Enge gedachte, dat dat soort mensen los rond mogen lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Telkens denk ik, waar vinden ze die wijven toch, maarja, toch echt bij ons om de hoek he...
Wss ook een stuk makkelijker als er toch veel volk op zn feestje afkomt als ze nu al zo lang bezig zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Cees denkt als hij een catering laat komen hij goedkoper uit is dan zelf stamppoten maken
Gelukkig zit er bij mij 'n kanaal tussen..... en 'n tunnel die binnenkort voor 9 maand dicht gaatquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Telkens denk ik, waar vinden ze die wijven toch, maarja, toch echt bij ons om de hoek he...
Ja ze eten ook weer eens te laat.quote:
En Gina = Savia?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijk, da's ook een goeie![]()
Nog eentje..Sees=Nicolaas
En beroepen als bejaardenverzorgster of kapper mogen beoefenen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Enge gedachte, dat dat soort mensen los rond mogen lopen.
Ja dat loopt maar rond met scherpe voor werpen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Urb het volgende:
[..]
En beroepen als bejaardenverzorgster of kapper mogen beoefenen...![]()
Maar eten van catering is niet zo lekker dan dat je het zelf maakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Cees denkt als hij een catering laat komen hij goedkoper uit is dan zelf stamppoten maken
En Rob niet naast haarquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef beequeen het volgende:
Do met een bord vol eten. Dat gaat lastig worden.
Dennis die ½Homo.. dat is een goeie Marieke Buttpluggiequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nadia die was ook zo gehaaid met die Bax
Rob eet straks wel, hij gaat Sandra eerst een rondleiding geven.quote:
Vanavond gaat Ivan huilen op TV...quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef renevanlaaren het volgende:
komt het vanavond op tv eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |