Volgens mij stond het vorig jaar rond 9uur s'ochtends er al op.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:03 schreef roos85 het volgende:
Hoe laat zou het morgen op Netflix staan?
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 21:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Volgens mij stond het vorig jaar rond 9uur s'ochtends er al op.
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef roos85 het volgende:
Die parkeergarage, waar Mike die meeting had met die nerd.. Was dat niet de BB garage?
Hij zat ook al in vorig seizoenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef roos85 het volgende:
Die parkeergarage, waar Mike die meeting had met die nerd.. Was dat niet de BB garage?
Scherp!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die tequilla kwam me bekend voor:
[ afbeelding ]
Ben echt benieuwd naar de achtergronden van de relatie tussen Don Eladio en Gus, Gus spin off zou tof zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die tequilla kwam me bekend voor:
[ afbeelding ]
Denk dat het te maken heeft dat Saul niet de regels volgt. Hetzelfde als met dat komkommerwater, die vrouw zei niet drinken en toch deed ie het.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef NewHorizon het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de functie van die knop op het laatst.
Tenzij het niet meer dan een verwijzing was naar de openingsscène, maar ik vermoed dat de symboliek nog wel wat verder gaat
Ja, daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft dat Saul niet de regels volgt. Hetzelfde als met dat komkommerwater, die vrouw zei niet drinken en toch deed ie het.
Vond dat ook wel mooi in beeld gebracht, zijn nieuwe leven en nog maar een schim van wie hij was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:42 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook opVooral het contrast met de openingsscène waar hij opgesloten zat maar absoluut niet de deur durfde te openen waar een alarm opzat. Het staat symbool voor de verandering die wordt doorgemaakt.
Het was een test, iedereen die die knop in drukt wordt gelijk weer ontslagen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef NewHorizon het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de functie van die knop op het laatst.
Tenzij het niet meer dan een verwijzing was naar de openingsscène, maar ik vermoed dat de symboliek nog wel wat verder gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |