SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, als je zegt dat je bij een opmerking als dat van dat nep parlement toe gaat laten werk je niet mee aan het neerzetten van een inhoudelijk debat.quote:
Weet je gelijk wat je kan verwachten hequote:
stel ik heb pillen gebruikt dan kan ik altijd zeggen 'ja ik rook wel eens jointje'quote:
Ik heb nu wel genoeg vragen beantwoord. Ben ik geslaagd, voor je lijstje?quote:
De waarheid enorm verdraaienquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Trollscience het volgende:
https://twitter.com/aVeryRichBitch/status/685620230144434177 wtf is dit dan
[..]
stel ik heb pillen gebruikt dan kan ik altijd zeggen 'ja ik rook wel eens jointje'
Nee tuurlijk niet, hij valt op mannen ;squote:
Neequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel genoeg vragen beantwoord. Ben ik geslaagd, voor je lijstje?
Nee, ik ben blij dat ik mijn linker kies gekozen heb, rechts zou vervelender zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je moeite met kiezen?
beter dan dat ze achter dat andere komenquote:
er zijn geen vrouwen op de internetquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hij valt op mannen ;s
Je lacht als een boer met kiespijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat ik mijn linker kies gekozen heb, rechts zou vervelender zijn.
Op iemand vallen en seks hebben zijn 2 heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hij valt op mannen ;s
Lachen is zelfs leuk met milde kiespijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je lacht als een boer met kiespijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben homo, dat weet je. ik zou mannen 1x doen, sof zelfs 2x.
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben homo, dat weet je. ik zou mannen 1x doen, sof zelfs 2x.
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lachen is zelfs leuk met milde kiespijn
lachen
Er bestaan sowieso geen 100% hetero vrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel van de mannen die ik ken zijn latente homofiel dat ik me soms afvraag of de hetero man wel bestaat.
Oh, dat heb ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op iemand vallen en seks hebben zijn 2 heel verschillende dingen.
Ik ken nu wel iemand waar ik seks mee zou kunnen hebben, maar zij is totaal niet het type waar ik op val.
Volgens mij is bijna iedereen wel een beetje heteroflexibel of homoflexibelquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel van de mannen die ik ken zijn latente homofiel dat ik me soms afvraag of de hetero man wel bestaat.
Ik zou prima mijn leven kunnen slijten zonder ooit een vagina te beroeren denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaan sowieso geen 100% hetero vrouwen.
wow die even normaal tegen paxco's toekomstige vriendjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
WEJOOW doe even normaal tegen mn toekomstig vriendje
mijn ouders weten wat een jointje met je doet als die zien dat ik pillen heb gebruikt weten die ook dat ik pillen heb gebruiktquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Trollscience het volgende:
https://twitter.com/aVeryRichBitch/status/685620230144434177 wtf is dit dan
[..]
stel ik heb pillen gebruikt dan kan ik altijd zeggen 'ja ik rook wel eens jointje'
nou, dat betwijfel ik want Mortaxx is ook al door mij geclaimdquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow die even normaal tegen paxco's toekomstige vriendje
Komt waarschijnlijk door dit onzin onderzoek:quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou prima mijn leven kunnen slijten zonder ooit een vagina te beroeren denk ik.
sletquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, dat betwijfel ik want Mortaxx is ook al door mij geclaimd
Iedere vrouw heeft bi gevoelens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou prima mijn leven kunnen slijten zonder ooit een vagina te beroeren denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |