Nee, maar daarom zijn ze nu omgezet naar Kylo en Rey.quote:
Er was wel meer dan een normale band, of denk je dat hij zomaar een baan op z'n schip aanbood?quote:Dan nog zou hij zich afvragen of zij het was. Dat heb ik niet gezien.
Een stuk ouder wel hoor.quote:En waarom is zij wel en Kylo niet achtergelaten? Die was toen ook niet zo oud.
Nah, ze zat op de Falcon toen die gestolen werd.quote:Dan nog eerder van Luke, die haar achtergelaten heeft voordat hij verdween. Maar dan nog vind ik het vreemd dat Han en Leia daar niet van wisten of zich dat niet afgevraagd hebben.
Mijn moeder.quote:
Een van de ouders van Skull-splitter. Ik vermoed dat Snoke zijn moeder is.quote:
Maul valt al haast niet te downgraden. Het enige wat hij deed wat evil kijken en vechten. Hij heeft in de hele film twee regels tekst gehad ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daarom hadden je Dooku prima in TPM wat scènes kunnen geven zodat je een grotere rode draad hebt.
Wellicht Maul dan wat downgraden maar dat is niet zo heel erg.
Klopt, hij heeft een grotere rol als tegenstander van Palpatine dan als leerling. Ze hadden hem beter als assassin kunnen opvoeren, of als prototype van de Royal Guard Champion, zoiets als Carnor Jax of Kir Kanos.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maul valt al haast niet te downgraden. Het enige wat hij deed wat evil kijken en vechten. Hij heeft in de hele film twee regels tekst gehad ofzo?
Toch best een brandende vraag bij mij...quote:
Ik kijk daar het meest naar uit eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch best een brandende vraag bij mij...
quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:00 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie Darth Plagueis is.
Ik denk dat dit elkaar niet uitsluit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk is het de vader van Darth Vader.
Zou wel schokkend zijnquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dit elkaar niet uitsluit.
Snoke is Snoke.quote:
Die stormtrooper die in A New Hope zijn kop tegen de deur stootte.quote:
Er zijn zoveel dingen niet bij naam genoemd in de films waar je toch vanaf weetquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:02 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat ze het hele Sith verhaal overboord gooien.
De naam is nooit gevallen in 4t/m6 en voor mijn gevoel heeft Lucas het gewoon bedacht omdat het toevallig zo uit kwam.
Eerste Rough Draft van het script van A New Hope:quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:02 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat ze het hele Sith verhaal overboord gooien.
De naam is nooit gevallen in 4t/m6 en voor mijn gevoel heeft Lucas het gewoon bedacht omdat het toevallig zo uit kwam.
Daarna is er natuurlijk wel heel veel veranderd in de films enz. maar Sith, als groep en tegenstander zat er al vanaf het begin in.quote:The Star Wars
by
George Lucas
Rough Draft [First of four major screenplay drafts]
Lucasfilm Ltd.
5/74
1. FADE IN:
SPACE
A sea of stars is broken by the vast blue surface of the planet, Utapau. Five
small moons slowly drift into view from the far side of the planet. The main
titles are followed by a roll-up:
Until the recent Great Rebellion, the Jedi Bendu were the most feared warriors
in the universe. For one hundred thousand years, generations of Jedi
perfected their art as the personal bodyguards of the emperor. They were the
chief architects of the invincible Imperial Space Force which expanded the
Empire across the galaxy, from the celestial equator to the farthest reaches
of the Great Rift.
Now these legendary warriors are all but extinct. One by one they have been
hunted down and destroyed as enemies of the New Empire by a ferocious and
sinister rival warrior sect, the Knights of Sith.
Ja de prequels wel. Ik bedoelde 4 t/m 6.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen niet bij naam genoemd in de films waar je toch vanaf weet
In de prequels worden de Sith wel degelijk bij naam genoemd en deze zijn gewoon canon.
Palpatine ging zelfs voor de rule of one.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja de prequels wel. Ik bedoelde 4 t/m 6.
Ik snap echt niet waarom het hele Sith verhaal toen niet aan bod is gekomen. Want op zich is het wel een goed verhaal. Op de Rule of Two na dan.
Inderdaad, zoals Ewoks.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen niet bij naam genoemd in de films waar je toch vanaf weet
quote:
Die staan genoemd in de credits.quote:
Dat die dood is? Ze kunnen hem toch nog net op tijd hebben gered zoals die kuchende kapitein uit deel drie dat ze nog maar een aantal organen hebben?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, daar was iets mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |