Weinig mis met The Big Short, gewoon goed geregiseerd. Persoonlijk hoeft hij voor mij niets te winnen, maar een beetje erkenning door een handvol nominaties mag wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:41 schreef Seam het volgende:
De oscars worden ieder jaar treuriger
Freaking McKay een nominatie geven___!!
The Hateful Eightquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig is die Tarantino hype ook weer over.
28 januari pas inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Overigens, wel zonde dat The Revenant nog niet te zien is hier![]()
Pas eind januari geloof ik![]()
Maar heb nu wel erg hoge verwachtingen bij 12 nominaties. Wordt een leuke zit
Dat is het toch al bijna?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
quote:Meer zwarten gaan stemmen over Oscar
Over vijf jaar moet het aantal vrouwen en niet-blanken dat stemt over de nominaties en toekenning van de Oscar zijn verdubbeld. The Academy of Motion Picture Arts and Sciences heeft dat vrijdag beloofd. Hét filminstituut van Hollywood kwam na de jongste bekendmaking van de nominaties onder vuur te liggen omdat voor het tweede jaar op rij geen enkele zwarte acteur of actrice bleek te zijn genomineerd.
Bekende filmmakers en acteurs kondigden al aan uit protest te zullen wegblijven van de grootse show tijdens welke de Oscars worden toegekend. Onder hen zijn de populaire acteur Will Smith en de filmmaker Michael Moore.
Bron: Telegraaf
The Big Short heeft ondertussen de Producers Guild Award gewonnen, al 10 jaar geleden dat de winnaar daarvan niet de oscar won, kans is dus erg groot dat dit ook de oscarwinnaar wordt (ook al omdat daar op dezelfde manier gestemd wordt als bij de oscars).quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Weinig mis met The Big Short, gewoon goed geregiseerd. Persoonlijk hoeft hij voor mij niets te winnen, maar een beetje erkenning door een handvol nominaties mag wel.
Vanavond voorpremiere in Pathe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
The Hateful Eight![]()
![]()
Ennio Morricone gaat die oscar sowieso pakken.
![]()
![]()
Maar heb nu wel erg hoge verwachtingen bij 12 nominaties. Wordt een leuke zit
Ah ja, ja zoals vorige ook al zei nu is het wél dichtbij. Mooi, van de week even een filmpje scoren.quote:
Belachelijk eigenlijk hoeveel oscar films pas na de uitreiking uitkomen hier. Trumbo komt bijv pas in mei hier uitquote:Op zondag 24 januari 2016 13:55 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ah ja, ja zoals vorige ook al zei nu is het wél dichtbij. Mooi, van de week even een filmpje scoren.
Best Picture zullen ze wel pakken maar Eddie Redmayne was wel echt briljantquote:Op maandag 25 januari 2016 12:24 schreef jogy het volgende:
Ik zie Dicaprio's mogelijke Oscar wel weer verdwijnen in de beladen hoofdrol van The Danish Girl trouwens.
Het is ook niet onverdiend natuurlijk maar je ziet het elke keer langs komen bij Leonardo. Heeft ie weer eens een Oscarwaardige rol die op een normaal jaar ook gewoon een Oscar binnen harkt komt er weer zo'n maatschappelijk relevante én geweldig gespeelde rol voorbij die dus net even wat meer puntjes pakt.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture zullen ze wel pakken maar Eddie Redmayne was wel echt briljant
Klopt. Jammer wel want hij verdient er absoluut 1quote:Op maandag 25 januari 2016 12:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook niet onverdiend natuurlijk maar je ziet het elke keer langs komen bij Leonardo. Heeft ie weer eens een Oscarwaardige rol die op een normaal jaar ook gewoon een Oscar binnen harkt komt er weer zo'n maatschappelijk relevante én geweldig gespeelde rol voorbij die dus net even wat meer puntjes pakt..
Dit. Toevallig vandaag The Danish Girl gezien. Niet een hele goeie film en Redmayne viel in herhaling. Iets wat ik al riep toen bekend werd dat hij een transgender ging spelen. Goeie acteur maar hij doet in feite hetzelfde als bij Theory Of Everything. Alicia Vikander however... Zij raakte me. Redmayne niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er bij DiCaprio nogal geregeld wordt gezegd dat hij pech heeft dat er in jaar X toevallig eentje beter is en dat hij in een normaal jaar wel zal winnen. Aangezien dat constant lijkt te gebeuren, dan zou je denken dat dit allemaal normaal jaren zijn en dat hij eigenlijk een zwak jaar nodig heeft om eens te winnen. En dit jaar kan je best wel als een zwak jaar bestempelen, zeker qua mannelijke hoofdrol.
Redmayne werd weggespeeld door Vikander, dat was gewoon haar film.
Dit lijkt me idd een jaar waarin DiCaprio gewoon een goede kans maakt, maar als ik eerlijk ben vind ik die hele ophef over DiCaprio die steeds geen Oscar wint, een beetje overdreven.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er bij DiCaprio nogal geregeld wordt gezegd dat hij pech heeft dat er in jaar X toevallig eentje beter is en dat hij in een normaal jaar wel zal winnen. Aangezien dat constant lijkt te gebeuren, dan zou je denken dat dit allemaal normaal jaren zijn en dat hij eigenlijk een zwak jaar nodig heeft om eens te winnen. En dit jaar kan je best wel als een zwak jaar bestempelen, zeker qua mannelijke hoofdrol.
Redmayne werd weggespeeld door Vikander, dat was gewoon haar film.
Vond je? Ik vond Bale zeer irritant en geforceerd acteren. Mark Rylance deed het wel goed maar denk dat Tom Hardy die gemakkelijk wint. Heel misschien Stallone als dark horsequote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:47 schreef donroyco het volgende:
Voor Best supporting actor gun ik het Christian Bale of Mark Rylance. Bale was bij vlagen fantastisch in The Big Short en Rylance liet een indruk achter in Bridge of Spies.
Nee, vond Bale juist niet geforceerd. Die gast die hij speelt is autistisch en heeft wat trekken, Bale doet dat goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond Bale zeer irritant en geforceerd acteren. Mark Rylance deed het wel goed maar denk dat Tom Hardy die gemakkelijk wint. Heel misschien Stallone als dark horse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |