abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2016 @ 04:21:59 #301
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159561037
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

Heel eerlijk, mijn motivatie? Heb erg nagedacht over je woorden, vandaag. Als ik nadenk over de reden waarom ik date, is omdat ik iemand wil vinden die van me houdt, die bij me wil zijn, om fantastische seks mee te hebben, die plezier met me maakt, uiteindelijk een gezinnetje maken. Ik wil vooral dat gezin en de seks. Mannen in mijn leven heb ik al onder mijn vrienden (oude en toekomstige). En ik voel niet als hoofdreden dat ik mijn liefde aan iemand wil geven die ik heel bijzonder vind. Ja, dat is heel mooi meegenomen en heel waardevol, maar als dat niet komt, is het ook goed. Dan ga ik gewoon door met mijn eigen leven weer invulling geven en opnieuw leuke dingen doen. Dus ik sta er inderdaad zelf niet op wederkerige basis in.

[..]

Het is afleiding. Ontwijkgedrag. Misschien ben ik er ook niet klaar voor. MAAR DE TIJD TIKT DOORRRRRRR. }:|

[..]

Ik laat morgen wel doorgaan, want ik vind het niet kunnen om het af te zeggen, en ik ben ook wel oprecht benieuwd wie hij nu precies is. In het slechtste geval heb ik als het ware op een na-het-werkborrel gezeten waar ik na een uurtje weer aftaai. Er zijn ergere dingen.

Ja, ik vind dat de komende date beter moet zijn dan de andere. Ik wil de best mogelijke uitkiezen. Spontaan zijn voelt als iets dat ik me niet meer kan permitteren. Ik ben geen 20 meer.

[..]

Helemaal waar. Binnenkort heb ik een klusweekend bij vrienden, en ga ik familie zien. Na morgen houd ik het hier even voor gezien. Ik meld me over een paar maanden wel weer. Als ik mijn dingen beter op orde heb.
Goed plan, meid. Het is ook nog heel kort geleden joh en je had hoop op een andere toekomst dat snap ik wel dat je daar nog heel erg mee bezig bent nu. Na die maandjes kijk je alweer heel anders tegen bovenstaande tekst aan, wat ik je brom. Het leven loopt gewoon niet lineair, helaas.. maar dat wil niet zeggen dat er niet nog heel veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')