abonnement Unibet Coolblue
pi_159077566


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Knoflookje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kaasje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)

pi_159077819
Wat is dit voor TT :')
pi_159077908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wat is dit voor TT :')
pi_159079383
quote:
Speciaal voor de Klaasje fans :D
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:33:51 #8
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159079411
Wat een bagger TT.
pi_159079551
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Speciaal voor de Klaasje fans :D
Blijft ie ook weer even rondhangen nu ie zijn coke weer krijgt.
Leuke kekke rokjes mag ze dragen van haar kerk trouwens :D
pi_159079593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een bagger TT.
Nee joh, is vet diep en relevant.
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:41:51 #11
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159079817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Nee joh, is vet diep en relevant.
[ afbeelding ]
Ik ben niet het type van vet diep. :')
pi_159080435
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik ben niet het type van vet diep. :')
Omdat je niet diep kan komen bedoel je? ;(
pi_159080450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Blijft ie ook weer even rondhangen nu ie zijn coke weer krijgt.
Leuke kekke rokjes mag ze dragen van haar kerk trouwens :D
Klaasje vergelijken met coke?

Maar serieus: Ik denk dat het gewoon even wachten is op echt boeiende interviewjes en een nieuwe clip ofzo. (Nieuwe serie)

Of misschien komt er echt wel niets boeiends meer in de toekomst en bloedt het vanzelf dood.
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:54:05 #14
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159080467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Omdat je niet diep kan komen bedoel je? ;(
Eerlijk gezegd heb ik geen idee.
pi_159080526
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik geen idee.
Dan moet dat uitgeprobeerd worden.
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:56:03 #16
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159080559
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dan moet dat uitgeprobeerd worden.
Heb daar weinig vertrouwen in.
pi_159080578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klaasje vergelijken met coke?
In jouw geval echt wel :')

quote:
Maar serieus: Ik denk dat het gewoon even wachten is op echt boeiende interviewjes en een nieuwe clip ofzo. (Nieuwe serie)

Of misschien komt er echt wel niets boeiends meer in de toekomst en bloedt het vanzelf dood.
Ja die nieuwe clip moet echt snel komen. Nieuwe interviewtjes boeien me ook al steeds minder.
pi_159080640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Heb daar weinig vertrouwen in.
Sisi nee :'(
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:58:08 #19
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159080673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Sisi nee :'(
.
Compleet aan mijzelf te danken hoor.
pi_159081902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:58 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

.
Compleet aan mijzelf te danken hoor.
Te danken of te wijten? :') ;)
  woensdag 13 januari 2016 @ 21:25:13 #21
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159081941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

Te danken of te wijten? :') ;)
Beiden maar ik heb het er liever niet over.
pi_159082804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Beiden maar ik heb het er liever niet over.
Doe niet zo moeilijk man

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dan moet dat uitgeprobeerd worden.
Er is al genoeg uitgeprobeerd maar dat was eenmalig _O-
pi_159082997
Tijd voor een prachtig historisch moment
pi_159084565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
Tijd voor een prachtig historisch moment
Ja, dat was prachtig, en wát een opluchting! Ik weet nog goed wat ik dacht toen Karen die speech begon af te steken en het woord 'professioneel' liet vallen en Kristel eraan toevoegde dat sommige mensen misschien niet voor haar gestemd hadden en blablabla ... Iets eerder was het mij al opgevallen dat Kristel's gezicht betrok toen Miguel - als enige van de jury - een voorkeur uitsprak door te zeggen dat ze alle drie straalden, maar dat Josje straalde als een kerncentrale. Ik dacht alleen maar nee, nee, nee, nee, nee ... NIET NOA !


Edit: hier het fragment waar Miguel als enige een duidelijke voorkeur uitspreekt. Let op de reactie van Kristel:



[ Bericht 13% gewijzigd door Riparius op 13-01-2016 22:32:24 ]
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:17:31 #25
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159084764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef Riparius het volgende:

maar dat Josje straalde als een kerncentrale.
:D

Deze gaat niet gewaardeerd worden maar het is zo'n fijn deuntje(tekst boeit mij niet zoveel dit keer, is wel apart idd):


OMG WAT HEB IK GEVONDEN O+

pi_159085338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, dat was prachtig, en wát een opluchting! Ik weet nog goed wat ik dacht toen Karen die speech begon af te steken en het woord 'professioneel' liet vallen en Kristel eraan toevoegde dat sommige mensen misschien niet voor haar gestemd hadden en blablabla ... Iets eerder was het mij al opgevallen dat Kristel's gezicht betrok toen Miguel - als enige van de jury - een voorkeur uitsprak door te zeggen dat ze alle drie straalden, maar dat Josje straalde als een kerncentrale. Ik dacht alleen maar nee, nee, nee, nee, nee ... NIET NOA !

Ik weet dat moment precies nog. Wat was ik toen blij dat het niet Noa was!
pi_159087924
quote:
Hier nog een stukje uit dezelfde show in Blankenberge. Het decor was in die dagen zo goed als non existent, maar wat een show:


En hier nog een liedje dat nu waarschijnlijk wordt doodgezwegen:

  woensdag 13 januari 2016 @ 23:41:42 #28
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159087946
Jongens mijn vrienden worden lame en saai, en dit komt van de halve kreupele die niet vaak uit kan:
Laten we nog iets gaan drinken!
*Wilt naar huis om 23:00*
Ik woon 5min van het centrum dus ik ben snel thuis ok!

FF bijlezen, als ik afwezig ben loopt het altijd veel beter. :s)

[ Bericht 8% gewijzigd door DumpTruck op 14-01-2016 09:50:10 ]
Schapen zijn relax.
pi_159087982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:40 schreef Riparius het volgende:
En hier nog een liedje dat nu waarschijnlijk wordt doodgezwegen:

Iedereen kent die toch nog *O*
  woensdag 13 januari 2016 @ 23:46:17 #30
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159088062
Die ken ik nog wel ja, maar inderdaad een beetje weggestopt. :Y
Hadden ze niets beters kunnen verzinnen dan doorschijnend wit op wit? Als je er op gaat letten kan je alles als Geile-Gert gaan zien. c_/ c_/
(ik geef toe dat ik dat gewoon doe af en toe. *rrrrrrrr*)

[ Bericht 7% gewijzigd door DumpTruck op 13-01-2016 23:52:30 ]
Schapen zijn relax.
pi_159088239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:46 schreef DumpTruck het volgende:
Die ken ik nog wel ja, maar inderdaad een beetje weggestopt. :Y
Hadden ze niets beters kunnen verzinnen dan doorschijnend wit op wit? Als je er op gaat letten kan je alles als Geile-Gert gaan zien. c_/ c_/
Waarschijnlijk was de kleding uitgezocht door Gertje. Kristel was daar trouwens zwanger.
  donderdag 14 januari 2016 @ 00:47:50 #32
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159089365
Sisi, vertelde jij een paar topics terug niet dat die K3-fan die in het programma Fans te zien was, zelf een verhaal op het K3-forum had geplaatst dat het grotendeels in scène was gezet? Waar kan ik dat verhaal lezen?

Vriendlief en ik hebben die aflevering Zaterdag nog eens bekeken, en we zijn nieuwsgierig wat er precies in scène is gezet.
With love :*
pi_159089510
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 00:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sisi, vertelde jij een paar topics terug niet dat die K3-fan die in het programma Fans te zien was, zelf een verhaal op het K3-forum had geplaatst dat het grotendeels in scène was gezet? Waar kan ik dat verhaal lezen?

Vriendlief en ik hebben die aflevering Zaterdag nog eens bekeken, en we zijn nieuwsgierig wat er precies in scène is gezet.
Ze heeft dat verhaal niet op het K3-Forum geplaatst maar naar een aantal mensen gestuurd. Ik vind het niet netjes om dat openbaar te posten want dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik weet wel ongeveer wat er in scène is gezet en kan dat makkelijk uitleggen.

Ten eerste is ze door de programmamakers gevraagd zich zo te kleden. Normaal zou ze nooit in een K3 shirt en met twee staartjes over straat gaan. Dit tolereerde ze aan het begin echter wel omdat ze niet wist wat er verder nog zou komen. Er is bij haar thuis veel opgenomen, maar van alles wat ze heeft verteld werd er bijna alles weggelaten, het enige wat duidelijk overbleef van het hele verhaal was dat er soms suggestieve teksten in K3 liedjes voorkomen. Zij vond het heel erg dat alleen dit erin bleef en zei dat het was alsof ze als een creep werd neergezet die op zoek is naar seksueel getinte teksten in K3 liedjes.
Later in Ahoy is ze meermaals gevraagd overdreven mee te dansen en te gaan staan. Ook dit zou ze uit zichzelf nooit doen, maar de programmamakers zijn hierover doorgegaan tot ze uiteindelijk voor de camera eventjes wilde gaan staan dansen (op Plop en niet op K3, dit was de regisseur namelijk niet gelukt). Later besefte ze zich ook dat dit vooral was om reacties van ouders uit te lokken.
Wat er ook bij kwam is dat ze werd gevraagd te laten zien waar het busje stond dat K3 zou wegbrengen, waar het eerste deel niet van op film is geweest en het dus leek alsof ze uit zichzelf dat busje ging opzoeken om te "stalken".

Het is dus helaas zo dat ze haar bewust als vreemde fan hebben neergezet terwijl dit in werkelijkheid anders is.
Het is zelfs zo gegaan dat meerdere mensen van het K3-Forum zijn benaderd door de makers van Fans en er uiteindelijk drie op gesprek zijn gekomen. Ze hebben op basis van dat gesprek ook degene gekozen die er op TV het raarst uit zou zien. Zij is geselecteerd op haar K3 kamer. Andere fans waar misschien minder om gelachen zou worden maakten geen kans.
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:48:45 #34
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159089916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 00:57 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ze heeft dat verhaal niet op het K3-Forum geplaatst maar naar een aantal mensen gestuurd. Ik vind het niet netjes om dat openbaar te posten want dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik weet wel ongeveer wat er in scène is gezet en kan dat makkelijk uitleggen.

Ten eerste is ze door de programmamakers gevraagd zich zo te kleden. Normaal zou ze nooit in een K3 shirt en met twee staartjes over straat gaan. Dit tolereerde ze aan het begin echter wel omdat ze niet wist wat er verder nog zou komen. Er is bij haar thuis veel opgenomen, maar van alles wat ze heeft verteld werd er bijna alles weggelaten, het enige wat duidelijk overbleef van het hele verhaal was dat er soms suggestieve teksten in K3 liedjes voorkomen. Zij vond het heel erg dat alleen dit erin bleef en zei dat het was alsof ze als een creep werd neergezet die op zoek is naar seksueel getinte teksten in K3 liedjes.
Later in Ahoy is ze meermaals gevraagd overdreven mee te dansen en te gaan staan. Ook dit zou ze uit zichzelf nooit doen, maar de programmamakers zijn hierover doorgegaan tot ze uiteindelijk voor de camera eventjes wilde gaan staan dansen (op Plop en niet op K3, dit was de regisseur namelijk niet gelukt). Later besefte ze zich ook dat dit vooral was om reacties van ouders uit te lokken.
Wat er ook bij kwam is dat ze werd gevraagd te laten zien waar het busje stond dat K3 zou wegbrengen, waar het eerste deel niet van op film is geweest en het dus leek alsof ze uit zichzelf dat busje ging opzoeken om te "stalken".

Het is dus helaas zo dat ze haar bewust als vreemde fan hebben neergezet terwijl dit in werkelijkheid anders is.
Het is zelfs zo gegaan dat meerdere mensen van het K3-Forum zijn benaderd door de makers van Fans en er uiteindelijk drie op gesprek zijn gekomen. Ze hebben op basis van dat gesprek ook degene gekozen die er op TV het raarst uit zou zien. Zij is geselecteerd op haar K3 kamer. Andere fans waar misschien minder om gelachen zou worden maakten geen kans.
Arme meid. Tijdens het lezen hiervan herinnerde ik me plots een of ander relletje met onder andere dit programma, wat zoekwerk leverde me dit artikel op:

http://www.mediacourant.n(...)-wel-in-scene-gezet/

Zo zie je maar hoe ze op televisie inderdaad totaal iets anders van je kunnen maken dan je bent. Erg triest dat dat zomaar mag. Het staat natuurlijk allemaal gedekt in de contracten die de deelnemers tekenen vóór de opnames, ik vind dat het verboden moet worden. Ik hoop dat het meisje dat fan is van K3 (ik weet de naam niet meer zeker, ze heette Juanita dacht ik?) hier niet al te veel last van heeft gehad. Echter vrees ik ervoor dat ze raar wordt aangekeken, omdat die aflevering destijds geloof ik best trending topic was.

Doet me trouwens ook denken aan de woorden van Jindra in het Flair-interview, over dat die voice over iets vertelde over audities houden voor wie er in Jindra's groepje mocht, terwijl het in werkelijkheid gewoon gezellig kletsen was.
With love :*
pi_159090011
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:48 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Arme meid. Tijdens het lezen hiervan herinnerde ik me plots een of ander relletje met onder andere dit programma, wat zoekwerk leverde me dit artikel op:

http://www.mediacourant.n(...)-wel-in-scene-gezet/

Zo zie je maar hoe ze op televisie inderdaad totaal iets anders van je kunnen maken dan je bent. Erg triest dat dat zomaar mag. Het staat natuurlijk allemaal gedekt in de contracten die de deelnemers tekenen vóór de opnames, ik vind dat het verboden moet worden. Ik hoop dat het meisje dat fan is van K3 (ik weet de naam niet meer zeker, ze heette Juanita dacht ik?) hier niet al te veel last van heeft gehad. Echter vrees ik ervoor dat ze raar wordt aangekeken, omdat die aflevering destijds geloof ik best trending topic was.

Doet me trouwens ook denken aan de woorden van Jindra in het Flair-interview, over dat die voice over iets vertelde over audities houden voor wie er in Jindra's groepje mocht, terwijl het in werkelijkheid gewoon gezellig kletsen was.
Dat programma is door dezelfde mensen gemaakt. Die Ewout Genemans maakt alleen maar TV waarbij het uitlachen en vernederen van mensen centraal staat.

Charita (zo heet ze) heeft er helaas heel erg veel last van gehad, tot op de dag van vandaag. Ik vind het sneu om er teveel over te vertellen, maar ik weet wel dat mensen haar echt hebben getreiterd, bijna zoals ze na de oorlog deden bij die vrouwen die met NSB'ers waren geweest. Compleet openbaar vernederd en belachelijk gemaakt. Heel erg want het was juist haar intentie om te laten zien dat oudere K3 fans niet gek zijn.
pi_159090301

Er staan weer drie Klauren hoofdstukken online! Veel leesplezier!

NIEUWE HOOFDSTUKKEN:

Hoofdstuk 5: Eerste overnachting


Hoofdstuk 6: Stokbrood en croissants


Hoofdstuk 7: En route


DE VORIGE HOOFDSTUKKEN:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:26:54 #37
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159092800
In die kermis wens waar al die kinderen met zijn allen samen op die botsauto van Karen gaan ploegen. _O-
De intensiteit valt natuurlijk mee, en ze speelt natuurlijk een beetje; maar toch was het duidelijk dat iedereen voor haar ging.

Edit:
Hondje wassen en aankleden? Wat een kutwens, vind het nog knap dat Josje dat of leuk vindt of goed kan faken. :+

Good lord die outfit van Kristel bij de première, hoe heb ik die ooit gemist. :9~ :9~
Die kleine meisjes die keihard op Bas/Winston Post, wat doen kleine meisjes? Giebelen? *O*

[ Bericht 17% gewijzigd door DumpTruck op 14-01-2016 10:39:33 ]
Schapen zijn relax.
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:59:11 #38
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159093293
"hurr ik wil dat iemand van K3 een dagje juffrouw wordt want ik heb alleen een meester op school"
Hoe verzinnen die kinderen dit. 8)7 Deze deed Josje wel leuk. :Y
Schapen zijn relax.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:02:39 #39
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159093356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:59 schreef DumpTruck het volgende:
"hurr ik wil dat iemand van K3 een dagje juffrouw wordt want ik heb alleen een meester op school"
Hoe verzinnen die kinderen dit. 8)7 Deze deed Josje wel leuk. :Y
Ik weet nog wel dat wij in groep 6 een lerares hadden waar we echt niets mee konden. Kregen wij op de terugreis van kamp te horen dat onze leraar/lerares voor groep 8 de lerares van groep 6 werd. Wij wouden allemaal iemand anders, dus ik snap die wens wel. :P

Overigens viel het uiteindelijk allemaal heel erg mee en bleek ze best een chille lerares te zijn.

Om on-topic te blijven, hierbij de lulligste aflevering van Hallo K3:

  donderdag 14 januari 2016 @ 11:07:33 #40
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159093410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:02 schreef Gtaboy107 het volgende:Om on-topic te blijven, hierbij de lulligste aflevering van Hallo K3:

Oh god ja, verbaasde me ook dat ze een soort cliffhanger deden hier (laatste van s1) wegens de semi-losse continuïteit van de serie. Goede aflevering voor de performances van KKJ en Winston; vooral Josje: ze speelde die gebroken hart scene erg goed.
Schapen zijn relax.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:10:45 #41
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159093456
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:07 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Oh god ja, verbaasde me ook dat ze een soort cliffhanger deden hier (laatste van s1) wegens de semi-losse continuïteit van de serie. Goede aflevering voor de performances van KKJ en Winston; vooral Josje: ze speelde die gebroken hart scene erg goed.
Bas is echt zo dom hier. Hij kan makkelijk zeggen dat het met iemand anders is maar doet het niet. :') Josje :'(
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:13:16 #42
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159093490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:10 schreef Gtaboy107 het volgende:Bas is echt zo dom hier. Hij kan makkelijk zeggen dat het met iemand anders is maar doet het niet. :') Josje :'(
Bas is daar echt een complete randdebiel ja. Het is natuurlijk geen serieuze diepgaande serie (en daar is niets mis mee. Ik hou daar wel van) maar zelfs voor Hallo K3 begrippen was hij wel erg lomp en doofstom bezig.

Als je het voor elkaar krijgt een grotere hork te zijn dan Polen Oscar uit de kampioenen heb je...talent... 8)7
Schapen zijn relax.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:15:31 #43
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159093523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:13 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Bas is daar echt een complete randdebiel ja. Het is natuurlijk geen serieuze diepgaande serie (en daar is niets mis mee. Ik hou daar wel van) maar zelfs voor Hallo K3 begrippen was hij wel erg lomp en doofstom bezig.

Als je het voor elkaar krijgt een grotere hork te zijn dan Pol uit de kampioenen heb je...talent... 8)7
Ik snap ook wel dat zijn geen goede uitleg de plot is, gezien Josje denkt dat het met haar is maar zoals je al zei, zelfs voor een serie als Hallo K3 is dit wel echt idioot.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:17:24 #44
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159093554
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:15 schreef Gtaboy107 het volgende:Ik snap ook wel dat zijn geen goede uitleg de plot is, gezien Josje denkt dat het met haar is maar zoals je al zei, zelfs voor een serie als Hallo K3 is dit wel echt idioot.
Dat hij niet door heeft dat ze alle drie op hem zijn enzo dat kan ik binnen Hallo K3 prima begrijpen; want dat past wel bij het type humor en veel van de leukste grappen komen direct of indirect daardoor.
Maar dat dit niet anders dan als date kan worden opgevat snapt een kind van 3 nog. c_/
Schapen zijn relax.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:18:29 #45
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159093574
Zou die SMS aflevering nog op Youtube komen? Ik wil die zo graag op mijn computer. :P

Oh hij staat op RTL XL, laat maar. _O_
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:22:14 #46
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159093640
Wacht eens even...
Aflevering 1 begint met een misverstand over bas/marcel, de laatste van dat seizoen heeft ook een misverstand.


Anyway net de luchtballon aflevering weer gezien. Komt dat Eya-Hoya non-nummer even langs, en josje vraagt zo van "kennen jullie deze niet" aan de kindjes. Ze gaat snel over op wat ze wel een leuk nummer vinden, zelfs Josje weet hoe een non-entity dat nummer is en wilt er van af. :')
Schapen zijn relax.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:24:04 #47
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159093673
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:22 schreef DumpTruck het volgende:
Wacht eens even...
Aflevering 1 begint met een misverstand over bas/marcel.
De laatste van dat seizoen heeft ook een misverstand.
[ afbeelding ]
Dat is veel te diep voor de kinderen.

Marcel. _O_ _O_
pi_159095896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:24 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dat is veel te diep voor de kinderen.

Marcel. _O_ _O_
Superhunk :P
't Echte en 't ware!
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:14:54 #49
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159095979
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:10 schreef Japepk het volgende:

[..]

Superhunk :P
Hij is geweldig. _O_
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:29:57 #50
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159098509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou die SMS aflevering nog op Youtube komen? Ik wil die zo graag op mijn computer. :P

Oh hij staat op RTL XL, laat maar. _O_
Je moet hem wel nu downloaden, want over een paar dagen is deze aflevering niet meer te zien.

Let op: komend weekend zendt RTL8 de twee laatste afleveringen van seizoen 2 uit die eveneens niet op DVD zijn uitgebracht en ook niet op YouTube staan. Dat zijn de afleveringen Bodycrème en Bruno.

Zo meteen om 15:00 weer K3 kan het! op RTL8. Ben benieuwd of ze nu beginnen met seizoen 2 of dat ze seizoen 1 weer gaan herhalen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:56:13 #52
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159098549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:54 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je moet hem wel nu downloaden, want over een paar dagen is deze aflevering niet meer te zien.
Is ook mijn plan om te doen zodra ik thuis ben.
pi_159098570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:54 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je moet hem wel nu downloaden, want over een paar dagen is deze aflevering niet meer te zien.

Let op: komend weekend zendt RTL8 de twee laatste afleveringen van seizoen 2 uit die eveneens niet op DVD zijn uitgebracht en ook niet op YouTube staan. Dat zijn de afleveringen Bodycrème en Bruno.

Zo meteen om 15:00 weer K3 kan het! op RTL8. Ben benieuwd of ze nu beginnen met seizoen 2 of dat ze seizoen 1 weer gaan herhalen.
Bruno _O_
Trouwens, ik ga er niet vanuit dat ze seizoen 2 gaan uitzenden. Ze hebben al maanden seizoen 1 op repeat.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:25:18 #54
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159099247
Hier de aflevering van K3 kan het van vandaag(RTL link, Mega komt vanavond):

http://rtlxl.nl/#!/k3-kan(...)9d-854c-d14761bab26b
pi_159099305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hier de aflevering van K3 kan het van vandaag(RTL link, Mega komt vanavond):

http://rtlxl.nl/#!/k3-kan(...)9d-854c-d14761bab26b
Wat ik al dacht, ze beginnen gewoon weer bij aflevering 1 van het eerste seizoen. Zet je Hallo K3 trouwens ook op Mega?
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:32:25 #56
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159099401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:28 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Zet je Hallo K3 trouwens ook op Mega?
Komt er vanavond ook op als ik het niet vergeet. :')
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:33:29 #57
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159102233
Hierbij de beste aflevering van Hallo K3; SMS Rapsodie! SD kwaliteit en RTL XL logo gegarandeerd.

https://mega.nz/#!StYyBAD(...)ps_Hu1LThKDljLuX9TSU
pi_159102236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:28 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Wat ik al dacht, ze beginnen gewoon weer bij aflevering 1 van het eerste seizoen.
Nou ja, ook mooi, want nu kan ik in een paar dagen het setje HD bestanden van seizoen 1 compleet krijgen en dan kan ik daarna wel kijken wat ik precies op mijn PVR heb staan.
quote:
Zet je Hallo K3 trouwens ook op Mega?
Jammer dat ze Hallo K3 niet in HD uitzenden. Ik dacht dat de TROS dat vroeger wel deed. Wat je van RTLXL kunt trekken is 704 × 400 en daarmee vrij matig van kwaliteit.
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:34:13 #59
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159102252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:33 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nou ja, ook mooi, want nu kan ik in een paar dagen het setje HD bestanden van seizoen 1 compleet krijgen en dan kan ik daarna wel kijken wat ik precies op mijn PVR heb staan.

[..]

Jammer dat ze Hallo K3 niet in HD uitzenden. Ik dacht dat de TROS dat vroeger wel deed. Wat je van RTLXL kunt trekken is 704 × 400 en daarmee vrij matig van kwaliteit.
Was zondag gewoon in HD te zien op mijn 1080i. Het is apart dat ze juist het niet in HD aanbieden op RTL XL.
pi_159102371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hierbij de beste aflevering van Hallo K3; SMS Rapsodie! SD kwaliteit en RTL XL logo gegarandeerd.

https://mega.nz/#!StYyBAD(...)ps_Hu1LThKDljLuX9TSU
De beste aflevering? Jij hebt Hallo Bas en De Karen Dictatuur duidelijk nog niet gezien :')
pi_159102375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:34 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Was zondag gewoon in HD te zien op mijn 1080i. Het is apart dat ze juist het niet in HD aanbieden op RTL XL.
Ik denk dat ze het gewoon opschalen voor uitzending op RTL8 HD, het is dus niet echt HD. Bij Hallo K3 verschijnt ook niet de tekst Ook beschikbaar in HD in beeld terwijl dat bij K3 kan het! wel gebeurt. Dit verklaart dus ook waarom ze het niet in 720p aanbieden op RTLXL. Kennelijk hebben ze Hallo K3 niet in HD.
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:39:56 #62
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159102382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De beste aflevering? Jij hebt Hallo Bas en De Karen Dictatuur duidelijk nog niet gezien :')
Klopt. :)
pi_159102395
Nanou, de oudste dochter van Kristel, is vandaag trouwens 11 jaar geworden *O*
pi_159105108
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2016 02:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Er staan weer drie Klauren hoofdstukken online! Veel leesplezier!

NIEUWE HOOFDSTUKKEN:

Hoofdstuk 5: Eerste overnachting


Hoofdstuk 6: Stokbrood en croissants


Hoofdstuk 7: En route


DE VORIGE HOOFDSTUKKEN:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was weer heerlijk genieten. Dankjewel O+
Lekker klef ook.
pi_159106004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dat was weer heerlijk genieten. Dankjewel O+
Lekker klef ook.
Daar houden jullie toch van? :D
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:08:00 #66
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159106293
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef Sisiorange94 het volgende:
Nanou, de oudste dochter van Kristel, is vandaag trouwens 11 jaar geworden *O*
Inderdaad, Aarons facebook digitale K3 databank pagina kwam daar mee. :s)
Geweldige pagina, en daarnaast heb ik bijna iedere dag "worden jullie niet te oud" "stoppen jullie" "is er ruzie" "wie doet gert als volgende" bingo met de krantenknipsels enzo.
Schapen zijn relax.
pi_159109538
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:59 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Daar houden jullie toch van? :D
Zeker :@
pi_159110547
omg :') ik heb gewoon die make-up tutorial van Lisa zitten kijken. :@ First ever dat dan weer wel. _O-
pi_159110778
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef showtimer het volgende:
omg :') ik heb gewoon die make-up tutorial van Lisa zitten kijken. :@ First ever dat dan weer wel. _O-
Pics van het resultaat? :D
pi_159111106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:17 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Pics van het resultaat? :D

Ja ik weet dat je daar niet op doelt. >:)
pi_159111461
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef showtimer het volgende:
omg :') ik heb gewoon die make-up tutorial van Lisa zitten kijken. :@ First ever dat dan weer wel. _O-
Eigenlijk was het gewoon een kutvideo :')

quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja ik weet dat je daar niet op doelt. >:)
Maar dit was wel het hoogtepunt ^O^

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 22:39:47 ]
pi_159111646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eigenlijk was het gewoon een kutvideo :')
Als je op een Thaise bikini-topshow had gehoopt wel ja. :D
pi_159111718
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

Als je op een Thaise bikini-topshow had gehoopt wel ja. :D
Haha nee, had gehoopt op een iets meer entertaining filmpje met grapjes enzo. Vond die oude filmpjes met 'wat ben ik toch een mongool' (en dat soort quotes) dan leuker.
pi_159122447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha nee, had gehoopt op een iets meer entertaining filmpje met grapjes enzo. Vond die oude filmpjes met 'wat ben ik toch een mongool' (en dat soort quotes) dan leuker.
klik om te spelen


[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanhangwagen op 15-01-2016 13:56:51 ]
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:29:24 #75
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159127440


Zie ik rimpels? :'(
Isn't it ironic, don't you think
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:30:29 #76
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159127465
quote:
Lisa _O- Wanneer gaat Lauren ook vloggen? :9
Isn't it ironic, don't you think
pi_159127492
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:56:32 #78
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159127936
quote:
Karbonkel ziet er niet al te best uit, misschien ligt het aan de kwaliteit. Dit kan overigens als er nog een bij was de jongere versie zijn van Sex and the City. :D
pi_159127938
Jezus, als t de bedoeling was ze er 20 jaar ouder uit te laten zien is t gelukt!

Al moet ik wel zeggen dat Klaasje en Hanne prima glamour/modeshoot koppen hebben zo.
pi_159128063
quote:
Onder het kopje 'meest bewerkte foto's ooit'? Ziet er best nep uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2016 18:03:54 ]
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:06:43 #81
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159128097
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:30 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Lisa _O- Wanneer gaat Lauren ook vloggen? :9
Nooit gok ik.
pi_159128197
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:03 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Onder het kopje 'meest bewerkte foto's ooit'? Ziet er best nep uit.
Je twijfelt toch niet aan het professionele beoordelingsvermogen van de manager? ;)
pi_159128611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je twijfelt toch niet aan het professionele beoordelingsvermogen van de manager? ;)
Kristel Verbeke? Daar twijfel ik inderdaad aan maar wat heeft dat met deze shoot te maken?
pi_159128826
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Kristel Verbeke? Daar twijfel ik inderdaad aan maar wat heeft dat met deze shoot te maken?
Zij zal groen licht hebben gegeven voor de foto's en bewerkingen daarvan.
pi_159128952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zij zal groen licht hebben gegeven voor de foto's en bewerkingen daarvan.
Haha dat geloof ik zeker ja. Zijn ze trouwens lekker mee, het lijkt alsof die hoofden er gewoon opgeplakt zijn.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:09:03 #86
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159129405
Hanne's hoofd is volgens mij gewoon verplaatst, en de hoofden volgens mij anders gemasked i.v.m. het lichaam want de flow is echt gewoon kapot tussen romp en hoofd. Vooralbij Klaasje en Hanne is het erg bizar. (zeg ik met mijn super basic ~6maanden DTP en digital design ervaring. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. ;) )
Kristel zou willen dat ze hier inspraak op heeft gehad, bij de organisatie waar ik toen werkte was het laatste echte inspraakmoment layout/focal, welke foto's gebruikt werden en stijlwensen, daarna bewerking aan de hand van die instructies, een veto van het eindresultaat kan maar is niet gebruikelijk. Nu waren dat minder bewerkte foto's en Kristel zal dit misschien geweldig vinden maar toch.

Serieus dit is bijna werk van iemand die net 2 maanden design ervaring heeft en kijkt hoe goed hij net-niet in de buurt kan komen; en zich daardoor beseft dat ze juist nog ontzettend veel te leren hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door DumpTruck op 15-01-2016 19:21:46 ]
Schapen zijn relax.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:19:32 #87
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159129633
Marthe wederom het leukste/knapste daar omdat haar outfit het minst overdreven is, en ze nog een mens lijkt.
Schapen zijn relax.
pi_159130712
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:30 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Lisa _O- Wanneer gaat Lauren ook vloggen? :9
De beste meid is momenteel door omstandigheden nogal mediaschuw, maar dat weet Sisi beter geloof ik.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:27:47 #89
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159131295
Door Sisi's verhaal dacht ik onlangs nog van "zou ze al hersteld zijn....waitwhat, dat was niet echt" :@
Schapen zijn relax.
pi_159131504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef DumpTruck het volgende:
Door Sisi's verhaal dacht ik onlangs nog van "zou ze al hersteld zijn....waitwhat, dat was niet echt" :@
Veel lijkt zo akelig dicht bij de werkelijkheid te komen dat je de over de top fictie momentjes uit het oog verliest _O-
pi_159132305
Alle K3 dingetjes op Newsmonkey komen tegenwoordig van Sisi of Poedel.

http://newsmonkey.be/article/62717
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:12:52 #92
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159135001
Poedel :(
Schapen zijn relax.
pi_159135446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef DumpTruck het volgende:
Poedel :(
Hij moet niet denken dat hij zomaar uit deze cult kan ontsnappen hoor :{w
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:37:27 #94
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159135891
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hij moet niet denken dat hij zomaar uit deze cult kan ontsnappen hoor :{w
TLC zegt Breaking Amish op en gaat poedel volgen voor Breaking K3ish.
pi_159136236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hij moet niet denken dat hij zomaar uit deze cult kan ontsnappen hoor :{w
Haha dat zelfs diehard-fans als poedel afhaken, vind ik toch wel wat zeggen. De nieuwe K3 is zijn aantrekkingskracht een beetje aan het verliezen.

(Of zou hij echt boos op me zijn?)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2016 22:47:02 ]
pi_159136406
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha dat zelfs diehard-fans als poedel afhaken, vind ik toch wel wat zeggen. De nieuwe K3 is zijn aantrekkingskracht een beetje aan het verliezen.

(Of zou hij echt boos op me zijn?)
Of dit draadje is te casual voor die-hard fans.
pi_159136476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Of dit draadje is te casual voor die-hard fans.
Niks mis met casual.

quote:
Zeker niet als jij dit soort gifjes blijft posten :)
pi_159136587
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Niks mis met casual.

[..]

Zeker niet als jij dit soort gifjes blijft posten :)
Ik weet dat je dit niet geil genoeg vindt bedoelt maar dit is mijn enige andere nieuwe.
klik om te spelen
pi_159136757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:00 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Alle K3 dingetjes op Newsmonkey komen tegenwoordig van Sisi of Poedel.

http://newsmonkey.be/article/62717
Zit wel een foutje in, het programma wordt zondag uitgezonden, niet zaterdag. Victoria en Josje lijken me behoorlijk incompatibel, dus of het nou gezellig gaat worden?
pi_159136763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik weet dat je dit niet geil genoeg vindt bedoelt maar dit is mijn enige andere nieuwe.
[ afbeelding ]
Die oogjes van Jindra zijn leuk :) Haar haar mag wel weer een stukje langer.

(en opzich hoef ik niet eens zozeer geile gifjes, als het maar leuke/grappige/cute gifjes zijn)



[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2016 23:04:03 ]
pi_159136939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:58 schreef Riparius het volgende:
Victoria en Josje lijken me behoorlijk incompatibel, dus of het nou gezellig gaat worden?
Vast wel, ze hebben al afgesproken om samen nog eens op vakantie gaan.
pi_159137214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Die oogjes van Jindra zijn leuk :) Haar haar mag wel weer een stukje langer.

(en opzich hoef ik niet eens zozeer geile gifjes, als het maar leuke/grappige/cute gifjes zijn)

[ afbeelding ]
Voorzichtig, straks val je weer terug in je verslaving :'(
pi_159137371
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:10 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Voorzichtig, straks val je weer terug in je verslaving :'(
Shit man. Wat dat betreft is wat anders ook weleens leuk ja.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 23:18:29 #104
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159137515
Volgens mij is Poedel eerder afwezig omdat deze threadreeks een beetje in een lager tempo ligt en de dingen die we bespreken nogal in de herhaling vallen. _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:58 schreef Riparius het volgende:

[..]

Zit wel een foutje in, het programma wordt zondag uitgezonden, niet zaterdag. Victoria en Josje lijken me behoorlijk incompatibel, dus of het nou gezellig gaat worden?
Vond dat ze redelijk compactible leken, zelfs in de stress van Josje was het redelijk vriendelijk nog. :Y
Schapen zijn relax.
pi_159140798
:+ :')

[ Bericht 56% gewijzigd door showtimer op 16-01-2016 01:23:42 ]
pi_159141029
quote:
Dit was de eerste 20u show toch? :D
  zaterdag 16 januari 2016 @ 01:21:33 #108
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159141034
O+ Omg O+ Ik hoop dat mijn publiek straks ook zo'n staande ovatie wilt geven. *O*
Schapen zijn relax.
pi_159141117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 01:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dit was de eerste 20u show toch? :D
Ja :D
  zaterdag 16 januari 2016 @ 01:30:46 #110
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159141201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 01:21 schreef DumpTruck het volgende:
O+ Omg O+ Ik hoop dat mijn publiek straks ook zo'n staande ovatie wilt geven. *O*
Droom ik wekelijks. Lijkt mij zo'n tof gevoel om te mogen optreden.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 01:32:14 #111
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159141221
Ik bedoel meer als ik zelf in de zaal zit, ik speel net 3 noten keyboard. :s)
Schapen zijn relax.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 01:34:16 #112
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159141261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

De beste meid is momenteel door omstandigheden nogal mediaschuw, maar dat weet Sisi beter geloof ik.
Wat voor issue's heeft ze?
Isn't it ironic, don't you think
pi_159141310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 01:34 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Wat voor issue's heeft ze?
Ik weet het niet en ik weet ook niet waarom ik er meer over zou moeten weten? Ze heeft er gewoon geen zin meer in. Ze zei het zelf al, K3 of niet.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 01:43:03 #114
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159141398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 01:37 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik weet het niet en ik weet ook niet waarom ik er meer over zou moeten weten? Ze heeft er gewoon geen zin meer in. Ze zei het zelf al, K3 of niet.
Ja maar, ja maar.. ze heeft zoveel talent ;(
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 16 januari 2016 @ 01:43:08 #115
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159141400
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 01:32 schreef DumpTruck het volgende:
Ik bedoel meer als ik zelf in de zaal zit, ik speel net 3 noten keyboard. :s)
Ga dan nog maar oefenen. :D
pi_159141539


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 11:47:19 ]
pi_159141699
Ik ben toch om. Na een hele tijd een hekel gehad te hebben aan Hanne, vind ik haar nu de tofste van de nieuwe K3.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 03:01:00 #119
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159142314
quote:
Ik heb zo het vermoeden dat er op die 20:00 shows meer pubers en volwassenen zijn dan bij de andere tijden. ;) _O_
Schapen zijn relax.
pi_159142366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:01 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat er op die 20:00 shows meer pubers en volwassenen zijn dan bij de andere tijden. ;) _O_
Ik hoop echt dat het 18+ avondconcert nog komt. Kristel had er wel naar gehint...
  zaterdag 16 januari 2016 @ 03:10:17 #121
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159142396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:07 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het 18+ avondconcert nog komt. Kristel had er wel naar gehint...
Bij 18+ denk ik aan Klaasje, Lauren en andere dingen :@
Isn't it ironic, don't you think
pi_159142414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:10 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Bij 18+ denk ik aan Klaasje, Lauren en andere dingen :@
Wat voor andere dingen? :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 03:14:53 #123
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159142429
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:12 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Wat voor andere dingen? :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 16 januari 2016 @ 03:16:00 #124
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159142439
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:12 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Wat voor andere dingen? :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God no.
Marthe is mijn favo (lees: enige die ik goed vind op alle vlakken) van HKM, en hoewel minder idealistisch is Kristel nog mijn bae. Maar daar moet ik niet aan denken.
Rosie en Marcel.... now that's some good shit right there.
Schapen zijn relax.
pi_159142445
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:16 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

God no.
Marthe is mijn favo (lees: enige die ik goed vind op alle vlakken) van HKM, en hoewel minder idealistisch is Kristel nog mijn bae. Maar daar moet ik niet aan denken.
Rosie en Marcel.... now that's some good shit right there.
Kristel is platonisch verliefd op alledrie tho
  zaterdag 16 januari 2016 @ 03:24:18 #126
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159142518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
Kristel is platonisch verliefd op alledrie tho
Een van haar jammere tekortkomingen ja :(
Kan ze Klapschaats niet gewoon vervangen, dan is het net iets minder cringy dat ze bindingsproblemen heeft en is het niveau ook meteen goed. Heeft ze leeftijdsgewijs nog een goede ~5 jaar om een betere 3e te zoeken(Demi, Jindra, Lauren, Lisa, Een vocaloid, een kartonnen Gert display ) en het los te laten.
Schapen zijn relax.
pi_159142576
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:24 schreef DumpTruck het volgende:
een kartonnen Gert display
Na Kristel haar dood zal er waarschijnlijk een kartonnen Kristel display uitgeroepen worden tot eeuwig manager van K3
  zaterdag 16 januari 2016 @ 03:43:45 #128
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159142622
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:34 schreef Sisiorange94 het volgende:Na Kristel haar dood zal er waarschijnlijk een kartonnen Kristel display uitgeroepen worden tot eeuwig manager van K3
Weet je, als ik er een kopie van krijg dan vind ik dat prima.
Tis iig een goede ijsbreker. Waarom heb jij een kartonnen K3 Kristel van vroeger in je hal staan..
Ik zie daar op dit uur van de dag buiten mijn (hier overdreven aangezette) Kristel liefde nog wel de humor van in eigenlijk; staat vast goed bij mijn pluchen schapen. _O-
Reasons I'm single: see above
Schapen zijn relax.
pi_159142637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:43 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Weet je, als ik er een kopie van krijg dan vind ik dat prima.
Tis iig een goede ijsbreker. Waarom heb jij een kartonnen K3 Kristel van vroeger in je hal staan..
Ik zie daar op dit uur van de dag buiten mijn (hier overdreven aangezette) Kristel liefde nog wel de humor van in eigenlijk; staat vast goed bij mijn pluchen schapen. _O-
Reasons I'm single: see above
Een vriendin van mij heeft een kartonnen Loki (Tom Hiddleston) op haar kamer staan. Ze draait hem om als ze zich omkleedt _O-
  zaterdag 16 januari 2016 @ 03:59:18 #130
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_159142680
God, dat filmpje bewijst toch nog maar eens hoe verliefd ik eigenlijk ben op Karen Damen.

Je ziet natuurlijk hoe goed ze alle drie op elkaar ingespeeld zijn en dat ze er van genieten. Met een beetje geluk zijn Hanne, Marthe en Koffiekoekje in april ook al echte podiumbeesten, maar dit is natuurlijk wel gewoon van een heel ander niveau.
pi_159142685
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 03:59 schreef bogtrotter het volgende:
God, dat filmpje bewijst toch nog maar eens hoe verliefd ik eigenlijk ben op Karen Damen.

Je ziet natuurlijk hoe goed ze alle drie op elkaar ingespeeld zijn en dat ze er van genieten. Met een beetje geluk zijn Hanne, Marthe en Koffiekoekje in april ook al echte podiumbeesten, maar dit is natuurlijk wel gewoon van een heel ander niveau.
Ze zijn jonger dan de gemiddelde bezoeker op het 20:00 concert :')
  zaterdag 16 januari 2016 @ 04:18:07 #132
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159142747
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 04:01 schreef Sisiorange94 het volgende:Ze zijn jonger dan de gemiddelde bezoeker op het 20:00 concert :')
Ergens zullen ze het zich toch moeten beseffen zo van "Ja allez der zijn hier veel mensen die zo ouder zijn dan ons, en die eiglijk voor Karuhn Kristel en Zjosje komen. Hopelijk vinden ze ons ook wel leuk ze."
Schapen zijn relax.
pi_159143553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 04:18 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ergens zullen ze het zich toch moeten beseffen zo van "Ja allez der zijn hier veel mensen die zo ouder zijn dan ons, en die eiglijk voor Karuhn Kristel en Zjosje komen. Hopelijk vinden ze ons ook wel leuk ze."
Samson zegt ook iets? :?

Vandaag ben ik zo nieuwschierig naar die fotoshoot dat ik door de sneeuw naar mijn grootouders ga, die wel het HLN lezen. Of heeft iemand alle foto's al?

*hopefull*
pi_159144101








[ Bericht 8% gewijzigd door showtimer op 16-01-2016 11:03:15 ]
pi_159144113
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 04:18 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ergens zullen ze het zich toch moeten beseffen zo van "Ja allez der zijn hier veel mensen die zo ouder zijn dan ons, en die eiglijk voor Karuhn Kristel en Zjosje komen. Hopelijk vinden ze ons ook wel leuk ze."
Sure:
pi_159144153
Hebben ze op die eerste foto Klaasje in twee gezaagd? :o
pi_159144682
quote:
Leuke fotoshoot. Ik ben helemaal fan van zo'n aankleding. Vooral die pakjes op de eerste :@
Stel je ging in de jaren '50 op meidenjacht, en die drie zitten daar je wulps aan te kijken. Dan houd je het toch niet meer droog.
Ze houden dezelfde roze/blauw/groen kleuren weer aan btw.
pi_159144730
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Sure:
[ afbeelding ]
Ahw, eigenlijk zielig voor de dat ze dat doorhebben. Maar het is zo.
pi_159145101
quote:
Dear lord have mercy. Die ogen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 11:48:37 ]
pi_159146642
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dear lord have mercy. Die ogen!
Is dat waar jij op let?
pi_159147008


pi_159147145
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Is dat waar jij op let?
Ja, zie de foto van Anne hierboven. Echt prachtig.
pi_159150475
Even een herinnering: zo meteen rond 16:25 zendt RTL8 de op één na laatste aflevering van seizoen 2 van Hallo K3 uit. Dit is de aflevering Bodycrème die niet op DVD is uitgebracht en ook niet op YouTube staat, en die voorlopig ook niet wordt herhaald. Morgen rond dezelfde tijd de laatste aflevering van seizoen 2, Bruno.
pi_159150550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:20 schreef Riparius het volgende:
Even een herinnering: zo meteen rond 16:25 zendt RTL8 de op één na laatste aflevering van seizoen 2 van Hallo K3 uit. Dit is de aflevering Bodycrème die niet op DVD is uitgebracht en ook niet op YouTube staat, en die voorlopig ook niet wordt herhaald. Morgen rond dezelfde tijd de laatste aflevering van seizoen 2, Bruno.
Baas _O_
Voor dit soort momenten is de reden dat ik dit dooie topic aan heb staan op de achtergrond

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 16-01-2016 16:42:10 ]
pi_159151864
De aflevering Bodycrème van Hallo K3 is nu gedurende zeven dagen terug te kijken op RTLXL. En voor onze Vlaamse vrienden: online terugkijken is niet mogelijk vanuit België, maar je kunt de link uit de adresbalk van je browser wel kopiëren en hier invoeren om de aflevering te downloaden.

Ik ben overigens van plan een DVD samen te stellen met de laatste drie afleveringen van seizoen 2 in uitzendkwaliteit. Dit zijn de enige drie afleveringen van seizoen 2 die niet officieel zijn uitgebracht (aflevering 8 De schone slaapsters staat op de DVD Het grote K3 feest, die ooit exclusief bij Blokker te koop was). Mocht er belangstelling bestaan, dan kan ik proberen een .iso van de door mij samengestelde DVD op Mega te uploaden.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:44:44 #146
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159152236
Zoals je weet heb ik daar niet alleen interesse in, ik heb daar ook nog eens ontzettende interesse in. :Y
Schapen zijn relax.
pi_159153072
quote:
We waren zo dicht bij een door Klauren gezongen versie hiervan ;(
  zaterdag 16 januari 2016 @ 20:39:33 #149
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159156674
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:27 schreef Riparius het volgende:
De aflevering Bodycrème van Hallo K3 is nu gedurende zeven dagen terug te kijken op RTLXL. En voor onze Vlaamse vrienden: online terugkijken is niet mogelijk vanuit België, maar je kunt de link uit de adresbalk van je browser wel kopiëren en hier invoeren om de aflevering te downloaden.

Ik ben overigens van plan een DVD samen te stellen met de laatste drie afleveringen van seizoen 2 in uitzendkwaliteit. Dit zijn de enige drie afleveringen van seizoen 2 die niet officieel zijn uitgebracht (aflevering 8 De schone slaapsters staat op de DVD Het grote K3 feest, die ooit exclusief bij Blokker te koop was). Mocht er belangstelling bestaan, dan kan ik proberen een .iso van de door mij samengestelde DVD op Mega te uploaden.
Ik heb hier zeker interesse in. Top dat je dat wilt doen.
pi_159159242
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Wel een prima programma volgens mij, hebben ze dit nooit in Nederland gedaan? Zou ik zowaar nog eens TV kijken. :')
Om hier nog even op terug te komen: je had vroeger zowel een Nederlandse als een Vlaamse versie van De notenclub. Miguel Wiels was overigens één van de beide vaste pianisten van de Vlaamse versie. Voor zover mij bekend is K3 nooit te gast geweest in de Nederlandse versie van De notenclub. Wel in de Vlaamse versie, maar daarvan heb ik geen video kunnen vinden.
quote:
Die neusring btw. :'( :'( :'( Staat echt niet. Karen zoals altijd weer beeldig. O+
De aflevering van Sing that song van 28 september 2013 waarin K3 te gast was is nog voor een groot deel terug te kijken op YouTube. Helaas niet compleet. Presentator Peter Van de Veire is morgen te zien in de finale van Eurosong waar wordt bepaald wie dit jaar voor België naar het Songfestival mag. Het programma dus waarmee ooit in 1999 de zegetocht van K3 begon.
pi_159162600
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef Riparius het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: je had vroeger zowel een Nederlandse als een Vlaamse versie van De notenclub. Miguel Wiels was overigens één van de beide vaste pianisten van de Vlaamse versie. Voor zover mij bekend is K3 nooit te gast geweest in de Nederlandse versie van De notenclub. Wel in de Vlaamse versie, maar daarvan heb ik geen video kunnen vinden.

[..]

De aflevering van Sing that song van 28 september 2013 waarin K3 te gast was is nog voor een groot deel terug te kijken op YouTube. Helaas niet compleet. Presentator Peter Van de Veire is morgen te zien in de finale van Eurosong waar wordt bepaald wie dit jaar voor België naar het Songfestival mag. Het programma dus waarmee ooit in 1999 de zegetocht van K3 begon.
Misschien een wikipedia-vraag, maar wie werd er in 1999 uiteindelijk naar het Songfestival gezonden? En was dat de terechte kandidaat?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:45:24 #153
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159162634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef Riparius het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: je had vroeger zowel een Nederlandse als een Vlaamse versie van De notenclub. Miguel Wiels was overigens één van de beide vaste pianisten van de Vlaamse versie. Voor zover mij bekend is K3 nooit te gast geweest in de Nederlandse versie van De notenclub. Wel in de Vlaamse versie, maar daarvan heb ik geen video kunnen vinden.

[..]

De aflevering van Sing that song van 28 september 2013 waarin K3 te gast was is nog voor een groot deel terug te kijken op YouTube. Helaas niet compleet. Presentator Peter Van de Veire is morgen te zien in de finale van Eurosong waar wordt bepaald wie dit jaar voor België naar het Songfestival mag. Het programma dus waarmee ooit in 1999 de zegetocht van K3 begon.
Toen was ik nog te jong, vandaar dat ik het niet ken.

Oh het Songfestival, dat is altijd geweldig. :D Wie een type Jedward stuurt krijgt mijn stem.
pi_159162679
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Misschien een wikipedia-vraag, maar wie werd er in 1999 uiteindelijk naar het Songfestival gezonden? En was dat de terechte kandidaat?
Vanessa Chinitor, Like the wind.

En neen.
pi_159162690
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:47 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Vanessa Chinitor, Like the wind.

En neen.
Haha wie had het moeten worden? Niet K3 toch, of hadden ze een serieuze kans gemaakt?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:48:42 #156
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159162716
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha wie had het moeten worden? Niet K3 toch, of hadden ze een serieuze kans gemaakt?
Alles is beter dan Sieneke. Oh, de horror. :'(
pi_159162953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha wie had het moeten worden? Niet K3 toch, of hadden ze een serieuze kans gemaakt?
De algemene consensus onder 11jarigen was toen Wendy Fierce, Never Give Up, of Alana Dante, get ready for the sunsand of zoiets

Edit, voor dwarsligger ik was het dan weer het a capella 'my life' van voice male

edit 2, bij herbeluistering van het nummer van alana Dante, zou het met een Nederlandse tekst en zonder lederen pakje nog wel een k3nummer kunnen zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door MarieAlice op 17-01-2016 00:05:58 ]
pi_159163049
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:58 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

De algemene consensus onder 11jarigen was toen Wendy Fierce, Never Give Up, of Alana Dante, get ready for the sunsand of zoiets

Edit, voor dwarsligger ik was het dan weer het a capella 'my life' van voice male
Hm oké, het zegt mij allemaal vrij weinig. Net voor tijd, en dan ook nog eens Vlaams :) In Nederland hebben wij ook al jaren slechte inzendingen.
pi_159163068
Aflevering van de bodycreme trouwens gezien. Zeker niet de beste aflevering, zeer matig geacteerd door Kristel.
  zondag 17 januari 2016 @ 00:05:32 #160
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159163114
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:45 schreef Gtaboy107 het volgende:Oh het Songfestival, dat is altijd geweldig. :D Wie een type Jedward stuurt krijgt mijn stem.
Wij begrijpen elkaar wat dat betreft.
Maak gewoon een Eurosong voor de saaie ballands, en eentje voor de toffe wacky onzin. Dan kijk ik de 2e en erger ik me niet aan de meuk. :Y
Schapen zijn relax.
  zondag 17 januari 2016 @ 00:11:39 #161
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159163276
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:05 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar wat dat betreft.
Maak gewoon een Eurosong voor de saaie ballands, en eentje voor de toffe wacky onzin. Dan kijk ik de 2e en erger ik me niet aan de meuk. :Y
She's got her lipstick on
Here I come dum dum dum
Check my collar collar hey hey hey
Oooooh oooooh

:D

Sws zijn die twee echt geweldig.
pi_159163291
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:11 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

She's got her lipstick on
Here I come dum dum dum
Check my collar collar hey hey hey
Oooooh oooooh

:D

Sws zijn die twee echt geweldig.
Jedward _O_
pi_159163365
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:48 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Alles is beter dan Sieneke. Oh, de horror. :'(
Sieneke is een leuke meid ^O^
  zondag 17 januari 2016 @ 00:15:15 #164
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159163369
I am close to the... waterlineeeeeeeeee.
Thought that I'd *springt* been over mij head, for the least time *doet spastisch*
And the way i'm loving her now *schreeuwt iets random*, I know this is bound to go down as the big one. *ADHD momentje*
_O_
Schapen zijn relax.
  zondag 17 januari 2016 @ 00:15:44 #165
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159163384
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Sieneke is een leuke meid ^O^
Ik sterf alleen van binnen als ik haar hoor zingen. Ik kan geen Sjalalie meer horen of welk nummer dan ook.
pi_159163418
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:15 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik sterf alleen van binnen als ik haar hoor zingen. Ik kan geen Sjalalie meer horen of welk nummer dan ook.
Nee dat was een kutnummer inderdaad. Wat vond je van de aflevering trouwens? Of nog niet gezien?
  zondag 17 januari 2016 @ 00:17:33 #167
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159163433
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:15 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik sterf alleen van binnen als ik haar hoor zingen. Ik kan geen Sjalalie meer horen of welk nummer dan ook.
Een betere/minder slechte versie. Gewoon meteen het echt overdreven slecht maken. c_/
Schapen zijn relax.
  zondag 17 januari 2016 @ 00:22:27 #168
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159163559
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Nee dat was een kutnummer inderdaad. Wat vond je van de aflevering trouwens? Of nog niet gezien?
Welke aflevering?

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:17 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Een betere/minder slechte versie. Gewoon meteen het echt overdreven slecht maken. c_/
Originele mosselen is beter. Mossels mossels.... MOSSELS! _O_
pi_159163587
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Welke aflevering?

Van Hallo K3
  zondag 17 januari 2016 @ 00:24:22 #170
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159163619
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Van Hallo K3
Ik heb niets gezien, heb Newcastle gekeken en ging toen naar PEC.
  zondag 17 januari 2016 @ 14:00:56 #172
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159172817
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Aflevering van de bodycreme trouwens gezien. Zeker niet de beste aflevering, zeer matig geacteerd door Kristel.
Ik ben het met je eens.
With love :*
pi_159172971
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:00 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.
Eigenlijk snap ik wel dat ze seizoen 3 niet op dvd hebben uitgebracht, want dat zijn wel grotendeels de minst leuke afleveringen. (vind ik dan) Plot is vaak wel heel vergezocht, zo ook in 'de bodycreme', en het acteerwerk van met name Kristel is een beetje overdreven. Beetje lastig uit te leggen, maar ze zit er soms net naast. Het is niet echt grappig ofzo.

Ook Rosie vond ik niet sterk hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 14:07:07 ]
  zondag 17 januari 2016 @ 14:30:07 #174
448592 DumpTruck
I'm so excited...
  zondag 17 januari 2016 @ 14:31:00 #175
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159173709
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Eigenlijk snap ik wel dat ze seizoen 3 niet op dvd hebben uitgebracht, want dat zijn wel grotendeels de minst leuke afleveringen. (vind ik dan) Plot is vaak wel heel vergezocht, zo ook in 'de bodycreme', en het acteerwerk van met name Kristel is een beetje overdreven. Beetje lastig uit te leggen, maar ze zit er soms net naast. Het is niet echt grappig ofzo.

Ook Rosie vond ik niet sterk hier.
Ik weet niet welke aflevering bij welk seizoen hoort, de afleveringen die ik het laatst zag (sms-rhapsody en de bodycrème) horen als ik het hier goed begrijp dus bij seizoen 3. Ik vond deze twee afleveringen de minst leuke, en als studio 100 dat zelf ook vindt, dan kan ik me net zoals jou wel inbeelden dat dat seizoen niet op dvd is uitgebracht.

(Maar toch blijven de downloads via rtl op mijn smartphone staan :p)
With love :*
  zondag 17 januari 2016 @ 14:32:40 #176
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159173766
SMS Rapsodie is een stukje geweldige performance art. :{w
Alles vrij te kijken op RTLXL de laatste weken is nog steeds (S1 of) S2 zover ik weet.
Schapen zijn relax.
pi_159173814
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:31 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik weet niet welke aflevering bij welk seizoen hoort, de afleveringen die ik het laatst zag (sms-rhapsody en de bodycrème) horen als ik het hier goed begrijp dus bij seizoen 3. Ik vond deze twee afleveringen de minst leuke, en als studio 100 dat zelf ook vindt, dan kan ik me net zoals jou wel inbeelden dat dat seizoen niet op dvd is uitgebracht.

(Maar toch blijven de downloads via rtl op mijn smartphone staan :p)
Ja hoorden alletwee bij seizoen 3 ja ;)

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:32 schreef DumpTruck het volgende:
SMS Rapsodie is een stukje geweldige performance art. :{w
Alles vrij te kijken op RTLXL de laatste weken is nog steeds (S1 of) S2 zover ik weet.
Maar vind jij elke aflevering van hallo K3 niet geweldig? ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 14:36:49 ]
  zondag 17 januari 2016 @ 14:44:30 #178
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159174116
Nee? Ik kan zo niet 1-2-3- een voorbeeld noemen wat ik echt slecht vind maar alles heeft een curve. Je moet blijven reflecteren waar mogelijk. People that fail say they tried, winners go home and fuck the prom queen.
Mijn favoriete series, films, etc zijn niet perfect. als je geen fouten aan iets kan ontdekken ben je of ontzettend gelukkig maar hoogstwaarschijnlijk een blinde fanboy.

Voorbeelden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zwakste uit iets dat je geweldig vind kan nog steeds prima zijn, maar dan is het nog steeds niet perfect. :Y En nu ga ik naar de film doei! ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door DumpTruck op 17-01-2016 14:51:09 ]
Schapen zijn relax.
pi_159175097
quote:
Deze video onderaan de pagina is een dikke aanrader jongens:

"Samson en Gert zelf werden getrakteerd op een medley van eigen klassiekers:

De KetnetBand: "Er zit meer in een liedje"
Alberto, de burgemeester en Van Leemhuyzen: "Hiep hiep hoera"
Koen Wauters en Karen Damen: "10 miljoen"
Jasper Publie en Laura Tesoro: "In de disco"
Niels Destadsbader met alle anderen: "De Samsonrock" "
pi_159175402
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:31 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik weet niet welke aflevering bij welk seizoen hoort, de afleveringen die ik het laatst zag (sms-rhapsody en de bodycrème) horen als ik het hier goed begrijp dus bij seizoen 3.

Nee, dit zijn afleveringen 10 en 11 van seizoen 2. Je kunt hier kijken voor een overzichtje van alle 39 afleveringen.
quote:
Ik vond deze twee afleveringen de minst leuke, en als studio 100 dat zelf ook vindt, dan kan ik me net zoals jou wel inbeelden dat dat seizoen niet op dvd is uitgebracht.
Er zit geen plan achter het niet op DVD uitbrengen van seizoen 3. Studio 100 is ooit gestart met het uitbrengen van losse DVD's met telkens 3 afleveringen, waarbij ze gewoon bij het begin begonnen. Maar na 7 DVD's hebben ze er de brui aan gegeven. Toen hadden ze dus nog niet eens seizoen 2 compleet uitgebracht. Ook hebben ze op de laatste DVD één aflevering (De schone slaapsters) zomaar overgeslagen omdat ze die al eerder op de DVD Het grote K3 feest hadden uitgebracht (over geldklopperij gesproken).

Momenteel lopen op het themakanaal RTL Telekids al maandenlang seizoen 1 en seizoen 3 in rotatie, zodat het vrij eenvoudig is alle afleveringen van seizoen 3 compleet te krijgen als je dit kanaal kunt ontvangen (en ook kunt opnemen). Seizoen 2 wordt al maandenlang overgeslagen op RTL Telekids. Dat schijnt een rechtenkwestie te zijn. Maar op RTL8 lopen in de weekends de laatste weken wél afleveringen van seizoen 2. Vanmiddag rond 16:25 zendt RTL8 de laatste aflevering van seizoen 2 uit, Bruno.
quote:
(Maar toch blijven de downloads via rtl op mijn smartphone staan :p)
pi_159175805
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:28 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, dit zijn afleveringen 10 en 11 van seizoen 2. Je kunt hier kijken voor een overzichtje van alle 39 afleveringen.

[..]

Er zit geen plan achter het niet op DVD uitbrengen van seizoen 3. Studio 100 is ooit gestart met het uitbrengen van losse DVD's met telkens 3 afleveringen, waarbij ze gewoon bij het begin begonnen. Maar na 7 DVD's hebben ze er de brui aan gegeven. Toen hadden ze dus nog niet eens seizoen 2 compleet uitgebracht. Ook hebben ze op de laatste DVD één aflevering (De schone slaapsters) zomaar overgeslagen omdat ze die al eerder op de DVD Het grote K3 feest hadden uitgebracht (over geldklopperij gesproken).

Momenteel lopen op het themakanaal RTL Telekids al maandenlang seizoen 1 en seizoen 3 in rotatie, zodat het vrij eenvoudig is alle afleveringen van seizoen 3 compleet te krijgen als je dit kanaal kunt ontvangen (en ook kunt opnemen). Seizoen 2 wordt al maandenlang overgeslagen op RTL Telekids. Dat schijnt een rechtenkwestie te zijn. Maar op RTL8 lopen in de weekends de laatste weken wél afleveringen van seizoen 2. Vanmiddag rond 16:25 zendt RTL8 de laatste aflevering van seizoen 2 uit, Bruno.

[..]

Ik mis enkel nog Seizoen 3 - Afl. 8: Etiquette. Waar zie jij welke aflevering wanneer gaat worden uitgezonden?

Bruno wordt sowieso leuker dan Bodycrème. Een complete plot over een drol :)
pi_159175822
quote:
Karen is sowieso een Gouden K, daar hoeft ze geen award voor te winnen. En trekt ze hier nu impliciet een lange neus naar HKM?
pi_159176143
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik mis enkel nog Seizoen 3 - Afl. 8: Etiquette. Waar zie jij welke aflevering wanneer gaat worden uitgezonden?
Tja, dat is mijn geheimpje. Aflevering 8 van seizoen 3 komt morgenavond alweer voorbij op RTL Telekids. Volgens de EPG rond 20:36, maar in de praktijk beginnen programma's op RTL Telekids nogal eens veel te laat. Vertragingen van 20 minuten of meer zijn geen uitzondering.
quote:
Bruno wordt sowieso leuker dan Bodycrème. Een complete plot over een drol :)
Inderdaad. Recorders in de aanslag dus.
pi_159177535
http://newsmonkey.be/article/62766

En Hallo K3 begint op rtl8
pi_159178022
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:28 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, dit zijn afleveringen 10 en 11 van seizoen 2. Je kunt hier kijken voor een overzichtje van alle 39 afleveringen.

[..]

Oh shit, ik dacht echt dat ze uit seizoen 3 kwamen. Maar deze zijn niet op dvd uitgebracht toch?
pi_159178225
quote:
Klasse, eindelijk weer eens wat close-up interviewtjes. Dat is toch het leukste.
pi_159178387
Lisa is stoerder dan ik dacht zeg

pi_159178422
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 17:08 schreef dodor het volgende:
Lisa is stoerder dan ik dacht zeg

[ afbeelding ]
Dat je met zo'n smerig beest op je blote huid durft, pfoe. Ik zou het niet eens doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 17:10:08 ]
pi_159178460
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:54 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Oh shit, ik dacht echt dat ze uit seizoen 3 kwamen. Maar deze zijn niet op dvd uitgebracht toch?
De laatste drie afleveringen van seizoen 2 zijn inderdaad ook niet op DVD uitgebracht. Maar ik ga een DVD samenstellen met precies deze afleveringen.
pi_159179251
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 17:11 schreef Riparius het volgende:

[..]

De laatste drie afleveringen van seizoen 2 zijn inderdaad ook niet op DVD uitgebracht. Maar ik ga een DVD samenstellen met precies deze afleveringen.
Top man. Die opnames voor de serie lijken trouwens ook echt kriskras te zijn opgenomen. Kristel verandert per aflevering 3 keer van look. De ene keer ziet ze er fantastisch uit, de andere keer lijkt ze heel moe.
  zondag 17 januari 2016 @ 18:09:32 #192
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159179881


K3 Modemeiden!

Karen, Kristel en Josje krijgen van hun stylist Sammy de kans om een eigen outfit te ontwerpen. Dit is een droom die uitkomt voor deze drie modebewuste meiden maar wat gaan ze eigenlijk maken? Ze hebben echter geen idee hoe ze moeten beginnen, zal de creatie op tijd klaar zijn voor de grote modeshow begint?

Download: https://mega.nz/#!q4QmkJI(...)NdwyjA0BPEm_GErp7Ya8
pi_159179961
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]

K3 Modemeiden!

Karen, Kristel en Josje krijgen van hun stylist Sammy de kans om een eigen outfit te ontwerpen. Dit is een droom die uitkomt voor deze drie modebewuste meiden maar wat gaan ze eigenlijk maken? Ze hebben echter geen idee hoe ze moeten beginnen, zal de creatie op tijd klaar zijn voor de grote modeshow begint?

Download: https://mega.nz/#!q4QmkJI(...)NdwyjA0BPEm_GErp7Ya8
Thanks man :D
  zondag 17 januari 2016 @ 18:24:24 #194
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159180292
Hier nog de map van Hallo K3 met:

• Bruno
• De Bodycreme
• Een Pizza te Veel
• Het Huwelijk
• SMS Rapsodie

https://mega.nz/#F!moIjUIIa!WrV8DeJxNqB1YlUzeSja3A

Map van K3 Kan Het:

Seizoen 1:
Aflevering 1, 2, 8, 9, 10, 11, 12 en 13.

https://mega.nz/#F!b8xzGaZQ!OL5gKegbYWVwarFl5zLLEg
  zondag 17 januari 2016 @ 19:09:47 #195
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159181663
Voor de Neerlanders en Belgen die Nederland 3(NPO3 nu) kunnen ontvangen; Om 20:20 gaat Josje met Victoria Koblenko een van de gevaarlijkste wegen in de wereld rijden.
pi_159185464
Was deze al gepasseerd?



En deze vind ik nogal hilarisch...

  zondag 17 januari 2016 @ 21:49:30 #197
436222 Japepk
Padvinder
pi_159187603
Mijn conclusie nu er in mijn leven dingen prominenter om aandacht vragen dan K3(zoektK3) is toch wel dat HKM geen écht K3 is. Ze gedragen zich nog zo als superfans die toevallig een goede connectie met hun favo band hebben, in plaats van als de band zelf.
't Echte en 't ware!
  zondag 17 januari 2016 @ 22:38:22 #198
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159189752
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
K3 Modemeiden!
Dit ding is echt geweldig, tijdje terug eens gekeken. Ze hebben echt de meest overdreven modeontwerper ooit weten neer te zitten.
Schapen zijn relax.
pi_159190043
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:49 schreef Japepk het volgende:
Mijn conclusie nu er in mijn leven dingen prominenter om aandacht vragen dan K3(zoektK3) is toch wel dat HKM geen écht K3 is. Ze gedragen zich nog zo als superfans die toevallig een goede connectie met hun favo band hebben, in plaats van als de band zelf.
K3 coverband
  zondag 17 januari 2016 @ 22:48:10 #200
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159190074
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:38 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dit ding is echt geweldig, tijdje terug eens gekeken. Ze hebben echt de meest overdreven modeontwerper ooit weten neer te zitten.
Ik heb vandaag en gisteren van alles en nog wat gevonden van K3, ik zal kijken of ik die deze week beschikbaar kan stellen.

Dat programma met Josje was wel vermakelijk, ze had het niet meer toen Victoria niet haar handen aan het stuur hield. :P

Heb vandaag Bengeltjes gekeken, was wel een leuke film.
pi_159190558
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat programma met Josje was wel vermakelijk, ze had het niet meer toen Victoria niet haar handen aan het stuur hield. :P
Twitter vond Josje vooral een zeikwijf zag ik. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door showtimer op 17-01-2016 23:09:23 ]
pi_159190654
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:03 schreef MarieAlice het volgende:
Was deze al gepasseerd?

[ afbeelding ]

En deze vind ik nogal hilarisch...

[ afbeelding ]
Damn, ik vind het toch wel mooie foto's allemaal.
  zondag 17 januari 2016 @ 23:10:52 #203
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159190842
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Twitter vond Josje vooral een zeikwijf zag ik. :P
Ik vind Josje en Victoria leuke meiden, ik begreep haar reactie wel gezien ik ook wel zo zou reageren. Wie gaat er op de gevaarlijkste weg in dat land nou met de handen los en beetje links uit het raam kijken?

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Damn, ik vind het toch wel mooie foto's allemaal.
Je bent te positief over de foto's. Ik vertrouw dit zaakje niet.
pi_159191671
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Je bent te positief over de foto's. Ik vertrouw dit zaakje niet.
Je denkt dat ik ze zelf gemaakt heb? Nee sorry.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2016 11:02:47 ]
  maandag 18 januari 2016 @ 00:53:28 #205
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159192985
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag en gisteren van alles en nog wat gevonden van K3, ik zal kijken of ik die deze week beschikbaar kan stellen.

Dat programma met Josje was wel vermakelijk, ze had het niet meer toen Victoria niet haar handen aan het stuur hield. :P

Heb vandaag Bengeltjes gekeken, was wel een leuke film.
Kan ik Bengeltjes ergens downloaden? Ik zag dat Sam Gooris daar ook in meedoet, in rol van stalker (zie ik aan het clipje bij het nummer Bengeltjes). Ben nu wel erg benieuwd.
With love :*
  maandag 18 januari 2016 @ 01:30:55 #206
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159193442
Die stalker was een kleine rol maar wel leuk. :Y
Schapen zijn relax.
pi_159193583
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 01:30 schreef DumpTruck het volgende:
Die stalker was een kleine rol maar wel leuk. :Y
Volgens mij is hij gebaseerd op een zeker K3-sektelid _O-
  maandag 18 januari 2016 @ 01:59:05 #208
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159193851
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 01:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
Volgens mij is hij gebaseerd op een zeker K3-sektelid _O-
Wat is jouw criteria trouwens om van grote van (zoals nog meer dan jijzelf zeg maar) naar sektelid te gaan?
Ik neem aan dat het meer met stalkergedrag enzo te maken zal hebben.
Schapen zijn relax.
pi_159193978
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 01:59 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Wat is jouw criteria trouwens om van grote van (zoals nog meer dan jijzelf zeg maar) naar sektelid te gaan?
Ik neem aan dat het meer met stalkergedrag enzo te maken zal hebben.
Grote fan en sektelid is niet hetzelfde. Het groepje groupies (altijd dezelfde mensen) dat altijd om K3 heen hangt is de K3 sekte :')
  maandag 18 januari 2016 @ 02:26:57 #210
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159194044
Dat zeg ik toch ook niet. :6
Maar das denk ik wel een goed criteria ja; de kopskes die zelfs ik op de foto's af en toe herken. c_/
Schapen zijn relax.
  maandag 18 januari 2016 @ 07:13:58 #212
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159194755
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 00:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Kan ik Bengeltjes ergens downloaden? Ik zag dat Sam Gooris daar ook in meedoet, in rol van stalker (zie ik aan het clipje bij het nummer Bengeltjes). Ben nu wel erg benieuwd.
Ik zal de film vanavond uploaden.
pi_159198825
quote:
Sowieso het beste dat de talentenjacht voort heeft gebracht.
't Echte en 't ware!
  maandag 18 januari 2016 @ 12:41:37 #215
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159199140
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:30 schreef Japepk het volgende:

[..]

Sowieso het beste dat de talentenjacht voort heeft gebracht.
Daar zijn de meningen over verdeeld.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:55:48 #216
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159199535
Nora's K3 Airlines is inderdaad een prachtig stukje comedy.
Wel is ze een schatje en vind ik het kut voor haar, maar dat maakt het niet minder hilarisch.
Schapen zijn relax.
  maandag 18 januari 2016 @ 13:03:01 #217
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159199722
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:55 schreef DumpTruck het volgende:
Nora's K3 Airlines is inderdaad een prachtig stukje comedy.
Wel is ze een schatje en vind ik het kut voor haar, maar dat maakt het niet minder hilarisch.
Vergeet het filmpje dan niet te delen.


Voor de rest heb ik niet zoveel tegen haar, behalve dat het zingen op momenten al matig was. :D
pi_159200062
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:30 schreef Japepk het volgende:

[..]

Sowieso het beste dat de talentenjacht voort heeft gebracht.
Zonder enige twijfel _O_
En ja, K3-Airlines van Nora inderdaad. Maar om dat het beste te noemen vind ik een beetje te ver gaan. Wat een ander goed moment had kunnen zijn was de inleiding van Lauren voor Jongens Zijn Gek geweest. Zou ze in haar introductievideo uit de kast gekomen zijn of zou ze iets vaags hebben gezegd omdat Studio 100 dat niet K3 vond?
  maandag 18 januari 2016 @ 13:30:52 #219
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159200373
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wat een ander goed moment had kunnen zijn was de inleiding van Lauren voor Jongens Zijn Gek geweest. Zou ze in haar introductievideo uit de kast gekomen zijn of zou ze iets vaags hebben gezegd omdat Studio 100 dat niet K3 vond?
Het laatste. Lauren had het wel kunnen zeggen maar Studio 100 zou daar nooit mee akkoord gaan. Ik las eens een interview met Koen Crucke(toen ze opnieuw Samson en Gert gingen opnemen) waarin hij zei dat Gert wel de coming out van Alberto in het scenario mocht schrijven maar dat Crucke vreesde dat de ouders dat niet zouden accepteren.
pi_159200492
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:30 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Het laatste. Lauren had het wel kunnen zeggen maar Studio 100 zou daar nooit mee akkoord gaan. Ik las eens een interview met Koen Crucke(toen ze opnieuw Samson en Gert gingen opnemen) waarin hij zei dat Gert wel de coming out van Alberto in het scenario mocht schrijven maar dat Crucke vreesde dat de ouders dat niet zouden accepteren.
Maar Lauren bestaat echt en Alberto niet. Als Lauren echt bij K3 was gekomen zou haar liefdesleven überhaupt niet geheim blijven. Anders zou ook niemand van de korte relatie tussen Josje en Gert hebben geweten.
  maandag 18 januari 2016 @ 13:36:28 #221
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159200502
Ik heb ook het idee dat iedereen in Studio100 minder conservatief/braaf is dan het bedrijf zelf, maar dat het toch zo braaf/conservatief blijft om de een of andere reden. (Ja, Angst voor minder geld)
Als Vlaanderen nu bijzonder homofoob was bijvoorbeeld, maar dat is ook niet zo toch? (iig niet in de regio waar mijn familie woont, ze kennen het wel minder dan in NL denk ik.)

Oh en Lauren is óf gay óf Bi, maar nu zullen we het (voorlopig) denk ik nooit 100% weten, had haar gewoon het laten vertellen als ze dat wilde damn it...

[ Bericht 17% gewijzigd door DumpTruck op 18-01-2016 13:43:06 ]
Schapen zijn relax.
  maandag 18 januari 2016 @ 13:43:30 #222
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159200663
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Maar Lauren bestaat echt en Alberto niet. Als Lauren echt bij K3 was gekomen zou haar liefdesleven überhaupt niet geheim blijven. Anders zou ook niemand van de korte relatie tussen Josje en Gert hebben geweten.
Klopt, alleen dat maakt men dan weer niets uit blijkbaar, Studio 100 als bedrijf is toch wat conservatief, zoals wel meer bedrijven en TV zenders die zich op kinderen richten want de ouders bepalen(met de portemonnee) of die bedrijven winst blijven maken.

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef DumpTruck het volgende:
Ik heb ook het idee dat iedereen in Studio100 minder conservatief/braaf is dan het bedrijf zelf, maar dat het toch zo braaf/conservatief blijft om de een of andere reden. (Ja, Angst voor minder geld)
Dit.
  maandag 18 januari 2016 @ 13:58:23 #224
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159200963

Het kon zo mooi zijn, het kon zo mooi zijn... :'(

En het nummer dat ik nooit meer normaal kan horen:


quote:
_O-
pi_159200998
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
En het nummer dat ik nooit meer normaal kan horen
Dankzij mijn verhaal :')
pi_159201014
De door mij samengestelde DVD met de laatste drie afleveringen van seizoen 2 van Hallo K3 (SMS rapsodie, De bodycrème en Bruno) staat nu online. Je kunt de DVD hier downloaden.
  maandag 18 januari 2016 @ 14:02:16 #227
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159201032
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:00 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Dankzij mijn verhaal :')
Ik zou ook geen andere reden hebben. :')
  maandag 18 januari 2016 @ 14:08:44 #228
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159201131
quote:
Godver. _O- _O-

Edit: Ik ben Kristel, wat een verassing. c_/
Schapen zijn relax.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 januari 2016 @ 14:29:00 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159201483
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:08 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Godver. _O- _O-

Edit: Ik ben Kristel, wat een verassing. c_/
Ik heb nog nooit een dvd gezien _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 18 januari 2016 @ 14:40:46 #230
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159201704
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:Ik heb nog nooit een dvd gezien _O-
In de laatste paar delen genoeg bronnen te vinden voor uitwisseling van materiaal. ;)
Zowel het KKK als het KKJ Ahoy concert zijn erg tof, en mocht je niets willen downloaden staan ze ook op youtube. ;)

Speaking of:
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef Riparius het volgende:
De door mij samengestelde DVD met de laatste drie afleveringen van seizoen 2 van Hallo K3 (SMS rapsodie, De bodycrème en Bruno) staat nu online. Je kunt de DVD hier downloaden.
Je bent een held. *O*
Schapen zijn relax.
pi_159204814
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef Riparius het volgende:
De door mij samengestelde DVD met de laatste drie afleveringen van seizoen 2 van Hallo K3 (SMS rapsodie, De bodycrème en Bruno) staat nu online. Je kunt de DVD hier downloaden.
Erg bedankt.
pi_159204948
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:08 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Godver. _O- _O-

Edit: Ik ben Kristel, wat een verassing. c_/
Alweer een crematie?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_159206053
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:04 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Alweer een crematie?
_O- _O-
  maandag 18 januari 2016 @ 20:51:49 #234
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159211859
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 00:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Kan ik Bengeltjes ergens downloaden? Ik zag dat Sam Gooris daar ook in meedoet, in rol van stalker (zie ik aan het clipje bij het nummer Bengeltjes). Ben nu wel erg benieuwd.
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 07:13 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik zal de film vanavond uploaden.
Gaat morgen worden, geen tijd voor gehad vandaag.
pi_159212510
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:51 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

[..]

Gaat morgen worden, geen tijd voor gehad vandaag.
Het lijkt me niet zo zinnig allerlei materiaal te posten dat gemakkelijk via torrents of op usenet is te vinden.
  maandag 18 januari 2016 @ 21:24:00 #236
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159213324
Ach als we er één iemand mee helpen die torrents misschien niet helemaal doorheeft vind ik het al de moeite.
Schapen zijn relax.
pi_159213662
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:05 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het lijkt me niet zo zinnig allerlei materiaal te posten dat gemakkelijk via torrents of op usenet is te vinden.
Dacht ik ook al. Die staan toch allemaal op Pirate Bay :')
  maandag 18 januari 2016 @ 21:42:42 #238
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159214062
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef DumpTruck het volgende:
Ach als we er één iemand mee helpen die torrents misschien niet helemaal doorheeft vind ik het al de moeite.
Dit dus.
  maandag 18 januari 2016 @ 21:50:09 #239
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159214416
Waar krijg je een medaille opgespeld?


Stop na 1:12 maar met luisteren overigens.
  maandag 18 januari 2016 @ 21:59:50 #240
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159214852
De zwangere Karen is daar erg enthousiast bezig, maar dankje voor de waarschuwing over dat nummer. :p
Zelfs Miguel lijkt het naar zijn zin te hebben.
Schapen zijn relax.
  maandag 18 januari 2016 @ 22:04:05 #241
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159215025
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:59 schreef DumpTruck het volgende:
Zelfs Miguel lijkt het naar zijn zin te hebben.
Miguel is wel aardig geweest. Tijdens K2 zoekt K3 was hij heel aardig tegen Anneke en bood zelfs zanglessen aan die ze met beide handen aannam.

Overigens is Karen bij een ander optreden bij MNM(Drums gaan Boem) nog enthousiaster.
  maandag 18 januari 2016 @ 22:18:01 #242
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159215474
Dat fragment bij (volgens mij donna) waar Karen vrolijk het refrein een keer teveel herhaald en hoe ze alle drie in de lach schieten is nog steeds een van mijn favo's.
Schapen zijn relax.
  maandag 18 januari 2016 @ 22:41:37 #243
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159216183

Net uitgekeken, aanrader! :)
  maandag 18 januari 2016 @ 22:57:38 #244
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159216521
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:51 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]


[..]

Gaat morgen worden, geen tijd voor gehad vandaag.
Take your time ;-) Iig alvast bedankt voor de moeite 😊
With love :*
pi_159217404
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:

Net uitgekeken, aanrader! :)
True, heb deze al meerdere malen op YouTube gezien en des te jammerder vind ik het dat ik dit spektakel niet in het echt heb willen/kunnen/mogen aanschouwen.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:06:01 #246
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159218141
Ik was daar vorige week ook al over aan het klagen, tegen mijzelf. Dat ik nooit live ben gegaan. :s)
Schapen zijn relax.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 03:05:43 #248
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159219998
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:51 schreef Gtaboy107 het volgende:Gaat morgen worden, geen tijd voor gehad vandaag.
Ik denk ik doe ook eens iets nuttigs, scheelt jou moeite.
K3 (B)Engeltjes
Schapen zijn relax.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 05:57:59 #249
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159220320
Hebben ze al een beetje succes bij de kleuters ?
:')
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:27:09 #250
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159225165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:05 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik denk ik doe ook eens iets nuttigs, scheelt jou moeite.
K3 (B)Engeltjes
Oh da's tof, dank.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 05:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben ze al een beetje succes bij de kleuters ?
Nou, de tour is tot nu toe goed bezocht, signeersessie was té goed bezocht, ze winnen awards, album was retesnel platina, dus ja, best wel.
pi_159231138

Backstage bij Eyo Hoya (2013) met vanaf 5 minuten een interviewtje met Karen, Kristel en Josje. (7:28: Kristel over de toekomst van K3, 7:45: weet de titel van de nieuwe film al, Josje en Karen nog niet? Reacties van Josje en Karen! Grappige details!)

Sorry als het al gedeeld is :)
  dinsdag 19 januari 2016 @ 17:26:38 #252
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159232594
Een video opnemen is al 10x achter elkaar hetzelfde nummer doen, maar bij dat non-nummer doe je dus 10x achter elkaar een nummer dat zelf al een loopje is. _O- Zelfs daar al om hoe en non-nummer het is heenlullen.
Verder wel leuk interviewtje. :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door DumpTruck op 19-01-2016 17:33:25 ]
Schapen zijn relax.
pi_159233467
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:26 schreef DumpTruck het volgende:
Een video opnemen is al 10x achter elkaar hetzelfde nummer doen, maar bij dat non-nummer doe je dus 10x achter elkaar een nummer dat zelf al een loopje is. _O-
Zelfs daar al om hoe en non-nummer het is heenlullen. _O-

Verder wel leuk interviewtje. :Y
Tja, en altijd en eeuwig weer de interviewer die aanstuurt op de vraag hoe lang ze nog door denken te gaan. Kristel grapt hier dat ze er nog minstens 15 jaar bij zullen doen. Als ze dat nou eens déden ...

Ik vond nog een oud interviewtje bij Café Corsari d.d. 23 oktober 2012, waar Kristel zegt dat het voor kinderen niets uitmaakt hoe oud je bent, zolang je er maar goed uitziet (touché Kristel) maar dat het boven de 45 misschien toch wat moeilijker wordt (om er goed uit te blijven zien).

En zie ook dit fragment uit Café Corsari van 11 februari 2014 ...
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:16:02 #255
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159237611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dames en kleine mannen onder ons, ze zijn er weer.
Het productieproces van de K3 regenboogjurken neemt ongeveer 8 weken in beslag. Voor de K3 t-shirts is de verwachte levertermijn 6 weken.

Lekker op tijd als je naar een concert gaat in de aankomende maand(of volgende). _O-
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:15:54 #256
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159244224
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:05 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik denk ik doe ook eens iets nuttigs, scheelt jou moeite.
K3 (B)Engeltjes
I love it! Thanks!

Ik vind Josje trouwens echt een toffe :D
With love :*
pi_159244934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:05 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik denk ik doe ook eens iets nuttigs, scheelt jou moeite.
K3 (B)Engeltjes
Beviel de DVD trouwens? Ik werk aan een setje met alle 14 afleveringen van seizoen 3 van Hallo K3 in DVD kwaliteit (beter dan je op usenet kunt vinden) maar dat duurt nog even want ik had wat probleempjes om de layer break goed te krijgen en ze moeten eerst grondig getest worden.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:41:17 #258
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159244956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:40 schreef Riparius het volgende:

[..]

Beviel de DVD trouwens? Ik werk aan een setje met alle 14 afleveringen van seizoen 3 van Hallo K3 in DVD kwaliteit (beter dan je op usenet kunt vinden) maar dat duurt nog even want ik had wat probleempjes om de layer break goed te krijgen en ze moeten eerst grondig getest worden.
Jaaaa! :D
  woensdag 20 januari 2016 @ 00:10:15 #259
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159245477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:40 schreef Riparius het volgende:

[..]

Beviel de DVD trouwens? Ik werk aan een setje met alle 14 afleveringen van seizoen 3 van Hallo K3 in DVD kwaliteit (beter dan je op usenet kunt vinden) maar dat duurt nog even want ik had wat probleempjes om de layer break goed te krijgen en ze moeten eerst grondig getest worden.
Dat was echt prachtige kwaliteit, niets dan witlof ervoor. :Y
Schapen zijn relax.
pi_159246744
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159247304
quote:
Dit is waarom we jou gemist hebben :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 januari 2016 @ 13:31:08 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159253031
quote:
Als je dit ziet had je Klaasje en Hanne toch gelijk terug naar huis gestuurd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159253793
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als je dit ziet had je Klaasje en Hanne toch gelijk terug naar huis gestuurd.
Vergeleken met dit stelde de bibber van Klaasje bij 'je hebt een vriend' niet zoveel voor nee. :P
pi_159254047
Wat een drama die auditie van Kwajongen :'(
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 14:21:17 #266
43556 miss_dynastie
pi_159254165
quote:
Als ik dit zie, vraag ik me oprecht af hoe slecht de rest die niet door mocht naar de volgende ronde dan wel niet geweest moet zijn _O-
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:25:10 #267
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159254254
quote:
Karbonkel. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_159254829
quote:
Ik reageer niet vaak meer, maar dit is een reactie waard.

Hanne _O- _O- _O- _O- Klaasje met een grote mond en vervolgens zelf een bizar slechte auditie weggeven.

Ieder jurylid had deze 2 weggestemd.

Dus van de 6081 kandidaten waren er 5981 slechter dan deze 2. Er moeten hilarische 'idols-achtige' beelden van al die slechte kandidaten bestaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 14:56:27 ]
pi_159254983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:16 schreef Maartel het volgende:
Wat een drama die auditie van Kwajongen :'(
Misschien heeft VTM de audio van haar auditie wel bewerkt met autotune om het geschikt te maken voor uitzending. Alleen die bibber kregen ze er onmogelijk uit.
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:08:58 #270
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159257372
K3 nieuws om 19:00 op VTM. Ik ben benieuwd. Show voor volwassenen?! :P
Isn't it ironic, don't you think
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:11:37 #271
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159257419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dus van de 6081 kandidaten waren er 5981 slechter dan deze 2. Er moeten hilarische 'idols-achtige' beelden van al die slechte kandidaten bestaan.
Zal Herman mee hebben gedaan? Die gast was echt geweldig. :D
pi_159257643
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:08 schreef jcdragon het volgende:
K3 nieuws om 19:00 op VTM. Ik ben benieuwd. Show voor volwassenen?! :P
Waar staat dat?

Insta dus :)
pi_159257693
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

Waar staat dat?

Insta dus :)
Ze gaan stoppen? :')
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:31:20 #274
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159257880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:23 schreef anne53 het volgende:

[..]

Ze gaan stoppen? :')
:')
TEAM TAFEL
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:32:25 #275
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159257919
quote:
ROFL.
Het begon leuk, Marthe deed het prima. Hanne was zwak maar ik zag wel waarom ze door haar gecharmeerd waren.
Toen dat ding van Klaasje, ik had zoiets van hey dis best een sympathiek verhaal. en toen begon ze te zingen. _O-
Schapen zijn relax.
pi_159257937
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:08 schreef jcdragon het volgende:
K3 nieuws om 19:00 op VTM. Ik ben benieuwd. Show voor volwassenen?! :P
Spannend :o
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:34:59 #277
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159258003
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:08 schreef jcdragon het volgende:
K3 nieuws om 19:00 op VTM. Ik ben benieuwd. Show voor volwassenen?! :P
Ze maken bekend dat die zoektocht doorgestoken kaart was :p
With love :*
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:36:12 #278
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159258046
omg die auditie van Klaasje.. wat een ramp :o :o :o
ik dacht nog dat de comments hier overdreven waren, maar serieus :D
TEAM TAFEL
pi_159258108
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:11 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Zal Herman mee hebben gedaan? Die gast was echt geweldig. :D
Haha denk het niet, maar dat was inderdaad hilarisch.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:36 schreef rowan634 het volgende:
omg die auditie van Klaasje.. wat een ramp :o :o :o
ik dacht nog dat de comments hier overdreven waren, maar serieus :D
Mij vielen die zweetplekken als eerste op eigenlijk :')

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 16:38:33 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:39:13 #280
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159258138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha denk het niet, maar dat was inderdaad hilarisch.

[..]

Mij vielen die zweetplekken als eerste op eigenlijk :')
ja me2 :D
TEAM TAFEL
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2016 @ 16:40:38 #281
43556 miss_dynastie
pi_159258177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dus van de 6081 kandidaten waren er 5981 slechter dan deze 2. Er moeten hilarische 'idols-achtige' beelden van al die slechte kandidaten bestaan.
Ja echt, je zou een moord doen voor die beelden _O-
pi_159258250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:39 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ja me2 :D
Om toch even positief te zijn: Als je ziet hoe onzeker en ongelukkig ze er toen uitzag (vooral die treurige ogen) en wat ze nu uitstraalt, dan heeft ze wel een enorme verandering doorgemaakt.

Hanne is volgens mij kilo's afgevallen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja echt, je zou een moord doen voor die beelden _O-
Gaat denk ik niet gebeuren, bij Studio 100 gaan ze geen mensen belachelijk maken. (denk ik zo)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 16:42:53 ]
pi_159258276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Gaat denk ik niet gebeuren, bij Studio 100 gaan ze geen mensen belachelijk maken. (denk ik zo)
Bij K2 zoekt K3 deden ze dat wel en het was fantastisch :D
pi_159258454
Kort filmpje :)


K3 wint band van het jaar (Gouden K)


K3 wint hype van het jaar (Gouden K)


Signeersessie bij MediaMarkt



[ Bericht 32% gewijzigd door anne53 op 20-01-2016 16:54:43 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:51:36 #285
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159258517
Hanne zingt nog best prima tijdens dat filmpje van de audities. Zelfs nog het hoge refrein zingen, dat kan ik wel waarderen hoor.

Karbonkel concurreert in het filmpje echt met Nora, ik weet niet welke erger is. :D
pi_159258596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
hoe onzeker en ongelukkig ze er toen uitzag (vooral die treurige ogen) en wat ze nu uitstraalt
Dat vooral ja, bij dat vraaggesprekje lijkt ze ook elk moment in huilen te kunnen uitbarsten. ;(
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:54:34 #287
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159258606
Nora is cuter dus dan is Klapschaats erger.
Schapen zijn relax.
pi_159258883
Herkent iemand trouwens die vrouw met bril en gele rok? :@ Ik ben wel benieuwd of de aanwezigen hier in feite nobodies waren voor een enorm tijdrovend klusje of dat zij ook echt verantwoordelijk zijn voor het selecteren van de laatste 100.
pi_159260147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat vooral ja, bij dat vraaggesprekje lijkt ze ook elk moment in huilen te kunnen uitbarsten. ;(
Ze is nu in ieder geval 'ontzettend gelukkig' zoals ze zelf in elk interviewtje ongeveer zegt ;)

Geloof ik trouwens ook wel, denk dat ze hiervoor gewoon niet zo lekker in haar vel zat.
pi_159261243
Zijn er van de concerten van de oude/huidige K3 al iso's gedeeld in deze topics?
pi_159261784
Nog 8 minuten!!! Haha
pi_159261921
Heeft iemand een VTM livestream of zo? :')
pi_159261961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
Heeft iemand een VTM livestream of zo? :')
Weet niet zeker of die het doet en of dit het is, maar omdat het al 19:00 is: http://nieuws.vtm.be/11602-livestream-vtm-nieuws
pi_159261991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef anne53 het volgende:

[..]

Weet niet zeker of die het doet en of dit het is, maar omdat het al 19:00 is: http://nieuws.vtm.be/11602-livestream-vtm-nieuws
Edit: er begint iets!
pi_159262138
Hoe lang duurt de uitzending? :')
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:07:16 #297
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159262149
En?
With love :*
pi_159262189
ey beter is t nieuws wat anders stuur ik dit naar Kristel

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159262193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
En?
Het gaat nu over een politie inval :')
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:08:55 #300
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159262194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
En?
Het is een heel journaal dus we wachten af (of ik loop bizar achter)
Schapen zijn relax.
pi_159262271
Duurt lang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')