Doe ff niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ben je toch eigenlijk wel lief hè.
Nee, maar hij wil ineens ook aandacht omdat hij ziek is, loser.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:35 schreef Uccie het volgende:
ik ben zeker niet verkouden door Arno....laat dat duidelijk zijn!
Hij heeft een verloofde...gaat ie maar daarheen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar hij wil ineens ook aandacht omdat hij ziek is, loser.
Ik was veel eerder ziek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:35 schreef Uccie het volgende:
ik ben zeker niet verkouden door Arno....laat dat duidelijk zijn!
Wietquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was veel eerder ziek.![]()
Verkoudheid gaat mij snel over altijd.
Ik heb diverse effectieve bestrijdingsmiddelen.
Daarom, ik ben niet bij je in de buurt geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was veel eerder ziek.![]()
Verkoudheid gaat mij snel over altijd.
Ik heb diverse effectieve bestrijdingsmiddelen.
Vast ietd met ui, gember, pepers enzulks.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik denk dat dat de boel juist zou verergeren.
Zonder dat eerste voor mij, want dan ben ik weer twee weken ziek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Whisky, heet water, citroen, kruidnagel.
Haring met ui, winterthee met veel honing en stomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast ietd met ui, gember, pepers enzulks.
Of citroen.
Lijkt me voor mij eigenlijk ook niet erg verstandig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonder dat eerste voor mij, want dan ben ik weer twee weken ziek.
Ik ben aan de gemberthee met honing, keelpijn was zo weg, maar nu komt de handel los.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Haring met ui, winterthee met veel honing en stomen.
Verkoudheid was snel genezen, bijna 2 dagen.
Nee, zeker nu niet. En eigenlijk is het ook best vies, whiskey.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me voor mij eigenlijk ook niet erg verstandig.
Na de 1e dag, in de ochtend, toen ik mijn tong ging poetsen, kwam er al heel veel ellende uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben aan de gemberthee met honing, keelpijn was zo weg, maar nu komt de handel los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |