abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159129037
Hallo iedereen,

Ik heb heb echt een probleem en hoop dat jullie mij willen helpen.

Ik heb nu bijna een jaar een relatie met mijn vriendin en ben nog steeds erg gek op haar. Onze seks is echt dikke prima. We praten regelmatig over wat we fijn vinden en proberen zo nu en dan ook graag nieuwe standjes. Mijn vriendin geeft zelf ook aan dat ze de seks erg fijn vind. Ik doe hier ook erg mijn best voor door goed aan te voelen wat ze fijn vind.

Wat ik minder fijn vind is dat ik ALTIJD moet beginnen met seks. In het begin vond ik dit niet zo erg maar begin mij er steeds meer aan te irriteren. Ik krijg zo het gevoel of ik altijd degene ben wie zijn seks trekken moet hebben. Ik heb mijn probleem dus bij haar voorgelegd en eerlijk verteld hoe ik mij er bij voel. Ze had hier ook alle begrip voor maar vertelde mij dat ze van zich zelf nooit zon zin heeft in seks. maar als ik dan begon dat ze daar in omslaat. Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje makkelijk gezegd. Nu ben ik de hele tijd de gene wie haar op moet gaan winden. Ze had beloofd dat ze wat vaker zou gaan beginnen met seks.

Na loop van tijd begint dit weer steeds minder te worden en beginnen mijn frustraties weer op te lopen. Ik ben er een beetje klaar mee om er elke keer maar mee te beginnen.

Ik vind het geweldig als mijn vriendin ook een keer niet van mij af kan blijven en lust naar mij heeft. (ik denk dat elke man wel begrijpt wat ik bedoel)

Ik vind haar echt een leuke meid en wil de rest van mijn leven met haar delen maar krijg mijn trekken niet van haar vandaan en wil ze niet bij een ander meid gaan zoeken.

Wat moet ik nu doen? ik weet het echt niet meer.
pi_159129064
Je er bij neerleggen of een ander zoeken.
L2B's Mixcloud
pi_159129095
Ja, het verschil tussen man en vrouw :')

Doe niet zo verwijfd TS
pi_159129097
Dan begin je niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159129117
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef dopfles1 het volgende:
Ja, het verschil tussen man en vrouw :')

Doe niet zo verwijfd TS
:?
Conscience do cost.
pi_159129171
Ik snap best dat vrouwen minder zin hebben in de seks dat mannen. Maar het zou fijn zijn als zij daar ook is mee zou beginnen. Wat vind jij daar verwijfd aan?
pi_159129206
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
pi_159129240
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik snap best dat vrouwen minder zin hebben in de seks dat mannen.
Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.
Conscience do cost.
pi_159129241
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
Herman, kom er maar in.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159129300
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:09:02 #11
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_159129403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
Haha trekken. Ergens anders vandaan.
Sorry.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_159129420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.
ontwetend zijn :')

Eerste paar maanden vd relatie heeft de vrouw evenveel zin in seks

Daarna wordt het steeds minder en moet de man idd het initiatief nemen.

zo ies natuur
pi_159129438
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik zou iemand zoeken die seksueel een beetje op hetzelfde niveau als jij zit. Rukken moet ook gebeuren maar niet om die reden is mijn idee.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_159129466
Nee dat is ook niet helemaal waar. Ik vroeger een vriendin gehad wie wel veel seks wilde en dat bleef ook zo.
pi_159129482
AMG daar zat ik ook aan te denken maar ze is te leuk om te laten lopen dus blijf ik met mijn probleem zitten
pi_159129637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Blacky-Ready het volgende:
AMG daar zat ik ook aan te denken maar ze is te leuk om te laten lopen dus blijf ik met mijn probleem zitten
Proberen kan geen kwaad en wie weet draait ze nog bij.
Ben je misschien te lief?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_159129672
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

zo ies natuur
Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...
pi_159129850
Ik ben best wel lief voor haar maar dat gaat een beetje vanzelf. Heeft dat er wat mee te maken denk je?
pi_159129889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...
pi_159129952
Praat erover met haar
pi_159130025
Ik moet ook altijd meteen beginnen met seks bij mijn vriendin.
Daarna krijg ik pas koffie, heb daar zo de schurfthekel aan gekregen!
pindazakje
pi_159130173
Calcio heb ik gedaan maar het begint weer minder te worden. Ik heb geen zin om elke keer maar vragen om seks. Een vrouw moet dat soms ook is uit zichzelf doen. Als ik haar elke keer maar moet vragen. Ik vind het relax als een meisje uit haar zelf ook een keer zin in heeft snap je?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:47:57 #23
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_159130361
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je er bij neerleggen of een ander zoeken.
Dit dus.
Het zal toch niet veranderen aangezien je het al heb geprobeerd en er niks veranderd is
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_159130626
Ik denk als het nog lang zo aan blijft houden ik haar nog een keer duidelijk maak dat ik mij er aan irriteer en dan leg ik het er wel bij neer
pi_159131440
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik denk als het nog lang zo aan blijft houden ik haar nog een keer duidelijk maak dat ik mij er aan irriteer en dan leg ik het er wel bij neer
Ik ken de situatie bro. Hold on be strong.
pi_159131735
wel erg vervelend idd maar ja wat doe je er aan he..... als je heel erg verlieft bent op haar dan zou je het toch gewoon moeten acepteren denk ik.
pi_159131928
hoe ga jij hier mee om dan?
pi_159132194
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:49 schreef Blacky-Ready het volgende:
hoe ga jij hier mee om dan?
hoe ik daar mee omga bedoel je???
pi_159132222
heb jij het zelfde probleem matthias?
pi_159132356
ja nou bij mij is het niet zo heel erg..... ik heb zelf heel erg veel gedult met mijn vriendin... en op sexs gebied neem ik meestal zelf wel het initiatief.....en dat vind ik opzich ook niet heel erg.

ik begrijp wel je frustratie hoor.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:34:10 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159133585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Zelfde 'probleem' hier. Ik moet ook altijd beginnen of ten minste 9 vd 10 keer. Als de seks daarna gewoon goed is en ze je alle hoeken van de kamer laat zien zou ik me dr maar gewoon bij neerleggen. Ligt ze er daarna ook nog als een zak aardappelen bij dan kan je wellicht eens gaan kijken voor een ander .
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159134490
Hoevaak per week TS?
pi_159136438
Dat ik sex heb?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:52:59 #34
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_159136515
Had ik ook met mn ex...

Ging hem niet worden, fucking hatelijk altijd als eerste de eerste stap moeten zetten
pi_159137847
Schoongemaakt.

Doe normaal en anders niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159139241
quote:

[..]

zo ies natuur
Zo ies natuur ongetwijfeld voor de eenvoudige onaantrekkelijke man.
Conscience do cost.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 00:07:52 #37
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159139349
Over welke tijdspanne hebben we het eigenlijk? Tenzij je er elke dag overheen wilt rijden, voel ik je
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159144806
Het liefst elke dag natuurlijk maar 2 x per week minimaal vind ik. Ik denk dat ik maar even aan kijk of de situatie beter word binnen nu en een maand. Als dit niet het geval is ga ik gewoon niet meer om seks vragen dan heb ik daar geenzin meer in. Als ze vvervolgens vraagt waarom dan vertel ik haar gewoon eerlijk dat ik daar geen zin meer in heb. Misschien dat het lampje dan gaat branden.
pi_159145725
Zo eentje heb ik er ook gehad. In het algemeen moet je gewoon het beste van elkaars eigenaardigheden maken en die dus accepteren. Zij had dan wel zin, maar zette gewoon nooit de eerste stap, terwijl als ik begon ze gewoon meteen met volle overgave en initiatief antwoordde. Toen ben ik haar daarmee gaan plagen, haar lekker even laten wachten, vragen waar ze zin in had enzo. Dan moest ze blozen, en dan ging ik haar vragen of ze het leuk vond als ik haar aan het blozen maakte, want ze bloosde ook altijd als ze klaarkwam.

Je moet het gewoon niet zo op je ego betrekken, en het accepteren, vanuit acceptatie kan ze zichzelf daarin ontwikkelen. Het moet tenslotte toch uit haarzelf komen, dat is niet iets waar je afspraken over kunt maken, daarmee is het 'probleem' niet opgelost, dat is symptoombestrijding. Neem haar met eigenaardigheid, en dan kan het maar zo zijn dat ze je over een paar jaar bespringt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159145849
quote:

[..]

zo ies natuur
Zegt de eeuwige maagd of niet soms?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159146108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Zegt de eeuwige maagd of niet soms?
Heb al een aantal jaren een vriendin hoor :')
pi_159146128
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Heb al een aantal jaren een vriendin hoor :')
En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159146144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef erodome het volgende:

[..]

En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?
Het is toch algemeen bekend.

"nadat je trouwt heb je nooit meer seks" ken je vast wel.
pi_159146163
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend.

"nadat je trouwt heb je nooit meer seks" ken je vast wel.
Het is een fabeltje...
Vandaar ook al die scheidingen rond de 30/35 jaar, dat de vrouw daarna haar jeugd gaat herwinnen zeg maar ;)
pi_159146189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een fabeltje...
Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.
pi_159146221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een fabeltje...
Vandaar ook al die scheidingen rond de 30/35 jaar, dat de vrouw daarna haar jeugd gaat herwinnen zeg maar ;)
Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.
pi_159146231
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:28 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.
Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.
De gemiddelde vrouw houdt ook gewoon van seks, seks is nu eenmaal erg lekker als het goed is. Als dat niet goed is krijg je een vrouw die steeds minder wil, of als andere zaken niet goed zijn in de relatie.

Tuurlijk zijn er ook mensen met een lager libido en mensen met een hoger libido, maar de meeste mensen hebben gewoon ook behoefte aan een fijn en goed seksleven.
pi_159146244
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.
De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ook ;)
pi_159146256
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.
De gemiddelde vrouw houdt ook gewoon van seks, seks is nu eenmaal erg lekker als het goed is. Als dat niet goed is krijg je een vrouw die steeds minder wil, of als andere zaken niet goed zijn in de relatie.

Tuurlijk zijn er ook mensen met een lager libido en mensen met een hoger libido, maar de meeste mensen hebben gewoon ook behoefte aan een fijn en goed seksleven.
Maar jij doet het ook met andere mannen dan je partner. Heeft dat hiermee te maken? Omdat je met 1 partner niet genoeg afwisseling hebt in de seks etc? En dat je door met meer sekspartners seks te hebben er ook weer meer zin in hebt?
pi_159146273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef erodome het volgende:

[..]

De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ook ;)
Ik denk dat het leven niet om seks draait en dat seks iets is dat je enkel met je geliefde doet. En dat het 100 malen beter is als je dat met iemand deelt die hetzelfde erover denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')