waarom zou je trainen als je toch niet kan voetballen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trainen begint 18:45 en is dus 20:15 klaar, waardoor ik er 20:45-21:00 pas ben.
Neemt iemand het op pls?
En tot hoe laat duurt het?
iddquote:
Ach ik heb een leuke dag gehad, een compleet Kalibratiesysteem gebouwdquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker tot half 2 in bed gelegenen jij maar werken
ahahahaha
Flauw dat we crewleden niet met nazi mogen vergelijken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
KOM DANquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zou je trainen als je toch niet kan voetballen?
ik snap niet veel van wat hier staat maar ben blij dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach ik heb een leuke dag gehad, een compleet Kalibratiesysteem gebouwdnu kan ik mijn meetwagens van afstand kalibreren
Tenminste... als het werkt
Leuk als je mag hobbyen van je baas... meetwagen is nu bijna een robot
ja dat is wel de conclusie jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap niet veel van wat hier staat maar ben blij dat je het naar je zin hebt gehad
wat meet jequote:Op donderdag 14 januari 2016 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach ik heb een leuke dag gehad, een compleet Kalibratiesysteem gebouwdnu kan ik mijn meetwagens van afstand kalibreren
Tenminste... als het werkt
Leuk als je mag hobbyen van je baas... meetwagen is nu bijna een robot
Houden ze niet van.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Flauw dat we crewleden niet met nazi mogen vergelijken.
hehehquote:
dat weet je toch al?quote:
verrassend zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houden ze niet van.
Van antisemitisme ook niet. Kwam ik achter
Lekker voor je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houden ze niet van.
Van antisemitisme ook niet. Kwam ik achter
tss het moet weer eens online hequote:Op donderdag 14 januari 2016 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat weet je toch al?
Onze meetwagens doen alleen online metingen NO2/NO (NOx) SO2 CxHy N2O O2/CO2 CO
Soort van NIRS dan of zo? Zijn geen chemische analyses iig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat weet je toch al?
Nou ja, we zetten die wagens ook in het weekeind weg bijvoorbeeld als een gasturbine getuned moet worden, normaal rijdt een collega dan heen en weer en heeft storingsdienstquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tss het moet weer eens online he
Je meet dus gewoon of er wel voldoende gas in de doucheruimte is?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat weet je toch al?
ja ;cquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
iddhoopte dat de winter dit jaar weg zou blijven, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |