SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dat wellicht welquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kleiner schaaltje past ook niet?
gefeliciteerdquote:
Is echt handig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wellicht welmoet maar eens eentje kopen
Hoe oud word die?quote:
Dan moet je eens de Killer KitKat-lasagne proberen.quote:
zijn kapselquote:
Alsof je daar op letquote:
wat is datquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan moet je eens de Killer KitKat-lasagne proberen.
Gewoon dooreten denkquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je daar op let
Hoe kan die dude 10k aan kcal in 7 minuten opvreten
Deze kan er ook wat vanquote:
Fucking ongezond maar dat is vloeibaar. Dat iss heel anders natuurlijkquote:
Ik vind die gasten van eetwedstrijden wel fascinerend. De beste zijn niet eens dik.quote:
Ja ik ook, heb al die filmpjes lopen kijken laatst. Hij at ook 120 kipnuggets in paar minuten weg ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind die gasten van eetwedstrijden wel fascinerend. De beste zijn niet eens dik.
vloeibaar vet ja zo kan ik het ookquote:
Wow.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Hij at ook 120 kipnuggets in paar minuten weg ofzo
de deelnemers zien er vaak ook niet erg gezond uitquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb al die filmpjes lopen kijken laatst. Hij at ook 120 kipnuggets in paar minuten weg ofzoMaar kan toch niet goed zijn voor je dat je lichaam in zo`n korte tijd zoveel eten moet verwerken
quote:
Hoeveel kipnuggets staan ongeveer gelijk aan een grote kapsalon denk je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Kipnugget zijn wel chill maar als ik echt honger heb dan krijg ik er niet meer dan 20 weg denk ik.
Lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso is binge eten heel slecht voor je lichaam.
Bah. Bah. Bah.quote:
Geen idee, goede vraag wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kipnuggets staan ongeveer gelijk aan een grote kapsalon denk je?
40 mcnuggets is ongeveer 1450 kcalquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kipnuggets staan ongeveer gelijk aan een grote kapsalon denk je?
En toch vaak skinny inderdaad. Zal je van binnen wel flink verrot zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
de deelnemers zien er vaak ook niet erg gezond uit
valt meequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
40 mcnuggets is ongeveer 1450 kcal
Ik ook. Makkelijk. Maar dat is makkelijk eten om weg te krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
Met frituurhapjes kan ik er wel gewoon zonder al te veel moeite de 30 uit het doosje eten.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
Met frituurhapjes kan ik er wel gewoon zonder al te veel moeite de 30 uit het doosje eten.
Ik ook en best snel ook als ik gewoon tv aan het kijken ben ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
De meeste hier zullen 40 wel wegkrijgen als ik zie wat er weg wordt gewerkt xDXDXDquote:
Nou nee ik krijg er echt geen 40 op hoor...quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste hier zullen 40 wel wegkrijgen als ik zie wat er weg wordt gewerkt xDXDXD
Ik doe het 'm niet naquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vloeibaar vet ja zo kan ik het ook
Dat moet je ook niet willenquote:
Voelt nauwelijks alsof je iets gegeten hebt ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook en best snel ook als ik gewoon tv aan het kijken ben ofzo
Of hebben naast dit soort taferelen gewoon gezonde levensstijl?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch vaak skinny inderdaad. Zal je van binnen wel flink verrot zijn
Mwah, ik denk dat als ze echt gezond eten buiten die challenges ze minder verrot zijn veel mensen die jaren lang dagelijks ongezond in mindere mate eten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch vaak skinny inderdaad. Zal je van binnen wel flink verrot zijn
Dat zal ongetwijfeld wel ja. Maar je zal je eetpatroon er op moeten aanpassen denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
120 kipnuggets
[..]
Of hebben naast dit soort taferelen gewoon gezonde levensstijl?
denk niet dat ze van elke maaltijd die ze hebben een challenge maken
Ze passen hun dieet er van te voren op aan natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat als ze echt gezond eten buiten die challenges ze minder verrot zijn veel mensen die jaren lang dagelijks ongezond in mindere mate eten.
Ja misschien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat als ze echt gezond eten buiten die challenges ze minder verrot zijn veel mensen die jaren lang dagelijks ongezond in mindere mate eten.
Ik neem aan dat de meeste onder dokters toezicht staan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien.
Het heeft ook met een bepaalde manier van kauwen enzo te maken las ik, je hebt er wel trucjes voor om alles flink sneller naar binnen te werken
wow, ik ken niemand die het ook niet lekker vindquote:
Hoezo lust je dat niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
wow, ik ken niemand die het ook niet lekker vind
Ik vind 9 van de 10 lasagnes weinig aan. Vaak veel te degig en te vullend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is wel een van de mindere soorten pastaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind 9 van de 10 lasagnes weinig aan. Vaak veel te degig en te vullend.
Ongetwijfeld. Maar toch knap dat je dan nog zo slank blijft, stel je upload elke week zo`n filmpje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste onder dokters toezicht staan.
Dan is er weinig mis mee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
inderdaad
maar als je een echt goede hebt
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil je anders wat van mijn saus proeven
wow echtquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik neem aan dat je lang niet alles van zo'n massa-inname ook daadwerkelijk opneemt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar toch knap dat je dan nog zo slank blijft, stel je upload elke week zo`n filmpje.
Moet je rest van de week toch wel streng op je voeding letten.
mijn mama kan dat goedquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is er weinig mis mee.
Maar zelfs in restaurants is het vaak erg mager. Maar echt goede, boh.
Ik lust geen kaas weet je nogquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Stel je zou actief leven, pak hem beet 3,5kcal per dag maintenance.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar toch knap dat je dan nog zo slank blijft, stel je upload elke week zo`n filmpje.
Moet je rest van de week toch wel streng op je voeding letten.
Oh zes lukt makkelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt
Ik krijg niet eens de zes kipnuggets bij de mac op
Hm ja if you say soquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stel je zou actief leven, pak hem beet 3,5kcal per dag maintenance.
En je zou er 10k op een dag eten. Dan zit je er 6,5k boven.
Dan moet je dus de andere dagen 2,4k kcal eten om op gewicht te blijven.
Dat moet wel lukken
DIt is wel extreem veel ongezonder dan veel challenges.quote:
Ik ben ook wel een beetje binge eater hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt
Ik krijg niet eens de zes kipnuggets bij de mac op
dan is ama niet meer zo moeilijk en vind ze het allemaal wel bestquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn zelfgemaakte knoflooksaus te maken?
ik lust die saus bovenop niet. Bechamelsausquote:
Je verdraaid het elke keer he?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan is ama niet meer zo moeilijk en vind ze het allemaal wel best
ook jouw eigen knoflooksaus
Wel een schattig beertje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DIt is wel extreem veel ongezonder dan veel challenges.
Ik krijg van een zakje haribo al flinke maagzuurquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan is ama niet meer zo moeilijk en vind ze het allemaal wel best
ook jouw eigen knoflooksaus
Net zoals stoppen met elke verslaving.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je het makkelijkst stoppen met suikervoedsel eten?
Maar dan nog blijft de vraag of je lichaam niet kapot gaat aan binge eten inderdaad zoals Loka zeiquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis gewoon 101 energie kwestie.
Die gebruikt mijn moeder sowieso nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lust die saus bovenop niet. Bechamelsaus
al je geld investeren in bitcoins en alleen nog geld overhouden voor water en wat fruitquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Daarbij was mijn oplossing niet meer in winkels waar ze het verkopen komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals stoppen met elke verslaving.
je mond dicht tapenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
LA Beast heeft een keer meer dan 2 kg van die suikervrij beertjes naar binnen zitten werken. Die moest me toch een partij schijtenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg van een zakje haribo al flinke maagzuur
laat staan dit. Mijn god
je lichaam kan heel veel hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan nog blijft de vraag of je lichaam niet kapot gaat aan binge eten inderdaad zoals Loka zei
Ik had laatst wel de ideale oplossing hequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarbij was mijn oplossing niet meer in winkels waar ze het verkopen komen.
Binge eten is niet gezond nee. Maar heel veel mensen in onze samenleving bingen veel vaker dan wekelijks, maar dan wel op minder. Het zal nooit gezond zijn, maar niet ongezonder dan hoe veel mensen helaas eten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan nog blijft de vraag of je lichaam niet kapot gaat aan binge eten inderdaad zoals Loka zei
Fruit is echt wel duurder dan snoepquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
al je geld investeren in bitcoins en alleen nog geld overhouden voor water en wat fruit
Vertelquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had laatst wel de ideale oplossing heMisschien maar aan beste idee van Nederland meedoen
Zeker als het wekelijks is.quote:
Pinpasje wat producten detecteert en weigertquote:
Vandaar dat ze zo dun blijvenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Poeh wat zal je flink schijten zeg na zo'n food challenge.
En dan trek je geld uit de muur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pinpasje wat producten detecteert en weigert
zakje haribo kost een euroquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fruit is echt wel duurder dan snoep
Moest er ineens aandenkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo dun blijven
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan trek je geld uit de muur.
truequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fruit is echt wel duurder dan snoep
Werkt wel goed voor de coffeeshop enzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Suiker is extreem verslavend, vergelijkbaar met veel andere verslavingen.quote:
Je hebt ook drop voor 1 euro per 500 gram ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zakje haribo kost een euro
voor diezelfde euro heb je meerdere appels
Je kan vaak niet pinnen in een coffeeshop he wijsneusquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Werkt wel goed voor de coffeeshop enzo
Dat was het punt, neem ik aanquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan vaak niet pinnen in een coffeeshop he wijsneus
Ik betaal contantquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ga stoppen met brood etenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Suiker is extreem verslavend, vergelijkbaar met veel andere verslavingen.
Een verslaafd brein werkt nu eenmaal niet rationeel.
Ik ken een shop waar dat wel kan, wel nice. Maar kom ik amper want moet je stukje voor rijden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan vaak niet pinnen in een coffeeshop he wijsneus
oh jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook drop voor 1 euro per 500 gram ofzo.
En dat vult echt veel meer dan appels.
Wat doe je er dan het liefst op?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker.
Dat is mijn cheat, wekelijks 2 sneetjes.
Echt goede kaas.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat doe je er dan het liefst op?
Haha, dealer met zo'n klein pinkastje bij zichquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja
Net zoals dat je bij je dealer niet ff pint
Gewoon rijst en uien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja
gewoon broodjes van dat geld kopen
Vervang het door groente/fruit-smoothies. Gezonder en minstens net zo lekker.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Zou echt niet kunnen stoppen met brood eten
ja ik ken ook shops waar het kan maar nog veel meer waar het niet kanquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken een shop waar dat wel kan, wel nice. Maar kom ik amper want moet je stukje voor rijden.
Oh op mijn afschrijving staat cadeauwinkel Dedemsvaart haha.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ken ook shops waar het kan maar nog veel meer waar het niet kan
vind het verder ook niet heel fijn om in een coffeeshop te pinnen
pin altijd wel bij een van de vele automaten waar ik langskom als ik naar de shop ga
Als je zin hebt om de moeite te doen is het wel beter ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vervang het door groente/fruit-smoothies. Gezonder en minstens net zo lekker.
Brood zit vol met onnodige koolhydraten die ik toch niet gebruik vaak.
Brie is wel erg lekker jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brie of hele oude kaas van de kaasboer.
of meel ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon rijst en uien.
Armemensengenot
Ik vind het lekker, met wat lekker brood beleg erop. Genietenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
Brood is echt een nutteloos iets in je dieet.
Je moet de brie avondeten die ik hier laatst linkte maken dan.quote:
Alles in je blender gooien is ongeveer net zoveel moeite als je brood ontdooien en het smeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je zin hebt om de moeite te doen is het wel beter ja.
Uhm linkje?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet de brie avondeten die ik hier laatst linkte maken dan.
Kost ook nog geen drol.
Ik kan zo 100 dingen opnoemen die ik lekkerder vind dan brood.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het lekker, met wat lekker brood beleg erop. Genieten
Maar ik hoef niet alles vloeibaar binnen te krijgen. Ik vind een smoothie af en toe wel lekker maar ik vind toch zelf het fijnste om vast voedsel te eten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles in je blender gooien is ongeveer net zoveel moeite als je brood ontdooien en het smeren.
Ik pak vaak gewoon een snee brood uit de zak die op tafel ligt, doe er meestal toch niets op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles in je blender gooien is ongeveer net zoveel moeite als je brood ontdooien en het smeren.
Ik ook wel maar nog steeds vind ik brood lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan zo 100 dingen opnoemen die ik lekkerder vind dan brood.
De rest van de dag eet ik ook gewoon vast voedsel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet alles vloeibaar binnen te krijgen. Ik vind een smoothie af en toe wel lekker maar ik vind toch zelf het fijnste om vast voedsel te eten.
Je eet gewoon droog brood?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik pak vaak gewoon een snee brood uit de zak die op tafel ligt, doe er meestal toch niets op.
seems nicequote:
Is dat raar? Ik koop ook wel eens kaas maar dat is altijd eerder op dan het brood.quote:
Oh als ik trek heb in en goede hamburger oid dan neem ik dat ook wel gewoon denk ik. Maar in mijn standaard eetpatroon wil ik het gewoon niet meer hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis de dagen dat ik echt goede cheatdays kon hebben wel.
Al heb ik er nu minder behoefte aan omdat ik niet meer zo streng ben als vroeger.
Ziet er idd wel lekker uitquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah zo lekker he.
Gister met camembert gemaakt.
Ja, moet het wel vers van de bakker zin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat raar? Ik koop ook wel eens kaas maar dat is altijd eerder op dan het brood.
Als je lekker brood hebt kan het uitstekend.
Ik eet nu ook waar ik zin in heb if it fits my macrosquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh als ik trek heb in en goede hamburger oid dan neem ik dat ook wel gewoon denk ik. Maar in mijn standaard eetpatroon wil ik het gewoon niet meer hebben.
Smoothiegod, heb het echt gemist.
Oh ik let daar niet op, mijn leven zit nog te vol met random dingen om daar echt rekening mee te houden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet nu ook waar ik zin in heb if it fits my macros
Waar zou het niet kunnen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik let daar niet op, mijn leven zit nog te vol met random dingen om daar echt rekening mee te houden.
Meestal van dat donkere brood of maisbrood ofzo, wel van de super.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moet het wel vers van de bakker zin.
Supermarktbrood mag je wel wat opsmeren
Maar raar, geen idee. Lijkt me vooral beetje saai
Vers maisbrood is zo lekker he.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal van dat donkere brood of maisbrood ofzo, wel van de super.
Het kan overal, maar ik heb er vooral gewoon geen zin en behoefte aan. Misschien als ik weer wat langer flink aan het sporten ben.quote:
Als ik het heb altijd binnen anderhalve dag opquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vers maisbrood is zo lekker he.
Daar at ik toen ik voor het eerst geld had om zelf boodschappen te doen ook gerust een half brood achter elkaar van op nadat ik het haalde.
Verder het liefst zo donker mogelijk brood.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik het heb altijd binnen anderhalve dag op
Ja vooral dat witte. Daar moet wel heel lekker beleg op gaan voor het te vreten is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder het liefst zo donker mogelijk brood.
Dat laffe witte of lichtbruine brood vind ik beperkt.
pindakaas met hagelsagquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vooral dat witte. Daar moet wel heel lekker beleg op gaan voor het te vreten is.
ieeh neequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit heerlijk brood. Koop ik wel eens in Duitsland.
Waldkorn is dat toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal van dat donkere brood of maisbrood ofzo, wel van de super.
Moet je mijn struggle met brood hier meemaken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waldkorn is dat toch?
Ik mis een echt lekkere bakker in Arnhem, valt tot nu toe beetje tegen. In Woerden zat een lekkere. Misschien moet ik maar gewoon 1x per week daar brood halen
Pindakaas met hagelslag genotquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
pindakaas met hagelsag
wel de echte pindakaas
Ja dat. Of donker meergranen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waldkorn is dat toch?
Ik mis een echt lekkere bakker in Arnhem, valt tot nu toe beetje tegen. In Woerden zat een lekkere. Misschien moet ik maar gewoon 1x per week daar brood halen
Bah.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag genot
Eindelijk iemand die erkent
moet je naar die in koning straat gaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waldkorn is dat toch?
Ja, al passen er niet veel broden in m`n vriezer. Zeker als ik er ook nog andere shit in heb zitten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Maar zou je dan gaan meenemen en invriezen fokkie?
Kom jij uit Woerden? Daar ben ik wel eens geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waldkorn is dat toch?
Hoe heet die? Ik ging naar Hilvers en naar die naast de AHquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je naar die in koning straat gaan
Oorspronkelijk uit Rotterdam, maar laatste jaren in Woerden gewoond ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom jij uit Woerden? Daar ben ik wel eens geweest.Een maatje van mij had daar een chick.
Ik vind komkommerplakjes met een laagje pindakaas erop ook heerlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paar lepels in een bakje.
En dan stukjes banaan.
Nee geen idee. Het was ook in het huis van haar vriend dus het was allemaal een beetje gek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oorspronkelijk uit Rotterdam, maar laatste jaren in Woerden gewoond ja.
Weet je nog waar die woonde?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee geen idee. Het was ook in het huis van haar vriend dus het was allemaal een beetje gek.
waar ik woon is pas een dorpquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder niet veel te beleven hoor. Echt een deurp
Ja, maar Inso is online he dus ik denk, laat ik het maar een dorp noemenquote:
bakker derks, der deutsche backerquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heet die? Ik ging naar Hilvers en naar die naast de AH
Ik weet niet hoe groot Woerden isquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar Inso is online he dus ik denk, laat ik het maar een dorp noemen
oh dan is mijn dorp plots een stadquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar Inso is online he dus ik denk, laat ik het maar een dorp noemen
ik lig al vier uur in bedquote:
50k inwonersquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot Woerden is
Ik ga wel vooruit qua inwonersaantallenquote:
Emmenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga wel vooruit qua inwonersaantallen
Barendrecht-Emmen-Woerden-Arnhem
Heeft iets meer inwoners. Maar telt niet want die nemen die 40-45 kutgehuchten mee in het aantalquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken ze ook gewoon nog bijna allemaal bij naam. The horror
Ging altijd met matties in Erm zwemmen, dat was wel lachenquote:
bedanktquote:
Ermerstrand?quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging altijd met matties in Erm zwemmen, dat was wel lachen
Ja, en je had daar een zwembad op een camping. Mocht je eigenlijk niet in maar wij sneakten daar altijd de ccamping opquote:
Groningen, Zeeland, Drenthe, Friesland, Limbug, Flevolandquote:
Dag sof xquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt
Nu ga ik in bed liggen met mijn ogen dicht
Slaap lekker allen
Jeetjequote:Op woensdag 13 januari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groningen, Zeeland, Drenthe, Friesland, Limbug, Flevoland
Trusten Sofjequote:Op woensdag 13 januari 2016 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt
Nu ga ik in bed liggen met mijn ogen dicht
Slaap lekker allen
Ja, niksquote:
Dan kom ik er ook niet he.quote:
Valkenburg en Maastricht is wel leuk in Limburg om keer heen te zijn geweest trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kom ik er ook niet he.
Overijsel ook maar een enkele keer.
4,5 uur in de trein. Koekoek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valkenburg en Maastricht is wel leuk in Limburg om keer heen te zijn geweest trouwens
Groningen, Leuewarden, Assen, Zwolle, Lelystad, Haarlem, Middelburg, Den Bosch, Maastrichtquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Van alle hoofdsteden alleen nog niet in Lelystad en Leeuwarden geweest
quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groningen, Leuewarden, Assen, Zwolle, Lelystad, Haarlem, Middelburg, Den Bosch, Maastricht
Ik heb het een keer ondernomen. Lekker hoorquote:
Ik heb dat hier ook niet zo, om willekeurige steden te bezoeken.quote:
Mwah, wil het opzich nog wel keer doen. Als ik niks te doen heb ofzo. Dat ik dan een middagje ga treinen, toch wel leuk om alles gezien te hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat hier ook niet zo, om willekeurige steden te bezoeken.
Ik ben al jaren niet boven London geweest, buiten wat voetbaltripjes.
Van mij hoeft dat niet zo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, wil het opzich nog wel keer doen. Als ik niks te doen heb ofzo. Dat ik dan een middagje ga treinen, toch wel leuk om alles gezien te hebben
dat is wel waar jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral omdat veel binnensteden in westerse wereld toch tamelijk veel op elkaar lijken.
Ik vond valkenburg er wel mooi uitzien op foto's maar is mij te lang reizen voor een dagje.quote:
Meer voor de grotten enzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond valkenburg er wel mooi uitzien op foto's maar is mij te lang reizen voor een dagje.
Wat vond je van Arnhem?quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben alleen nog niet in Haarlem geweest van de provinciehoofdsteden. En daar ga ik deze week heen.
inderdaadquote:
quote:
Dat vind ik zo onbegrijpelijk altijd. Gewoon alle standaard winkels zaten daar toen ik er woonde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Hoor wel veel mensen uit de Randstad zeggen dat ze Arnhem waarderen vanwege het leuk kunnen winkelen
ligt veel te ver uit elkaar daarvoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Over tijdje is het toch praktisch 1 stad.
Mwah. Arnhem is betere winkelstad dan Utrecht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik zo onbegrijpelijk altijd. Gewoon alle standaard winkels zaten daar toen ik er woonde.
Niet anders dan veel andere steden.
Plannologisch groeit dat in rap tempo aan elkaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt veel te ver uit elkaar daarvoor
Half grtd woont in Arnhemquote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Arnhem is betere winkelstad dan Utrecht bijvoorbeeld
Uitgebreider sowieso. Weet niet, zit misschien tussen je oren (of ogen in dit geval) maar komt wel wat toegankelijker over.quote:
Dan heeft Utrecht wel een raar winkelaanbod voor zo'n grote stad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitgebreider sowieso. Weet niet, zit misschien tussen je oren (of ogen in dit geval) maar komt wel wat toegankelijker over.
Valt mee hoeveel Randstadmensen hier.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de goeie helft woont in de randstad
Oh je slaagt er ook wel hoor. Maar ik heb het idee dat Arnhem wel meer te bieden heeft. Geldt ook voor uitgaan overigensquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heeft Utrecht wel een raar winkelaanbod voor zo'n grote stad.
Het voordeel dat ik kan bedenken omdat alles echt op steenworp afstand van elkaar ligt.
Sof, Fera, VA, Moiquote:
Dat zou ik echt heel raar vinden aangezien Arnhem geen studentenstad is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je slaagt er ook wel hoor. Maar ik heb het idee dat Arnhem wel meer te bieden heeft. Geldt ook voor uitgaan overigens
Utrecht is gewoon kroeg. Meer nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel raar vinden aangezien Arnhem geen studentenstad is.
Utrecht zal toch op zn minst net zo veel hebben
Tja, dat vind ik wel beter dan veel van die tenten in Arnhem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is gewoon kroeg. Meer niet
Zit ook leuke stripwinkel tegenover de Selexyzquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
Uutje heeft meer spelletjeswinkels.
Bij mij op de Steenstraat zit wel een goede met echte Nerdsquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
Uutje heeft meer spelletjeswinkels.
Uiteraardquote:
Bedoel je blunder?quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ook leuke stripwinkel tegenover de Selexyz
Mooi prijsje verkocht?quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje had vandaag z'n vespa verkocht in Arnhem.
Groningen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en de goeie helft woont in de randstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |