SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Kijk de lapoquote:
We zijn pas jaar bij elkaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie dat bij jou en Kaneel al voor me. 2cute4me
Uiteraardquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef McGrath het volgende:
Ik heb hot paprika, en kijken jullie liverpool - arsenal? staat nu al 2-2
Ik denk dat er nog nooit iemand in is geweestquote:
Haha wowquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog nooit iemand in is geweest
er is ook aardbeiennesquickquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik drink mn melk meestal met honing, soms nesquick en heeeeul soms gewoon "naturel"
Wow dit gaat te verquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
knotsgekquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef McGrath het volgende:
Ik heb hot paprika, en kijken jullie liverpool - arsenal? staat nu al 2-2
huehuequote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohquote:Fokkie is een ander woord voor koffie en is bedacht door het reclamebureau Duval Guillaume voor het koffiemerk Douwe Egberts.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
er is ook aardbeiennesquick
echt enorm smerig
Douwe Egbertsquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Douwe Egberts
Ik vraag me af hoeveel aandeel Mortaxx heeft gehad in deze merknaam
weet je ook zoveel over gayseks?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb 0 fout bij die sekstest op rtl5. Wat een pro!
ja dat is gewoon vieze combiquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik had een keer tjolk aardbeiensmaak (zo'n rietje met smaakje voor in je melk) en die was ook ranzig
Erdogan is een hoerenzoonquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
opso wat betekent dit
Erdoğan fahişe bir oğlu
Ik ga binnenkort in Den Haag wonen, mag dat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van nesquik had je toch ook een tijd aarbei- en banaansmaak? Was ook meh.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ik had een keer tjolk aardbeiensmaak (zo'n rietje met smaakje voor in je melk) en die was ook ranzig
aangifte gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
Heb weer iemand overgehaald om harddrugs te gaan gebruiken.
Ik
quote:
quote:
sorryquote:
Achter de Megastores?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in Den Haag wonen, mag dat?
Woestijnvos?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat is niet netjes om in je sig te hebben
het niveau van Nederlandse televisie stijgt met de dagquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HAHAHA STANDAARD.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken twee Turkse woorden:
Kapat ceneni
Toch?
Hahahahahquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van nesquik had je toch ook een tijd aarbei- en banaansmaak? Was ook meh.
Edit: ik kan niet lezen, spuit 11. yada yada.
Bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het niveau van Nederlandse televisie stijgt met de dag
weet ik was grapquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat illegaal dan? Ik verkoop niks.
Je sig daarmee verpesten hhhquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat is niet netjes om in je sig te hebben
waarom is ze dan nog je lievelingsdocent?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHA STANDAARD.
Dat zei mijn lievelingsdocent op havo altijd tegen mij
Megastores ligt inderdaad vlakbij Hollands Spoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee. Waar zijn die Megastores?
Iig dicht bij Hollands Spoor
Omdat ik zoveel kletste in klas, ging ze dat altijd schreeuwen tegen mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom is ze dan nog je lievelingsdocent?
nou ja zegquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan je beter Paxcon voor vragen.
0quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel bussen pringles hebben de verslaafden hier in totaal gekocht
ja weet ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag je graag, dat weet je toch?
Siktir* bijnaquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet alleen wat sikter betekent
Ik heb er één gekocht in het vliegtuig 10 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
1quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
ik 2 maarquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
vies duurquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er één gekocht in het vliegtuig 10 jaar geleden ofzo.
ZO WEINIGquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er één gekocht in het vliegtuig 10 jaar geleden ofzo.
ik heb er vorige week 1 gekocht :'Dquote:
MDMA, aan een (dikke) vriendin van mijn moeder.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik was grap
Welke harddrug?
Misschien moeten er weer wat schijtlollige plaatjes gepost wordenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]de fok app is verdacht stil
Daar ben ik niet zo van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moeten er weer wat schijtlollige plaatjes gepost worden
doe dat anders ipv pringles voor de winnaar van geoguessrquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
OHJA
ik heb de chocolade met mint van AH gevonden vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja kut altijd als er daarna ineens aanbieding komtquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb er vorige week 1 gekocht :'D
ik snap sowieso al niet waarom je iets zou kopen in t vliegtuigquote:
Heb je dat liever ja?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe dat anders ipv pringles voor de winnaar van geoguessr
nee ik ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van.
Ja, misschien dat ik dan wel met je deel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je dat liever ja?
Aangezien jij toch wel wint
Ik had geld gekregen van mijn moeder om iets lekkers te kopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap sowieso al niet waarom je iets zou kopen in t vliegtuig
dat is echt letterlijk je kont afvegen met 10-euro bankbiljetten
Ooeh oke dan doen we datquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik dan wel met je deel.
oh dan mag hetquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had geld gekregen van mijn moeder om iets lekkers te kopen
hoezo zielig?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best zielig voor haar idk why
was het gezellig?quote:
moet altijd een beetje lachen als jij zo reageertquote:
Waarom moet dat dan meteen weer opgenomen wordenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best zielig voor haar idk why
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
moet altijd een beetje lachen als jij zo reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |