op zich wel logisch, waarschijnlijk gebruikt de 3/4 van de unblockus klanten hun dienst voor Netflixquote:
CAD.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:01 schreef KingRadler het volgende:
en betalen jullie bij unblock-us met CAD of USD
Ik ben fan. Vooral van Idris ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:12 schreef BeamofLight het volgende:
hoi poppie. Wat vind jij van Luther?
gisteren de docu Trophy kids gekeken,quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
gaat het nog een keer over goede content inzake netflix hier of alleen die bijdehante tech-nerd shit?
ja zelfs ik; en die chick wordt ineens ook TOP. Dacht al dat ik gekk was geworden.quote:
Ik ben 'nu' met River bezig. Duistere serie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:14 schreef BeamofLight het volgende:
ja zelfs ik; en die chick wordt ineens ook TOP. Dacht al dat ik gekk was geworden.
Verder nog iets aan te raden? Ben er een beetje doorheen.
nee alleen NLquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben 'nu' met River bezig. Duistere serie.
Heb je alleen nl of ook buitenland?
Als ik het snap, kan het nooit ingewikkeld en tech-nerd zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
gaat het nog een keer over goede content inzake netflix hier of alleen die bijdehante tech-nerd shit?
Ken je Broadchurch al?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee alleen NL
dus de Fargo, BB, Luther, Blacklist, Homeland, Love-Hate liefhebber
River. En uiteraard El Patron del Mal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
nee alleen NL
dus de Fargo, BB, Luther, Blacklist, Homeland, Love-Hate liefhebber
River al aan begonnen een keer ja, met die ouwe toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
River. En uiteraard El Patron del Mal.
Als ze regio's gaan blokkeren is er geen goede content meerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:10 schreef BeamofLight het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Zelfs als Netflix alléén hun eigen content zou kunnen aanbieden, zou ik het persoonlijk nog interessant vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ze regio's gaan blokkeren is er geen goede content meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |