SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet ook niet gaan liggen om 6 uur. Gewoon stukje rondlopen buiten als je het echt niet meer aankan, word je weer beetje wakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt een nachtje doorhalen nodig, mijn ritme is compleet verziekt. Maar ik probeer het al 2 nachten en ik val telkens om 6 uur in slaapZo idioot
welcome to my lifequote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt een nachtje doorhalen nodig, mijn ritme is compleet verziekt. Maar ik probeer het al 2 nachten en ik val telkens om 6 uur in slaapZo idioot
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welcome to my life
En als ik doorhaal doe ik om 11 uur toch maar even m'n ogen dicht. Of ik blijf de dag erna weer te lang liggen
Je hebt ritme in je leven nodig. Geen nachtje doorhalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 06:15 schreef Etsu het volgende:
Ja hoor, nog eens 3,5 topics volgeluld
Ga eens slapen droeftoeters
Gewoon elke dag 2 uur eerder naar bed en dus ook twee uur eerder opstaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
En dat is?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt wel alsof ik de eerste anti-acne behandeling ooit heb die werkt. Jeetje.
Nieuwe anticonceptiepil. Ik zat net in een periode dat ik er echt veel had die opkwamen. Sinds ik begonnen ben is het abrupt gestopt. Misschien toeval, we zullen zien.quote:
O, dat kan heel goed. Kreeg zelf een ontzettend mooie huid van de Yasmin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwe anticonceptiepil. Ik zat net in een periode dat ik er echt veel had die opkwamen. Sinds ik begonnen ben is het abrupt gestopt. Misschien toeval, we zullen zien.
Ja die heb ik ook, en dan met hogere dosis drospirenon. Hopelijk blijft het zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat kan heel goed. Kreeg zelf een ontzettend mooie huid van de Yasmin.
Ik had een puistvrije huid zolang ik hem slikte.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, en dan met hogere dosis drospirenon. Hopelijk blijft het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |