abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159104899
Als dit gebeurt ga ik toch weer overstappen op usenet want dan is Netflix nutteloos, het aanbod in BE suckt zo hard. Nu neem ik toch aan dat diensten als unblock-us en unlocator hierop iets gaan vinden want anders kunnen ze de boeken wel sluiten
sleep-eat-drink-sleep
pi_159105137
Die diensten zullen er vast iets op vinden. En dan wordt dat ook geblokkeerd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159105187
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Volgens mij staat er niet iets keihard over in de TOS? Of wel?
Je kunt een film of serie alleen via de Netflix-service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt. [...] Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderen

https://help.netflix.com/legal/termsofuse
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_159105356
quote:
15s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)estricties~a4219697/

Bye, bye omzeilen regio-restricties.
Was te verwachten natuurlijk en het is niet dat ik op de Nederlandse versie alles bijgekeken krijg maar toch is het echt erg jammer. In plaats van dat er gestreefd wordt naar zo min mogelijk downloaders door zoveel mogelijk content aan te bieden gaan de distributie maatschappijen over tot dit soort maatregelen. Hierdoor zullen er toch weer complete volkstammen gaan downloaden. Zo suf echt van ze.
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:44:18 #36
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159105489
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:32 schreef OMG het volgende:
Die diensten zullen er vast iets op vinden. En dan wordt dat ook geblokkeerd.
Kat en muis spel.
pi_159105551
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:

Was te verwachten natuurlijk en het is niet dat ik op de Nederlandse versie alles bijgekeken krijg maar toch is het echt erg jammer. In plaats van dat er gestreefd wordt naar zo min mogelijk downloaders door zoveel mogelijk content aan te bieden gaan de distributie maatschappijen over tot dit soort maatregelen. Hierdoor zullen er toch weer complete volkstammen gaan downloaden. Zo suf echt van ze.
Ik ben net begonnen met het kijken van een serie met veel seizoenen op Netflix USA. En mocht ik daar niet meer bij kunnen, tsja, dan zal ik ze downloaden. Dus ik snap de makers van die series niet zo goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159105789
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen met het kijken van een serie met veel seizoenen op Netflix USA. En mocht ik daar niet meer bij kunnen, tsja, dan zal ik ze downloaden. Dus ik snap de makers van die series niet zo goed.
Ik zou oprecht liever behoorlijk meer geld in de maand betalen voor alle content dan dit geneuzel. Ook de verspreiding over HBO, Videoland en al die andere abonnementen die je nodig hebt irriteren me mateloos. Ik wil bijvoorbeeld graag Justified kijken. Alleen op Amazon Prime te vinden. Daar kunnen wij in Nederland zonder allerlei toestanden geen abonnement op nemen. Dus of heel braaf niet kijken of downloaden. In beide gevallen verdient de productie maatschappij niets.
pi_159106312
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik zou oprecht liever behoorlijk meer geld in de maand betalen voor alle content dan dit geneuzel. Ook de verspreiding over HBO, Videoland en al die andere abonnementen die je nodig hebt irriteren me mateloos. Ik wil bijvoorbeeld graag Justified kijken. Alleen op Amazon Prime te vinden. Daar kunnen wij in Nederland zonder allerlei toestanden geen abonnement op nemen. Dus of heel braaf niet kijken of downloaden. In beide gevallen verdient de productie maatschappij niets.
http://www.bol.com/nl/p/justified-seizoen-1/1002004013546378/ O-)
pi_159106352
quote:
:D O+

Ik heb serieus niet eens meer een dvd speler :@
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 20:12:31 #41
43556 miss_dynastie
pi_159106462
quote:

Ik denk dat ze sneller failliet gaan dan ze 'oeps' kunnen zeggen :7
pi_159106480
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Je kunt een film of serie alleen via de Netflix-service bekijken in het land waar je je account hebt geopend, en op geografische locaties waar wij onze service bieden en de film of serie in licentie hebben verstrekt. [...] Je stemt er eveneens mee in om de contentbescherming van de Netflix-service niet te omzeilen, te verwijderen, te wijzigen, te deactiveren, te belemmeren of te hinderen

https://help.netflix.com/legal/termsofuse
hm, kut.

Dan stop ik er toch maar mee dan :{ ( met unblock us)
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:13:11 #43
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159106493
gaan ze dan DNS blokkeren
pi_159106584
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:

Hier serieus ook niet :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159106586
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ook geen DVD speler in je pc of laptop?
pi_159106664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ook geen DVD speler in je pc of laptop?
Oh in mn laptop zit idd wel wat ja! Goeie! Nooit gebruikt :D
pi_159106738
Toevallig net Unblock-us opgezegd. Series die ik volg verdwijnen totaal van netflix, geen reden dus om het te hebben dan.
pi_159106743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier serieus ook niet :D
Ik heb sinds de eerste dag dat ze hier in Nederland waren Netflix. Briljant concept zeker in combinatie met Unblock.US. Geen downloaden of dvd spelers oid meer nodig.
pi_159106780
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sneller failliet gaan dan ze 'oeps' kunnen zeggen :7
Dat denk ik niet. Hier is echt wel uitgebreid onderzoek naar gedaan voordat dit besluit genomen is.

Ik zal bijvoorbeeld mijn abonnement niet opzeggen, want ik gebruik die services toch niet. De echte hardcore kijkers gebruiken unblockers, maar dat is waarschijnlijk nog geen 5% van het ledenbestand.
pi_159107878
Denk dat de bbc licentie weer verlengt is, volgens upflix zijn ze weer toegevoegd
pi_159107979
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Hier is echt wel uitgebreid onderzoek naar gedaan voordat dit besluit genomen is.

Ik zal bijvoorbeeld mijn abonnement niet opzeggen, want ik gebruik die services toch niet. De echte hardcore kijkers gebruiken unblockers, maar dat is waarschijnlijk nog geen 5% van het ledenbestand.
Aan mij zullen ze hierdoor ook geen klant verliezen :N
Tails tell tales
pi_159107990
Ben benieuwd, de enige reden dat ik Netflix nog heb is de US catalogus, als ze unblock.us gaan blokkeren zeg ik mijn abonnement op.
pi_159108067
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef chansadres het volgende:

[..]

Alles blokkeren waar je niet ingeschreven staat.
Ik draai een VPN-server op mijn NAS thuis ;)
pi_159108779
http://static2.hln.be/static/asset/2016/codesnetflix_3865.pdf

zet dan de codes ook in de op ofzo :P heb er een paar getest en ze werken niet echt allemaal
heb wel belgische films genre gevonden maar die films die erop staan zijn echt niet belangerijk :')
pi_159109058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:58 schreef byah het volgende:
Ben benieuwd, de enige reden dat ik Netflix nog heb is de US catalogus, als ze unblock.us gaan blokkeren zeg ik mijn abonnement op.
Same here!
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:10:29 #56
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159110529
Netflix had de exclusieve rechten voor Zoo gekregen.

En SBS6 maakt er weer een potje van om de Nederlandse rechten te krijgen.
Serie is nu geflopt :( nu moeten we nog langer wachten op serie
pi_159110609
Mocht iemand de geheime "codes", extra categorieën daadwerkelijk willen gebruiken, kan je beter super browse installeren, dan staan ze allemaal, onder 1 knopje, in je netflix pagina, naast browse onder super browse, best handig.

Chrome:

https://chrome.google.com(...)djgdmnpelkohnbpancjf

Firefox:

https://addons.mozilla.or(...)etflix-super-browse/
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  ESF Reporter donderdag 14 januari 2016 @ 22:24:22 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_159110951
Netflix NL zal me nog genoeg kunnen vermaken zonder unblock maar ik zal het zeker missen. Ik deel mijn abonnement met drie anderen, waardoor ik maar 3 Euro per maand betaal, dus opzeggen doe ik echt niet. Snel nog de resterende anderhalve seizoen Gilmore Girls op US er doorheen jassen voordat het niet meer kan. :'(
pi_159111014
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef KingRadler het volgende:
Netflix had de exclusieve rechten voor Zoo gekregen.

En SBS6 maakt er weer een potje van om de Nederlandse rechten te krijgen.
Serie is nu geflopt :( nu moeten we nog langer wachten op serie
Het wordt nog wel op SBS9 uitgezonden
pi_159112096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef delano.888 het volgende:
Mocht iemand de geheime "codes", extra categorieën daadwerkelijk willen gebruiken, kan je beter super browse installeren, dan staan ze allemaal, onder 1 knopje, in je netflix pagina, naast browse onder super browse, best handig.

Chrome:

https://chrome.google.com(...)djgdmnpelkohnbpancjf

Firefox:

https://addons.mozilla.or(...)etflix-super-browse/
^O^
Tails tell tales
pi_159112113
quote:

Crisis, ik heb unblock-us net een maand, heb er speciaal nog een Apple tv voor gekocht. Zit midden in Grey's Anatomy en ik wilde Supernatural ook nog graag kijken ;( tv-abonnement uitgekleed tot alleen kabel-tv want keek toch alleen netflix.
Gloeiende hoeren :')
Niet dat de NL netflix niets heeft, maar de series die ik graag wilde volgen en destijds gemist heb, staan er hier niet op. Grey's, Supernatural, Fringe, Gilmore Girls, X-Files. Ik heb hem een maand geleden op canada gezet en er niet meer afgehaald. Er staan ook tientallen gave en vrij nieuwe films op die ik anders had gedownload (of gewoon nooit op het idee was gekomen om ze te bekijken).
Ik hoop niet dat ze meteen m'n hele account gaan blokkeren :')
Maar goed, dan maar zeven seizoenen van grey's downloaden en hopen dat ik daar geen boete voor krijg.
Tap tap tap
pi_159112723
Snap niet waarom Netflix hier tegenin gaat... Zal wel weer opgelegd zijn door de entertainment industrie. En enkel hun eigen series worden straks wereldwijd beschikbaar...Heb je dus ook niet veel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')