abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2016 @ 20:11:32 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159763089
Zoals ik zei: je kunt daar posten over je ervaringen mbt daten. Niet over je ziektebeeld dan wel zelfbeeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159763101
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:11 schreef Copycat het volgende:
Zoals ik zei: je kunt daar posten over je ervaringen mbt daten. Niet over je ziektebeeld dan wel zelfbeeld.
Ok dus daar mag ik dus nergens iets over posten?
Graag verwijderen
  maandag 8 februari 2016 @ 20:13:04 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159763127
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:

Ok dus daar mag ik dus nergens iets over posten?
Ik kan je andere topic weer openen.
pi_159763136
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan je andere topic weer openen.
Thnkx
Graag verwijderen
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:51:05 #80
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159897415
Hoi, ik wilde iets posten in stap 1, maar ik kom er achter dat die gesloten is. Tot wanneer blijft dat zo?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 22 februari 2016 @ 17:22:26 #81
453156 Eerstdoenlatervragen
haribo is echt niet lekker
pi_160122437
Valt internetdaten hier ook onder? ik ben een tamelijk verlegen persoon maar online hoor/zie je dat totaal niet.... Alpha online, beta Irl.
Ik heb normaal daten geprobeerd.... maar dat werkt gewoon niet. Nu probeer ik online daten (omdat ik gewoon niet alleen wil blijven) en probeer allerlei tips van o.a. http://vandaagvrouwenversieren.nl/onderwerp/internet-dating-tips/
(ik had voor dating tips in FOK gezocht maar zie alleen tips voor het online profiel en datingwebsites, niet om een online date te krijgen...)..

Wat werkt bij jullie?
  maandag 22 februari 2016 @ 17:27:26 #82
416020 K44S
The bearded man
pi_160122600
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Eerstdoenlatervragen het volgende:
Valt internetdaten hier ook onder? ik ben een tamelijk verlegen persoon maar online hoor/zie je dat totaal niet.... Alpha online, beta Irl.
Ik heb normaal daten geprobeerd.... maar dat werkt gewoon niet. Nu probeer ik online daten (omdat ik gewoon niet alleen wil blijven) en probeer allerlei tips van o.a. http://vandaagvrouwenversieren.nl/onderwerp/internet-dating-tips/
(ik had voor dating tips in FOK gezocht maar zie alleen tips voor het online profiel en datingwebsites, niet om een online date te krijgen...)..

Wat werkt bij jullie?
Stap 2 evt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_160507832
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat hoor dan inderdaad in 1, en daar zullen we ook strikt op toezien.
kom ook met pre-stap 1 van het datingstappenplan. voor de mensen die nog in een isolement zitten. Het huidige deel 1 is daar niet geschikt voor
  dinsdag 8 maart 2016 @ 08:12:02 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160509942
Ja, we gaan terug tot pre-stap 5 ...

Nee. Gewoon niets hier posten wat hier niet hoort.
pi_160515725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

kom ook met pre-stap 1 van het datingstappenplan. voor de mensen die nog in een isolement zitten. Het huidige deel 1 is daar niet geschikt voor
Deel 1 is toch juist om uit dat isolement te komen? Wat voor advies verwacht je dan precies in een pre-stap? Stap 1 zou echt geschikt voor jou zijn als je ook eens naar het advies zou luisteren.
pi_160516073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Deel 1 is toch juist om uit dat isolement te komen? Wat voor advies verwacht je dan precies in een pre-stap? Stap 1 zou echt geschikt voor jou zijn als je ook eens naar het advies zou luisteren.
Volgens Cc hoor ik daar niet in thuis.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:01:35 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160516149
Nee, de aard van (het merendeel van) je posts hoort daar niet thuis.
pi_161549720
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Stap/topic 1: Sociaal genoeg worden om mensen aan te kunnen spreken en vriendschappelijke relaties aan te gaan met mensen.

Dit is, hebben wij geconcludeerd, de basis voor het je actief gaan bewegen in de datingscene. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Dit is hoe we het gaan doen. Het kunnen aangaan van relaties/gesprekken met mensen is essentieel om je op een gezonde en zelfverzekerde manier te laten deelnemen aan de datingscene, en als je nog niet eens weet wanneer en hoe je iemand zomaar aan kunt spreken/contacten kunt leggen, hoe wil je dan succesvol een date hosselen? Ben je echt nog bezig met het ontdekken van die basics, dan is dit het topic voor jou! Doe je best, luister naar tips, en zorg ervoor dat je naar Stap 2 mag!
Omdat er teveel delen bestaan van stap 1 en hiermee de tips vervagen bovenop ander bekende problematieken, presenteer ik hier de tip die ik aan ze geef: lees literair fictie.

De patronen in al die delen: anderen niet (kunnen) begrijpen en/of aanvoelen, twijfels wat anderen kunnen denken, betwijfelen waarom anderen denken hoe ze denken, gebrek aan inlevingsvermogen, etc.

Daarom -> lees literair fictie. Het fysieke boek waar je doorheen kan bladeren, geen e-book. Mensen ontspannen ook bij het lezen, verkrijgen ook een beter slaapritme, etc. Voor bijv. 10 euro per jaar kan je al lid worden bij de bibliotheek. Anders kan je online ook voordelig ramsj bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')