quote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef iamzeny het volgende:
Hallo! Speciaal voor dit topic aangemeld hier op het forum, dus heb geen idee van hoe ik me behoor te gedragen op maar daar kom ik hopelijk vanzelf wel achter. Ik hoop vanacht op in ieder geval op 2 dingen: dat de livestream het blijft doen en dat ik niet in slaap val. Beide redenen hebben me hier gebracht. Dus laten we hopen op het beste!
Zolang je blijft typen moet dat goed komenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef iamzeny het volgende:
Hallo! Speciaal voor dit topic aangemeld hier op het forum, dus heb geen idee van hoe ik me behoor te gedragen op maar daar kom ik hopelijk vanzelf wel achter. Ik hoop vanacht op in ieder geval op 2 dingen: dat de livestream het blijft doen en dat ik niet in slaap val. Beide redenen hebben me hier gebracht. Dus laten we hopen op het beste!
Succesquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef iamzeny het volgende:
Ah, dat is een veel betere strategie dan mijn vorige, me volproppen met m&m's, ik begin namelijk een beetje buikpijn te krijgen daarvan. Blijven typen it is!quote:Op maandag 29 februari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je blijft typen moet dat goed komen
Ja. Maar of het terecht is is een tweedequote:
Niet normaal he....quote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef Cikx het volgende:
Hoe die Amerikanen het uithouden met al die reclames
Van suikers word je alleen maar moe en slaperigquote:Op maandag 29 februari 2016 02:04 schreef iamzeny het volgende:
Ah, dat is een veel betere strategie dan mijn vorige, me volproppen met m&m's, ik begin namelijk een beetje buikpijn te krijgen daarvan. Blijven typen it is!
Wie zou volgens jou moeten winnen dan? Heb zelf dit jaar te weinig tijg gehad om de meeste films te kijken, dus kan er helaas geen mening over hebben. Heb alleen de best picture films gezien op Brooklyn en The Revenant na 😭quote:Op maandag 29 februari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar of het terecht is is een tweede
Ai, heb hier duidelijk niet goed over na gedacht...quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van suikers word je alleen maar moe en slaperig
Eddie Redmayne is z`n grootste concurrent. En ik vind beide een terechte winnaar, maar omdat Redmayne nog jong en een rookie is wint hij toch nog wel meerdere, en hij heeft vorig jaar ook al gewonnen. Dus doe Leo dan maarquote:Op maandag 29 februari 2016 02:09 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Wie zou volgens jou moeten winnen dan? Heb zelf dit jaar te weinig tijg gehad om de meeste films te kijken, dus kan er helaas geen mening over hebben. Heb alleen de best picture films gezien op Brooklyn en The Revenant na 😭
Fassbender wil ik ook nog niet volledig uitsluiten.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eddie Redmayne is z`n grootste concurrent. En ik vind beide een terechte winnaar, maar omdat Redmayne nog jong en een rookie is wint hij toch nog wel meerdere, en hij heeft vorig jaar ook al gewonnen. Dus doe Leo dan maar
ik ga niet kijkenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Rickert leuk dat je komt kijken
Dat zou toch wel een drama zijn. Zijn acteerprestaties vond ik totaal niet bijzonder om over de film zelf nog maar te zwijgen. Snap echt niet dat dat genomineerd is.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Fassbender wil ik ook nog niet volledig uitsluiten.
ik heb hier geen verstand vanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom nou toch, doe gewoon eens een keertje mee met de groep
Dat zijn de Emmy`squote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik heb hier geen verstand van
Is er ook iets voor beste serie ofzo? Mam dus
Hmm was niet zo onder de indruk van Eddie. Die constante grijns in zijn acteerwerk vind ik een beetje irritant voorspelbaar. Zou het hem wel gunnen, maar vond hem niet fantastisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Fassbender wil ik ook nog niet volledig uitsluiten.
Emmy's he in september geloof ikquote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik heb hier geen verstand van
Is er ook iets voor beste serie ofzo? Mam dus
commerciele teringzooiquote:Op maandag 29 februari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn de Emmy`s
Die zijn al geweest
Nou nouquote:
Alleen in de reclames reagerenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef iamzeny het volgende:
Holy shit, wat gaan de reacties allemaal snel hier. Straks mis ik de show nog doordat ik het hier probeer bij te houden
Die hele Whoopi ken ik niet eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef iamzeny het volgende:
Ik zag die enorme tattoo op Whoopi Goldberg echt niet aankomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |