SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, als je zegt dat je bij een opmerking als dat van dat nep parlement toe gaat laten werk je niet mee aan het neerzetten van een inhoudelijk debat.quote:
Weet je gelijk wat je kan verwachten hequote:
stel ik heb pillen gebruikt dan kan ik altijd zeggen 'ja ik rook wel eens jointje'quote:
Ik heb nu wel genoeg vragen beantwoord. Ben ik geslaagd, voor je lijstje?quote:
De waarheid enorm verdraaienquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Trollscience het volgende:
https://twitter.com/aVeryRichBitch/status/685620230144434177 wtf is dit dan
[..]
stel ik heb pillen gebruikt dan kan ik altijd zeggen 'ja ik rook wel eens jointje'
Nee tuurlijk niet, hij valt op mannen ;squote:
Neequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel genoeg vragen beantwoord. Ben ik geslaagd, voor je lijstje?
Nee, ik ben blij dat ik mijn linker kies gekozen heb, rechts zou vervelender zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je moeite met kiezen?
beter dan dat ze achter dat andere komenquote:
er zijn geen vrouwen op de internetquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hij valt op mannen ;s
Je lacht als een boer met kiespijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat ik mijn linker kies gekozen heb, rechts zou vervelender zijn.
Op iemand vallen en seks hebben zijn 2 heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hij valt op mannen ;s
Lachen is zelfs leuk met milde kiespijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je lacht als een boer met kiespijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben homo, dat weet je. ik zou mannen 1x doen, sof zelfs 2x.
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben homo, dat weet je. ik zou mannen 1x doen, sof zelfs 2x.
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lachen is zelfs leuk met milde kiespijn
lachen
Er bestaan sowieso geen 100% hetero vrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel van de mannen die ik ken zijn latente homofiel dat ik me soms afvraag of de hetero man wel bestaat.
Oh, dat heb ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op iemand vallen en seks hebben zijn 2 heel verschillende dingen.
Ik ken nu wel iemand waar ik seks mee zou kunnen hebben, maar zij is totaal niet het type waar ik op val.
Volgens mij is bijna iedereen wel een beetje heteroflexibel of homoflexibelquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel van de mannen die ik ken zijn latente homofiel dat ik me soms afvraag of de hetero man wel bestaat.
Ik zou prima mijn leven kunnen slijten zonder ooit een vagina te beroeren denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaan sowieso geen 100% hetero vrouwen.
wow die even normaal tegen paxco's toekomstige vriendjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
WEJOOW doe even normaal tegen mn toekomstig vriendje
mijn ouders weten wat een jointje met je doet als die zien dat ik pillen heb gebruikt weten die ook dat ik pillen heb gebruiktquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Trollscience het volgende:
https://twitter.com/aVeryRichBitch/status/685620230144434177 wtf is dit dan
[..]
stel ik heb pillen gebruikt dan kan ik altijd zeggen 'ja ik rook wel eens jointje'
nou, dat betwijfel ik want Mortaxx is ook al door mij geclaimdquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow die even normaal tegen paxco's toekomstige vriendje
Komt waarschijnlijk door dit onzin onderzoek:quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou prima mijn leven kunnen slijten zonder ooit een vagina te beroeren denk ik.
sletquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, dat betwijfel ik want Mortaxx is ook al door mij geclaimd
Iedere vrouw heeft bi gevoelens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou prima mijn leven kunnen slijten zonder ooit een vagina te beroeren denk ik.
je gunt pax ook niksquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, dat betwijfel ik want Mortaxx is ook al door mij geclaimd
Geen LSD/MDMA in jointjes doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
als je van een jointje pupillen zo groot als de maan krijgt dan rook je echt rare shit
Net alsof van welke plaatjes je opgewonden wordt veel zegt over je geaardheidquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dit onzin onderzoek:
http://newsmonkey.be/article/60108
niet iedereen, maar een meerderheid wel denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is bijna iedereen wel een beetje heteroflexibel of homoflexibel
niet als je vet hard gaat hè sukkelquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
als je van een jointje pupillen zo groot als de maan krijgt dan rook je echt rare shit
Ik viel vaak gewoon in slaap.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
was toch een grapje johquote:
Dat zou ik ook makkelijk kunnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik weiger mijn jongens met anderen te delen en hij heeft zn eigen jongetjes al, als ik hem mag geloven.quote:
Dat weet ik maar al te goed toch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook makkelijk kunnen
wie heeft pax danquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weiger mijn jongens met anderen te delen en hij heeft zn eigen jongetjes al, als ik hem mag geloven.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wie heeft pax dan
pax heeft indirect iedereen die jij hebt zeker
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef Trollscience het volgende:
https://twitter.com/MrDrLordJackal/status/686843322644742146
Denk je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk ook dat het opgewonden worden van het kijken naar vrouwen een beetje komt doordat je je met een vrouwelijk lichaam identificeert en de seksuele beleving van vrouwen vrij op zichzelf gericht is vergeleken bij een man.
oh ik zorg altijd dat ik alleen thuis ben als ik pilletje gebruikquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet iedereen, maar een meerderheid wel denk ik
[..]
niet als je vet hard gaat hè sukkel
als je afdraait en je bent nog een beetje vaag
je seksuele beleving is toch altijd soort van op jezelf gerichtquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk ook dat het opgewonden worden van het kijken naar vrouwen een beetje komt doordat je je met een vrouwelijk lichaam identificeert en de seksuele beleving van vrouwen vrij op zichzelf gericht is vergeleken bij een man.
Dus vrouwen die zichzelf mooi vinden worden meer opgewonden van vrouwen? Of hoe bedoel je het?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Eerste issue?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had 140k keer verkocht trouwens. Best aardig.
ja ik ook niet maar uiteindelijk moet ik toch thuis komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik zorg altijd dat ik alleen thuis ben als ik pilletje gebruik
heb geen zin in gezeik met moeders
Ik heb natuurlijk alleen mijn eigen ervaring. Maar wil me wel kunnen inleven in beeldmateriaal.quote:
Grappig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef Trollscience het volgende:
https://twitter.com/MrDrLordJackal/status/686843322644742146
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eerste issue?
is ook geen onaardig concept imo
vandaag uitgekomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
2de is nog niet uit geloof ik.
Mwah vrouwen worden denk ik minder snel opgewonden van een mooi lichaam zien. Meer van de gedachte aan het gevoel dat handelingen henzelf zouden geven. Veel mannen hoeven alleen maar een lichaamsdeel te bekijken en ze hebben al een erectie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus vrouwen die zichzelf mooi vinden worden meer opgewonden van vrouwen? Of hoe bedoel je het?
Owja, is woensdag.quote:
ja kijk dit soort dingen dus :squote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Grappig.
Zou d'r ook in der ass doen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel mannen hoeven alleen maar een lichaamsdeel te bekijken en ze hebben al een erectie.
je onderschat mannen een beetjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah vrouwen worden denk ik minder snel opgewonden van een mooi lichaam zien. Meer van de gedachte aan het gevoel dat handelingen henzelf zouden geven. Veel mannen hoeven alleen maar een lichaamsdeel te bekijken en ze hebben al een erectie.
Ik weet niet, ik word bijvoorbeeld echt niet opgewonden van een naaktfoto, heb van mannen wel eens andere geluiden gehoord.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je onderschat mannen een beetje
echt zonde dat DC niet zoiets heeft als marvel unlimitedquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, is woensdag.
Nog niet toegekomen aan mijn strips deze week
Mannen werken gewoon anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik word bijvoorbeeld echt niet opgewonden van een naaktfoto, heb van mannen wel eens andere geluiden gehoord.
ja maar dat betekent niet dat mannen die andere dingen niet hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik word bijvoorbeeld echt niet opgewonden van een naaktfoto, heb van mannen wel eens andere geluiden gehoord.
Arm meiske xxquote:
Watquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lul. Doet ADO ook pijn.
DC gaat kano slecht trouwens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt zonde dat DC niet zoiets heeft als marvel unlimited
10/10 would subscribe
Voetbalquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voetbal gerelateerd, laat maar.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja kijk dit soort dingen dus :s
Tuurlijk niet. Maar je begrijpt welk subtiel verschil ik gechargeerd probeer aan te duiden toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar dat betekent niet dat mannen die andere dingen niet hebben
wel treurig jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DC gaat kano slecht trouwens.
Verkoopcijfers zijn dra-ma-tisch.
Is eigenlijk gewoon meelijwekkend.
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar je begrijpt welk subtiel verschil ik gechargeerd probeer aan te duiden toch?
laterzzzzquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
ik ga douchen, housegod kijken en slapen
vaarwel lieve forumvriendjes
kus lyquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
Housequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
doeiquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
gister eerste 2 afleveringen gekekenquote:
het is mcgrath maarquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg eens wat leuker doei tegen etsugod
Oh dan heb je nog wel even te gaan. Maar inderdaad, geniaal!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
gister eerste 2 afleveringen gekeken
hij is geniaal met zn stok
ben benieuwd.
ik schaam me dat ik nooit eerder heb gekeken
jij zegt helemaal geen gedagquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg eens wat leuker doei tegen etsugod
Ze zijn al van Warner.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
is wel goeie week voor strips tho
batman/tmnt, superman american alien en batman - superman
[..]
wel treurig ja
maar zal vast wel multinational zijn die ze op wil kopen zoals disney met marvel
Opso bitchy noemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef McGrath het volgende:
opso zegt ook nooit wat tegen mij, maar wel altijd zo bitchy doen
wow coolquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Etsu en ik hebben telepathische gaven
Jij ook, als je een ander persoon was geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Opso bitchy noemen![]()
![]()
![]()
Opso is bijna perfect
Zelfs als ik een ander persoon was, was ik niet bitchyquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij ook, als je een ander persoon was geweest
Oh misschien he misschieeeeeen komt dat wel door iets.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef McGrath het volgende:
opso zegt ook nooit wat tegen mij, maar wel altijd zo bitchy doen
wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh misschien he misschieeeeeen komt dat wel door iets.
Beste misschien ooitquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh misschien he misschieeeeeen komt dat wel door iets.
Heb kaartjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie david bowie altijd als ik naar Grunn CS ga
Opso ziet geesten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie david bowie altijd als ik naar Grunn CS ga
En verkooppunten in europaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn al van Warner.
Maar bijna elke titel die ze uit hebben gebracht afgelopen 2 jaar, is gefaald.
Ze moeten echt wat aan marketing gaan doen.
lazarus is zo'n mooi nummerquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vond je van zijn laatste cd?
Ik snap dat dus ook echt totaal niet héquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
huilen omdat iemand die je totaal niet kent doodgaat
het is je moeder niet
tsja, voor iemand die cokeverslaafd is geweest is het wel netjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vond bowie niet bepaald oud. 69 ofzo toch. Rotziekte.
Homoseksualiteit een ziekte noemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
69 is mijn lievelingsgetal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Homoseksualiteit een ziekte noemen
bigotHij heeft toch kinderen debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die songtekst is wel geniaal natuurlijk nuquote:
surinamequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongonnsss vrijdag uitleg over buitenland stage. Waar zal ik naartoeee
Finland, en dan logeren bij de verre verwanten van OF.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij was dan ook een kasthetero.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft toch kinderen debiel
Interessante levensweetje over haagsviertelstunde ditquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
69 is mijn lievelingsgetal.
ik vind het nummer gewoon goed, of de tekst over zijn naderende dood gaat boeit me niet zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die songtekst is wel geniaal natuurlijk nu
gewoon in nl blijvenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Finland is zo sneeuwig. Mijn nicht was daar op stagequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Finland, en dan logeren bij de verre verwanten van OF.
Je beet je wang er wederom stuk op?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Interessante levensweetje over haagsviertelstunde dit
Nog niet geluisterd. Lazarus zelf ook nog niet, vind dat nummer kut om te luisteren denk ik. Maar ga dat nummer wel zo doen, dan kan album ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vond je van zijn laatste cd?
Ja, wist niet wat ik hoorde.quote:
Yesquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga je naar zn expositie hier?
Ja, dat vond ik ook maar kon er niks aan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
huilen omdat iemand die je totaal niet kent doodgaat
het is je moeder niet
Je vindhet nummer mooi deels omdathet over zijn naderende dood gaatquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het nummer gewoon goed, of de tekst over zijn naderende dood gaat boeit me niet zo
maar is wel een logische interpretatie natuurlijk
mooie clip ook
Shiiiiitquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je beet je wang er wederom stuk op?
nirvana prefereren over david bowiequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind David Bowie's performances eigenlijk maar niks.
Maar die Nirvana cover
nee joh. Dat overdreven gedoe op tv ook. Jinek die in SHOCK was toen ze het hoorde. Kom nou zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook echt totaal niet hé
Ik dacht ook dat ik de enige was met die gedachte!
ben het met je eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh. Dat overdreven gedoe op tv ook. Jinek die in SHOCK was toen ze het hoorde. Kom nou zeg.
hij had seks met patricia paayquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij was dan ook een kasthetero.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh. Dat overdreven gedoe op tv ook. Jinek die in SHOCK was toen ze het hoorde. Kom nou zeg.
Als dat je jeugdheld is en je weet helemaal niet dat hij uberhaupt ziek is is het toch logisch dat het een shock is?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was het ook echtquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vond het nummer al mooi voordat hij doodging lapzwansquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vindhet nummer mooi deels omdathet over zijn naderende dood gaatDaarvoor heeft hij het nummer gemaakt natuurlijk.
Blackstar vind ik niet zo bijzonder trouwens
pinoquote:
Ik vind Nirvana niet echt geweldig ofzo, maar dat nummer is gewoon zo goed gecovered.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nirvana prefereren over david bowie![]()
![]()
![]()
hij deed al even geen liveshows meer hequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht ook echt oprecht dat ik nog een kans zou krijgen om hem live te gaan zien.
Zegt ze al 4 jaar ofzo hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
Patricia PaaiWalgelijk dat optreden van haar in DWDD
Geloof ook echt niet dat ze seks heeft gehad met hem, domme aandachtsjunk
van sesamstraatquote:
All for the fame tochquote:
Hij doet ze nu in cafe het hemeltje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij deed al even geen liveshows meer he
Dat zij hij ja. Maar heb ook gelezen dat hij dat terug nam en eigenlijk een kasthetero was.quote:
Ohquote:
Weet ik, maar omdat al die nieuwe muziek dacht ik dat ie vast nog wel een liveshow zou geven. Ooit, een keer.. als afscheid oid. In Nederland niet natuurlijk, nouja.. leek me al zeer onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij deed al even geen liveshows meer he
Is toch verschrikkelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb haar biografie gelezen
Verspilde uren.
De playboy die je nog wil op je 60ste, dan zou ik dat ook doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk
In de playboy ook willen nog op je 60ste
Theo Maassen toen
WTF, waarom zou je daar aan beginnen? ????!!?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb haar biografie gelezen
Verspilde uren.
Ik haat SS.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan heb je echt wat gemist, beste show ooit.
Dit denk ik altijd bij drugs.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WTF, waarom zou je daar aan beginnen? ????!!?
Playboy doet geen naakt meer, onder druk van feministen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De playboy die je nog wil op je 60ste, dan zou ik dat ook doen.
Biografieen van genante personen zijn guilty pleasure. Het is leuker dan de privé lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WTF, waarom zou je daar aan beginnen? ????!!?
Ohquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Playboy doet geen naakt meer, onder druk van feministen.
hij doet gewoon bewust dubbelzinnigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Nirvana niet echt geweldig ofzo, maar dat nummer is gewoon zo goed gecovered.
Verder heb ik gewoon niks met David Bowie, ik ken hem eigenlijk alleen van Under Pressure, maar die is wel goed dankzij Queen.
hij zou geen idee hebben gehad als je naar patricia paay had gevraagdquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Bowie ook half Nederland heeft gedaan.
vooral ongemakkelijkquote:
Oh zo klinkt het wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Biografieen van genante personen zijn guilty pleasure. Het is leuker dan de privé lezen.
wel slechte planning van hem. Maand eerder en hij had top 2000 gewonnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was het ook echt.
En voor mij, het is mijn allergrootste idool waarvan ik dacht dat hij heel erg gezond was want super druk met muziek terwijl hij druk bezig was met doodgaan. Dat is een schock
Ik doe er niet aan mee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongons wat vinden we van sexting
vieze dingen zeggen in chat of echt foto's sturenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij is hij ook gewoon een goede gast met goede teksten, maar bijna alles dat ik van hem hoor klinkt gewoon niet echt goed in mijn oren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij doet gewoon bewust dubbelzinnig
maar sws wel denk ik
Ik snap dit welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Biografieen van genante personen zijn guilty pleasure. Het is leuker dan de privé lezen.
En als het een maximizer is?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het idee dat wat in een BH zit toch een beetje een verrassing is wel leuker
Een borst met melkklieren die niet kunnen wachten om op te zwellen en vetweefsel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het idee dat wat in een BH zit toch een beetje een verrassing is wel leuker
Alleen leuk als het met jou is en over chocolade gaatquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel slechte planning van hem. Maand eerder en hij had top 2000 gewonnen
denk je dat dat mij gaat tegenhouden als ze naakt voor me staat?quote:
Migadoquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen leuk als het met jou is en over chocolade gaat
Je laat borsten ongeveer net zo vies klinken als ze zijn. Hulde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een borst met melkklieren die niet kunnen wachten om op te zwellen en vetweefsel?
Kaneel weetquote:
Nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk je dat dat mij gaat tegenhouden als ze naakt voor me staat?
quote:
Of een sok.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat als een jongen een maximizer voor zn dick draagt
HAHAHAquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je laat borsten ongeveer net zo vies klinken als ze zijn. Hulde.
voel je niks vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mijn ex vond ik het fijn als ze op haar rug lag, dan leken ze kleiner.quote:
Hoe zou dat werken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
?quote:
https://www.dickandjane.ca/category.asp?catcode=451quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mijn ex vond ik het fijn als ze op haar rug lag, dan leken ze kleiner.
[..]
Hoe zou dat werken?
Uh oke.quote:
in die houding zijn borsten het mooistquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik op mijn rug lig zijn mijn borsten nog steeds groot.
Groter dan je neus?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
Weet niet, ze zakken dan zo naar de zijkant.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
in die houding zijn borsten het mooist
ik vind van welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, ze zakken dan zo naar de zijkant.
Kleine titties ftwquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Als ik op mijn rug lig, zijn die van mij nog steeds klein.
Mits normale proporties. Geen dikke reetquote:
ik geloof dit nietquote:
Lekker plat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Als ik op mijn rug lig, zijn die van mij nog steeds klein.
Waarom las ik squirtenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh de mijne is uitgezakt. Daarom moet ik maar gaan squatten.
Wel in haar kont?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ass is zoveel belangrijker dan tieten, ik bedoel waar moet je nou je lul in stoppen, niet in de tieten...
Beetje tittiefucken tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ass is zoveel belangrijker dan tieten, ik bedoel waar moet je nou je lul in stoppen, niet in de tieten...
je hebt van die mensenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen met jouw kont
Pics van je boobsquote:
jij eerstquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik ben afgevallen ish niet meer groot
[..]
Pics van je boobs
Ik ga na tentamens squatten. Dit zeg ik al 6 kwartalen langquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh de mijne is uitgezakt. Daarom moet ik maar gaan squatten.
Niks mis meequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sommige houden daarvan.
kanquote:
Pics van je kont, tinychat!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik ben afgevallen ish niet meer groot
[..]
Pics van je boobs
Niet realiseren dat sporten de hersenen stimuleert en je beter nu al kan gaan squatten, sowieso word je kont NOG mooierquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga na tentamens squatten. Dit zeg ik al 6 kwartalen lang
ja kloptquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Russisch neuken heet dat, je dick tussen boobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |