Als je je in deze stappen niet kunt vinden, maar je hebt wel vragen aan users hier, dan kun je altijd nog je eigen individuele topic openen in plaats van in een reeks te posten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:12 schreef Cerebrum het volgende:
Dus de mensen die hier aan hebben gewerkt, die hebben ook ervaring op het gebied van psychologie en hebben jullie meerdere onderzoeken gedaan?
Oh nee, ik vind het een goed samengestelde lijst wat een hoop mensen zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je in deze stappen niet kunt vinden, maar je hebt wel vragen aan users hier, dan kun je altijd nog je eigen individuele topic openen in plaats van in een reeks te posten.
je data dan toch? Is ook een ervaring, loopt het op niets uit dan degradeer je weer naar stap 2quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
Goed idee. Ik hoop dat het werkt. Sowieso fijn dat jullie er zo je best voor hebben gedaan een oplossing te verzinnen
Ik weet wel niet zo goed waar ik thuis hoor. Maar daar kom ik vanzelf wel uit
Praktische vraag: Waar moet 'ik date A (en eventueel B) maar ik weet niet waar het heen gaat/wat ik wil/kan niet kiezen'?
Dan begrijp ik je misschien verkeerd. Het leek een 'torn between two lovers'-vraag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik zou juist zeggen dat iedereen dat in het begin heeft
Maar dan ben ik alleen raar
oh nee het is ook toepasbaar op alleen A. Dat je wel al 4 dates hebt gehad maar niet zo goed weet wat je er mee wil en dat het sowieso niet de liefde van je leven is (en de definitieve punt achter je dateverhaal)quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je misschien verkeerd. Het leek een 'torn between two lovers'-vraag.
Dat hoort dan in 3.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
oh nee het is ook toepasbaar op alleen A. Dat je wel al 4 dates hebt gehad maar niet zo goed weet hoe en wat
dat mag in een van de topicsquote:Op zondag 17 januari 2016 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb twee hele leuke dates gehad.Inclusief Disney films, cupcakes bakken en ontbijt op bed
![]()
Over 2 weken weekendje naar hem toe ^^ Hij woont ver wegDus maken we er telkens meteen maar een weekend van, en ik kan niet zo snel lang met iemand zijn, maar dit klikt gewoon ofzo
![]()
Volgende keer gaan we zwemmen ^^
Sluit het topic af en leef.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet je? Alles is al gezegd hier. Alle mogelijke tips/adviezen zijn al gegeven. En jullie? Jullie hebben er schijt aan. Geen bedankje, geen waardering, alleen maar JA MAAR.
Stop die JA MAAR maar ergens waar de zon niet schijnt. Deezertje en Faxie's Greatest Hits keer op keer.
Het ligt allemaal aan anderen: het is verdomme jullie probleem. Pak die dan ook aan, met beide klauwen. Stelletje simpele zielen. Ik heb gewoon medelijden met jullie.
Er zijn mensen op de wereld die het tig zwaarder dan jullie hebben en die hier nooit over klagen en tenminste wél alles eruit halen wat erin zit.
Zoek dan hulp bij je sociale problemen. Genoeg professionals die je een duw in de rug kunnen geven. Maar nee, lekker janken op een forum is wel zo veilig he
Zout op, echt. Sluit je computer af en leef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |