FOK!forum / Vraag & Aanbod / [TK] Nikon D7000 in nieuwstaat
habituewoensdag 13 januari 2016 @ 17:37
Dag,

Omdat ik mijn spiegelreflexcamera eigenlijk nauwelijks gebruik bied ik hem bij deze aan. Camera is bijna niet gebruikt in 4/5 jaar tijd. Ik heb net een foto gemaakt en geupload naar http://www.camerashuttercount.com/ ik heb 1301 foto's gemaakt wat neerkomt op 1% van de verwachte levensduur van de shutter.

http://www.filedropper.com/dsc1279
Hier kun je de foto zelf downloaden.

Er zit een Nikon AF-S VR DX Zoom-NIKKOR 18-105 mm lens bij. Deze kost nieuw 199,- euro.
Body is sindskort niet meer te koop maar kostte een paar maanden geleden nog 600,- nieuw
http://tweakers.net/pricewatch/266100/nikon-d7000-zwart.html
Verder zit er nog een tas bij van een paar tientjes.

dq6lht.jpg
m9yptx.jpg

Doe een goed bod en deze prachtige camera kan van jou zijn!!
Vraagprijs 450 euro voor alles.

[ Bericht 1% gewijzigd door habitue op 13-01-2016 18:35:11 ]
zeerwoensdag 13 januari 2016 @ 18:06
200.
habituewoensdag 13 januari 2016 @ 18:18
Genoteerd, maar nog te laag...
habituewoensdag 13 januari 2016 @ 18:24
Godver, kan een mod de TT even aanpassen naar D7000 :')
FransDeenswoensdag 13 januari 2016 @ 18:32
Dan zal de mod je gelijk vertellen dat een vraagprijs verplicht is.
habituewoensdag 13 januari 2016 @ 18:35
Ok, zojuist toegevoegd.
Geckoowoensdag 13 januari 2016 @ 21:06
TT gewijzigd en bedankt voor het toevoegen van de vraagprijs :Y
Chipzwoensdag 13 januari 2016 @ 21:24
225
polo306donderdag 14 januari 2016 @ 00:17
250
habituedonderdag 14 januari 2016 @ 09:43
Genoteerd, maar ik wil meer.
habituezondag 17 januari 2016 @ 20:02
kick
d1cezondag 17 januari 2016 @ 21:10
Verkoop je de lens ook los?
ClintOosthoutmaandag 18 januari 2016 @ 10:15
Als d1ce de lens wil, dan wil ik de camera wel voor ¤275,- incl
habituemaandag 18 januari 2016 @ 11:55
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef ClintOosthout het volgende:
Als d1ce de lens wil, dan wil ik de camera wel voor ¤275,- incl
300 incl is hij van jou!, plus de tas dan en ik gooi er nog een 16gb extremedisk 45/mb/sec sd kaartje bij.
habituemaandag 18 januari 2016 @ 11:56
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef d1ce het volgende:
Verkoop je de lens ook los?
100 incl is hij van jou!
ClintOosthoutmaandag 18 januari 2016 @ 12:25
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:55 schreef habitue het volgende:

[..]

300 incl is hij van jou!, plus de tas dan en ik gooi er nog een 16gb extremedisk 45/mb/sec sd kaartje bij.
Op zich geen verkeerde prijs, maar ik blijf bij m'n bod van ¤ 275,-
Ik ben eigenlijk aan het sparen voor een d7100, maar deze camera lijkt me wel een mooi tussenmodel voor mij.

Als je in de buurt van Enschede woont wil ik hem ook wel afhalen.
aeaeaemaandag 18 januari 2016 @ 12:35
EUR 75 incl voor de lens
habituemaandag 18 januari 2016 @ 12:39
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef ClintOosthout het volgende:

[..]

Op zich geen verkeerde prijs, maar ik blijf bij m'n bod van ¤ 275,-
Ik ben eigenlijk aan het sparen voor een d7100, maar deze camera lijkt me wel een mooi tussenmodel voor mij.

Als je in de buurt van Enschede woont wil ik hem ook wel afhalen.
Prima. Maar dan hou ik het kaartje zelf :P Ik woon in Utrecht dus verzenden lijkt me dan de beste optie.
habituemaandag 18 januari 2016 @ 12:39
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef aeaeae het volgende:
EUR 75 incl voor de lens
Genoteerd
ClintOosthoutmaandag 18 januari 2016 @ 13:00
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Prima. Maar dan hou ik het kaartje zelf :P Ik woon in Utrecht dus verzenden lijkt me dan de beste optie.
Deal
habituemaandag 18 januari 2016 @ 13:08
Camera is verkocht, dus alleen de lens nog. Vraagprijs 100 euro
habituedinsdag 19 januari 2016 @ 12:08
kick
d1cedinsdag 19 januari 2016 @ 17:00
Wat is de staat van de lens?
habituedinsdag 19 januari 2016 @ 18:21
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:00 schreef d1ce het volgende:
Wat is de staat van de lens?
Zo goed als nieuw, net zo weinig gebruikt als de body. Er heeft ook altijd een uv ring op gezeten. Dus het glas is sowieso niet beschadigd.
habituewoensdag 20 januari 2016 @ 11:34
kick
ClintOosthoutwoensdag 20 januari 2016 @ 16:12
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:08 schreef habitue het volgende:
Camera is verkocht, dus alleen de lens nog. Vraagprijs 100 euro
En aangekomen, thx ^O^
habituevrijdag 22 januari 2016 @ 07:35
Kick
habituewoensdag 27 januari 2016 @ 20:42
kick Ik heb nog steeds de lens!
Mr_Moondonderdag 28 januari 2016 @ 12:24
100 euro incl. verzending naar België (met Kiala voor 7,50)...
habituevrijdag 29 januari 2016 @ 15:23
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:24 schreef Mr_Moon het volgende:
100 euro incl. verzending naar België (met Kiala voor 7,50)...
Deal.
JK1982vrijdag 29 januari 2016 @ 21:14
Crap, moet toch weer eens vaker V&A checken.. Mooi setje! ^O^
Mr_Moonvrijdag 5 februari 2016 @ 11:11
Lens goed aangekomen, perfect verpakt! Dit weekend eens uitproberen...