SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er crackie?quote:
Warmere schoenen? Ik weet niet echt, mijn voeten zijn alleen koud met sneeuw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je in de winter voorkomen dat je tenen bevriezen tijdens het fietsen?
Ik heb al hele dikke sokken aan maar na een kwartier voel ik ze niet meer en moeten ze na aankomst gemasseerd worden.
quote:
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.quote:
Binnen zijn ze ook al altijd ijskoudquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Warmere schoenen? Ik weet niet echt, mijn voeten zijn alleen koud met sneeuw.
waarover paniekaanvallen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.
Beetje paniek aanval, huilen als een kind van zes.
Weet gewoon niet wat ik moet doennnnnnnnnnnnnnnnn
Waarom ben je in paniek?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.
trein zoekenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Is er iemand in de buurt die naar je toe kan komen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
voorkomen door niet te gaan fietsenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je in de winter voorkomen dat je tenen bevriezen tijdens het fietsen?
Ik heb al hele dikke sokken aan maar na een kwartier voel ik ze niet meer en moeten ze na aankomst gemasseerd worden.
Is het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Het recept van sof ziet er erg lekker uit.
rustig meissiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan laatste tijd sowieso steeds moeilijker lief zijn tegen mezelf. Ontzettend veel agressie naar mezelf en net geslagen en mn vingers worden zo vertyft snel dik en eentje paars dat ik nu ook beetje ben geschrokken.
Koel je paarse vinger als eerste.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan laatste tijd sowieso steeds moeilijker lief zijn tegen mezelf. Ontzettend veel agressie naar mezelf en net geslagen en mn vingers worden zo vertyft snel dik en eentje paars dat ik nu ook beetje ben geschrokken.
Ahh meis, ik bel mijn moeder vaak als ik me kut voel, misschien helpt dat voor jou ook? Of lr bellen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
quote:
Weet niet zo goed.quote:
Jawel, maar eigenlijk is dat enkel één vriendin die zich al nogal zorgen maakte over me laatste keer.. dus die durf ik gewoon niet te bellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er iemand in de buurt die naar je toe kan komen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh meis, ik bel mijn moeder vaak als ik me kut voel, misschien helpt dat voor jou ook? Of lr bellen?
Even wat drinken ook, misschien even naar buiten toe?
Ja, thanks. Ik ga mn vingers koelen met koeldingen uit vriezer en rondje buiten lopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koel je paarse vinger als eerste.
Ik kan het ook echt niet beschrijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk voor te stellen is wat iemand precies voelt, als het zelf nooit een paniekaanval hebt meegemaakt.
Je kan over van alles in paniek zijn toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Paniekaanvallen, zijn dat die momenten waarop je denkt dat je doodgaat? Of is dat weer anders?
ik heb het wel eens uitgelegd als het gevoel dat je hebt als je uit het niks erg schrikt, alleen houd het gevoel niet op. extreem gevoel van hitte, hartkloppingen. derealisatie is alleen wat moeilijk uit te leggenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk voor te stellen is wat iemand precies voelt, als het zelf nooit een paniekaanval hebt meegemaakt.
Heb het nog nooit meegemaakt zonder lichamelijke aanleiding. Dus weet niet goed of dat onder hetzelfde valt. Misschien voelt het wel hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan over van alles in paniek zijn toch?
ja dat kan, sommige mensen denken dat ze doodgaan, ik heb meestal het gevoel alsof ik gek aan het worden ben. is voor iedereen andersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Paniekaanvallen, zijn dat die momenten waarop je denkt dat je doodgaat? Of is dat weer anders?
Wel apart dat je dat soort dingen hebt meegemaakt maar nog steeds drugs gebruiktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat kan, sommige mensen denken dat ze doodgaan, ik heb meestal het gevoel alsof ik gek aan het worden ben. is voor iedereen anders
ik heb een tijdje geen drugs gebruikt, ik ken mijn eigen grenzen wel dankjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel apart dat je dat soort dingen hebt meegemaakt maar nog steeds drugs gebruikt
Oh ik zag je soms voorbij komen in de drugs sc. Maar goed als je er verstandig mee bent hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb een tijdje geen drugs gebruikt, ik ken mijn eigen grenzen wel dankje
Ligt eraanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
misschien komt het over alsof ik heel veel drugs gebruik, dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik zag je soms voorbij komen in de drugs sc. Maar goed als je er verstandig mee bent hoor.
Oh oke dat is wel goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze even naar buiten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ohja maar het blowen is echt rampzalig voor vage klachten zoals dat hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien komt het over alsof ik heel veel drugs gebruik, dat is dus niet zoblowen doe ik wel veel maar harddrugs één keer per 2 maanden ofzo?
ik heb nu geen angststoornis meer hè, voor als dat nog niet duidelijk wasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja maar het blowen is echt rampzalig voor vage klachten zoals dat hoor.
Nog steeds last van?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Paniekaanvallenecht al veel te veel van gehad en dat is idd pure aids
Ik kreeg ze vaak icm hyperventilatie en dan met name als ik weer eens half leegbloedde of zoquote:
half leegbloedde? waar had je nog meer last van dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze vaak icm hyperventilatie en dan met name als ik weer eens half leegbloedde of zomaar even afkloppen, niet echt meer gelukkig
Ik loop sinds 4 jaar met een chronische open wond aan m'n aarsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
half leegbloedde? waar had je nog meer last van dan?
tering manquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop sinds 4 jaar met een chronische open wond aan m'n aarsen na zware operaties (maar ook daar buitenom) kwam het heel regelmatig voor dat het echt als een gek bloedde (en dan ook echt, dus niet een paar verbandjes vol of zo)
Ja die is zo dom hequote:
dat leverde wel eens flinke paniekaanvallen op jaquote:
En wij vrouwen maar klagen over ongesteld zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop sinds 4 jaar met een chronische open wond aan m'n aarsen na zware operaties (maar ook daar buitenom) kwam het heel regelmatig voor dat het echt als een gek bloedde (en dan ook echt, dus niet een paar verbandjes vol of zo)
quote:
Gelukkig maar danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze vaak icm hyperventilatie en dan met name als ik weer eens half leegbloedde of zomaar even afkloppen, niet echt meer gelukkig
Daar kan je tenminste nog een tampon instoppen ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wij vrouwen maar klagen over ongesteld zijn.
Ik ook niet, ik kan wel uitleggen hoe ik dan doequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan het ook echt niet beschrijven
Ja, hier ook gevoel alsof ik echt heeeeeee-leeemaaal gek wordquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat kan, sommige mensen denken dat ze doodgaan, ik heb meestal het gevoel alsof ik gek aan het worden ben. is voor iedereen anders
Ja, thanks. Vooral buiten lopen was goede tipquote:
Ja duhquote:
Aaah crackjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan wel uitleggen hoe ik dan doe.
Soort oer-geluiden maak ik en weet me echt geen houding aan te nemen. Dan zit ik weer op mn hurken, dan lig ik op mn buik, dan rol ik wat.. dan ga ik staan dan rol ik me op als een bolletje. En ik sla vaak paniekerig om me heen, niet hard slaan maar ja. Weet ik het.
[..]
Ja, hier ook gevoel alsof ik echt heeeeeee-leeemaaal gek word.
[..]
Ja, thanks. Vooral buiten lopen was goede tip. Ja klinkt stom, maar heb op die momenten gewoon iemand nodig die me zegt wat ik moet doen eigenlijk
, kom er zelf gewoon niet uit
.
Ja al gezien, aap.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren de docu Amy gezien. Hebben jullie die gezien? Het is wel een zielig verhaal, maar het is ook een verhaal waarvan ik denk.. ja, heeft niet zowat iedere junkie enzo een zielig verhaal
watquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
Huh, die heeft toch best een aanwezige derriere verder?
lekkahhhquote:
Tegenwoordig zijn we Minaj en Kardashian gewend he.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
jij bent zeker een dropstaafquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben geen aap, met je paniekaanvallen
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben geen aap, met je paniekaanvallen
Het is hier wel echt schijtweer hahahaah, maar toch. Even eruit jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Aaah crackjeFrisse lucht is altijd wel lekker dan
Oh, ik neem aan dat jij ook dol bent op aapjes?quote:
ze heeft wel grote tietenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
aapjes op whatsappquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..], ik ben dol op aapjes anders!
[..]
Het is hier wel echt schijtweer hahahaah, maar toch. Even eruit ja.
[..]
Oh, ik neem aan dat jij ook dol bent op aapjes?![]()
![]()
![]()
Ohja, klopt. We zitten in de tijd van de kontimplantaten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we Minaj en Kardashian gewend he.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..], ik ben dol op aapjes anders!
[..]
Het is hier wel echt schijtweer hahahaah, maar toch. Even eruit ja.
[..]
Oh, ik neem aan dat jij ook dol bent op aapjes?![]()
![]()
![]()
wowquote:
Welk kanaal?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is vrijdag en er is geen nieuwe Let's Play Minecraft geupload.
Ik ben van slag. Help.
voor hoever jij kan beoordelen???quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze heeft wel grote tieten
voor zover ik dat kan beoordelen
Let's Play. Rooster Teeth. Weet ik het hoe dat precieze kanaal heet.quote:
ik word echt helemaal gek als ik meer dan 6 tabbladen open heb staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel heeft vaak ongeveer 20 tabbladen openstaan waarvan een stuk of 5 met lewde plaatjes.
40+ toch. No sweat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word echt helemaal gek als ik meer dan 6 tabbladen open heb staan
Ik ook, doet pijn aan het autismequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan daar ook niet mee omgaanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een lief liedjequote:
Minecraft is leuk om spelen, maar kijken..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Let's Play. Rooster Teeth. Weet ik het hoe dat precieze kanaal heet.
jaquote:
apart schilderij welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb vanmiddag een schilderij opgehanden. Jajajajaja, ein-de-lijk.. Ligt hier al twee maanden.
[ afbeelding ]
Al lijkt het schilderij zo te klein voor de muur.. In het echt lijkt dat wel mee te vallen. Of niet en de foto geeft een meer realistisch beeld![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel heeft vaak ongeveer 20 tabbladen openstaan waarvan een stuk of 5 met lewde plaatjes.
mijn ouders zongen vroeger een lief liedje voor mijquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
welke?
[..]
ja hé. Mijn vader zong dat vroeger altijd.
kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou best willen antwoorden, maar dan ga je zeggen dat ik dat al vaker heb verteld.
Welke dan?quote:
durf ik niet te zeggen sorryquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
welke?
[..]
ja hé. Mijn vader zong dat vroeger altijd.
quote:
Haha, vind je dat positief of negatief of kun je er nog niet echt een mening over vormen?quote:
wat danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders zongen vroeger een lief liedje voor mij
ClassicGameRoom (Lord Karnage)quote:
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb vanmiddag een schilderij opgehanden. Jajajajaja, ein-de-lijk.. Ligt hier al twee maanden.
[ afbeelding ]
Al lijkt het schilderij zo te klein voor de muur.. In het echt lijkt dat wel mee te vallen. Of niet en de foto geeft een meer realistisch beeld![]()
Ik heb 186 abonnementenquote:
Ik weet het nog niet zo goed, ik vind het grappig om te zien, maar zou het aan de andere kant niet zo snel hier ophangenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, vind je dat positief of negatief of kun je er nog niet echt een mening over vormen?![]()
dezequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]thanks
[..]
Haha, vind je dat positief of negatief of kun je er nog niet echt een mening over vormen?![]()
[..]
wat dan
Maar grappig is het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met een paar plaatjes van mooie buikjes.
Bedanktquote:
Die ene van Taylor als tiener zeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met een paar plaatjes van mooie buikjes.
Helemaal vergeten, ik kijk ook weleens naar Lamarr Wilson "BITCH ARE YOU CRAZY!??!" Geweldige vent!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:51 schreef McGrath het volgende:
Ik kijk best vaak naar de sidemen, beetje makkelijk vermaak. En ik volg munchies en smiv.
Beetje chillen met vrienden. Had vandaag een halve dag school tot 11:00 dus nu beetje FOK!ken en slapen. En jij?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja prima
lekker he
wat ga je doen dit weekend
Haha, ja het moet ook wel echt passen denk ik. Ook omdat het best donker is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo goed, ik vind het grappig om te zien, maar zou het aan de andere kant niet zo snel hier ophangen
Dat is ook heel lief.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
deze![]()
Maar dan alleen de eerste zin eigenlijk
zo cute![]()
![]()
chillllquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Beetje chillen met vrienden. Had vandaag een halve dag school tot 11:00 dus nu beetje FOK!ken en slapen. En jij?
Mwah. Wel eens ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die ene van Taylor als tiener zeker.
Heb geen pics.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Allerliefste pics van jullie toen jullie klein waren!
ts begintquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh dat is ook liefquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja het moet ook wel echt passen denk ik. Ook omdat het best donker is.
Wat voor inrichting heb jij dan?
[..]
Dat is ook heel lief.
Als ik later kinderen heb wil ik dat ook doeeeeeeeeeen.
Ja, heel lief.
Mijn moeder zong altijd 'Sammy kijk omhoog' onder de douche als ik mn haren moest wassen omdat ik dat zo vervelend vond. Maar dan 'Hoog Maartje kijk omhoog, want daar boven schijnt de zoooooooon'![]()
![]()
Die liggen ergens te verstoffen bij mijn vader (denk ik)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Trollscience het volgende:
als ik fok luister ik altijd pretentieuze kutmuziek
Dan moet ik hééééééélemaal naar mijn vader z`n huis lopen, en ik ben nog uitziekende.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
he bahquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond jongens, ik ben er weer.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef McGrath het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[..]wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond jongens, ik ben er weer.
Ik ook gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
Ik heb maar 1 foto van toen ik klein was op mijn computer en die hebben jullie al gezien dusja
Ik neem aan dat het huis van je vader niet ver weg is, maar blijf maar fijn zitten dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:55 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Dan moet ik hééééééélemaal naar mijn vader z`n huis lopen, en ik ben nog uitziekende.
[..]Is dit echt of kwam dit uit een filmpje?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Hij woont hier ongeveer 400 meter vandaanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik neem aan dat het huis van je vader niet ver weg is, maar blijf maar fijn zitten dan.
Jeetje, wat saai zo zeg
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook gezien?Nog keer!
[..]
Ik neem aan dat het huis van je vader niet ver weg is, maar blijf maar fijn zitten dan.
Jeetje, wat saai zo zeg
[..]
Is dit echt of kwam dit uit een filmpje?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
niet zulke brutale vragen stellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
En anders; McGrath, het is een zeer lieve foto, maar kijk je nog zo scheel?
[..]Noh, toen was je nog schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ludiek!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:57 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik, hallo! Ben een aardappel, en dus geen tomaat.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]LieeefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat snappikkkk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:57 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Hij woont hier ongeveer 400 meter vandaanMaar ik wil niet nog zieker worden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]Ik kan het niet goed zien, maar wat een mooie haren lijk je te hebben zeg. Sjeess. En je kijkt echt zoals alleen kinderen kunnen kijken, dat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
Ja, maar bedoelde het niet zo stom als dat ik zeiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zulke brutale vragen stellen.
quote:
hihi jaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snappikkkk.
[..]
Ik kan het niet goed zien, maar wat een mooie haren lijk je te hebben zeg. Sjeess. En je kijkt echt zoals alleen kinderen kunnen kijken, dat is leuk![]()
nee het is klaar, me eerst een aap noemen en me daarna de hele tijd huillachen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelde het niet zo stom als dat ik zei. Zie post hierboven
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Groningen op zondag speelt, spelen ze thuis. ALTIJD!
ik troost je welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee het is klaar, me eerst een aap noemen en me daarna de hele tijd huillachen.
Hans Nijland heeft even goed gelobbyd in Zeistquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Groningen op zondag speelt, spelen ze thuis. ALTIJD!
Met blondspray (kost 2,50 bij Hema) krijg je dat wel weer!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
hihi jaaaa
Mijn haar is daar nog erg blond, zou ik wel weer willen
Ge wit best dat ik altijd huillachquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee het is klaar, me eerst een aap noemen en me daarna de hele tijd huillachen.
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
veel plezier
Ik hoop dat het weer een beetje goed is
Oh nee ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met blondspray (kost 2,50 bij Hema) krijg je dat wel weer!Heel geleidelijk, had ik twee jaar geleden ook. Was echt weer.. ja, bijna wit. Foto's niet gezien?
Er zit volgens mij gewoon soort bleekachtigspul in die flesjes.. maar je spuit dat iedere dag in je haar en gaat gewoon superrr geleidelijk en kost niks. En geen gedoe met uitgroei en shit..
[..]
Ge wit best dat ik altijd huillach
ik zal jou eens witten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met blondspray (kost 2,50 bij Hema) krijg je dat wel weer!Heel geleidelijk, had ik twee jaar geleden ook. Was echt weer.. ja, bijna wit. Foto's niet gezien?
Er zit volgens mij gewoon soort bleekachtigspul in die flesjes.. maar je spuit dat iedere dag in je haar en gaat gewoon superrr geleidelijk en kost niks. En geen gedoe met uitgroei en shit..
[..]
Ge wit best dat ik altijd huillach
hou niet zo van voetbal, ik was altijd een fc Groningen fan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Groningen van?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
hou niet zo van voetbal, ik was altijd een fc Groningen van.
Ik probeer wel elke fc Barcelona wedstrijd te kijken en ben ook in het stadion geweest
Ja pfff ben bang voor kouquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
veel plezier
Ik hoop dat het weer een beetje goed is
Nope, tussen oude mannetjes en iets minder oude mannetjesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij tussen de harde kern?
ik krijg gigantisch veel jeuk van deze post.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
hou niet zo van voetbal, ik was altijd een fc Groningen van.
Ik probeer wel elke fc Barcelona wedstrijd te kijken en ben ook in het stadion geweest
Fokker101 neem ik niet serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja pfff ben bang voor kou
[..]
Nope, tussen oude mannetjes en iets minder oude mannetjes
Fokker101 wel, een echte rebel
hzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik krijg gigantisch veel jeuk van deze post.
Ik stond tot 3 jaar geleden ook tussen de harde kern in. Die tijd heb ik wel gehad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja pfff ben bang voor kou
[..]
Nope, tussen oude mannetjes en iets minder oude mannetjes
Fokker101 wel, een echte rebel
moet je ff krabbenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik krijg gigantisch veel jeuk van deze post.
paxcon welquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee ken ik helemaal niet![]()
Maar eigenlijk vind ik wat ik nu heb ook best mooi. Geen zin om moeite te doen
JA BEN JE NU KLAAR!quote:
Je dochter heeft de wilde haren doen laten verdwijnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond tot 3 jaar geleden ook tussen de harde kern in. Die tijd heb ik wel gehad.
Nee, ver daarvoor al.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je dochter heeft de wilde haren doen laten verdwijnen
sorryquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
wat ordinair zeg sof
ben ik niet van jou gewend
klaar met wat? jij pest mij!quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 15 januari 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]Groot gelijk
[..]
JA BEN JE NU KLAAR!
grapjurkquote:
Dat zou ik dus nooit doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
klaar met wat? jij pest mij!
vrijdag 15 januari 2016 19:05 schreef supersof het volgende:[/b]
[..]
moet je ff krabben
hoe staat grunn in de competitequote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je dochter heeft de wilde haren doen laten verdwijnen
ik vind het ook niet zo lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik at heksenkaas, op advies van Inso.
Het viel vies tegen.
De Graafschap fans zijn er ook ondersteboven van dat ze bovenaan staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze brengen in Groningen een andere stand uit?
huhquote:
Dan kan het er juist lekker uitstromen tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap echt niet waar dat fabeltje vandaan komt dat vrouwen stoppen met menstrueren als ze onder de douche staan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan kan het er juist lekker uitstromen toch
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon natuurquote:
Ik zou het in spoiler doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Trollscience het volgende:
mag je een linkje naar pornhub posten als het geen porno is
jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Trollscience het volgende:
mag je een linkje naar pornhub posten als het geen porno is
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
post het gewoon dan merk je vanzelf of je een ban krijgt
Wil jij je menstruatie stoppen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:25 schreef McGrath het volgende:
ik ga maar eens douchen, ik voel me smerig door jullie
Neh man, volgens mij was het 2, 4 of 10 uur.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja dat ook volgens mij 1, 3 6 of 12 uur
Ik dacht 5,7 of 9 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neh man, volgens mij was het 2, 4 of 10 uur.
De normale? Ik vind die met tomaat erg lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik at heksenkaas, op advies van Inso.
Het viel vies tegen.
TR gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
Zelf niet gekeken, ik ben stoer[spoiler]
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neh man, volgens mij was het 2, 4 of 10 uur.
quote:Afkoelbans
Nieuw is de afkoelban van 1, 3, 6 of 12 uur, welke niet als echte ban gezien wordt. Wel kan, als je na de afkoelban alsnog doorgaat, natuurlijk een normale ban volgen. De keuze voor een normale ban of afkoelban is een beslissing die de crew zelf neemt, evenals of dit een 3, 6 of 12 uursban is.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pornhub is gewoon betrouwbare site.
ik vind het wel lachenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan was het minder tijdverspilling geweest.
Porno is erger dan tijdverspilling. Porno is zoals de duivel!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan was het minder tijdverspilling geweest.
gemeenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja aan die kop van jou te zien kan je dat beter niet doen idd
Wow jouw gemene opmerkingen zijn niet eens zo slecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja aan die kop van jou te zien kan je dat beter niet doen idd
Nee joh.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Porno is erger dan tijdverspilling. Porno is zoals de duivel!!
Geen last van. Na een tijdje is er toch niets meer aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor mijn brein wel iig, zo verslavend, cocaïne is er niks bij.
Die rechterquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ziet wel uit als een goeie band
jostibandquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ziet wel uit als een goeie band
Dat probeer ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:33 schreef Trollscience het volgende:
als je verslaafd bent aan porno moet je gwn minder fappen
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drie dubbele hernia in je handen?
als je niet kunt fappen zonder porno ben je ook niet geil genoegquote:
Jezus.....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee.
Maar vroeger fapte ik vaak 3 keer per dag, dat is gewoon echt schadelijk voor je brein.
Nu wat minder, en ik probeer weer NoFap.
Mijn IQ daalde gewoon met 10 punten toen ik die discussies van jou doorlasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit weer even lekker te trollen in mijn favoriete forum gedeelte, NWS
Mensen daar het bloed onder de nagels vandaan halen
Wat een onzin dat dat schadelijk is voor je brein.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee.
Maar vroeger fapte ik vaak 3 keer per dag, dat is gewoon echt schadelijk voor je brein.
Watquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel fappen zonder porno, dat is het probleem, mijn fantasie is net zo erg als porno.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je niet kunt fappen zonder porno ben je ook niet geil genoeg
je moet gwn stoppen met fappen totdat je zonder porno kan
En genieten dat ik doequote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
Mijn IQ daalde gewoon met 10 punten toen ik die discussies van jou doorlas
Naja samen met porno is bewezen dat het schadelijk is. Kan wel eerder door porno komen, maar denk dat het de combinatie is, ook wel PMO genoemd, Porno Masturbation Orgasm.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een onzin dat dat schadelijk is voor je brein.
Wat is de schade dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja samen met porno is bewezen dat het schadelijk is. Kan wel eerder door porno komen, maar denk dat het de combinatie is, ook wel PMO genoemd, Porno Masturbation Orgasm.
Ik weet het niet precies, ken al die namen van het brein nog niet. Maar iig het 'beloningssysteem' in de hersenen. Vandaar dat ik weinig discipline heb denk ik.quote:
Mensen nemen het allemaal zo serieus joh. Ik niet, discussies voeren op een forum... ga eens even fietsen zegquote:
Is het nu te makkelijk om te zeggen dat Hagenezen discussies mijden omdat ze gewoon een beetje dom zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen nemen het allemaal zo serieus joh. Ik niet, discussies voeren op een forum... ga eens even fietsen zeg.
inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen nemen het allemaal zo serieus joh. Ik niet, discussies voeren op een forum... ga eens even fietsen zeg.
Veel te makkelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het nu te makkelijk om te zeggen dat Hagenezen discussies mijden omdat ze gewoon een beetje dom zijn?
Is wel makkelijk om aan zoiets de schuld te geven. Misschien ging je wel alleen maar veel masturberen omdat je vanuit je karakter al weinig gedisciplineerd bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ken al die namen van het brein nog niet. Maar iig het 'beloningssysteem' in de hersenen. Vandaar dat ik weinig discipline heb denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |