Fugitive Protection Programquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is bijna niet meer te zien op de stream he,
mams van nicole heeft ook al een sl op ivan fb,die krijgen de schuld van de hondquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Nicole het nu ook gezien hebbenEn hoe zal die reageren na het zien van die beelden
ja maar Do moet snappen dat ze helemal niet dikk isquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Veel koolhydraten, notoire dikmakers volgens veel mensen.
Dat snapt ze waarschijnlijk niet, als ze in de spiegel kijkt ziet ze zichzelf als Ramona.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar Do moet snappen dat ze helemal niet dikk is
Nee, of hij moet onderkoffer zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Die is bijna niet meer te zien op de stream he,
Ah ja *noteertquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen beter donderdag The Island gaan kijken bij net 5. Daar moeten ze zich wel zelf redden.
Rob staat met de kok te praten en de andere zij nog aan het eten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mams van nicole heeft ook al een sl op ivan fb,die krijgen de schuld van de hond
Ze zijn echt als de dood bij de regie. Geen woord van kritiek komt er nog door.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Bas over wat er met Cees speelde, en zijn geluid wordt weggedraaid.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:
heerlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Krantenbericht slaat in als een bom, de uitzending gaat all the way!
Zo dacht ik dat Utopia zou zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen beter donderdag The Island gaan kijken bij net 5. Daar moeten ze zich wel zelf redden.
Rob staat met de kok te praten en de andere zij nog aan het eten
Ja ik ook, ga dit zeker volgen, alleen jammer geen streams alleen uitzendingenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo dacht ik dat Utopia zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |