Ok dus daar mag ik dus nergens iets over posten?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:11 schreef Copycat het volgende:
Zoals ik zei: je kunt daar posten over je ervaringen mbt daten. Niet over je ziektebeeld dan wel zelfbeeld.
Ik kan je andere topic weer openen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
Ok dus daar mag ik dus nergens iets over posten?
Thnkxquote:Op maandag 8 februari 2016 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan je andere topic weer openen.
Stap 2 evt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Eerstdoenlatervragen het volgende:
Valt internetdaten hier ook onder? ik ben een tamelijk verlegen persoon maar online hoor/zie je dat totaal niet.... Alpha online, beta Irl.
Ik heb normaal daten geprobeerd.... maar dat werkt gewoon niet. Nu probeer ik online daten (omdat ik gewoon niet alleen wil blijven) en probeer allerlei tips van o.a. http://vandaagvrouwenversieren.nl/onderwerp/internet-dating-tips/
(ik had voor dating tips in FOK gezocht maar zie alleen tips voor het online profiel en datingwebsites, niet om een online date te krijgen...)..
Wat werkt bij jullie?
kom ook met pre-stap 1 van het datingstappenplan. voor de mensen die nog in een isolement zitten. Het huidige deel 1 is daar niet geschikt voorquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoor dan inderdaad in 1, en daar zullen we ook strikt op toezien.
Deel 1 is toch juist om uit dat isolement te komen? Wat voor advies verwacht je dan precies in een pre-stap? Stap 1 zou echt geschikt voor jou zijn als je ook eens naar het advies zou luisteren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
kom ook met pre-stap 1 van het datingstappenplan. voor de mensen die nog in een isolement zitten. Het huidige deel 1 is daar niet geschikt voor
Volgens Cc hoor ik daar niet in thuis.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Deel 1 is toch juist om uit dat isolement te komen? Wat voor advies verwacht je dan precies in een pre-stap? Stap 1 zou echt geschikt voor jou zijn als je ook eens naar het advies zou luisteren.
Omdat er teveel delen bestaan van stap 1 en hiermee de tips vervagen bovenop ander bekende problematieken, presenteer ik hier de tip die ik aan ze geef: lees literair fictie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Stap/topic 1: Sociaal genoeg worden om mensen aan te kunnen spreken en vriendschappelijke relaties aan te gaan met mensen.
Dit is, hebben wij geconcludeerd, de basis voor het je actief gaan bewegen in de datingscene. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Dit is hoe we het gaan doen. Het kunnen aangaan van relaties/gesprekken met mensen is essentieel om je op een gezonde en zelfverzekerde manier te laten deelnemen aan de datingscene, en als je nog niet eens weet wanneer en hoe je iemand zomaar aan kunt spreken/contacten kunt leggen, hoe wil je dan succesvol een date hosselen? Ben je echt nog bezig met het ontdekken van die basics, dan is dit het topic voor jou! Doe je best, luister naar tips, en zorg ervoor dat je naar Stap 2 mag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |