Wel aub gekwalificeerde mensenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Staan we in Nederland te springen om werknemers in de zorg? Dat verbaast me.
Ik snap je maar het is dweilen met de kraan openquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die fixatie, die prioriteit, op het zo snel mogelijk aan het werk krijgen van vluchtelingen niet echt.
Zullen we niet eerst eens proberen allerlei lastig plaatsbare mensen die nu in een uitkering zitten aan het werk te helpen zoals ouderen en arbeidsgehandicapten? Zij willen ook dolgraag aan het werk en lijken een beetje ondergesneeuwd te worden.
Racist, tokkie, PVV'er!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die fixatie, die prioriteit, op het zo snel mogelijk aan het werk krijgen van vluchtelingen niet echt.
Zullen we niet eerst eens proberen allerlei lastig plaatsbare mensen die nu in een uitkering zitten aan het werk te helpen zoals ouderen en arbeidsgehandicapten? Zij willen ook dolgraag aan het werk en lijken een beetje ondergesneeuwd te worden.
Haha, wat dat betreft naderen de SP standpunten wel die van de PVV inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |