| habitue | woensdag 13 januari 2016 @ 17:37 |
| Dag, Omdat ik mijn spiegelreflexcamera eigenlijk nauwelijks gebruik bied ik hem bij deze aan. Camera is bijna niet gebruikt in 4/5 jaar tijd. Ik heb net een foto gemaakt en geupload naar http://www.camerashuttercount.com/ ik heb 1301 foto's gemaakt wat neerkomt op 1% van de verwachte levensduur van de shutter. http://www.filedropper.com/dsc1279 Hier kun je de foto zelf downloaden. Er zit een Nikon AF-S VR DX Zoom-NIKKOR 18-105 mm lens bij. Deze kost nieuw 199,- euro. Body is sindskort niet meer te koop maar kostte een paar maanden geleden nog 600,- nieuw http://tweakers.net/pricewatch/266100/nikon-d7000-zwart.html Verder zit er nog een tas bij van een paar tientjes. ![]() ![]() Doe een goed bod en deze prachtige camera kan van jou zijn!! Vraagprijs 450 euro voor alles. [ Bericht 1% gewijzigd door habitue op 13-01-2016 18:35:11 ] | |
| zeer | woensdag 13 januari 2016 @ 18:06 |
| 200. | |
| habitue | woensdag 13 januari 2016 @ 18:18 |
| Genoteerd, maar nog te laag... | |
| habitue | woensdag 13 januari 2016 @ 18:24 |
| Godver, kan een mod de TT even aanpassen naar D7000 | |
| FransDeens | woensdag 13 januari 2016 @ 18:32 |
| Dan zal de mod je gelijk vertellen dat een vraagprijs verplicht is. | |
| habitue | woensdag 13 januari 2016 @ 18:35 |
| Ok, zojuist toegevoegd. | |
| Geckoo | woensdag 13 januari 2016 @ 21:06 |
| TT gewijzigd en bedankt voor het toevoegen van de vraagprijs | |
| Chipz | woensdag 13 januari 2016 @ 21:24 |
| 225 | |
| polo306 | donderdag 14 januari 2016 @ 00:17 |
| 250 | |
| habitue | donderdag 14 januari 2016 @ 09:43 |
| Genoteerd, maar ik wil meer. | |
| habitue | zondag 17 januari 2016 @ 20:02 |
| kick | |
| d1ce | zondag 17 januari 2016 @ 21:10 |
| Verkoop je de lens ook los? | |
| ClintOosthout | maandag 18 januari 2016 @ 10:15 |
| Als d1ce de lens wil, dan wil ik de camera wel voor ¤275,- incl | |
| habitue | maandag 18 januari 2016 @ 11:55 |
300 incl is hij van jou!, plus de tas dan en ik gooi er nog een 16gb extremedisk 45/mb/sec sd kaartje bij. | |
| habitue | maandag 18 januari 2016 @ 11:56 |
100 incl is hij van jou! | |
| ClintOosthout | maandag 18 januari 2016 @ 12:25 |
Op zich geen verkeerde prijs, maar ik blijf bij m'n bod van ¤ 275,- Ik ben eigenlijk aan het sparen voor een d7100, maar deze camera lijkt me wel een mooi tussenmodel voor mij. Als je in de buurt van Enschede woont wil ik hem ook wel afhalen. | |
| aeaeae | maandag 18 januari 2016 @ 12:35 |
| EUR 75 incl voor de lens | |
| habitue | maandag 18 januari 2016 @ 12:39 |
Prima. Maar dan hou ik het kaartje zelf | |
| habitue | maandag 18 januari 2016 @ 12:39 |
Genoteerd | |
| ClintOosthout | maandag 18 januari 2016 @ 13:00 |
Deal | |
| habitue | maandag 18 januari 2016 @ 13:08 |
| Camera is verkocht, dus alleen de lens nog. Vraagprijs 100 euro | |
| habitue | dinsdag 19 januari 2016 @ 12:08 |
| kick | |
| d1ce | dinsdag 19 januari 2016 @ 17:00 |
| Wat is de staat van de lens? | |
| habitue | dinsdag 19 januari 2016 @ 18:21 |
Zo goed als nieuw, net zo weinig gebruikt als de body. Er heeft ook altijd een uv ring op gezeten. Dus het glas is sowieso niet beschadigd. | |
| habitue | woensdag 20 januari 2016 @ 11:34 |
| kick | |
| ClintOosthout | woensdag 20 januari 2016 @ 16:12 |
En aangekomen, thx | |
| habitue | vrijdag 22 januari 2016 @ 07:35 |
| Kick | |
| habitue | woensdag 27 januari 2016 @ 20:42 |
| kick Ik heb nog steeds de lens! | |
| Mr_Moon | donderdag 28 januari 2016 @ 12:24 |
| 100 euro incl. verzending naar België (met Kiala voor 7,50)... | |
| habitue | vrijdag 29 januari 2016 @ 15:23 |
Deal. | |
| JK1982 | vrijdag 29 januari 2016 @ 21:14 |
| Crap, moet toch weer eens vaker V&A checken.. Mooi setje! | |
| Mr_Moon | vrijdag 5 februari 2016 @ 11:11 |
| Lens goed aangekomen, perfect verpakt! Dit weekend eens uitproberen... |