Als je wat verder teruggaat kun je niet om Ray Harryhausen heen:quote:Op maandag 1 februari 2016 16:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die persoon vergeet Robocop (toch ook best een grote hit en zeer invloedrijk) en Starship Troopers te melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef polderturk het volgende:
Spuit 11 schiet tekort voor dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Klopt, maar als je het over invloedrijk en stop-motion hebt kun je echt niet om Ray heenquote:
Ik vroeg me tijdens het bekijken van die reportage af wat hem bezielde om dit te doen en hoe hij het volhield. Zo'n onzeker vak, in beginsel weinig inkomen, heel de dag eenzaam werken, uren lang bezig zijn voor een minimale vooruitgang, honderd keer opnieuw beginnen, ...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het over invloedrijk en stop-motion hebt kun je echt niet om Ray heen
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Spuit 11 schiet tekort voor dit.
Naar een 2D voorstelling gaan????quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En nog altijd duurt het te langwil de film nu zien zonder dat pauper 3d
Want bluray is gratis?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ik ga nog een keer betalenen ik ga toch niet alleen naar de bios
dan download je lekker zo'n cam versie. Dan heb je wel het idee dat je in de bios zit, maar niet betaaldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar maar maar... Ik wil hem zien!!
Sterker nog, nadat je er een flinke duit geld voor hebt betaald moet je ook nog eens elke fucking keer dat je naar de film wil kijken eerst naar de spam van een criminele organisatie (Brein) kijken. Daarom: geen Blu-ray films kopen in Nederland, koop ze in een land waarin er niet dergelijke spam op zit en zie dat je geen geneuzel hebt met regiolocking.quote:
Niemand hield en houdt jou tegen om naar een 2D-voorstelling te gaan. Het draait ook in 2D, ook in Dolby Cinema formaat en zo als je dat graag wil. Niet zo zeuren dus!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En nog altijd duurt het te langwil de film nu zien zonder dat pauper 3d
Leuk bedacht maar leg haar maar uit dat BB8 zo is geworden omdat de regisseur zelf een schets maakte en hierbij een voetbal als uitgangspunt nam.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:39 schreef Gwywen het volgende:
Zou hij in de krokusvakantie nog in de bioscoop draaien? (Eind februari)
Ik heb geen idee hoe lang films tegenwoordig in de bioscoop blijven.
Wanneer komt de DVD eigenlijk uit?
Mijn dochter suggereerde trouwens dat BB8 een spion van de slechteriken is, zij bouwen immers altijd ronde dingen.
Waarom stelt hij zich aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niemand hield en houdt jou tegen om naar een 2D-voorstelling te gaan. Het draait ook in 2D, ook in Dolby Cinema formaat en zo als je dat graag wil. Niet zo zeuren dus!
Bovendien stel je je aan met het niet in 3de willen zien, ik heb er niets van gemerkt. Misschien is dat bij IMAX nog een probleem, bij de andere twee formats is dat het niet meer. Ik ben er zelf gevoelig voor dus ik kan het weten.
Omdat je bij de nieuwe 3D-technologie (projectors) helemaal geen nadeel meer hebt van 3D.quote:
wat moeten we ons daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nogmaals, ik ben er zelf gevoelig voor.
dus, omdat jij er geen last van hebt, kunnen anderen dat ook niet hebben?quote:Als het problemen zou geven voor sommige mensen dan zou ook ik er last van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |