quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef dopfles1 het volgende:
Ja, het verschil tussen man en vrouw
Doe niet zo verwijfd TS
Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik snap best dat vrouwen minder zin hebben in de seks dat mannen.
Herman, kom er maar in.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
Haha trekken. Ergens anders vandaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
ontwetend zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.
Ik zou iemand zoeken die seksueel een beetje op hetzelfde niveau als jij zit. Rukken moet ook gebeuren maar niet om die reden is mijn idee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
Proberen kan geen kwaad en wie weet draait ze nog bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Blacky-Ready het volgende:
AMG daar zat ik ook aan te denken maar ze is te leuk om te laten lopen dus blijf ik met mijn probleem zitten
Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ontwetend zijn
Eerste paar maanden vd relatie heeft de vrouw evenveel zin in seks
Daarna wordt het steeds minder en moet de man idd het initiatief nemen.
zo ies natuur
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je er bij neerleggen of een ander zoeken.
Ik ken de situatie bro. Hold on be strong.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik denk als het nog lang zo aan blijft houden ik haar nog een keer duidelijk maak dat ik mij er aan irriteer en dan leg ik het er wel bij neer
Zelfde 'probleem' hier. Ik moet ook altijd beginnen of ten minste 9 vd 10 keer. Als de seks daarna gewoon goed is en ze je alle hoeken van de kamer laat zien zou ik me dr maar gewoon bij neerleggen. Ligt ze er daarna ook nog als een zak aardappelen bij dan kan je wellicht eens gaan kijken voor een ander .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
Zo ies natuur ongetwijfeld voor de eenvoudige onaantrekkelijke man.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ontwetend zijn
zo ies natuur
Zegt de eeuwige maagd of niet soms?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ontwetend zijn
zo ies natuur
Heb al een aantal jaren een vriendin hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Zegt de eeuwige maagd of niet soms?
En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb al een aantal jaren een vriendin hoor
Het is toch algemeen bekend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?
Het is een fabeltje...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend.
"nadat je trouwt heb je nooit meer seks" ken je vast wel.
Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.quote:
Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is een fabeltje...
Vandaar ook al die scheidingen rond de 30/35 jaar, dat de vrouw daarna haar jeugd gaat herwinnen zeg maar
Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.
De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.
Maar jij doet het ook met andere mannen dan je partner. Heeft dat hiermee te maken? Omdat je met 1 partner niet genoeg afwisseling hebt in de seks etc? En dat je door met meer sekspartners seks te hebben er ook weer meer zin in hebt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.
De gemiddelde vrouw houdt ook gewoon van seks, seks is nu eenmaal erg lekker als het goed is. Als dat niet goed is krijg je een vrouw die steeds minder wil, of als andere zaken niet goed zijn in de relatie.
Tuurlijk zijn er ook mensen met een lager libido en mensen met een hoger libido, maar de meeste mensen hebben gewoon ook behoefte aan een fijn en goed seksleven.
Ik denk dat het leven niet om seks draait en dat seks iets is dat je enkel met je geliefde doet. En dat het 100 malen beter is als je dat met iemand deelt die hetzelfde erover denkt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ook
Ik val onder een hoger libido. En zo vaak lig ik niet met anderen in bed hoor, 99.9% is gewoon met mijn partner.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:32 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Maar jij doet het ook met andere mannen dan je partner. Heeft dat hiermee te maken? Omdat je met 1 partner niet genoeg afwisseling hebt in de seks etc? En dat je door met meer sekspartners seks te hebben er ook weer meer zin in hebt?
Ik weet best dat vrouwen gewoon van seks houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik val onder een hoger libido. En zo vaak lig ik niet met anderen in bed hoor, 99.9% is gewoon met mijn partner.
Heb het dan ook niet over mijn libido, maar over gemiddeld. Geloof me nu maar gewoon als ik zeg dat vrouwen ook gewoon van seks houden.
Nee, maar als ze in een seksloze relatie hebben gezeten waar dat knaagde willen ze nog weleens wat schade in willen halen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:34 schreef dopfles1 het volgende:
En alsof iedere vrouw in haar jeugd erop los neukt
Om dezelfde reden als mannen. Omdat het lekker kan zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik weet best dat vrouwen gewoon van seks houden.
Maar wat ik niet snap is waarom sommige vrouwen het met verschillende mannen willen doen.
Jep dat klopt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrouwen van 30/35 zijn berucht geil
Blame it on human evolution. A man has a vested interest in keeping a high sexual interest in his partner. "For men, a good reason for their sexual motivation to remain constant would be to guard against being cuckolded by another male," lead study author Dr. Dietrich Klusmann told the BBC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als mannen. Omdat het lekker kan zijn.
Ik snap vooral niet dat je daarin specifiek vrouwen noemt.
Dus je hebt en topwijf maar gaat zitten zeiken omdat zij geen initiatief toont?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren.. ergeren..
Maar dat is ook omdat ze dan weten hoe ze goede seks kunnen krijgen. Omdat ze hun eigen lichaam kennen en omdat ze mannen inmiddels kennen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, maar als ze in een seksloze relatie hebben gezeten waar dat knaagde willen ze nog weleens wat schade in willen halen.
Vrouwen hebben dan ook hun seksuele top veel later liggen. Vrouwen van 30/35 zijn berucht geil
Klopt, goede seks maakt zin.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dat is ook omdat ze dan weten hoe ze goede seks kunnen krijgen. Omdat ze hun eigen lichaam kennen en omdat ze mannen inmiddels kennen.
Niets zo goed voor het vrouwelijk libido als goede seks volgens mij.
Zover ik weet is dit al weer aardig achterhaald, ze zoomen ook te vaak in op een beperkt vlak van seksualiteit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Blame it on human evolution. A man has a vested interest in keeping a high sexual interest in his partner. "For men, a good reason for their sexual motivation to remain constant would be to guard against being cuckolded by another male," lead study author Dr. Dietrich Klusmann told the BBC.
But it's different for women. They have evolved to have a high sex drive in the initial stages of a relationship in order to form a "pair bond" with their partner. Once that bond is formed, interest in sex wanes. In later years, women possibly limit sex.
Eerste hit op google.
Waarom zou dit achterhaald zijn? En wat bedoel je met een beperkt vlak van seksualiteit?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Zover ik weet is dit al weer aardig achterhaald, ze zoomen ook te vaak in op een beperkt vlak van seksualiteit.
Ook voor vrouwen zijn er evolutionaire voordelen aan veel seks en evt zelfs verschillende partners, dat is voor man en vrouw vrij gelijk (wat een verrassing aangezien we dezelfde soort zijn). Maar daarnaast en vooral, seks is lekker, als het goede seks is is het heerlijk. Vrouwen zijn zelfs beter ingesteld op genot dan mannen, alhoewel de extra mogelijkheden ook sneller problemen veroorzaken.
Omdat er amper naar de vrouwelijke seksualiteit is gekeken in het verleden, dat was een vrijwel onontdekt terrein, nu wordt dat wel gedaan en veranderen inzichten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom zou dit achterhaald zijn? En wat bedoel je met een beperkt vlak van seksualiteit?
Meer concurrentie, dus meer keuze voor goede partners. Bredere genenpoel door verschillende partners, het spreiden van kansen. Maar ook gewoon erg leuk en lekker.quote:Wat voor voordelen zijn er voor vrouwen of mannen om veel bedpartners te hebben in een relatie?
Waarom weet ik niet, hoe wel. Vrouwen kunnen langer en vaker klaarkomen, maar kunnen ook beter zwelgen in genot zonder gelijk die grote drang naar het eindspel te hebben.quote:En waarom zijn vrouwen beter ingesteld op genot dan mannen?
Dat kan en daar is helemaal niets mis mee. Een goed seksleven staat niet gelijk aan meerdere bedpartners, dat kan heel prima met 1 bedpartner.quote:en natuurlijk is seks lekker, daar gaat het ook niet om. Ik heb totaal geen behoefte om meerdere bedpartners te hebben.
Ik denk dat je de vrouw veel aandacht moet geven en intiem met haar moet zijn en dat de vrouw hierdoor weer zin in seks heeft. Een soort van statement vanuit de vrouw om geen seks te geven indien de man geen interesse biedt in de vrouw/intiem is met de vrouw.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat er amper naar de vrouwelijke seksualiteit is gekeken in het verleden, dat was een vrijwel onontdekt terrein, nu wordt dat wel gedaan en veranderen inzichten.
Vaak wordt er alleen gekeken naar bv voortplanting, terwijl seksualiteit ook een erg grote sociale factor is bv.
[..]
Meer concurrentie, dus meer keuze voor goede partners. Bredere genenpoel door verschillende partners, het spreiden van kansen. Maar ook gewoon erg leuk en lekker.
Meer seks (ook met 1 partner) geeft meer binding, hogere kans op nageslacht en is goed voor de geestelijke balans van een mens (m/v).
[..]
Waarom weet ik niet, hoe wel. Vrouwen kunnen langer en vaker klaarkomen, maar kunnen ook beter zwelgen in genot zonder gelijk die grote drang naar het eindspel te hebben.
Gemiddeld genomen dan he.
[..]
Dat kan en daar is helemaal niets mis mee. Een goed seksleven staat niet gelijk aan meerdere bedpartners, dat kan heel prima met 1 bedpartner.
Ten goede van de natuur, die doet niet zo aan die maatschappelijke normen die wij hebben en nogal veranderlijk zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vrouw veel aandacht moet geven en intiem met haar moet zijn en dat de vrouw hierdoor weer zin in seks heeft. Een soort van statement vanuit de vrouw om geen seks te geven indien de man geen interesse biedt in de vrouw/intiem is met de vrouw.
Heeft dus ook met de sociale factor te maken.
Ik snap niet hoe meer concurrentie en keuzes in bedpartners ten goede is van een relatie. Ik vind seks iets dat je enkel met je partner doet en dat het hierdoor speciaal is. Iets wat je samen deelt. Met meerdere partners zal dit verloren gaan. Dus die binding waar je het over hebt gaat dan in mijn ogen verloren.
Je gaat nu niet in op het eerste deel van de reactie. Daar ben je het wel mee eens?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:46 schreef erodome het volgende:
Ten goede van de natuur, die doet niet zo aan die maatschappelijke normen die wij hebben en nogal veranderlijk zijn.
En leuk dat jij dat vindt en daar moet je dan ook natuurlijk naar handelen voor jezelf. Maar dat gaat niet op voor iedereen.
Ik ben het ermee eens dat het een totaalplaatje is, als iemand zich verwaarloost voelt op wat voor gebied binnen de relatie komt dat de seks/zin niet ten goede.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je gaat nu niet in op het eerste deel van de reactie. Daar ben je het wel mee eens?
Als een man voldoende aandacht geeft aan de partner is er volgens mij helemaal geen behoefte aan meerdere sekspartners e.d.
Klopt, iedereen is verschillend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het een totaalplaatje is, als iemand zich verwaarloost voelt op wat voor gebied binnen de relatie komt dat de seks/zin niet ten goede.
En nee dat laatste klopt in het geheel niet. Dat jij geen behoefte hebt aan anderen maakt niet dat anderen dat ook niet hebben. Ik ben dan heel anders hierin dan jou, maar heb gewoon een goede relatie met een zeer goed seksleven. Sterker nog, als daar wat aan zou schorten zou ik juist het met anderen in de koelkast zetten en daar eerst aan werken.
Waarom is dat lastig te begrijpen? Een relatie betekend nu eenmaal niet dat je anderen niet meer aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Klopt, iedereen is verschillend.
Toch lastig te begrijpen dat er sommige mensen zijn die behoefte hebben aan meerdere sekspartners ondanks dat de relatie goed is.
Ik vind best wel wat andere vrouwen aantrekkelijk. Maar ik zou er voor geen goud seks mee willen hebben omdat ik dat gewoon met mijn vriendin wil. Wat voegt dat dan toe? Enige wat er in mijn ogen gebeurt is dat het speciale van seks eraf gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom is dat lastig te begrijpen? Een relatie betekend nu eenmaal niet dat je anderen niet meer aantrekkelijk vindt.
De vraag is dan doet het pijn als je denkt aan de partner met een ander, of niet, zo nee dan kan het een leuke toevoeging zijn. Geen must, geen man overboord als het niet gebeurd, gewoon een leuke toevoeging.
Binnen een relatie moet je dat zich ook laten ontwikkelen, het spel en het liefhebben begint al lang voordat je elkaar aanraakt. Je kunt haar vrijer maken, maar je moet jezelf en elkaar bevrijden van de 'voort wat hoort wat' en 'het moet van twee kanten komen' manier van denken. Een 'eerlijke' verdeling en gelijk oversteken is nou juist niet waar het om gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Klopt, goede seks maakt zin.
Vond jouw advies dan ook erg goed, om iemand speels wat uit te gaan dagen en verder niet teveel te pushen voor dat zelf ermee beginnen. Het vuurtje lekker aanwakkeren, dat geeft de meeste kans op meer vrij worden seksueel gezien.
Vrouwen kunnen ook zo lekker hulpeloos verlangen, als een kruitvat dat wacht op een vonkje, dat is ook weer een leuke keerzijde van die passiviteit. En ze kunnen ook gewoon onbewust ontzettend verleidelijk zitten wezen, dan kun je haar ook gewoon plagerig vragen of ze je probeert te verleiden, doet er niet toe of het zo is, het is iets wat een reactie uitlokt en een effect heeft. Het is je gezamenlijke seksleven, je hebt er zoveel invloed op als je zelf neemt, alleen niet in de zin dat het zo gaat als je in hoofd hebt, je moet het in beweging zetten en je dan laten verrassen door wat er tussen jullie twee gebeurt. Speels wezen en laten gebeuren, het is het enige helemaal vrije spel dat je als volwassene kunt spelen, begin dan niet met strenge regels maken, over eerlijkheid en laat winnen en verliezen er helemaal buiten.quote:Vaak is het toch onzekerheid/verlegenheid wat maakt dat meiden die wel genieten van seks en niet vaak nee zeggen zelf niet beginnen.
Daarnaast is er een beetje spraakverwarring soms, vrouwen kunnen soms wat subtieler zijn dan mannen hierin waardoor de man denkt dat ze geen eigen initiatief toont.
Als ik niet masturbeer krijg ik natte dromenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:31 schreef Libertarisch het volgende:
Heeft iedereen hier het no-fap topic gelezen? Het zit vol met mannen. Mannen waarbij het voorvocht en de sperma spontaan uit de piemel komt als er niet regelmatig wordt gemasturbeerd. Mannen die als beesten achter vrouwen aangaan omdat de drang tot een orgasme te groot is. Dat hebben (de meeste) vrouwen gewoon niet.
Vrouwen zijn de limiterende factor als het om seks gaat. Homoseksuele mannen hebben vaker seks en hebben meer bed partners dan lesbiennes.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik weet best dat vrouwen gewoon van seks houden.
Maar wat ik niet snap is waarom sommige vrouwen het met verschillende mannen willen doen.
Nee, het is juist andersom. Mensen verschillen radicaal van elkaar als het om seksualiteit gaat. (Homo,bi,hetero,aseksueel,hoog libido, laag libido, kinky of braaf..., man/vrouw, monogaam-promiscue)quote:Op zondag 17 januari 2016 03:56 schreef StefBros het volgende:
De limiterende factor als het om seks gaat, is niet kunnen en willen inzien dat mensen eigenlijk allemaal best hetzelfde zijn. .
Count your blessings man!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:09 schreef Blacky-Ready het volgende:
Het liefst elke dag natuurlijk maar 2 x per week minimaal vind ik. Ik denk dat ik maar even aan kijk of de situatie beter word binnen nu en een maand. Als dit niet het geval is ga ik gewoon niet meer om seks vragen dan heb ik daar geenzin meer in. Als ze vvervolgens vraagt waarom dan vertel ik haar gewoon eerlijk dat ik daar geen zin meer in heb. Misschien dat het lampje dan gaat branden.
Die uitspraak lijkt mij inderdaad een giga dooddoener voor haar zin in jou... Ze zal zo wel snel weer op haar kant rollen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik zeg dan: als ik zin heb meld ik me wel.
Helemaal waar.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nee, het is juist andersom. Mensen verschillen radicaal van elkaar als het om seksualiteit gaat. (Homo,bi,hetero,aseksueel,hoog libido, laag libido, kinky of braaf..., man/vrouw, monogaam-promiscue)
quote:Op zondag 17 januari 2016 03:56 schreef StefBros het volgende:
Ook wil ik met Erodome trouwen. Nuja, de 0,01 procent zijn is ook al goed.
Ach kijk ik wist al dat ik een laatbloeier was, maar ik met mijn 45 zit nog ergens in die piek. Wel ietsjes aan rechts. Dat dan weer wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |