SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
thanksquote:
rare zwarte vlek op de muur xdquote:
als je n beetje geduld hebt, dan ga ik binnenkort een open haard fixen en dan kunnen we saampjes bij de open haard zitten met Bellaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mooooi![]()
![]()
zou op blijven slapen 10/10
Dankjequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoor
Waarom heb je je ramen zo lelijk zwart geverfd?
Ja hequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi!
Alleen mist er nog een grote kamerplant imo.
Gezelligquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je n beetje geduld hebt, dan ga ik binnenkort een open haard fixen en dan kunnen we saampjes bij de open haard zitten met Bella
[..]
Dankje
[..]
[..]
Ja heIk moet eigenlijk nog planten fixen, maar eerst de rest
![]()
En ik ben keislecht in planten verzorgen.
Dit ajb. Doet me teveel aan school denken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Sof jij kunt de EU-vlag uit de OP halen
Meh, dat vertrouw ik niet. Keer een nare ervaring gehad met een spiegel die eraf donderde midden in de nacht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou niet zonder willen/kunnen leven. Dan maar dubbelzijdige tape. :$
mortaxx deed datquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stond er een EU vlag in?
Wie deed dat?![]()
alleen in mijn slaap niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
Kunnen jullie tegen tikkende klokken?
ik totaal niet
Onze nieuwe minderjarige FOK!mongool calcio.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stond er een EU vlag in?
Wie deed dat?![]()
Zou daar helemaal gek van worden ja, Zeker als je gewoon kleine kamer hebtquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
ik totaal niet
Opso en jij kennen de buurt, straks weten jullie waar ik woon.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder achter die ramen?
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze nieuwe minderjarige FOK!mongool calcio.
ik slaap wel eens bij mijn stiefpa op de sofa, hij heeft twee klokken ophangenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
ik totaal niet
wow, door uit het raam te kijken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso en jij kennen de buurt, straks weten jullie waar ik woon.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
![]()
ja dan al helemaal nietquote:
Mooie bank idd. En ook een mooi kleed.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je n beetje geduld hebt, dan ga ik binnenkort een open haard fixen en dan kunnen we saampjes bij de open haard zitten met Bella
[..]
Dankje
[..]
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |