hey wij hebben een bandquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens ons joden ben jij niemand, wij zijn uitverkoren, jij zult branden in de hel. En dan net doen of je bekeerd bent, dat helpt niet en dat kan niet, wij zijn zuiver bloed!!!!!
Je deed het leukquote:
Ja MMGYM toch ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Bolderbast niet mag, dat is toch juist een KLB'er pur sang.
Ben jij ook van Breslov?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey wij hebben een band
Allemaal boze kneuzen hier ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
Vind Donald zelf veel meer een KLB'er dan Bolderbast trouwens.
ismoquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef KREEFTx het volgende:
Ik haat die fokking joden nog veel meer dan de nazi's
deadprez weet
HOU JE KENKERBEK JOH. Hartstikke mooi liedje over mijn vriendin.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
echt dieptepunt voor de jeugd dit nummer
Bolderbast zie je eigenlijk alleen als hij ruzie heeft met Donald, maar volgens mij is hij best sociaal daarbuiten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
Btje Danny dan, altijd aangebrandquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
'Haarkleur kastanjechampignon' niet pure poëzie vindenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
echt dieptepunt voor de jeugd dit nummer
vind het echt een verschrikkelijk nummer, sryquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HOU JE KENKERBEK JOH. Hartstikke mooi liedje over mijn vriendin.
Nee ik ben een foute mofquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij ook van Breslov?
Na Nach Nachma Nachman Meuman
Ik pleit voor een strip vanuit Bolderbasts perspectief.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bolderbast zie je eigenlijk alleen als hij ruzie heeft met Donald, maar volgens mij is hij best sociaal daarbuiten.
zeker met deze kwaliteitquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het echt een verschrikkelijk nummer, sry
Wij echte Joden zijn tegen Israel hoor, je bent in de war met onzuiver bloed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:42 schreef KREEFTx het volgende:
Ik haat die fokking joden nog veel meer dan de nazi's
deadprez weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |