SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja das h0d, had jouwe ook al gevonden.
Zo ben weer bij hoor.
06 eindigt die op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Welk nummer is van jouw eigelijk?
Waar begint die mee?quote:
HOMOOOOOO!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik las mannen ! Maar dat weten we toch simt
Met kanker scheldenquote:
HAAS KOE PENIS STIEREKLquote:
Welke gek moest dat nou roepen in die WA?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Sorry, ik zat helemaal in de muziek.
Ow ik dacht dat die sample uit de serie kwam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef renwan het volgende:
Welke gek moest dat nou roepen in die WA?
Verpest het maar weerquote:
Bedankt voor het compliment over mijn imitatiekwaliteiten!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die sample uit de serie kwam.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Scuidward het volgende:
Als we allemaal 2 singles kopen halen we de top 10 wel.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Scuidward het volgende:
Als we allemaal 2 singles kopen halen we de top 10 wel.
Geen tijd?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:26 schreef Scuidward het volgende:
Ooit wil ik mijn eigen nummers gaan produceren.
Ga je daar ook een mooi plaatje van maken?quote:
Ja, als je iets wilt moet je natuurlijk tijd maken. Ik vind het af en toe wel eens leuk om wat te knutselen. Hoogwaardig is het niet bepaalt te noemenquote:
Dit zit er toch in johquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ga je daar ook een mooi plaatje van maken?
Je vergeet trouwens wat uitroeptekens!! ! ! !
Of was dat een voiceclip van iemand anders, nou weet ik het ook niet meerquote:
Volgens mij is dat toch echt sim hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Of was dat een voiceclip van iemand anders, nou weet ik het ook niet meer
Ja, ik denk dat ik over 2 jaar ga stoppen met Runescape. Dan ga ik mij daar op richten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja, als je iets wilt moet je natuurlijk tijd maken. Ik vind het af en toe wel eens leuk om wat te knutselen. Hoogwaardig is het niet bepaalt te noemenZolang ik maar plezier er in heb.
Habboquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik over 2 jaar ga stoppen met Runescape. Dan ga ik mij daar op richten.
Van wat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik shit moeten combineren. Maar autisme he. Hoe was jouw leercurve?
Dat nummer van Marco?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch echt sim hoor
Of paus, ik weet het nietquote:
Jaartje of 7 geleden een keer gedownload, gewoon van alles proberen, eventueel een youtubefilmpje erbij. De basics ken ik ondertussen wel. Maar ik gun me geen tijd om veel eigen sounds te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De software waar je mee produceert.
Welke software gebruik je dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jaartje of 7 geleden een keer gedownload, gewoon van alles proberen, eventueel een youtubefilmpje erbij. De basics ken ik ondertussen wel. Maar ik gun me geen tijd om veel eigen sounds te maken.
Dan heb ik een keer iets af en klinkt het lekker, waarna ik weer een professioneel nummer luister en denk: weetje, laatmaar
Ahja, dat zou best kunnen ja, zo'n gevoel. Hoewel je ook met simpele beats leuke nummers kunt maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jaartje of 7 geleden een keer gedownload, gewoon van alles proberen, eventueel een youtubefilmpje erbij. De basics ken ik ondertussen wel. Maar ik gun me geen tijd om veel eigen sounds te maken.
Dan heb ik een keer iets af en klinkt het lekker, waarna ik weer een professioneel nummer luister en denk: weetje, laatmaar
Had het kunnen radenquote:
Dat zie je toch man!quote:
quote:
Nee dan krijg je ongewild mijn hele inboedel op de foto. Maar over thee lieg ik niet, damn serious.quote:
Dan moet ik je maar op je woord gelovenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee dan krijg je ongewild mijn hele inboedel op de foto. Maar over thee lieg ik niet, damn serious.
Hierna gaat de fles whiskey leeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik je maar op je woord geloven
Troepje in de kamer?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee dan krijg je ongewild mijn hele inboedel op de foto. Maar over thee lieg ik niet, damn serious.
Hopen dat je terug bent voordat 'ie inkickt!quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hierna gaat de fles whiskey leeg.
edit: en rij ik mijn Porsche naar de Mac.
Het is niet normaal. Maar aan 1 dag opruimen heb je niks. Ik moet even 3 aaneengesloten dagen van vrije tijd hebben.quote:
Het is een automaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:32 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Hopen dat je terug bent voordat 'ie inkickt!
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is niet normaal. Maar aan 1 dag opruimen heb je niks. Ik moet even 3 aaneengesloten dagen van vrije tijd hebben.
[..]
Het is een automaat.
Ja, als ik dagen werk o.i.d is het gewoon een F-vorm van de deur naar de wastafel en mijn bureau.quote:
Dat je altijd binnen een straal van 500 meter van Geerd verwijderd moet zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:45 schreef Scuidward het volgende:
Bestaan daar geen apps voor? Soort contactverbodapp, maar dan met een positieve instelling.
Nee, maar dat die piept als je mekaar nadert.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat je altijd binnen een straal van 500 meter van Geerd verwijderd moet zijn?
Jawel, boven je jukbeenderenquote:
Vielen dank!quote:Op zondag 10 januari 2016 13:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja hoor. Je bent niet de 1e. Monopoly en Renwan hadden hem ook al geplaatst dacht ik.
Nog steeds geen pils vannacht?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb 330 niet gelezen berichten. Zal wel niets spannends tussen zitten.
Aangezien ik thuis ben post ik hier!
Behalve wat RUSTAAAHG en de zwoele stem van IIJD niet, nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb 330 niet gelezen berichten. Zal wel niets spannends tussen zitten.
Aangezien ik thuis ben post ik hier!
En morgen maximaalquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
4. Moet nog wel wat administratief werk verrichten maar dat lukt nog wel.
Nou, vertel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik begin een beeld te krijgen hoe jij FOK!t.
Ik twijfel. Morgen nog kalm. Vrijdagavond is mien moat ook aan het weekend begonnen. Zal wel een avondsessie worden daar.quote:
Beter één keer goed dan 2 halve keren ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik twijfel. Morgen nog kalm. Vrijdagavond is mien moat ook aan het weekend begonnen. Zal wel een avondsessie worden daar.
Niet twee keer de helft levenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:46 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Beter één keer goed dan 2 halve keren ja.
Zo is dat. Toch ook weer half 1 thuis morgenavond. Kan dan ook op bedde gaan en de vrijdag overdag gebruiken om de keuken eens een poetsbeurt te geven. Is alweer een tijdje terug.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:46 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Beter één keer goed dan 2 halve keren ja.
Gewoon de vrouw aan het werk zettenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is dat. Toch ook weer half 1 thuis morgenavond. Kan dan ook op bedde gaan en de vrijdag overdag gebruiken om de keuken eens een poetsbeurt te geven. Is alweer een tijdje terug.
Moet je eens de tampon van opso zienquote:
Die zuig ik altijd uitquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:05 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Moet je eens de tampon van opso zien
Als een festival. Eerst kijken wie wanneer speelt, en vervolgens reactiegewijs je lijstje afwerken.quote:
Als dat echt zo isquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als een festival. Eerst kijken wie wanneer speelt, en vervolgens reactiegewijs je lijstje afwerken.
Uitzending gemist?quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)tingrokende-zwangere
Die aflevering wil ik graag zien tokiie gonna tokkie![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een beetje jammer wel. Zelfs met NL Ziet is het niet te zien die aflevering.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Uitzending gemist?
http://www.npo.nl/vier-ha(...)1-2016/BNN_101378005
edit: ow nog niet beschikbaar.
Als ik niet aan het werk was had ik het live kunnen zienquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, een beetje jammer wel. Zelfs met NL Ziet is het niet te zien die aflevering.
Dat dit nog kanquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:21 schreef Geerd het volgende:
Roosje wou ook wel in de ap![]()
![]()
Alleen nog een oldskool mobiel helaas
Wat er werkelijk speelt aan deze kant van het scherm is uiteraard een mysteriequote:Op donderdag 14 januari 2016 01:13 schreef Scuidward het volgende:
Als een festival. Eerst kijken wie wanneer speelt, en vervolgens reactiegewijs je lijstje afwerken.
Je hebt geen smartphone Geerd?quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:21 schreef Geerd het volgende:
Roosje wou ook wel in de ap![]()
![]()
Alleen nog een oldskool mobiel helaas
Zal wel weer on line worden gegooid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik niet aan het werk was had ik het live kunnen zien
Zeker, 19 januari.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal wel weer on line worden gegooid.
Ja was puur gericht op je systematische aanpak (althans mijn beeld).quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat er werkelijk speelt aan deze kant van het scherm is uiteraard een mysterie.
Heh, als je nu een nieuwe telefoon koopt kun je volgens mij in de winkels maar beperkt een niet-smartphone voor jezelf aanschaffenquote:
Nee had de verkeerde gelinked. Die van de 12e is echt niet beschikbaar (misschien ter bescherming van).quote:
Ah ja nu zie ik het. Ook verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee had de verkeerde gelinked. Die van de 12e is echt niet beschikbaar (misschien ter bescherming van).
Sjah, je zou zeggen dat mensen dan meer hebben aan een volledige uitzending om over te ''oordelen'' in plaats van een fragment van een minuut of twee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:24 schreef Scuidward het volgende:
Nee had de verkeerde gelinked. Die van de 12e is echt niet beschikbaar (misschien ter bescherming van).
??quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:25 schreef Simterklaas het volgende:
Godver, wie heeft 999 opgeslagen?
Meestal even bijlezen in de slowchats die ik bijhoud. Soms heb ik daar ook helemaal geen zinquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja was puur gericht op je systematische aanpak (althans mijn beeld).
In welke omgeving en in welke houding je dit doet is uiteraard puur gissen.
Achja, houdt het spannendquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:29 schreef moemoe het volgende:
En je loopt niet het risico om 's nachts uit je bed te worden gebeld door willekeurige FOK!kers.
Totaal niet bij stilgestaan ...quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:29 schreef moemoe het volgende:
En je loopt niet het risico om 's nachts uit je bed te worden gebeld door willekeurige FOK!kers.
Ik ben te vertrouwen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Totaal niet bij stilgestaan ...
Dat was ifim met 100 geyle vrouwen foto'squote:Op donderdag 14 januari 2016 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de Geerd app ook op stil staan. Zag net dat ik 750 berichten heb gemist toen ik aan het werk was![]()
prima.
Boh haar stemquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:36 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat was ifim met 100 geyle vrouwen foto's
_____________________quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de Geerd app ook op stil staan. Zag net dat ik 750 berichten heb gemist toen ik aan het werk was![]()
prima.
Moet je na gaan, dat is al meer dan 2 topics vol.quote:
Ik had op 2 berichten na er 450 gemistquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Moet je na gaan, dat is al meer dan 2 topics vol.
Fantastisch - 2quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had op 2 berichten na er 450 gemist_______________________________________________!
Zo weinig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:35 schreef Monopoly het volgende:
prima.
Arm beestquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:51 schreef M4rc0 het volgende:
Keer wat anders dan een aangespoelde potvis.
Denk dat hij er zelf niks van heeft gemerktquote:
Dieren > mensenquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:55 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Denk dat hij er zelf niks van heeft gemerkt
Ligt eraan in welk opzicht.quote:
Lievvquote:
Ik ben opgegroeid met Mechelse herdersquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:02 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Lievv![]()
Mijn ouders zullen er ook wel snel weer een nieuwe bij nemen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:10 schreef Simterklaas het volgende:
Excuses voor degenen die er niet op paste!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Of was dat een voiceclip van iemand anders, nou weet ik het ook niet meer
Ik stel me graag voor dat ik de broek aan heb in onze relatie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vind je vriendin dat wel goed?
Ik heb hem liever uit andersquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:22 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik stel me graag voor dat ik de broek aan heb in onze relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
hopen dat m'n chick het niet hoortquote:
Slaap wel knul!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:33 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
hopen dat m'n chick het niet hoort
Geen idee niet gekeken, maar die gaat ivm stage altijd al rond 9 naar bed.quote:
Damn netjes hoor !!quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:38 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Geen idee niet gekeken, maar die gaat ivm stage altijd al rond 9 naar bed.
Volgens mij heeft Geerd hem geboektquote:
Ben je een nachtje aan het door trekkenquote:
Nee ik heb gewoon weekend,quote:Op donderdag 14 januari 2016 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je een nachtje aan het door trekken
Dat is wel lekker. Ik heb straks nog college en daarna nog het weekend werken jammerlijk.quote:
Vanmiddag nog ff zuipen, zaterdag 16.19 weer beginnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 06:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Ik heb straks nog college en daarna nog het weekend werken jammerlijk.
Dan kun je vrijdag avond nog een paar biertjes pakken!quote:Op donderdag 14 januari 2016 06:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanmiddag nog ff zuipen, zaterdag 16.19 weer beginnen
Meestal gewoon in de middag tot 21.00. 8 biertjes ffquote:Op donderdag 14 januari 2016 06:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je vrijdag avond nog een paar biertjes pakken!
Probeer je een zachte G na te bootsen?quote:
Ongheveer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Probeer je een zachte G na te bootsen?
Je zult toch ergens geld mee moeten verdienen.quote:
Ja, jammer dat veel dingen dan afvallen, op werk na.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je zult toch ergens geld mee moeten verdienen.
¤4,50 voor elke keer dat je iets op FOK! post, dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, jammer dat veel dingen dan afvallen, op werk na.
Nepperdquote:
Niks mis met een Limburgse bakvis zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben natuurlijk geen Limburgse bakvis
Nah, ik heb andere verhalen gehoordquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niks mis met een Limburgse bakvis zijn
Geen Limburger zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben natuurlijk geen Limburgse bakvis
Auwquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nah, ik heb andere verhalen gehoord
Geen HC zijn !! Ohw wacht RENEEEE HAAAAAACEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen HC zijn !! Ohw wacht RENEEEE HAAAAAACEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet je NS kleding eigenlijk naar de stomerij ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:07 schreef Geerd het volgende:
Heu !! Wasmaschine is ook klaar schone boxers en sokken !!!![]()
![]()
Deed ik vroeger krijg je zelfs vergoeding veur 34 euro per jaarquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet je NS kleding eigenlijk naar de stomerij ofzo?
Net als dit topic, dit zou verdomme allang vol geweest zijn normaalquote:
Sorryquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Net als dit topic, dit zou verdomme allang vol geweest zijn normaal
quote:
Daarom ben ik vooralsnog ook niet zo'n voorstander van zo'n WA-groep.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Net als dit topic, dit zou verdomme allang vol geweest zijn normaal
Die is er al dus de schade is al geleden!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef Cassius het volgende:
[..]
Daarom ben ik vooralsnog ook niet zo'n voorstander van zo'n WA-groep.
Kom er bijquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:21 schreef Cassius het volgende:
[..]
Daarom ben ik vooralsnog ook niet zo'n voorstander van zo'n WA-groep.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef M4rc0 het volgende:
Bohh, net de tieten van ifim gezien in de WA
Als je nou stil was, mocht je meer zienquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef M4rc0 het volgende:
Bohh, net de tieten van ifim gezien in de WA
Met ifim erbij wel!quote:
Deze man!quote:
Dat was toch al langer bekendquote:
True that!quote:
Hij schijnt nog al wat problemen te hebben met de deur van de kast open te krijgen.quote:
Heb je toevallig nog wat vaseline liggen? Kan pausje ook nog wel gebruiken denk ik!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:55 schreef M4rc0 het volgende:
Heb nog wel wat olie voor de scharnieren!
Dat valt niet te ontkennen neequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
De activiteit van dit topic is wel achteruit gegaan sinds de WA
JA!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik dan alweer een nieuw deel mogen openen![]()
Daar gaat mijn autisten gemiddelde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |