Oh. En is hij dik?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:29 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Als hij iets goed doet dan is het etenHij vreet en snaait de hele dag door. En 's avonds likt hij de borden af.
Neuh, hij is niet dik. Hij is best speels enzo, dat wat hij vreet speelt hij er wel weer af. Nu ik erover nadenk is hij best actief voor een 16-jarige-oude-lul.quote:
Overactieve schildklier? Zou wel wat verklaren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:36 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Neuh, hij is niet dik. Hij is best speels enzo, dat wat hij vreet speelt hij er wel weer af. Nu ik erover nadenk is hij best actief voor een 16-jarige-oude-lul.
Verwent kreng zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:31 schreef Firuze het volgende:
Hallo!
Ik ben nieuw hier.
[ afbeelding ]
Dit is Azirah, ons katje. Zij is bijna een jaar oud.
Doei!
Als je kat niet in de bank mag krabben etc ben je geen echte liefhebber...en anders z'n naam roepen met verheffende stem/foei roepen, net als bij 'n hond, of anders even subtiel in z'n nekvel...zo doe je dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:23 schreef Cue_ het volgende:
Hoe straffen jullie je katten?
Die van mij is tegenwoordig van t krabben, z'n nagels in de bank zetten.
ik heb klontvormend van AH, dan kan je met schepje de urineklonten en drollen eruitscheppenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Fiorano het volgende:
Sinds kort 2 een kater en een poes in huis. We hebben gewoon 1 bak staan en dat gaat dikke prima. Alleen vliegt de kattenbakvulling er door heen. Gooi de bak nu dagelijks leeg. Vraag, wat is normaal en wat is de beste vulling qua kwaliteit/prijs?
Soms lijkt iets inderdaad zo fantastisch en ideaal, maar werken de katten gewoon niet meequote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef senesta het volgende:
Ik wil graag een peewee bak want dat schijnt behoorlijk te schelen maar ik was een beetje bang dat ze niet op houtkorrels willen dus heb ik nu houtkorrels in mijn gewone bak gedaan. Maar volgens mij lopen ze me te zieken want hij word wel gebruikt maar niet als ik erbij ben. Dus ik weet nog niet wie er wel en wie er niet op wil.
Nadeel: het gaat zo lekker door het hele huis heen. Daarom houtkorrels genomenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb klontvormend van AH, dan kan je met schepje de urineklonten en drollen eruitscheppen
Hier gaan houtkorrels ook door het hele huis, of eigenlijk de uit elkaar gevallen stukjes ervan. Is misschien te voorkomen door vaker de hele inhoud te vervangen in plaats van klonten en poep scheppen, maar dan is het wel duurder in gebruik.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:38 schreef Renesite het volgende:
Nadeel: het gaat zo lekker door het hele huis heen. Daarom houtkorrels genomen
Ik leeg de houtkorrelbak een keer in de week. Ongeveer 3/4 zakken per maand. Ach, het krijgt ook al dieetvoer en speciale 100% natuursnoepjes en heeft een cat-it drinkbak. You catch my driftquote:Op donderdag 7 april 2016 08:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hier gaan houtkorrels ook door het hele huis, of eigenlijk de uit elkaar gevallen stukjes ervan. Is misschien te voorkomen door vaker de hele inhoud te vervangen in plaats van klonten en poep scheppen, maar dan is het wel duurder in gebruik.
mijn trut durft dan de bak niet meer inquote:Op donderdag 7 april 2016 10:10 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb zo'n mat voor de uitgang van de kattenbak gelegd, bijna geen korrels meer in huis nu.
[ afbeelding ]
Dat heb ik de laatste tijd ook vooralquote:Op donderdag 7 april 2016 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Af en toe heb ik nog wel wat grid voor de kattenbak liggen, maar volgens mij komt dat zelden door de kat en meer door mijzelf, tijdens het uitscheppen
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
mijn trut durft dan de bak niet meer in
Had je wel de extraspeciale variant voor langharige katten? Wij hebben die wel, die korrels blijven niet aan de vacht hangen.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:45 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb een tijdje nog Cat's Best houtkorrels gebruikt en die vond ik echt door het hele huis heen.. De korrels bleven gewoon aan de kat hangen. Veel te licht om goed te blijven liggen.
Nee de gewone.. Goed om te horen dat het echt werkt, die speciale korrel.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Had je wel de extraspeciale variant voor langharige katten? Wij hebben die wel, die korrels blijven niet aan de vacht hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |