Kamer/studio/appartement of anderszins in Amsterdam. Liefst tussen Amstelplein en centrum in.
Kopen of huren. Eventueel ook tijdelijk. Is bedoeld voor verblijf op werkdagen.
Mailadres vind je in m'n profiel.
appartment in Maastricht
een leuk appartement voor 2 personen in maastricht. min. 2 slaapkamers, zonder luidruchtige buren en met een maximum prijs van 550 euro excl.
liefst een in een beetje leuke buurt, een beetje in de buurt van het centrum. mocht ik via deze advertentie iets vinden,dan kande winnende tipgever 100 euro in zijn zak proppen!
mail maar naar mij
Misschien iemand die een gezellige (werkende) huisgenoot zoekt? Anything...ben best wel een beetje desperate aan het worden.
mail me dan op: dennis__20@hotmail.com
Gezocht: Tijdelijke woonruimte in Eindhoven of omgeving.
Ik heb m'n huis iets te vroeg verkocht. Ik dacht "het kan maar weg zijn"
Maar m'n nieuwe huisje is nog (lang) niet klaar...
Ik zoek dus woonruimte in omgeving Eindhoven.
Periode is vanaf +- 15 juni 2003 tot eind maart 2004. Een maandje of 9 a 10, dus.
Wie kan me helpen?
Niet voor mij, voor een vriendin (25 jaar oud) die een baan heeft gevonden in Leiden. Ze begint 1 april met werken en heen en weer reizen is ondoenlijk, dus ook met een piepklein studentenkamertje is ze al blij.
fogerty@chello.nl. Bij voorbaat dank!
betaalbare huurwoning in Den Haag, Leiden of omgeving!
De huurprijs kan max. 340 euro zijn excl. of 420 incl.
Reacties mogen naar: christine@mazooka.nl
ik ben samen met 5 anderen op zoek naar een betaalbare huurwoning (max 1500€) met 4 slaapkamers in Utrecht
Reacties naar wouterfb@planet.nl
bedankt!
ik zoek een leuke etage in rdam weet iemand toevallig iets? t liefst iets met 3 kamers ofzo, voor een vriendin en ik . ik heb er namelijk genoeg van om op een kamer te leven. t hoeft niet eens luxe te zijn ofzo zolang er maar ee gas-water-licht aansluiting is
meel: wickie80@hotmail.com
2/3 kamerwoning met eigen k/d/t in Den Haag max € 400
Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen voor mij en m'n vriendin. Het liefst een flatje, maar bovenverdieping oid is ook prima!
Heb je wat voor ons of ken je misschien iemand neem dan aub contact met mij op!
Je kan dat doen via mail of mijn website waar nog meer informatie te vinden is over ons en wat we zoeken: http://www.kamergezocht.tk
Hallootjes!
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een appartement in of rondom Sittard. We hebben er nu een in Meerssen. We staan natuurlijk ook open voor woningruil, al weet ik nog niet zo goed hoe dit in zijn werk gaat.
We willen nu wat goedkoper gaan zitten dus rond de 500 euro is prima.
ik sta wel ingeschreven bij verschillende woningstichtingen, maar dat schiet allemaal niet op die hebben hier een wachttijd van 5-7 jaar geloof ik.
wie kan mij helpen?????
quote:weg!
Op dinsdag 29 april 2003 18:25 schreef Shaii het volgende:
aangeboden:Kamer in Arnhem, 295 euro
eigen keuken, wc en badkamer delen met 3 personen
Heeft iemand tips hoe je een kamer kunt vinden? of weet iemand of er een kamer vrij is in nijmegen?
Maakt niet uit waar als het maar in de stad is. Mn huidige contract loopt af over 2 maanden en het ziet er helaas niet naar uit dat het verlengd kan worden. Als ik niets kan vinden zal ik moeten stoppen met mn opleiding aangezien ik m'n thuisthuis bijna in zeeland is...
Uiteraard ben ik dé ideale huisgenoot, ik ben sociaal, behulpzaam, easy going, ennn ik rook niet!
En nu maar hopen...
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:11 schreef jaspernl het volgende:
Wie niet waagt die niet wint:Gezocht: Tijdelijke woonruimte in Eindhoven of omgeving.
Ik heb m'n huis iets te vroeg verkocht. Ik dacht "het kan maar weg zijn"
Maar m'n nieuwe huisje is nog (lang) niet klaar...
Ik kan je misschien wel helpen....Zit nu tijdelijk op een grote zolder 45 m2 en kan misschien oiver 2 maanden in mn eigen toko..
interesse?
Ik zoek dus woonruimte in omgeving Eindhoven.
Periode is vanaf +- 15 juni 2003 tot eind maart 2004. Een maandje of 9 a 10, dus.
Wie kan me helpen?
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:45 schreef DJRoberto1978 het volgende:
hoi! ik ben op zoek naar een huis/appartement in de regio eindhoven, met maximaal 450 euro huur.ik sta wel ingeschreven bij verschillende woningstichtingen, maar dat schiet allemaal niet op die hebben hier een wachttijd van 5-7 jaar geloof ik.
wie kan mij helpen?????
probeer eens via het woonbureau of via rotsvast
Een huisgenoot van mij gaat verhuizen, dus nu komt bij ons een kamer vrij. Is hier iemand die nog een leuke nieuwe huisgenoot voor ons weet? Het gaat dus om een kamer in Gouda, vlakbij het station.
Ik ben 19 jr, vrouwelijk, studeer vormgeving (reclame communicatie) in boxtel.
Wil echter wel in Breda blijven! I like it here!
Dus weetje iets.. Help me out!
Ik zoek voor 3 maanden, van 1 juni tot 1 september, een kamer in Groningen. Onderhuur geen bezwaar. Prijs tot maximaal ¤ 270,- per maand. Ik ben 28, promovendus, niet rokend. Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |