Maar waarom besloot James het niet voor te leggen aan zijn baas? Hij stond een paar keer op het punt naar hem toe te lopen. Wat weerhield hem ervan om toestemming te vragen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:57 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Als het incident tussen James en Cliff aan het einde van deze aflevering de aanleiding voor James is om Saul te worden zou ik het eigenlijk wel enigszins terecht vinden want die Cliff reageerde wel heel overdreven op iets dat gewoon goed uitpakte voor zowel James als Davis&Main.
Hij hoorde het gitaarspel van zijn baas, liep er heen, stond twijfelend voor de ingang,en liep vervolgens toch weer terug.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
De baas was er niet. Hij was op een business trip.
Wellicht omdat ie weet dat Cliff een conservatieveling is die het idee waarschijnlijk niet goed zou keuren ook al is het een geweldig idee maar hoopt ie er mee weg te komen als de resultaten daarvan wel goed zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar waarom besloot James het niet voor te leggen aan zijn baas? Hij stond een paar keer op het punt naar hem toe te lopen. Wat weerhield hem ervan om toestemming te vragen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door FredVleespet op 01-03-2016 22:08:59 ]
Misschien Gusquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:32 schreef Infection het volgende:
Goede aflevering. Maar wat een cliffhanger weer... ben nu wel erg benieuwd wie die persoon is.
Zou gaaf zijn, maar lijkt me niet heel waarschijnlijk. Het is sowieso een beetje vroeg om Gus al te introduceren, daarnaast denk ik dat Nacho nog lang niet zich in de kringen van Gus zou kunnen bevinden aangezien hij pas net voor zichzelf is begonnen in het geniep, terwijl hij eigenlijk nog een henchman van Tuco is. Tenzij Gus op dit punt in de tijdlijn ook pas net gestart is met zijn onderneming.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:26 schreef FredVleespet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
Hoeveel jaar voor het begin van BB vindt BCS eigenlijk plaats?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:34 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, maar lijkt me niet heel waarschijnlijk. Het is sowieso een beetje vroeg om Gus al te introduceren, daarnaast denk ik dat Nacho nog lang niet zich in de kringen van Gus zou kunnen bevinden aangezien hij pas net voor zichzelf is begonnen in het geniep, terwijl hij eigenlijk nog een henchman van Tuco is. Tenzij Gus op dit punt in de tijdlijn ook pas net gestart is met zijn onderneming.
De persoon die Nacho wil laten liquideren?quote:
Hehe klopt maar ik denk dat veel mensen het er over eens zijn dat Gus een van de meest interessante BB personages was en ze hem dan ook graag terug zouden zien in BCS.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:12 schreef BeamofLight het volgende:
Jongens lees dit es allemaal terug
T enige waar jullie over eikelen is BB/Gus
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:56 schreef Akilla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch al dat hij dood gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:16 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Hehe klopt maar ik denk dat veel mensen het er over eens zijn dat Gus een van de meest interessante BB personages was en ze hem dan ook graag terug zouden zien in BCS.
Ja was ook een grapje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:26 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Maar weten dat hij doodgaat maakt hem nog niet een minder interessant personage toch?
Zoals NewHorizon hierboven al zei, dat maakt Gus niet een minder interessant personage, want we kregen enkele scènes te zien over Gus' verleden en die vond ik tof maar die scènes hebben voor de meeste mensen denk ik meer vragen opgeroepen dan beantwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je weet toch al dat hij dood gaat.
Ik denk trouwens niet dat een low level Nacho iemand van het niveau Gus gaat laten hitten door iemand als Mike.
Klopt, heb ik er achteraf bij gezet omdat ik me bedacht dat het anders misschien niet als grapje gezien werdquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:32 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ah, die smiley stond er nog niet toen ik je quote
Snel vind ik het niet zozeer, maar het is inderdaad geniaal. Ik houd gewoon van de setting, ja tuurlijk die had je ook met breaking bad, maar ik vind dat ze het in BCS nog beter neerzetten. Moeilijk om het precies aan te wijzen, maar ik houd gewoon van het hele stijltje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef Sickert het volgende:
Ik snap al de mensen niet niet die deze serie traag vinden. Ze gaan naar mijn idee zo snel dat telkens bij het einde ik denk wtf nu al?!
Alles is zo geniaal gefilmd
Elke seconde is wmbt boeiend. Iets wat bij BB pas na seizoen 3 gebeurde.
BB was al boeiend meteen vanaf de eerste paar aflevering en werd imho elk seizoen beter. BCS is echt een leuke serie om te volgen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef Sickert het volgende:
Ik snap al de mensen niet niet die deze serie traag vinden. Ze gaan naar mijn idee zo snel dat telkens bij het einde ik denk wtf nu al?!
Alles is zo geniaal gefilmd
Elke seconde is wmbt boeiend. Iets wat bij BB pas na seizoen 3 gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |