Zo lang je maar niet te veel daar gaat praten, anders wordt het hier zo stilquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is er een WA groep en zit ik er niet in?!
Bij mij bestaan ze uit werkdag of geenwerkdagquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja mijn weken hebben ook maar een paar dagen.
Zaterdag, zondag, maandag, en daarna is het bijna-vrijdag.
Less is more. Goeie keuze wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Bij mij bestaan ze uit werkdag of geenwerkdag
Wel verwarrend in het weekend, op zondag opeens alles dicht om 6 uur.quote:
Is het daarom hier zo stilquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Jup! Als je erbij wil mag je nummer in DM/PM naar Mono, Geerd of mijzelf
Neuh, groep is ook best rustig nu. Squid lult wat, sim en ik!quote:
Is dat eigenlijk niet raar? Ik bedoel... Jullie zijn wel een jaar of 10 ouder, komt er opeens een kind van 18 er inquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet te veel daar gaat praten, anders wordt het hier zo stil
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:23 schreef renwan het volgende:
Ik denk noem maar even een paar namen anders lijkt het ook op een kansloze nummer verkrijg actie
Vrije keuze.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet raar? Ik bedoel... Jullie zijn wel een jaar of 10 ouder, komt er opeens een kind van 18 er in
Merk je niks van. Als je hoogstaande proza wilt moet je naar een bibliotheek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet raar? Ik bedoel... Jullie zijn wel een jaar of 10 ouder, komt er opeens een kind van 18 er in
18 is legaal en tot noch toe verloopt de chat nog verrassend volwassen!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Paus zit er inquote:
Precies zoals hier dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:29 schreef renwan het volgende:
[..]
18 is legaal en tot noch toe verloopt de chat nog verrassend volwassen!
Meeste gaat wat over bier, treinen, machinisten, HC's en dan heb je af en toe een gek die tussendoor KONTNEUKEN of RUSTAAAAGH roept.
Best mooie chat
"Maar ik ben heeeterooooo?"quote:
Ik heb bijna tentamens, straks verlies ik mn concentratie door die groepsWAquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:47 schreef renwan het volgende:
Ik ga opso nog 1 kans geven, als je erbij wil mag je! MAAR HIERNA NIET MEER
Neeegenhooonderdneeegenenneegentiiiig!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
999. Dat is tenminste wakker worden.
Doei opsoquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb bijna tentamens, straks verlies ik mn concentratie door die groepsWA
maybe na tentamens ja
Opso en denkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga bijna dood. Misschien na mijn dood. Maar zo moet je niet denken.
Hier ben je nog wel welkom hoor!quote:
We tolereren je, laten we het daar op houden!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Welkom zijn, ben ik vluchteling of zo
Ga dan lerenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Welkom zijn, ben ik vluchteling of zo
Je bent jong en je wilt wat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga tijdje niet zuipen. Op 1 glas whiskey na. En vrijdag een feestje. Maar verder niet.
Ik typ dit en ik hoor jullie denken ... dus je gaat zuipen. Ja ik ga zuipen.
Dan moet je wel eerst oud worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Valkuilen van het jong zijn. Ik ga er ooit een boek over schrijven, als ik oud ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |