SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet ook niet gaan liggen om 6 uur. Gewoon stukje rondlopen buiten als je het echt niet meer aankan, word je weer beetje wakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt een nachtje doorhalen nodig, mijn ritme is compleet verziekt. Maar ik probeer het al 2 nachten en ik val telkens om 6 uur in slaapZo idioot
welcome to my lifequote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt een nachtje doorhalen nodig, mijn ritme is compleet verziekt. Maar ik probeer het al 2 nachten en ik val telkens om 6 uur in slaapZo idioot
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welcome to my life
En als ik doorhaal doe ik om 11 uur toch maar even m'n ogen dicht. Of ik blijf de dag erna weer te lang liggen
Je hebt ritme in je leven nodig. Geen nachtje doorhalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 06:15 schreef Etsu het volgende:
Ja hoor, nog eens 3,5 topics volgeluld
Ga eens slapen droeftoeters
Gewoon elke dag 2 uur eerder naar bed en dus ook twee uur eerder opstaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
En dat is?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt wel alsof ik de eerste anti-acne behandeling ooit heb die werkt. Jeetje.
Nieuwe anticonceptiepil. Ik zat net in een periode dat ik er echt veel had die opkwamen. Sinds ik begonnen ben is het abrupt gestopt. Misschien toeval, we zullen zien.quote:
O, dat kan heel goed. Kreeg zelf een ontzettend mooie huid van de Yasmin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwe anticonceptiepil. Ik zat net in een periode dat ik er echt veel had die opkwamen. Sinds ik begonnen ben is het abrupt gestopt. Misschien toeval, we zullen zien.
Ja die heb ik ook, en dan met hogere dosis drospirenon. Hopelijk blijft het zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat kan heel goed. Kreeg zelf een ontzettend mooie huid van de Yasmin.
Ik had een puistvrije huid zolang ik hem slikte.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, en dan met hogere dosis drospirenon. Hopelijk blijft het zo.
Heb deze al eerder geslikt maar in iets lagere dosis, toen deed het verder niet zoveel. Maar zal ook wel met de jaren veranderen, ik had toen ook nog veel meer last van acne dan nu.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een puistvrije huid zolang ik hem slikte.Dus ik hoop het voor je.
Ik heb geen uitkering en doe dat niet iedere nacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit dus
hoe hou je dat vol door de week iedere nachtof hebben jullie allemaal uitkering
Niet altijd, in vlagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Heb je zo erg last van acne dan Loka? Vervelend zeg.
Ah, nouja hopelijk werkt ditquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet altijd, in vlagen.
Maar wel een stukje meer dan de gemiddelde 22-jarige denk ik.
Het stoorde me niet heel erg ofzo hoor, maar zou mooi meegenomen zijn.quote:
Tofff!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het stoorde me niet heel erg ofzo hoor, maar zou mooi meegenomen zijn.
Ik heb een afstudeerproject voor vanaf mei hoogstwaarschijnlijk
Ja, heb er echt zin in.quote:
gister was je al om 11 wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen uitkering en doe dat niet iedere nacht.
Ahh, nice nicequote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb er echt zin in.
Krijg ook lekker veel vrijheid om het toe te spitsen op wat ik zelf erg leuk vind, en genoeg uitbreidingsmogelijkheden voor als ik eenmaal een tijdje begonnen ben.
Maar eerst nog een paar vakjes halen.
Gaat het bij jou ook nog allemaal lekker qua studie? Je had net tentamens gehad toch?
Mja, gewoon lastig als jij dan zelf heel graag wil en een beetje verlangd dat ze dat wel zijn. Klopt verder helemaal natuurlijk wat je zegt..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt pas tot mensen doordringen als ze er zelf klaar voor zijn, vooral proberen het niet meteen bij jezelf te leggen.
Je moet het nooit bij jezelf leggen. Zelfs als het wel jouw schuld is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt pas tot mensen doordringen als ze er zelf klaar voor zijn, vooral proberen het niet meteen bij jezelf te leggen.
FOK! toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Is er ook zoiets als tinder maar dan om vrienden mee te maken?!
fokquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Zit jij weer op Tinder?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ja, maar dan zijn vrienden weer zo ver weg enzo enzo en schijnbaar ben ik vooral goed voor het maken van relatie-materiaal via fok en niet echt in vrienden makenquote:
Ik heb nog nooit op Tinder gezetenquote:
Ja, dat vind ik dus ook echt heel erg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
Bij tinder lijkt alles me zo om je uiterlijk draaien.
Zou me daar denk ik nooit op begeven. :$
Ja het is dus echt gewoon een beetje plaatjes kijken en yes/no beoordelen qua wat je vindt van het uiterlijk, veel meer is er niet over te zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook echt heel erg.
Maar ga nu even kijken wat het echt is. Ik vind het wel bijzonder dat je dat echt bij zowat iedereen om je heen hoort
heb je nu een relatie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Maar sowieso, ik vraag me soms wel af hoe ik aan een relatie kom dan schijnbaar via fok. Ik heb nog nóóóit gehad dat iemand in het echte leven mij leuk vond. Of ik wist het niet natuurlijk
.
Euhhh.. ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is dus echt gewoon een beetje plaatjes kijken en yes/no beoordelen qua wat je vindt van het uiterlijk, veel meer is er niet over te zeggen.
een verkapte vraag van wat ik vroeg in DM, misschien ligt het toch echt aan je posts dat mensen dat denkenquote:
Nou, dat is dus precies Tinder en ook meteen de reden dat ik het zelf na drie minuten weer heb verwijderd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euhhh.. ja.
Ik dacht dat je nog wel wat over die persoon kon lezen als je op een foto kliktemaar schijnbaar zelfs dat niet.. of amper.
Want de gastjes waar ik nu gewoon op klik daar staat echt shit bij als 'vraag maar raak' JA EUHH WAAROM ZOU IK...
Ik kan dit ook echt niet. Ik kijk naar zo'n foto en ik denk... ja het zegt me gewoon niks of je nou wel of niet leuk bent
Dat heb ik ook, erg eigenlijk he?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Maar sowieso, ik vraag me soms wel af hoe ik aan een relatie kom dan schijnbaar via fok. Ik heb nog nóóóit gehad dat iemand in het echte leven mij leuk vond. Of ik wist het niet natuurlijk
.
Ja, ik zou ook echt niet weten hoe ik iemand die ik leuk zou vinden met zo'n app zou moeten vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euhhh.. ja.
Ik dacht dat je nog wel wat over die persoon kon lezen als je op een foto kliktemaar schijnbaar zelfs dat niet.. of amper.
Want de gastjes waar ik nu gewoon op klik daar staat echt shit bij als 'vraag maar raak' JA EUHH WAAROM ZOU IK...
Ik kan dit ook echt niet. Ik kijk naar zo'n foto en ik denk... ja het zegt me gewoon niks of je nou wel of niet leuk bent
huh wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
een verkapte vraag van wat ik vroeg in DM, misschien ligt het toch echt aan je posts dat mensen dat denken
?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
een verkapte vraag van wat ik vroeg in DM, misschien ligt het toch echt aan je posts dat mensen dat denken
Ja, wat erg dit. Voel me er tering ongemakkelijk bij.. maar wil weten of mensen mij leuk vinden.. Maar dat gaat niet werken als ik zelf niet zeg diegene leuk te vinden? Of kan ik wel zien wie mij enkelzijdig leuk vindt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dat is dus precies Tinder en ook meteen de reden dat ik het zelf na drie minuten weer heb verwijderd.
Wat een sukkels zijn we eigenlijk Loka, hahaha.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, erg eigenlijk he?
Misschien blind voor de hints
[..]
Ja, ik zou ook echt niet weten hoe ik iemand die ik leuk zou vinden met zo'n app zou moeten vinden.
Er staat gewoon vrijwel niets waarmee je ze enigszins kunt inschatten.
dat kan ook iddquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
?
Het kan toch ook zijn dat hij vraagt of ik een relatie heb en daardoor komt van 'daarom zeggen mensen het ook niet als ze je leuk zouden vinden?" beetje snelle conclusie dit .
Etsu dacht dat mn relatie uit was gegaan en vroeg dat in DM en hij denkt dat jij dat ook denkt vanwege deze vraag.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Etsu dacht dat mn relatie uit was gegaan en vroeg dat in DM en hij denkt dat jij dat ook denkt vanwege deze vraag.
Like gewoon iedereen, kijk hoeveel matches je hebt en negeer daarna je matchesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:.
[..]
Ja, wat erg dit. Voel me er tering ongemakkelijk bij.. maar wil weten of mensen mij leuk vinden.. Maar dat gaat niet werken als ik zelf niet zeg diegene leuk te vinden? Of kan ik wel zien wie mij enkelzijdig leuk vindt?
Hehe, weet je dat ik maar een maandje echt vrijgezel ben geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een sukkels zijn we eigenlijk Loka, hahaha.
Heb jij dan ook wel als je vrijgezel bent of fantaseert over nieuwe relatie of iets in die richting dat je dat dan eigenlijk wel zou willen? Ik ben er gewoon benieuwd naar.
Voorkeur op roodharigen ja tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind eigenlijk al die mensen op tinder hetzelfde als je verder niks weet? Ja ik ben ook niet zo op uiterlijk gefixeerd dus hoe zou ik daar een voorkeur op moeten gooien
Oh nee, ik weet dat gewoon niet van iedereen hierquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Etsu dacht dat mn relatie uit was gegaan en vroeg dat in DM en hij denkt dat jij dat ook denkt vanwege deze vraag.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Like gewoon iedereen, kijk hoeveel matches je hebt en negeer daarna je matches
Ohhh, en ja zo is dat. Het gaat zoals het gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, weet je dat ik maar een maandje echt vrijgezel ben geweest?
Maar ik had eigenlijk niet echt het gevoel dat ik weer relatie zou willen. Mja, dingen gaan zoals ze gaan.
quote:
En jij dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dat gewoon niet van iedereen hier
Dat diegene van bil wil gaan waarschijnlijkquote:
hij wil je super graagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:43 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB EEN SUPER LIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Dacht eigenlijk dat ik wel een tijdje klaar zou zijn met mensen en verplichtingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, en ja zo is dat. Het gaat zoals het gaat.
gewoon screenshot maken en hier postenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Wat een kneus, zo'n foto lijkt homo-achtig en hij heeft dan als eerste staan "Geen opleiding? Geen kans!" dat zou ik al niet moeten.
Is grindr eigenlijk alleen voor de mannelijke homoseksueel?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Crack installeer anders grindr. Is voor homo's maar daar zullen ze je alleen aanspreken omdat jij zo gezellig bent
Geen idee eigenlijk. Probeer het zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is grindr eigenlijk alleen voor de mannelijke homoseksueel?
Vooral goed dat je je dan niet laat tegenhouden omdat het te kort na elkaar zou zijn oidquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ik wel een tijdje klaar zou zijn met mensen en verplichtingen.
Maar het was zo leuk ineens.
Denk jij daar wel veel over na dan?
Daten met iemand die je nog niet 'kent' van online gesprekken enzo lijkt me ook zo moeilijk, en zo snel awkward worden. Denk dat ik er heeeel slecht in zou zijn, ook omdat ik zo verlegen ben als ik mensen voor het eerst zie en bang zou zijn dat ze dan helemaal niets weten van hoe ik eigenlijk echt ben zonder dat laagje verlegenheid, terwijl je dat via internet toch wel eerst een beetje kunt laten zien wat je allemaal in je hebt. Ofzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral goed dat je je dan niet laat tegenhouden omdat het te kort na elkaar zou zijn oid. Als het zo is, dan is het zo
.
Euhm, nee en ja. Ik denk er wel vaak over na maar niet als iets wat ik nu perse wil. Meer van, waarom lukt me dat niet en hoe kom ik in het echt over en zouden mensen mij dan ook wel leuk vinden of ben ik dan forever alone blabla. Op die manier wel en dan meteen wel gewoon de nieuwsgierigheid of dat zou lukken.
Maar eerlijk gezegd, ik zou niet weten of ik dat kan. Ik heb nog nooit buiten internet relatie gehad en dat komt voornamelijk omdat ik nu zo gewend ben om mensen eerst via internet te spreken lange tijd en op die manier vertrouwen op te bouwen blabla. Ja, het zou oprecht een nieuwe wereld zijn waarva nik geen idee heb hoe ik dat zou moeten doen.
nee, maar wel weinig geslapenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon screenshot maken en hier posten
Ja, dat heb ik dus ook.. Niet met laagje verlegenheid maar wel met laagje drukte en chaos en alles waardoor je ook niet makkelijk ziet wie ik ben. Is wat ik denkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daten met iemand die je nog niet 'kent' van online gesprekken enzo lijkt me ook zo moeilijk, en zo snel awkward worden. Denk dat ik er heeeel slecht in zou zijn, ook omdat ik zo verlegen ben als ik mensen voor het eerst zie en bang zou zijn dat ze dan helemaal niets weten van hoe ik eigenlijk echt ben zonder dat laagje verlegenheid, terwijl je dat via internet toch wel eerst een beetje kunt laten zien wat je allemaal in je hebt. Ofzo.
ik krijg echt nooit superlike, dus wees er blij mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee, hij is echt gay met oorbelletje en alles.
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.. Niet met laagje verlegenheid maar wel met laagje drukte en chaos en alles waardoor je ook niet makkelijk ziet wie ik ben. Is wat ik denk. Maarja, geen idee of dat klopt.
Maar ik vind het ook wel lastig op dit moment dat zo veel mensen mij grappig vinden en om mij lachen zonder dat ik dat zo bedoel. Ergens heel positief dat mensen me grappig vinden maar mensen lachen om me hoe ik doe. Als mn telefoon gaat lachen mensen om me omdat ik dan schijnbaar grappig reageer en dat soort dingen..![]()
Ja, leuk dat ik mensen aan het lachen kan maken maar ik denk aan de andere kant ook wel heel erg 'ja maar zo ben ik gewoon.. en dat was niet grappig bedoeld"
Verandert dat ook wanneer mensen je langer kennen of blijft dat een beetje zo?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee, hij is echt gay met oorbelletje en alles.
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.. Niet met laagje verlegenheid maar wel met laagje drukte en chaos en alles waardoor je ook niet makkelijk ziet wie ik ben. Is wat ik denk. Maarja, geen idee of dat klopt.
Maar ik vind het ook wel lastig op dit moment dat zo veel mensen mij grappig vinden en om mij lachen zonder dat ik dat zo bedoel. Ergens heel positief dat mensen me grappig vinden maar mensen lachen om me hoe ik doe. Als mn telefoon gaat lachen mensen om me omdat ik dan schijnbaar grappig reageer en dat soort dingen..![]()
Ja, leuk dat ik mensen aan het lachen kan maken maar ik denk aan de andere kant ook wel heel erg 'ja maar zo ben ik gewoon.. en dat was niet grappig bedoeld"
wat houdt je tegenquote:
Geen zin haha. Ik zei het ook verkeerd: ik moet nog zoveel doen. Maar ik ga zo maar eens beginnen.quote:
ik vond happn kutquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg op happn helemaal niet veel likesstomme app
Pics van jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik krijg echt nooit superlike, dus wees er blij mee.
Dat ze me grappig vinden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verandert dat ook wanneer mensen je langer kennen of blijft dat een beetje zo?
neequote:
WOWquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg laatst een melding van tinder: 44 mensen vinden jou leuk, kom kijken wie het zijn.
Want had al een tijd niet gekeken![]()
![]()
Ik heb het nu maar verwijderd, vind er niet veel meer aan
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg op happn helemaal niet veel likesstomme app
qua uiterlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor soort boy Sofje zou willen.
Ik denk dat jij in het echt heel druk bentquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics van jou?
[..]
Dat ze me grappig vinden?
Hm, mensen blijven mij grappig vinden.. En het ligt een beetje aan wat die mensen willen hoe ik me dan verder ontwikkel. Van sommige mensen merk je gewoon dat ze enkel de grappige kant willen dus die geef je dan altidj wel.. Of nouja beter gezegd, dan laat je nooit je andere kant zien.
Maar volgens mij lukt het me wel regelmatig om ook normaal te doen. Beetje, voelt nooit helemaal als mezelf. Maar dat is natuurlijk ook onzin, schijnbaar ben ik dat dan dus ook gewoon
.
Niet zo zeer druk, meer enorm chaotischquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in het echt heel druk bent
Altijd als ik jouw posts lees krijg ik al een druk gevoel
ik ook want ik kwam super veel mensen tegen en ik werd daar gek vanquote:
Je loopt laatste tijd bij mij iedere keer paar posts achter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in het echt heel druk bent
Altijd als ik jouw posts lees krijg ik al een druk gevoel
neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics van jou?
[..]
Dat ze me grappig vinden?
Hm, mensen blijven mij grappig vinden.. En het ligt een beetje aan wat die mensen willen hoe ik me dan verder ontwikkel. Van sommige mensen merk je gewoon dat ze enkel de grappige kant willen dus die geef je dan altidj wel.. Of nouja beter gezegd, dan laat je nooit je andere kant zien.
Maar volgens mij lukt het me wel regelmatig om ook normaal te doen. Beetje, voelt nooit helemaal als mezelf. Maar dat is natuurlijk ook onzin, schijnbaar ben ik dat dan dus ook gewoon
.
Ik weet het eigenlijk ook niet. Elke keer andersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alleen qua uiterlijk, gewoon wat voor soort jongen het moet zijn.
Oh kijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je loopt laatste tijd bij mij iedere keer paar posts achter.
Ik zeg dus hiervoor dat ik het lastig vind om irl een vriend oid te vinden omdat mensen het dan moeilijk vinden te zien wie ik echt ben omdat ik zo druk en chaotisch ben. Wat ik heel vervelend vind.
Maar ongeveer, wat vind je leuk en wat vind je tien keer niksquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet. Elke keer anders
En bij jou, wat zoek je in een man/relatie blabla?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ongeveer, wat vind je leuk en wat vind je tien keer niks
Ik hou van innerlijk sterke mannen die weten wat ze willen in dit leven en wat ze leuk vinden om te doen en die initiatief tonen en discipline hebben en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou wel van mannen met baard en tattoo's.
tien keer niks: dikke mannen, rokende mannen, drugsgebruik (alcohol met mate), onzelfstandige mannen, vieze mannen, mannen die geen kinderen willen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ongeveer, wat vind je leuk en wat vind je tien keer niks
tatoeages vind ik vaak een flinke afknapperquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou wel van mannen met baard en tattoo's.
niet te mooi hoor. Wil niet dat ie te veel aandacht krijgt :squote:
erg pauper inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
tatoeages vind ik vaak een flinke afknapper
Mijn lulquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Maar, wat vinden jullie dat je te bieden hebt in een relatie of wat vind jij van jezelf de sterkte punten in een relatie of los, gewoon van jezelf?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort wordt mijn liefde voor katten op mijn lichaam gezet voor altijd.
Katten zo hard laten krassen dat je er littekens van krijgt, mooi menquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort wordt mijn liefde voor katten op mijn lichaam gezet voor altijd.
Is ie boven gemiddeld dan?! Anders ben je toch zoals ieder andere manquote:
Weet nog niet 100% hoe maar ik wil een toffe kattenkop mijn arm. En dan later nog een keer van alles erom heen zodat ik een halve sleeve heb uiteindelijk.quote:
Dat heb ik eigenlijk vooral bij mijn tietenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Katten zo hard laten krassen dat je er littekens van krijgt, mooi men
Ik heb geen sterke puntenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Maar, wat vinden jullie dat je te bieden hebt in een relatie of wat vind jij van jezelf de sterkte punten in een relatie of los, gewoon van jezelf?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet nog niet 100% hoe maar ik wil een toffe kattenkop mijn arm. En dan later nog een keer van alles erom heen zodat ik een halve sleeve heb uiteindelijk.
[..]
Dat heb ik eigenlijk vooral bij mijn tieten(door de kat)
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet nog niet 100% hoe maar ik wil een toffe kattenkop mijn arm. En dan later nog een keer van alles erom heen zodat ik een halve sleeve heb uiteindelijk.
[..]
ahquote:
Ik wil iemand die nuchter en rationeel is in de omgang, en vind het heel aantrekkelijk om te zien dat een man passie toont voor bepaalde dingen en daar ook lang mee bezig kan zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En bij jou, wat zoek je in een man/relatie blabla?Wat vind je belangrijk JA WEET IK HET
Dat van de kat? Oh ze heeft niet zoveel geduldquote:
Humor, een luisterend oor, maar ook een leuke gesprekspartner. Een omgeving waar de ander zichzelf kan zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Oke nicequote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
open jij is heel gauw je whatsappquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke niceLaat maar een keer pics zien als hij is gezet
Ik baseer het op wat Heppie tegen mij gezegd heeft. #trotsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
Wat ik zelf te bieden heb weet ik niet zo goed, maar volgens mij ben ik leuk genoeg om dat niet te hoeven verantwoorden
#narcisme
Ah, lief.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik baseer het op wat Heppie tegen mij gezegd heeft. #trots
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 06:15 schreef Etsu het volgende:
Ja hoor, nog eens 3,5 topics volgeluld
Ga eens slapen droeftoeters
Zo'n lijst vind ik alleen maar mooi. Als iemand precies weet wat hij of zij wil in het leven, dat is mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil iemand die nuchter en rationeel is in de omgang, en vind het heel aantrekkelijk om te zien dat een man passie toont voor bepaalde dingen en daar ook lang mee bezig kan zijn.
En verder wil ik wel een beetje in dezelfde belevingswereld zitten, ben zelf nogal een beetje van het af en toe de nerd uithangen en vind het wel heel leuk als een man dat ook een beetje kan. Verder is een uitgesproken eerlijke mening en daarvoor uit durven komen wel een vereiste.
En ik wil wel erg graag een stabiel leven samen opbouwen dus ben sowieso klaar met het type losbol.
Hele lijst nog zo.
Qua uiterlijk heb ik ook nog wel voorkeuren, als in liefst donkerharig, niet te veel tint in de huid, maar dat zijn allemaal geen dealbreakers.
Auwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van de kat? Oh ze heeft niet zoveel geduldDus als ik haar knuffel en ze is er weer klaar mee dan gaat ze zich afzetten om weg te komen en daar gebruikt ze vaak nagels bij.
Omgeving is ook zeeerrr belangrijk jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Humor, een luisterend oor, maar ook een leuke gesprekspartner. Een omgeving waar de ander zichzelf kan zijn.
Ik weet nog wel dat ik toen ik 18 was totaaaal geen beeld had van wat ik belangrijk vond maar nu is het toch wel echt een duidelijk omlijnd beeld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n lijst vind ik alleen maar mooi. Als iemand precies weet wat hij of zij wil in het leven, dat is mooi.
Ahhh, ja en qua uiterlijk heb ik ook wel wat dingen maar dat is verder totaal niet belangrijk. Beetje voorkeuren.. en geen sterke voorkeuren
[..]
Auw
[..]
Omgeving is ook zeeerrr belangrijk ja.
Ik denk dat het meer zoiets is als: een veilige haven voor iemand zijn. Waar je ook vrij bent om jezelf te uiten, om gek te doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n lijst vind ik alleen maar mooi. Als iemand precies weet wat hij of zij wil in het leven, dat is mooi.
Ahhh, ja en qua uiterlijk heb ik ook wel wat dingen maar dat is verder totaal niet belangrijk. Beetje voorkeuren.. en geen sterke voorkeuren
[..]
Auw
[..]
Omgeving is ook zeeerrr belangrijk ja.
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk toch wel dat ik sommige dingen die ik doe als ik alleen ben, nooit zou doen als er iemand anders in de buurt is ook al voel ik me nog zo veilig. :$
Ja maar Heppie dat doe je hier ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik gedraag me altijd als een debiel bij Fera. 'Ja maar Heppie dat doe je hier ook.' Moet je nagaan.
Moet je nagaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar Heppie dat doe je hier ook.
Wel als je je onder lompe autisten bevindtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
Normaal gedragen is sowieso niet echt een optie als je lompe autist bent.
Daarom regelmatig afspreken. :$quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel als je je onder lompe autisten bevindt
Straks toch weerquote:
En eindelijk zonder ziekenhuis.quote:
Elkaar kunnen betasten.quote:
Lewd weer.quote:
Fijn toch, maakt het eigenlijk allemaal wat makkelijker. En als je relatie hebt die niet lekker loopt weet je dan ook vaak sneller of het gewoon iets is waar je nog aan kunt werken of dat het gewoon niet werkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik toen ik 18 was totaaaal geen beeld had van wat ik belangrijk vond maar nu is het toch wel echt een duidelijk omlijnd beeld.
Maar nu jouw lijstje dan.
goede peren, vaak zijn peren niet goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:34 schreef Fera het volgende:
Damn. Was bijna vergeten hoe lekker peren zijn.
Van die peren dat je een hap neemt en je hele gezicht meteen kleddah nat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
goede peren, vaak zijn peren niet goed.
Lekkerrr.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:41 schreef Trollscience het volgende:
verwarming in de bus aaaaaaaaaaaaaaaa
dat kan je ook met andere dingen hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van die peren dat je een hap neemt en je hele gezicht meteen kleddah nat.
Hier niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:41 schreef Trollscience het volgende:
verwarming in de bus aaaaaaaaaaaaaaaa
Ijsjes!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat kan je ook met andere dingen hebben.
Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou kaartje binnen
Je moet ook weten wanneer ze goed rijp zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
goede peren, vaak zijn peren niet goed.
Zou wel knap zijn als je zo'n ding alleen boven zou krijgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Beetje last van mijn rug door die kast gisteren. Heb "nieuwe" kast niet zelf omhoog getild, wou ik wel maar merkte meteen bij de trap dat hem niet werd
Waar?quote:
Het is twee delen. Maar nog steeds heel erg zwaarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn als je zo'n ding alleen boven zou krijgen.
Nee. Althans hier niet meer. Vannacht wel maar ongeveer de helft is alweer weg gesmolten.quote:
Heb hem trouwens helemaal niet getild. In ieder geval de trap niet op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn als je zo'n ding alleen boven zou krijgen.
Ohh. Dat is dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Althans hier niet meer. Vannacht wel maar ongeveer de helft is alweer weg gesmolten.
Ja, haha.quote:
Hier was het vannacht van 24:00 tot 02:00 zo mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, haha.Hier nog geen vlokje gezien.
ja dit alleen dan van 1 tot 2 ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier was het vannacht van 24:00 tot 02:00 zo mooi
neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
trollie jij kijkt toch wel rick en morty
Ja zeker wetenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah okWas even nieuwsgierig. Bevalt het je nog steeds goed?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zeker weten
Alleen niet meer zoveel zin in stage
Ik heb niet zo'n vriendelijke stagebegeleider. Een apart typ.quote:
Nog twee maandjes.. Komt vast wel goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n vriendelijke stagebegeleider. Een apart typ.
Tevens de enige op de afdeling inkoop dus ook de enige die mij kan begeleiden. En hij is gewoon niet zo goed in uitleggen.. Hij doet dit werk nu 6 jaar en voor hem is het allemaal eenvoudig. Voor mij soms Chinees.
Hij ging het eergisteren aan een nieuwe collega uitleggen en ik luisterde met een half oor mee. Kwam toen wel tot de conclusie dat het niet mijn 'fout' was dat ik er in het begin niks van snapte
Dat is wel fijn. Hoeveel uur loop je stage per week?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Maar mag niet klagen. Leer wel super veel.
40 uur. Ma-do van 9 tot half 7 met een uur pauze en vrijdag 9 tot 3 zonder pauze.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog twee maandjes.. Komt vast wel goed
[..]
Dat is wel fijn. Hoeveel uur loop je stage per week?
jippieee, komt Loka dit weekend?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Deze terrorweek zit er op.
Het kan bijna alleen nog maar beter gaan komende week.
#positiefdenken
En anders heeft dit jaar nog 49 weken om het beter te makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Deze terrorweek zit er op.
Het kan bijna alleen nog maar beter gaan komende week.
#positiefdenken
Euhm, ze gaat zaterdag naar Watertornado, en zondag is ze dan hier.quote:
Als de komende weken net zo zullen zijn, zeg ik bij deze mijn contract op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders heeft dit jaar nog 49 weken om het beter te maken
Kan je niemand inhuren die die rotkinderen wat discipline leert?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de komende weken net zo zullen zijn, zeg ik bij deze mijn contract op.
Wat een tuig zit er soms toch tussen
Haha aww dat is wel naar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, ze gaat zaterdag naar Watertornado, en zondag is ze dan hier.
Maar moet nog vies veel werk nakijken, en open dag voorbereiden en activiteitenweek voorbereiden en alles. Heb weinig tijd voor haar.
[..]
ze zouden eigenlijk lijfstraffen moeten herinvoerenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar moet nog vies veel werk nakijken, en open dag voorbereiden en activiteitenweek voorbereiden en alles. Heb weinig tijd voor haar.
[..]
Ooh hopelijk krijg je zoveel mogelijk morgen afquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
wp kan ditquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je niemand inhuren die die rotkinderen wat discipline leert?
Wel iemand van 2 bij 2 dan
Er zijn er een paar die het leger in willen. Dat wordt hilarisch om te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je niemand inhuren die die rotkinderen wat discipline leert?
Wel iemand van 2 bij 2 dan
Daar zou ik geen nee tegen zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk lijfstraffen moeten herinvoeren
Owja, ik moet weer wat lekkers te eten gaan bedenken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh hopelijk krijg je zoveel mogelijk morgen afEn anders is samen eten en slapen ook al leuk toch
gewoon je facebook verwijderenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:50 schreef FrauMilena het volgende:
M'n hele Facebook staat vol mensen die hun scriptie af hebben, en ik zit hier, in het tweede jaar.
Ik hou volgens mij van heel andere dingen dan jij, in ieder geval, wat ik zelf kan maken. Sperziebonen met appelmoes enzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die het leger in willen. Dat wordt hilarisch om te zien.
Maar je ziet het vaak al bij de ouders, helaas.
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen.
[..]
Owja, ik moet weer wat lekkers te eten gaan bedenken.
Weet jij iets lekkers, Sof?
Zou je denken hè. Ik gun het ze van harte verder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon je facebook verwijderen
probleem opgelost
McGrath kan dit heel goed makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R84452/kip-in-de-hoed![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:
Dit klinkt als iets dat Loka lekker zou vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R84452/kip-in-de-hoed![]()
![]()
Waarom niet? Heb je geen taartvorm?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets dat Loka lekker zou vinden.
Ik denk echter niet dat ik dat kan maken.
Oooohhh jawelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:58 schreef FrauMilena het volgende:
Die kersen lijken me nou niet echt een lekkere toevoeging.
Ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je geen taartvorm?
Kip is altijd lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets dat Loka lekker zou vinden.
Ik denk echter niet dat ik dat kan maken.
Je hoeft het toch alleen maar erin te zetten en soms even te kijken of het nog goed gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet.
Maar ik ben slecht met ovens.
Ik normaal ook niet maar met dit is het andersquote:
wat hebben wij veel overeenkomstenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar met dit is het anders
Mijn oven is kut.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hoeft het toch alleen maar erin te zetten en soms even te kijken of het nog goed gaaten op tijd eruit halen natuurlijk.
Niet in het ziekenhuis.quote:
ja wat opvallend hequote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat hebben wij veel overeenkomsten
Oh ja dat is rotquote:
Weet ik nog nietquote:
Meestal niet. Sommige dingen wel, maar ik was sowieso veel misselijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Eten in het ziekenhuis is toch nooit echt lekker
Heb er een paar in ik dit topic al gezegd toevalligquote:
ik vond hem leuk hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb er een paar in ik dit topic al gezegd toevallig
dit?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
tien keer niks: dikke mannen, rokende mannen, drugsgebruik (alcohol met mate), onzelfstandige mannen, vieze mannen, mannen die geen kinderen willen.
En wat vind ik leuk hmm. Ambitieus, humor, spontane dingen doen, verrassingen enzo. Ehh ja en nog wel meer van die standaard dingen toch
jaquote:
gewoon, onverzorgd. Maar ook dat z'n huis vies is enzoquote:
Nu ga ik echt elk hoekje heel grondig schoon maken, als je eens langs komt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon, onverzorgd. Maar ook dat z'n huis vies is enzo
Nou ja, dat hoeft dan ook weer niet, maar als overal rommel ligt ofzo en afwas van een paar dagen....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu ga ik echt elk hoekje heel grondig schoon maken, als je eens langs komt.
Ja maar jij hebt een schoonmaakster, dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft dan ook weer niet, maar als overal rommel ligt ofzo en afwas van een paar dagen....
Die maakt niet mijn eigen kamer schoonquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een schoonmaakster, dat is niet eerlijk.
Maar die doet wel je afwasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Die maakt niet mijn eigen kamer schoon![]()
Ja van een dag ofzo. Ik doe de rest van de week de afwas van mijzelf en huisgenoten want die jongens zijn luiquote:
oké okéquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja van een dag ofzo. Ik doe de rest van de week de afwas van mijzelf en huisgenoten want die jongens zijn lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |