quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef dopfles1 het volgende:
Ja, het verschil tussen man en vrouw
Doe niet zo verwijfd TS
Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik snap best dat vrouwen minder zin hebben in de seks dat mannen.
Herman, kom er maar in.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
Haha trekken. Ergens anders vandaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
ontwetend zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan ook niet. Sommige vrouwen hebben hoogstens minder zin in seks, net als sommige mannen.
Ik zou iemand zoeken die seksueel een beetje op hetzelfde niveau als jij zit. Rukken moet ook gebeuren maar niet om die reden is mijn idee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Blacky-Ready het volgende:
Hoe kan ik dit het beste oplossen dan? ik zat zelf aan te denken om maar vaker zelf te masturberen dan haal ik mijn trekken daar wel vandaan.
Proberen kan geen kwaad en wie weet draait ze nog bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Blacky-Ready het volgende:
AMG daar zat ik ook aan te denken maar ze is te leuk om te laten lopen dus blijf ik met mijn probleem zitten
Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ontwetend zijn
Eerste paar maanden vd relatie heeft de vrouw evenveel zin in seks
Daarna wordt het steeds minder en moet de man idd het initiatief nemen.
zo ies natuur
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. De fabel dat vrouwen minder zin zouden hebben...
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je er bij neerleggen of een ander zoeken.
Ik ken de situatie bro. Hold on be strong.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik denk als het nog lang zo aan blijft houden ik haar nog een keer duidelijk maak dat ik mij er aan irriteer en dan leg ik het er wel bij neer
Zelfde 'probleem' hier. Ik moet ook altijd beginnen of ten minste 9 vd 10 keer. Als de seks daarna gewoon goed is en ze je alle hoeken van de kamer laat zien zou ik me dr maar gewoon bij neerleggen. Ligt ze er daarna ook nog als een zak aardappelen bij dan kan je wellicht eens gaan kijken voor een ander .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef Blacky-Ready het volgende:
Ik wil geen ander zoeken omdat zij gewoon top wijf is. maar blijf mij er wel aan irriteren..
Zo ies natuur ongetwijfeld voor de eenvoudige onaantrekkelijke man.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ontwetend zijn
zo ies natuur
Zegt de eeuwige maagd of niet soms?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ontwetend zijn
zo ies natuur
Heb al een aantal jaren een vriendin hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Zegt de eeuwige maagd of niet soms?
En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb al een aantal jaren een vriendin hoor
Het is toch algemeen bekend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
En dan trek je wat zij doet maar door naar alle vrouwen?
Het is een fabeltje...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend.
"nadat je trouwt heb je nooit meer seks" ken je vast wel.
Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.quote:
Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is een fabeltje...
Vandaar ook al die scheidingen rond de 30/35 jaar, dat de vrouw daarna haar jeugd gaat herwinnen zeg maar
Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Omdat jij wel altijd zin in seks hebt voor wat voor reden dan ook betekent niet dat 80% van de overige vrouwen dat ook heeft.
De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon omdat ze kinderen hebben en dan zoiets hebben van "oke en nu? Is dit het? etc" en dan weer wat nieuws willen. Ik denk niet dat dat veel met jeugd herwinnen te maken heeft maar meer 30's life crisis.
Maar jij doet het ook met andere mannen dan je partner. Heeft dat hiermee te maken? Omdat je met 1 partner niet genoeg afwisseling hebt in de seks etc? En dat je door met meer sekspartners seks te hebben er ook weer meer zin in hebt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar mezelf hoor. En ga niet af op een semi grappige opmerking die wordt gemaakt.
De gemiddelde vrouw houdt ook gewoon van seks, seks is nu eenmaal erg lekker als het goed is. Als dat niet goed is krijg je een vrouw die steeds minder wil, of als andere zaken niet goed zijn in de relatie.
Tuurlijk zijn er ook mensen met een lager libido en mensen met een hoger libido, maar de meeste mensen hebben gewoon ook behoefte aan een fijn en goed seksleven.
Ik denk dat het leven niet om seks draait en dat seks iets is dat je enkel met je geliefde doet. En dat het 100 malen beter is als je dat met iemand deelt die hetzelfde erover denkt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste van die vrouwen worden gek van de spinnenwebben, het tekort aan spanning in hun leven, het tekort aan stomende seks. Daarna hebben ze dat wel en veelvuldig ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |