abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:35:52 #1
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_6940111
Hoi

ik heb bij een muziek-winkel hier in de stad een bestwel gave semi-acoustische gitaar gezien van het merk vantage. zegt iemand dat wat? hij ziet er wel goed uit en unplugged klinkt ie wel leuk maar is dit nou wel een goed merk? ik ben zeker geen beginner maar van dit merk had ik nog nooit gehoord. is E 295,- een beetje redelijk?

pi_6940284
volgens mij zelfde klasse als Samick etc.
ik zou mijn aankoop niet laten afhangen van b-merk ja of nee, maar gewoon dat ding bespelen, goed bekijken (hals, tuners, ...) en dan beslissen. Die prijs is zoiezo niet hoog.
yankee charlie dinges
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:52:09 #3
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_6940318
maar krijg je wel een beetje waar voor je geld bij Vantage?
pi_6940484
ik heb ooit op een goedkope westerngitaar gespeeld van vantage
was wel okee, volgens mij vergelijkbaar met samick en stag en dat soort merken
of de gitaar waar jij hebt over hebt, waar voor je geld is ... dat kun je zo niet zeggen
yankee charlie dinges
pi_6949537
Vantage is volgens mij van samick.

Ik heb zelf drie jaar geleden een vantage acoustische gitaar gekocht voor ca. 600 gulden (ik ben links dus de keuze is nogal beperkt) en van de gitaren die ik geprobeerd heb in dezelfde prijsklasse kwam voor mij de vantage als beste uit de bus en hij bevalt nog steeds prima.

De prijs/kwaliteit verhouding is wel goed, maar als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik denk ik eerst naar een Cort gaan kijken, die zit volgens mij in dezelfde prijsklasse, maar is voor mijn gevoel beter bespeelbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door brother52 op 22-11-2002 17:56]

Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_6950692
295 voor een nieuwe semi acoustische gitaar is niks, ik vraag me dan ook af of het dan wel enige kwaliteit kan hebben omdat zelfs epiphone semi acoustische gitaren niet voor minder dan 500 worden verkocht (bij musik produktiv).
  zondag 24 november 2002 @ 11:05:36 #7
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6970042
Wat ik gehoord heb van vantage is dat ze over het algemeen slechte kwaliteit gitaren maken. Het merk heet ook vantage omdat het veel op vintage lijkt en dat klinkt veel mensen goed in de oren...

Ze verkopen bijvoorbeeld gitaren met floyd rose systemen voor minder dan 500 piek. Het floyd rose systeem is dan het duurst en de rest van de onderdelen zijn bagger.

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')