aan irriteer en dan leg ik het er wel bij neer
Ik ken de situatie bro. Hold on be strong.
pi_159131735
wel erg vervelend idd maar ja wat doe je er aan he..... als je heel erg verlieft bent op haar dan zou je het toch gewoon moeten acepteren denk ik.
pi_159131928
hoe ga jij hier mee om dan?
pi_159132194
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:49 schreef Blacky-Ready het volgende:
hoe ga jij hier mee om dan?
hoe ik daar mee omga bedoel je???
pi_159132222
heb jij het zelfde probleem matthias?
pi_159132356
ja nou bij mij is het niet zo heel erg..... ik heb zelf heel erg veel gedult met mijn vriendin... en op sexs gebied neem ik meestal zelf wel het initiatief.....en dat vind ik opzich ook niet heel erg.

ik begrijp wel je frustratie hoor.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:34:10 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159133585
quote:
Zelfde 'probleem' hier. Ik moet ook altijd beginnen of ten minste 9 vd 10 keer. Als de seks daarna gewoon goed is en ze je alle hoeken van de kamer laat zien zou ik me dr maar gewoon bij neerleggen. Ligt ze er daarna ook nog als een zak aardappelen bij dan kan je wellicht eens gaan kijken voor een ander .
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159134490
Hoevaak per week TS?
pi_159136438
Dat ik sex heb?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:52:59 #34
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_159136515
Had ik ook met mn ex...

Ging hem niet worden, fucking hatelijk altijd als eerste de eerste stap moeten zetten
pi_159137847
Schoongemaakt.

Doe normaal en anders niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159139241
quote:

[..]

zo ies natuur
Zo ies natuur ongetwijfeld voor de eenvoudige onaantrekkelijke man.
Conscience do cost.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 00:07:52 #37
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159139349
Over welke tijdspanne hebben we het eigenlijk? Tenzij je er elke dag overheen wilt rijden, voel ik je
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159144806
Het liefst elke dag natuurlijk maar 2 x per week minimaal vind ik. Ik denk dat ik maar even aan kijk of de situatie beter word binnen nu en een maand. Als dit niet het geval is ga ik gewoon niet meer om seks vragen dan heb ik daar geenzin meer in. Als ze vvervolgens vraagt waarom dan vertel ik haar gewoon eerlijk dat ik daar geen zin meer in heb. Misschien dat het lampje dan gaat branden.
pi_159145725
Zo eentje heb ik er ook gehad. In het algemeen moet je gewoon het beste van elkaars eigenaardigheden maken en die dus accepteren. Zij had dan wel zin, maar zette gewoon nooit de eerste stap, terwijl als ik begon ze gewoon meteen met volle overgave en initiatief antwoordde. Toen ben ik haar daarmee gaan plagen, haar lekker even laten wachten, vragen waar ze zin in had enzo. Dan moest ze blozen, en dan ging ik haar vragen of ze het leuk vond als ik haar aan het blozen maakte, want ze bloosde ook altijd als ze klaarkwam.

Je moet het gewoon niet zo op je ego betrekken, en het accepteren, vanuit acceptatie kan ze zichzelf daarin ontwikkelen. Het moet tenslotte toch uit haarzelf komen, dat is niet iets waar je afspraken over kunt maken, daarmee is het 'probleem' niet opgelost, dat is symptoombestrijding. Neem haar met eigenaardigheid, en dan kan het maar zo zijn dat ze je over een paar jaar bespringt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159145849
quote:

[..]

zo ies natuur
Zegt de eeuwige maagd of niet soms?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159146108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Zegt de eeuwige maagd of niet soms?
Heb al een aantal jaren een vriendin hoor :')
pi_159146128
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Heb al een aantal jaren een vriendin hoor :')
En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159146144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef erodome het volgende:

[..]

En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?
Het is toch algemeen bekend.

"nadat je trouwt heb je nooit meer seks" ken je vast wel.
pi_159146163
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend.

"nadat je trouwt heb je nooit meer seks" ken je vast wel.
Het is een fabeltje...
Vandaar ook al die scheidingen rond de 30/35 jaar, dat de vrouw daarna haar jeugd gaat herwinnen zeg maar ;)
pi_159146189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een fabeltje...
Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.
pi_159146221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een fabeltje...
Vandaar ook al die scheidingen rond de 30/35 jaar, dat de vrouw daarna haar jeugd gaat herwinnen zeg maar ;)
Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.
pi_159146231
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:28 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.
Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.
De gemiddelde vrouw houdt ook gewoon van seks, seks is nu eenmaal erg lekker als het goed is. Als dat niet goed is krijg je een vrouw die steeds minder wil, of als andere zaken niet goed zijn in de relatie.

Tuurlijk zijn er ook mensen met een lager libido en mensen met een hoger libido, maar de meeste mensen hebben gewoon ook behoefte aan een fijn en goed seksleven.
pi_159146244
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.
De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ook ;)
pi_159146256
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.
De gemiddelde vrouw houdt ook gewoon van seks, seks is nu eenmaal erg lekker als het goed is. Als dat niet goed is krijg je een vrouw die steeds minder wil, of als andere zaken niet goed zijn in de relatie.

Tuurlijk zijn er ook mensen met een lager libido en mensen met een hoger libido, maar de meeste mensen hebben gewoon ook behoefte aan een fijn en goed seksleven.
Maar jij doet het ook met andere mannen dan je partner. Heeft dat hiermee te maken? Omdat je met 1 partner niet genoeg afwisseling hebt in de seks etc? En dat je door met meer sekspartners seks te hebben er ook weer meer zin in hebt?
pi_159146273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef erodome het volgende:

[..]

De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ook ;)
Ik denk dat het leven niet om seks draait en dat seks iets is dat je enkel met je geliefde doet. En dat het 100 malen beter is als je dat met iemand deelt die hetzelfde erover denkt.
pi_159146288
En alsof iedere vrouw in haar jeugd erop los neukt :')
pi_159146305
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:32 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Maar jij doet het ook met andere mannen dan je partner. Heeft dat hiermee te maken? Omdat je met 1 partner niet genoeg afwisseling hebt in de seks etc? En dat je door met meer sekspartners seks te hebben er ook weer meer zin in hebt?
Ik val onder een hoger libido. En zo vaak lig ik niet met anderen in bed hoor, 99.9% is gewoon met mijn partner.

Heb het dan ook niet over mijn libido, maar over gemiddeld. Geloof me nu maar gewoon als ik zeg dat vrouwen ook gewoon van seks houden.
pi_159146324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik val onder een hoger libido. En zo vaak lig ik niet met anderen in bed hoor, 99.9% is gewoon met mijn partner.

Heb het dan ook niet over mijn libido, maar over gemiddeld. Geloof me nu maar gewoon als ik zeg dat vrouwen ook gewoon van seks houden.
Ik weet best dat vrouwen gewoon van seks houden.

Maar wat ik niet snap is waarom sommige vrouwen het met verschillende mannen willen doen.
pi_159146327
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:34 schreef dopfles1 het volgende:
En alsof iedere vrouw in haar jeugd erop los neukt :')
Nee, maar als ze in een seksloze relatie hebben gezeten waar dat knaagde willen ze nog weleens wat schade in willen halen.
Vrouwen hebben dan ook hun seksuele top veel later liggen. Vrouwen van 30/35 zijn berucht geil ;)
pi_159146337
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Maar wat ik niet snap is waarom sommige vrouwen het met verschillende mannen willen doen.
Om dezelfde reden als mannen. Omdat het lekker kan zijn.
Ik snap vooral niet dat je daarin specifiek vrouwen noemt.
pi_159146347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Vrouwen van 30/35 zijn berucht geil ;)
Jep dat klopt. :Y
pi_159146399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als mannen. Omdat het lekker kan zijn.
Ik snap vooral niet dat je daarin specifiek vrouwen noemt.
Blame it on human evolution. A man has a vested interest in keeping a high sexual interest in his partner. "For men, a good reason for their sexual motivation to remain constant would be to guard against being cuckolded by another male," lead study author Dr. Dietrich Klusmann told the BBC.

But it's different for women. They have evolved to have a high sex drive in the initial stages of a relationship in order to form a "pair bond" with their partner. Once that bond is formed, interest in sex wanes. In later years, women possibly limit sex.

Eerste hit op google.
  Milf zaterdag 16 januari 2016 @ 12:59:23 #58
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_159146773
quote:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren.. ergeren..
Dus je hebt en topwijf maar gaat zitten zeiken omdat zij geen initiatief toont?

:')!

Als ze aldoor geen zin heeft wanneer je een move maakt heb je een reden om te klagen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_159146823
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, maar als ze in een seksloze relatie hebben gezeten waar dat knaagde willen ze nog weleens wat schade in willen halen.
Vrouwen hebben dan ook hun seksuele top veel later liggen. Vrouwen van 30/35 zijn berucht geil ;)
Maar dat is ook omdat ze dan weten hoe ze goede seks kunnen krijgen. Omdat ze hun eigen lichaam kennen en omdat ze mannen inmiddels kennen.

Niets zo goed voor het vrouwelijk libido als goede seks volgens mij.
pi_159147065
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar dat is ook omdat ze dan weten hoe ze goede seks kunnen krijgen. Omdat ze hun eigen lichaam kennen en omdat ze mannen inmiddels kennen.

Niets zo goed voor het vrouwelijk libido als goede seks volgens mij.
Klopt, goede seks maakt zin.

Vond jouw advies dan ook erg goed, om iemand speels wat uit te gaan dagen en verder niet teveel te pushen voor dat zelf ermee beginnen. Het vuurtje lekker aanwakkeren, dat geeft de meeste kans op meer vrij worden seksueel gezien.

Vaak is het toch onzekerheid/verlegenheid wat maakt dat meiden die wel genieten van seks en niet vaak nee zeggen zelf niet beginnen.
Daarnaast is er een beetje spraakverwarring soms, vrouwen kunnen soms wat subtieler zijn dan mannen hierin waardoor de man denkt dat ze geen eigen initiatief toont.
pi_159147127
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Blame it on human evolution. A man has a vested interest in keeping a high sexual interest in his partner. "For men, a good reason for their sexual motivation to remain constant would be to guard against being cuckolded by another male," lead study author Dr. Dietrich Klusmann told the BBC.

But it's different for women. They have evolved to have a high sex drive in the initial stages of a relationship in order to form a "pair bond" with their partner. Once that bond is formed, interest in sex wanes. In later years, women possibly limit sex.

Eerste hit op google.
Zover ik weet is dit al weer aardig achterhaald, ze zoomen ook te vaak in op een beperkt vlak van seksualiteit.

Ook voor vrouwen zijn er evolutionaire voordelen aan veel seks en evt zelfs verschillende partners, dat is voor man en vrouw vrij gelijk (wat een verrassing aangezien we dezelfde soort zijn ;) ). Maar daarnaast en vooral, seks is lekker, als het goede seks is is het heerlijk. Vrouwen zijn zelfs beter ingesteld op genot dan mannen, alhoewel de extra mogelijkheden ook sneller problemen veroorzaken.
pi_159147222
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Zover ik weet is dit al weer aardig achterhaald, ze zoomen ook te vaak in op een beperkt vlak van seksualiteit.

Ook voor vrouwen zijn er evolutionaire voordelen aan veel seks en evt zelfs verschillende partners, dat is voor man en vrouw vrij gelijk (wat een verrassing aangezien we dezelfde soort zijn ;) ). Maar daarnaast en vooral, seks is lekker, als het goede seks is is het heerlijk. Vrouwen zijn zelfs beter ingesteld op genot dan mannen, alhoewel de extra mogelijkheden ook sneller problemen veroorzaken.
Waarom zou dit achterhaald zijn? En wat bedoel je met een beperkt vlak van seksualiteit?

Wat voor voordelen zijn er voor vrouwen of mannen om veel bedpartners te hebben in een relatie?

En waarom zijn vrouwen beter ingesteld op genot dan mannen?

en natuurlijk is seks lekker, daar gaat het ook niet om. Het gaat om het feit dat (de meeste) vrouwen in het begin van de relatie meer zin in seks hebben dan daarna.
pi_159147341
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:23 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Waarom zou dit achterhaald zijn? En wat bedoel je met een beperkt vlak van seksualiteit?
Omdat er amper naar de vrouwelijke seksualiteit is gekeken in het verleden, dat was een vrijwel onontdekt terrein, nu wordt dat wel gedaan en veranderen inzichten.

Vaak wordt er alleen gekeken naar bv voortplanting, terwijl seksualiteit ook een erg grote sociale factor is bv.

quote:
Wat voor voordelen zijn er voor vrouwen of mannen om veel bedpartners te hebben in een relatie?
Meer concurrentie, dus meer keuze voor goede partners. Bredere genenpoel door verschillende partners, het spreiden van kansen. Maar ook gewoon erg leuk en lekker.
Meer seks (ook met 1 partner) geeft meer binding, hogere kans op nageslacht en is goed voor de geestelijke balans van een mens (m/v).

quote:
En waarom zijn vrouwen beter ingesteld op genot dan mannen?
Waarom weet ik niet, hoe wel. Vrouwen kunnen langer en vaker klaarkomen, maar kunnen ook beter zwelgen in genot zonder gelijk die grote drang naar het eindspel te hebben.
Gemiddeld genomen dan he.

quote:
en natuurlijk is seks lekker, daar gaat het ook niet om. Ik heb totaal geen behoefte om meerdere bedpartners te hebben.
Dat kan en daar is helemaal niets mis mee. Een goed seksleven staat niet gelijk aan meerdere bedpartners, dat kan heel prima met 1 bedpartner.
pi_159147552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat er amper naar de vrouwelijke seksualiteit is gekeken in het verleden, dat was een vrijwel onontdekt terrein, nu wordt dat wel gedaan en veranderen inzichten.

Vaak wordt er alleen gekeken naar bv voortplanting, terwijl seksualiteit ook een erg grote sociale factor is bv.

[..]

Meer concurrentie, dus meer keuze voor goede partners. Bredere genenpoel door verschillende partners, het spreiden van kansen. Maar ook gewoon erg leuk en lekker.
Meer seks (ook met 1 partner) geeft meer binding, hogere kans op nageslacht en is goed voor de geestelijke balans van een mens (m/v).

[..]

Waarom weet ik niet, hoe wel. Vrouwen kunnen langer en vaker klaarkomen, maar kunnen ook beter zwelgen in genot zonder gelijk die grote drang naar het eindspel te hebben.
Gemiddeld genomen dan he.

[..]

Dat kan en daar is helemaal niets mis mee. Een goed seksleven staat niet gelijk aan meerdere bedpartners, dat kan heel prima met 1 bedpartner.
Ik denk dat je de vrouw veel aandacht moet geven en intiem met haar moet zijn en dat de vrouw hierdoor weer zin in seks heeft. Een soort van statement vanuit de vrouw om geen seks te geven indien de man geen interesse biedt in de vrouw/intiem is met de vrouw.

Heeft dus ook met de sociale factor te maken.

Ik snap niet hoe meer concurrentie en keuzes in bedpartners ten goede is van een relatie. Ik vind seks iets dat je enkel met je partner doet en dat het hierdoor speciaal is. Iets wat je samen deelt. Met meerdere partners zal dit verloren gaan. Dus die binding waar je het over hebt gaat dan in mijn ogen verloren.
pi_159147711
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:38 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je de vrouw veel aandacht moet geven en intiem met haar moet zijn en dat de vrouw hierdoor weer zin in seks heeft. Een soort van statement vanuit de vrouw om geen seks te geven indien de man geen interesse biedt in de vrouw/intiem is met de vrouw.

Heeft dus ook met de sociale factor te maken.

Ik snap niet hoe meer concurrentie en keuzes in bedpartners ten goede is van een relatie. Ik vind seks iets dat je enkel met je partner doet en dat het hierdoor speciaal is. Iets wat je samen deelt. Met meerdere partners zal dit verloren gaan. Dus die binding waar je het over hebt gaat dan in mijn ogen verloren.
Ten goede van de natuur, die doet niet zo aan die maatschappelijke normen die wij hebben en nogal veranderlijk zijn.

En leuk dat jij dat vindt en daar moet je dan ook natuurlijk naar handelen voor jezelf. Maar dat gaat niet op voor iedereen.
pi_159147794
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:46 schreef erodome het volgende:
Ten goede van de natuur, die doet niet zo aan die maatschappelijke normen die wij hebben en nogal veranderlijk zijn.

En leuk dat jij dat vindt en daar moet je dan ook natuurlijk naar handelen voor jezelf. Maar dat gaat niet op voor iedereen.
Je gaat nu niet in op het eerste deel van de reactie. Daar ben je het wel mee eens?

Als een man voldoende aandacht en intimiteit geeft aan de partner is er volgens mij helemaal geen behoefte aan meerdere sekspartners e.d.
pi_159147862
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:50 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Je gaat nu niet in op het eerste deel van de reactie. Daar ben je het wel mee eens?

Als een man voldoende aandacht geeft aan de partner is er volgens mij helemaal geen behoefte aan meerdere sekspartners e.d.
Ik ben het ermee eens dat het een totaalplaatje is, als iemand zich verwaarloost voelt op wat voor gebied binnen de relatie komt dat de seks/zin niet ten goede.

En nee dat laatste klopt in het geheel niet. Dat jij geen behoefte hebt aan anderen maakt niet dat anderen dat ook niet hebben. Ik ben dan heel anders hierin dan jou, maar heb gewoon een goede relatie met een zeer goed seksleven. Sterker nog, als daar wat aan zou schorten zou ik juist het met anderen in de koelkast zetten en daar eerst aan werken.
pi_159147914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat het een totaalplaatje is, als iemand zich verwaarloost voelt op wat voor gebied binnen de relatie komt dat de seks/zin niet ten goede.

En nee dat laatste klopt in het geheel niet. Dat jij geen behoefte hebt aan anderen maakt niet dat anderen dat ook niet hebben. Ik ben dan heel anders hierin dan jou, maar heb gewoon een goede relatie met een zeer goed seksleven. Sterker nog, als daar wat aan zou schorten zou ik juist het met anderen in de koelkast zetten en daar eerst aan werken.
Klopt, iedereen is verschillend.

Toch lastig te begrijpen dat er sommige mensen zijn die behoefte hebben aan meerdere sekspartners ondanks dat de relatie goed is.

waarom zou je seks met een ander boven je partner kiezen als alles goed is en hij de ware is? vrij onbegrijpelijk
pi_159147999
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:55 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Klopt, iedereen is verschillend.

Toch lastig te begrijpen dat er sommige mensen zijn die behoefte hebben aan meerdere sekspartners ondanks dat de relatie goed is.
Waarom is dat lastig te begrijpen? Een relatie betekend nu eenmaal niet dat je anderen niet meer aantrekkelijk vindt.
De vraag is dan doet het pijn als je denkt aan de partner met een ander, of niet, zo nee dan kan het een leuke toevoeging zijn. Geen must, geen man overboord als het niet gebeurd, gewoon een leuke toevoeging.
pi_159148053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom is dat lastig te begrijpen? Een relatie betekend nu eenmaal niet dat je anderen niet meer aantrekkelijk vindt.
De vraag is dan doet het pijn als je denkt aan de partner met een ander, of niet, zo nee dan kan het een leuke toevoeging zijn. Geen must, geen man overboord als het niet gebeurd, gewoon een leuke toevoeging.
Ik vind best wel wat andere vrouwen aantrekkelijk. Maar ik zou er voor geen goud seks mee willen hebben omdat ik dat gewoon met mijn vriendin wil. Wat voegt dat dan toe? Enige wat er in mijn ogen gebeurt is dat het speciale van seks eraf gaat.
Als alles goed is in een relatie kan ik niet begrijpen waarom iemand seks met een ander boven de partner kiest. Als je zin in seks hebt, en je bent helemaal kapot weg van je partner, dan ga je toch zeker niet met iemand anders in bed duiken joh :')
pi_159148420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Klopt, goede seks maakt zin.

Vond jouw advies dan ook erg goed, om iemand speels wat uit te gaan dagen en verder niet teveel te pushen voor dat zelf ermee beginnen. Het vuurtje lekker aanwakkeren, dat geeft de meeste kans op meer vrij worden seksueel gezien.
Binnen een relatie moet je dat zich ook laten ontwikkelen, het spel en het liefhebben begint al lang voordat je elkaar aanraakt. Je kunt haar vrijer maken, maar je moet jezelf en elkaar bevrijden van de 'voort wat hoort wat' en 'het moet van twee kanten komen' manier van denken. Een 'eerlijke' verdeling en gelijk oversteken is nou juist niet waar het om gaat.

quote:
Vaak is het toch onzekerheid/verlegenheid wat maakt dat meiden die wel genieten van seks en niet vaak nee zeggen zelf niet beginnen.
Daarnaast is er een beetje spraakverwarring soms, vrouwen kunnen soms wat subtieler zijn dan mannen hierin waardoor de man denkt dat ze geen eigen initiatief toont.
Vrouwen kunnen ook zo lekker hulpeloos verlangen, als een kruitvat dat wacht op een vonkje, dat is ook weer een leuke keerzijde van die passiviteit. En ze kunnen ook gewoon onbewust ontzettend verleidelijk zitten wezen, dan kun je haar ook gewoon plagerig vragen of ze je probeert te verleiden, doet er niet toe of het zo is, het is iets wat een reactie uitlokt en een effect heeft. Het is je gezamenlijke seksleven, je hebt er zoveel invloed op als je zelf neemt, alleen niet in de zin dat het zo gaat als je in hoofd hebt, je moet het in beweging zetten en je dan laten verrassen door wat er tussen jullie twee gebeurt. Speels wezen en laten gebeuren, het is het enige helemaal vrije spel dat je als volwassene kunt spelen, begin dan niet met strenge regels maken, over eerlijkheid en laat winnen en verliezen er helemaal buiten.

Het doet er niet toe waar die passiviteit vandaan komt, het is iets waarmee je kunt spelen dus speel ermee. Praten over seks is goed, maar kletsen over seks is beter. Blijf weg van iets wat in de verte ook maar op een verwijt of tekortkoming lijkt, praat erover vanwege de lol van het erover praten. Zeur nergens om en geef haar niet het gevoel dat ze iets moet maar dat ze alles mag, wat haar eigen wil is,is wat het echt leuk maakt. Prikkel haar gedachten, en laat je verrassen.
pi_159149680
Dat er verschillen zijn tussen vrouwelijke en mannelijke seksualiteit is overduidelijk. Vrouwen kunnen misschien vaker klaarkomen maar er zijn veel meer vrouwen dan mannen die helemaal nooit klaarkomen, of moeilijk klaarkomen.

Heeft iedereen hier het no-fap topic gelezen? Het zit vol met mannen. Mannen waarbij het voorvocht en de sperma spontaan uit de piemel komt als er niet regelmatig wordt gemasturbeerd. Mannen die als beesten achter vrouwen aangaan omdat de drang tot een orgasme te groot is. Dat hebben (de meeste) vrouwen gewoon niet.

Vrouwen zijn de limiterende factor als het om seks gaat. Homoseksuele mannen hebben vaker seks en hebben meer bed partners dan lesbiennes.
pi_159159521
Wat een zeikerd is TS zeg :')

Zo zit de natuur nou eenmaal in mekaar. Ondanks alle feministen die het proberen te ontkennen, hebben vrouwen over het algemeen minder behoefte om met seks te beginnen.

Bovendien loopt TS als een hondje achter zijn vriendin aan om maar seks te krijgen. Als je je zo onderdanig gedraagt, ja denk je dan echt dat die vriendin jou om seks gaat smeken TS? :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159167162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:31 schreef Libertarisch het volgende:

Heeft iedereen hier het no-fap topic gelezen? Het zit vol met mannen. Mannen waarbij het voorvocht en de sperma spontaan uit de piemel komt als er niet regelmatig wordt gemasturbeerd. Mannen die als beesten achter vrouwen aangaan omdat de drang tot een orgasme te groot is. Dat hebben (de meeste) vrouwen gewoon niet.

Vrouwen zijn de limiterende factor als het om seks gaat. Homoseksuele mannen hebben vaker seks en hebben meer bed partners dan lesbiennes.
Als ik niet masturbeer krijg ik natte dromen :) Net als zeer veel vrouwen.

Daarnaast ken ik zat mannen in een relatie die nooit seks hebben, en vrouwen die een partij afscharen.

De limiterende factor als het om seks gaat, is niet kunnen en willen inzien dat mensen eigenlijk allemaal best hetzelfde zijn. Het gros van de vrouwen masturbeert elke dag, kijkt porno en houd van seks. We mogen er door maatschappelijke druk gewoon niet zo mee te koop lopen, dan zijn we sletten en is het een uithangbord voor 'Iedereen mag me doen! Stuur me maar vieze berichten en knijp maar zonder toestemming in allerhande delen van mijn lichaam! Ik houd van seks dus ik heb geen normen en waarden meer en letterlijk iedereen mag het ongevraagd komen halen!'.
Die grafieken zijn dan ook niet zo waar, dat vrouwen tussen 30-35 spontaan geil zijn en verder nooit, want vrouwen zijn sneller geneigd om hun seksuele gevoelens voor zich zelf te houden. Ik vraag me überhaupt af of er vrouwen daarvoor zijn bevraagd.. het komt meer over als een 'oh nou, dan loopt hun biologische klok af en zullen ze vast geiler zijn! Dus dat vullen we dan maar in'.
Zo zijn er zowel mannen en vrouwen die helemaal niet zo vaak zin hebben.

Ook wil ik met Erodome trouwen. Nuja, de 0,01 procent zijn is ook al goed.
pi_159168009
Sommige mensen moeten even opstarten. Doen maakt vaak zin (dit bedoel ik absoluut niet als Nee=ja) Als wanneer jullie bezig zijn, zoals je zegt de seks goed is, en je ziet dat zij er ook in op gaat, is er niet echt iets aan de hand. Wat weltschmertz zegt lijkt me oke, hou het speels en maak het niet te groot, en ga zeker niet zeggen dat zij iets 'moet' doen.
pi_159168356
Kijk eens wat er gebeurt als je haar een beetje geil krijgt, maar dat je er vervolgens niets mee doet.

Of heb je zo'n vriendin die in een 'romantische' sfeer opeens helemaal opgewonden raakt?
Eerst denken, dan typen
pi_159169728
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

pi_159169966
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:51 schreef sperzieboontjes het volgende:

[..]

Ja want met andere mannen neuken in een relatie is vet normaal :')
pi_159170201
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 03:56 schreef StefBros het volgende:

De limiterende factor als het om seks gaat, is niet kunnen en willen inzien dat mensen eigenlijk allemaal best hetzelfde zijn. .
Nee, het is juist andersom. Mensen verschillen radicaal van elkaar als het om seksualiteit gaat. (Homo,bi,hetero,aseksueel,hoog libido, laag libido, kinky of braaf..., man/vrouw, monogaam-promiscue)
  zondag 17 januari 2016 @ 16:12:15 #80
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159176691
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:09 schreef Blacky-Ready het volgende:
Het liefst elke dag natuurlijk maar 2 x per week minimaal vind ik. Ik denk dat ik maar even aan kijk of de situatie beter word binnen nu en een maand. Als dit niet het geval is ga ik gewoon niet meer om seks vragen dan heb ik daar geenzin meer in. Als ze vvervolgens vraagt waarom dan vertel ik haar gewoon eerlijk dat ik daar geen zin meer in heb. Misschien dat het lampje dan gaat branden.
Count your blessings man!
Ik heb het andersom. Dan wil mijn vrouw (vaker dan ik) en begint ze te friemelen aan mijn alleredelste delen en te likken (aan mijn oor en tepels).
Ik zeg dan: als ik zin heb meld ik me wel.
Dus ts-er, pas op met wat je je wenst!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159176904
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik zeg dan: als ik zin heb meld ik me wel.
Die uitspraak lijkt mij inderdaad een giga dooddoener voor haar zin in jou... Ze zal zo wel snel weer op haar kant rollen.
  zondag 17 januari 2016 @ 16:58:42 #82
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159178129
Tja, Blosje, dat is inderdaad de bedoeling. Ik wil haar niet nog meer stimuleren. En alle andere oplossingen die ik aandraag (ik heb ooit een hele goede dure Durex vibrator, en zeg ook: ga eens een keer vreemd met of zonder mijn medeweten) wil ze niet aan. Neen, haar geluk, ook seksueel geluk, hangt ze helemaal op aan mij. Ik voel mij daarmee overbelast, ik ben dadelijk verantwoordelijk voor haar ..... :
-sexleven (alleen met jou en ook geen toys).
-geluk (ik hou zoveel en alleen van jou)
-vrije tijd (wat gaan we doen)
-welvaart (ik mag zal en moet voor alles zorgen)

Zelf vind ik lingerie leuk, maar dat is dan wel weer te ver gaand. Daar is ze dan weer een te net mens voor, dat doen alleen hoeren. Ze kan me de pot op!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 17-01-2016 17:00:32 (Had Blosje met kleine letter geschreven!) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159182014
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:12 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Nee, het is juist andersom. Mensen verschillen radicaal van elkaar als het om seksualiteit gaat. (Homo,bi,hetero,aseksueel,hoog libido, laag libido, kinky of braaf..., man/vrouw, monogaam-promiscue)
Helemaal waar.
Maar deze reactie was op iemand die er van overtuigd was dat vrouwen gewoon minder zin in seks hebben, is natuur enzo. :P Met mensen bedoelde ik dat er tussen mannen en vrouwen echt niet zoveel verschil zit, ze hebben allemaal andere zaken om te kunnen afvinken in het lijstje wat je net opnoemt :)
pi_159185120
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 03:56 schreef StefBros het volgende:

Ook wil ik met Erodome trouwen. Nuja, de 0,01 procent zijn is ook al goed.
:@ :@ :@ :@ ;)
  zondag 17 januari 2016 @ 22:32:50 #85
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159189550
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach kijk ik wist al dat ik een laatbloeier was, maar ik met mijn 45 zit nog ergens in die piek. Wel ietsjes aan rechts. Dat dan weer wel. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159194060
Snap je niet, dat jouw vriendin hier niks aan kan veranderen? Het heeft geen zin om je te irriteren of het er (nog eens) met haar over te hebben: ze heeft minder zin, en dat is niet iets waar ze zelf voor kiest. Als ze niet zo'n zin heeft in seks, kan ze er niet zomaar voor zorgen dat ze dat wel krijgt.

Verder is dit iets wat de meeste vrouwen hebben. De hele natuur zit zo in elkaar: bij vrijwel elke diersoort moet het mannetje het initiatief nemen, om het vrouwtje voor zich te winnen, alvorens zij meewerkt.

De vraag gaat hier niet om jouw vriendin, maar meer om jou. Ben je gecommiteerd genoeg aan haar en aan jullie relatie om, naast alles wat je geweldig vindt aan haar, óók kleine tekortkomingen kunnen accepteren? Bedenk je dat er in elke relatie dergelijke tekortkomingen zijn, die vaak pas na een tijdje aan het licht komen.
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_159255031
Je kan haar dus eenvoudig hitsig krijgen, maar ze wordt het niet echt uit haar zelf. Dat is niet een heel groot probleem toch? Of ben je daardoor soms bang te beginnen zonder dat zij er misschien zin in heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')