Dat ik uit eerdere teleurstellingen voortaan snel wil afspreken om te kijken of iemand offline ook zo is als ie online overkomt. En omdat we goed op één lijn zitten, dus ik het liefst vanavond nog wel wil afspreken om te kijken of 't kliktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem met dat ze het echt druk heeft?
Ik denk de tweede, maar ik kan niet nu tot eind volgende week niks meer laten horen... En iedere dag het verplichte 'goedemorgen, hoe is je dag, slaap lekker' te sturen 10 dagen lang is kansloos. Ik ben meer van als je niks te melden hebt dan is er niks te melden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
2 opties:
- of ze wil niet afspreken en gebruikt de 2 weken als smoes. Ze weet nu al dat er geen date komt
-ze heeft het de komende 2 weken druk, maar daarna ws wel zin in een date. Lekker blijven janken om een eerdere date, dan weet je ook bij optie 2 zeker dat de date er niet komt.
Als je kleren besteld wil je die toch ook zo snel mogelijk hebben (anders bestel je ze niet)? Als ze dan na 2 weken nog eens opduiken zal je wellicht minder staan te popelen dan het moment dat je ze bestelde..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:59 schreef over_hedge het volgende:
Als ze je goedemorgen uit zichzelf stuurt zonder dat jij als eerste wat gestuurd hebt denkt ze blijkbaar wel aan je. Dus zal maar gewoon geduldig zijn en niet zo huilen over dat je 2 hele weken moet wachten..
Samen benchen, hoe romantischquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En zo wel kan je nog altijd fotos van trainen gaan maken als date
Nou dan zeg je toch tegen haar "Ik wil zo snel mogelijk afspreken want heb geen zin om 2 weken lang over koetjes en kalfjes te praten, je kan vast wel heel even tijd vrij maken"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je kleren besteld wil je die toch ook zo snel mogelijk hebben (anders bestel je ze niet)? Als ze dan na 2 weken nog eens opduiken zal je wellicht minder staan te popelen dan het moment dat je ze bestelde..
Ah ja vergelijk kleding kopen met vrouwen date. Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je kleren besteld wil je die toch ook zo snel mogelijk hebben (anders bestel je ze niet)? Als ze dan na 2 weken nog eens opduiken zal je wellicht minder staan te popelen dan het moment dat je ze bestelde..
Het is hoe dan ook wel origineel.quote:
Goed man!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Mandéra het volgende:
Morgenavond weer aan de Skype met m'n contact uit Macedonië. Ze begon gisteren via Facebook chat over het feit dat ze in juni 2 weken vakantie heeft van werk en als het financieel even meezit naar Nederland wil komen.
Mijn positieve antwoord en verhaal dat ik ook wel wil kijken naar de mogelijkheid voor mij om in april die kant op te gaan werd goed ontvangen. We zullen morgen eens zien of we al een soort van concept kunnen plannen. Stiekem best spannend, maar vooral heel leuk!
Wat zullen we je hier missen als je het over 2 weken te druk hebt met datenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn punt is gemaakt. Mogelijk komend weekend afspreken als ze er voor open staat, en anders moet ik dus nog een week wachten tot volgend weekend.
Bang ben ik ook niet, het is meer dat hoe langer je appt des te grotere verwachting/spanning je opbouwt waar je wellicht na 2 minuten 'real time' weet dat het niks gaat worden. Dat is zonde. Dat heb je offline niet, als je elkaar direct ziet Dan moet je juist weer je andere capaciteiten aanspreken waar je online minder moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:19 schreef Koral het volgende:
[..]
Wat zullen we je hier missen als je het over 2 weken te druk hebt met daten![]()
Je toont in ieder geval initiatief en je laat jezelf niet aan het lijntje houden. Dat zijn best goede eigenschappen, maar zorg dat het niet doorslaat in je zin doordrammen. Geef haar wat ruimte om er samen uit te komen. Als ze het zo druk heeft met studeren hoef je niet bang te zijn dat ze veel tijd besteed aan andere dates?
Hij kan beter een bruidje kopen uit Ruslandquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ja vergelijk kleding kopen met vrouwen date. Jij komt er wel.
Wat kun jij zeuren over niets. Of in ieder geval over dingen die je niet kunt veranderen. Dus live with it of stop er mee, maar loop niet zo t zeiken over dit meisje. Werkelijk , als ze dit wist, wilde ze echt niet meer daten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bang ben ik ook niet, het is meer dat hoe langer je appt des te grotere verwachting/spanning je opbouwt waar je wellicht na 2 minuten 'real time' weet dat het niks gaat worden. Dat is zonde. Dat heb je offline niet, als je elkaar direct ziet Dan moet je juist weer je andere capaciteiten aanspreken waar je online minder moeite mee hebt.
Jij hebt zeker tijd over, al is dat niet jouw grootste issue. Ook nu weer las ik een paar posts waarvan ik denk, dit is waarom het bij deezer niet wil vlotten. Natuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk afspreken, maar alles daarvoor aan de kant (moeten) schuiven is te idioot voor woorden. Als je nu al zo bent, hoe gaat t dan in een relatie? Of beter, hoe zie jij dat voor je?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar tijd over. Ik heb er dus een bloedhekel aan dat het zo lang moet duren (keerzijde online daten). Offline daten zie je meteen wie je voor je hebt en heb je daarná pas het gesprek op gang houden effect.
Je hebt gelijk. Ik push ook niet meer. Ze weet wat ik wil en aan haar drukheid verander ik niets. Ze studeert aan de uni dus dan is het soms even aanpoten en als je pech hebt bevindt je je in een semester waar de deadlines elkaar opvolgen dus heb je nooit ff rust. Ze is wel echt typisch 'mijn' type zowel qua karakter als uitstraling, dus ik moet gewoon geduld hebben!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt zeker tijd over, al is dat niet jouw grootste issue. Ook nu weer las ik een paar posts waarvan ik denk, dit is waarom het bij deezer niet wil vlotten. Natuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk afspreken, maar alles daarvoor aan de kant (moeten) schuiven is te idioot voor woorden. Als je nu al zo bent, hoe gaat t dan in een relatie? Of beter, hoe zie jij dat voor je?
Als ik twee weken op een date moet wachten is dat maar zo, forceren werkt echt niet en werkt eerder averechts. En nee, gewoon duidelijk zijn qua intenties is niet hetzelfde als forceren. Je mag best aangeven dat je graag eerder af wil spreken omdat je online een klik hebt en nieuwsgierig bent of die er irl ook is, maar pushen en dreigen met afhaken werkt niet. Maar misschien is dat makkelijk gezegd als je meerdere contacten tegelijk hebt...
Kan die mee doen aan dat programma bij rtlquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:02 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hij kan beter een bruidje kopen uit Rusland
Ach, het spel. Als je vraagt: 'wil je vanavond een film kijken?', dan heb je seks, maar als je vraagt: 'wil je vanavond neuken?', dan heb je niets, terwijl je hetzelfde zegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef yats het volgende:
Als ik twee weken op een date moet wachten is dat maar zo, forceren werkt echt niet en werkt eerder averechts.
Je hebt gelijk, het gaat om de manier van brengen maar vergeet niet dat vrouwen ook gewoon seks willen hoor, als het allemaal te lang duurt ben je gewoon niet woest aantrekkelijk genoeg voor de dame in kwestie of ze heeft andere redenen om te wachten maar die ben ik sinds begin jaren 90 niet meer tegengekomenquote:Op woensdag 20 januari 2016 08:48 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ach, het spel. Als je vraagt: 'wil je vanavond een film kijken?', dan heb je seks, maar als je vraagt: 'wil je vanavond neuken?', dan heb je niets, terwijl je hetzelfde zegt.
Het spel geldt niet alleen voor de liefde, maar voor al het sociale verkeer. Je mag niet zeggen: 'nee', maar je mag wel zeggen: 'oh sorry, maar daar heb ik helemaal tijd voor, ik zou je zo graag willen helpen, maar het lukt me echt niet, sorry'.
Je mag al helemaal niet zeggen dat je iets 'kut' vind, maar je mag wel zeggen: 'fijn, dankjewel, goede insteek, wellicht kun je een en ander verbeteren op dit en dat punt'.
Je mag niet zeggen: 'ik wil deze kut baan omdat ik er goed in ben en wat te eten wil, jij blij, ik blij, allebei blij, neem me aan', maar je mag wel zeggen: 'ik zie deze functie als een tijdelijke, volgende stap in mijn verdere loopbaan die uitstekend past bij mijn huidige competenties die van toegevoegde waarde zijn voor de organisatie'.
Dat noemen ze dan sociale vaardigheden. Elkaar de vinger in de hol steken en naar de mond praten om maar geaccepteerd te worden. Ik haat sociaal gedoe. Ik snap het niet. Ik word er misselijk van. Dan maar liever Forever Alone.
Waarom ben je dan hier? Dit is netzo gestoeld op sociale vaardigheden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:48 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat noemen ze dan sociale vaardigheden. Elkaar de vinger in de hol steken en naar de mond praten om maar geaccepteerd te worden. Ik haat sociaal gedoe. Ik snap het niet. Ik word er misselijk van. Dan maar liever Forever Alone.
Al gedaan, denk niet dat er nog iets in zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan die mee doen aan dat programma bij rtl
Ging jij nou nog met die fokker date?
Ah jammer. Hij deed niet aan fotos maken van treinen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:03 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Al gedaan, denk niet dat er nog iets in zit
Neequote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah jammer. Hij deed niet aan fotos maken van treinen?
Wel grappig dat jullie echt een blind date gedaan hebbenquote:
Wie ook alweer?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:03 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Al gedaan, denk niet dat er nog iets in zit
Gary_Oakquote:
We hebben wat gedronken bij de v&d, meer nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie echt een blind date gedaan hebbenStaat in stap 3 topic een verslag?
Ahjaquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gary_Oak
[..]
We hebben wat gedronken bij de v&d, meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |