Dat gun je toch niemand?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dus we mogen hem niet Remqo noemen?
DITquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
kun je niet gewoon al beginnen hoink
NEE ik ga nu schijtenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
kun je niet gewoon al beginnen hoink
dat doe je maar in je eigen tijdquote:
krofskiquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja, het was het lelijkste dat me zo door het hoofd schoot
Kijk eens in de spiegel, dan zie je wat lelijksquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja, het was het lelijkste dat me zo door het hoofd schoot
Ik neuk je anaal kuthippiequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat doe je maar in je eigen tijd
ik zag alleen een knappe vent van middelbare leeftijd... ik snap je nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel, dan zie je wat lelijks
oeh :$quote:
Ik dacht dat je een enorme duim met een gezicht zag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zag alleen een knappe vent van middelbare leeftijd... ik snap je niet
Waarom zou ik een foto van jou op mijn spiegel hangen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een enorme duim met een gezicht zag.
Je moet die foto van mij wel van de spiegel halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zag alleen een knappe vent van middelbare leeftijd... ik snap je niet
Goeie comeback man bolle scrotumkop.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto van jou op mijn spiegel hangen dan?
Hou je achterlijke spermalaadbak toch debiele noordzeegarnaalquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie comeback man bolle scrotumkop.
Die heb je al gebruikt van de week.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je achterlijke spermalaadbak toch debiele noordzeegarnaal
Klopt, ik hoopte dat je dat niet meer wistquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die heb je al gebruikt van de week.
Ik onthou alles wat je tegen me zegtquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klopt, ik hoopte dat je dat niet meer wist
Ik zei het tegen Deadprezquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik onthou alles wat je tegen me zegt
Ook tegen mij mislukte drieklapswortel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zei het tegen Deadprez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |