SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er crackie?quote:
Warmere schoenen? Ik weet niet echt, mijn voeten zijn alleen koud met sneeuw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je in de winter voorkomen dat je tenen bevriezen tijdens het fietsen?
Ik heb al hele dikke sokken aan maar na een kwartier voel ik ze niet meer en moeten ze na aankomst gemasseerd worden.
quote:
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.quote:
Binnen zijn ze ook al altijd ijskoudquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Warmere schoenen? Ik weet niet echt, mijn voeten zijn alleen koud met sneeuw.
waarover paniekaanvallen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.
Beetje paniek aanval, huilen als een kind van zes.
Weet gewoon niet wat ik moet doennnnnnnnnnnnnnnnn
Waarom ben je in paniek?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Voel me ontzetttttttttttend kut.
trein zoekenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Is er iemand in de buurt die naar je toe kan komen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
voorkomen door niet te gaan fietsenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je in de winter voorkomen dat je tenen bevriezen tijdens het fietsen?
Ik heb al hele dikke sokken aan maar na een kwartier voel ik ze niet meer en moeten ze na aankomst gemasseerd worden.
Is het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Het recept van sof ziet er erg lekker uit.
rustig meissiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan laatste tijd sowieso steeds moeilijker lief zijn tegen mezelf. Ontzettend veel agressie naar mezelf en net geslagen en mn vingers worden zo vertyft snel dik en eentje paars dat ik nu ook beetje ben geschrokken.
Koel je paarse vinger als eerste.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan laatste tijd sowieso steeds moeilijker lief zijn tegen mezelf. Ontzettend veel agressie naar mezelf en net geslagen en mn vingers worden zo vertyft snel dik en eentje paars dat ik nu ook beetje ben geschrokken.
Ahh meis, ik bel mijn moeder vaak als ik me kut voel, misschien helpt dat voor jou ook? Of lr bellen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
quote:
Weet niet zo goed.quote:
Jawel, maar eigenlijk is dat enkel één vriendin die zich al nogal zorgen maakte over me laatste keer.. dus die durf ik gewoon niet te bellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er iemand in de buurt die naar je toe kan komen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh meis, ik bel mijn moeder vaak als ik me kut voel, misschien helpt dat voor jou ook? Of lr bellen?
Even wat drinken ook, misschien even naar buiten toe?
Ja, thanks. Ik ga mn vingers koelen met koeldingen uit vriezer en rondje buiten lopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koel je paarse vinger als eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |