SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er crackie?quote:
Warmere schoenen? Ik weet niet echt, mijn voeten zijn alleen koud met sneeuw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je in de winter voorkomen dat je tenen bevriezen tijdens het fietsen?
Ik heb al hele dikke sokken aan maar na een kwartier voel ik ze niet meer en moeten ze na aankomst gemasseerd worden.
quote:
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.quote:
Binnen zijn ze ook al altijd ijskoudquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Warmere schoenen? Ik weet niet echt, mijn voeten zijn alleen koud met sneeuw.
waarover paniekaanvallen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.
Beetje paniek aanval, huilen als een kind van zes.
Weet gewoon niet wat ik moet doennnnnnnnnnnnnnnnn
Waarom ben je in paniek?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.
trein zoekenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Is er iemand in de buurt die naar je toe kan komen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
voorkomen door niet te gaan fietsenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je in de winter voorkomen dat je tenen bevriezen tijdens het fietsen?
Ik heb al hele dikke sokken aan maar na een kwartier voel ik ze niet meer en moeten ze na aankomst gemasseerd worden.
Is het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Het recept van sof ziet er erg lekker uit.
rustig meissiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan laatste tijd sowieso steeds moeilijker lief zijn tegen mezelf. Ontzettend veel agressie naar mezelf en net geslagen en mn vingers worden zo vertyft snel dik en eentje paars dat ik nu ook beetje ben geschrokken.
Koel je paarse vinger als eerste.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan laatste tijd sowieso steeds moeilijker lief zijn tegen mezelf. Ontzettend veel agressie naar mezelf en net geslagen en mn vingers worden zo vertyft snel dik en eentje paars dat ik nu ook beetje ben geschrokken.
Ahh meis, ik bel mijn moeder vaak als ik me kut voel, misschien helpt dat voor jou ook? Of lr bellen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
quote:
Weet niet zo goed.quote:
Jawel, maar eigenlijk is dat enkel één vriendin die zich al nogal zorgen maakte over me laatste keer.. dus die durf ik gewoon niet te bellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er iemand in de buurt die naar je toe kan komen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh meis, ik bel mijn moeder vaak als ik me kut voel, misschien helpt dat voor jou ook? Of lr bellen?
Even wat drinken ook, misschien even naar buiten toe?
Ja, thanks. Ik ga mn vingers koelen met koeldingen uit vriezer en rondje buiten lopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koel je paarse vinger als eerste.
Ik kan het ook echt niet beschrijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk voor te stellen is wat iemand precies voelt, als het zelf nooit een paniekaanval hebt meegemaakt.
Je kan over van alles in paniek zijn toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Paniekaanvallen, zijn dat die momenten waarop je denkt dat je doodgaat? Of is dat weer anders?
ik heb het wel eens uitgelegd als het gevoel dat je hebt als je uit het niks erg schrikt, alleen houd het gevoel niet op. extreem gevoel van hitte, hartkloppingen. derealisatie is alleen wat moeilijk uit te leggenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk voor te stellen is wat iemand precies voelt, als het zelf nooit een paniekaanval hebt meegemaakt.
Heb het nog nooit meegemaakt zonder lichamelijke aanleiding. Dus weet niet goed of dat onder hetzelfde valt. Misschien voelt het wel hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan over van alles in paniek zijn toch?
ja dat kan, sommige mensen denken dat ze doodgaan, ik heb meestal het gevoel alsof ik gek aan het worden ben. is voor iedereen andersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Paniekaanvallen, zijn dat die momenten waarop je denkt dat je doodgaat? Of is dat weer anders?
Wel apart dat je dat soort dingen hebt meegemaakt maar nog steeds drugs gebruiktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat kan, sommige mensen denken dat ze doodgaan, ik heb meestal het gevoel alsof ik gek aan het worden ben. is voor iedereen anders
ik heb een tijdje geen drugs gebruikt, ik ken mijn eigen grenzen wel dankjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel apart dat je dat soort dingen hebt meegemaakt maar nog steeds drugs gebruikt
Oh ik zag je soms voorbij komen in de drugs sc. Maar goed als je er verstandig mee bent hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb een tijdje geen drugs gebruikt, ik ken mijn eigen grenzen wel dankje
Ligt eraanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
misschien komt het over alsof ik heel veel drugs gebruik, dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik zag je soms voorbij komen in de drugs sc. Maar goed als je er verstandig mee bent hoor.
Oh oke dat is wel goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze even naar buiten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ohja maar het blowen is echt rampzalig voor vage klachten zoals dat hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien komt het over alsof ik heel veel drugs gebruik, dat is dus niet zoblowen doe ik wel veel maar harddrugs één keer per 2 maanden ofzo?
ik heb nu geen angststoornis meer hè, voor als dat nog niet duidelijk wasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja maar het blowen is echt rampzalig voor vage klachten zoals dat hoor.
Nog steeds last van?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Paniekaanvallenecht al veel te veel van gehad en dat is idd pure aids
Ik kreeg ze vaak icm hyperventilatie en dan met name als ik weer eens half leegbloedde of zoquote:
half leegbloedde? waar had je nog meer last van dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze vaak icm hyperventilatie en dan met name als ik weer eens half leegbloedde of zomaar even afkloppen, niet echt meer gelukkig
Ik loop sinds 4 jaar met een chronische open wond aan m'n aarsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
half leegbloedde? waar had je nog meer last van dan?
tering manquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop sinds 4 jaar met een chronische open wond aan m'n aarsen na zware operaties (maar ook daar buitenom) kwam het heel regelmatig voor dat het echt als een gek bloedde (en dan ook echt, dus niet een paar verbandjes vol of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |