SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dat wellicht welquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kleiner schaaltje past ook niet?
gefeliciteerdquote:
Is echt handig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wellicht welmoet maar eens eentje kopen
Hoe oud word die?quote:
Dan moet je eens de Killer KitKat-lasagne proberen.quote:
zijn kapselquote:
Alsof je daar op letquote:
wat is datquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan moet je eens de Killer KitKat-lasagne proberen.
Gewoon dooreten denkquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je daar op let
Hoe kan die dude 10k aan kcal in 7 minuten opvreten
Deze kan er ook wat vanquote:
Fucking ongezond maar dat is vloeibaar. Dat iss heel anders natuurlijkquote:
Ik vind die gasten van eetwedstrijden wel fascinerend. De beste zijn niet eens dik.quote:
Ja ik ook, heb al die filmpjes lopen kijken laatst. Hij at ook 120 kipnuggets in paar minuten weg ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind die gasten van eetwedstrijden wel fascinerend. De beste zijn niet eens dik.
vloeibaar vet ja zo kan ik het ookquote:
Wow.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Hij at ook 120 kipnuggets in paar minuten weg ofzo
de deelnemers zien er vaak ook niet erg gezond uitquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb al die filmpjes lopen kijken laatst. Hij at ook 120 kipnuggets in paar minuten weg ofzoMaar kan toch niet goed zijn voor je dat je lichaam in zo`n korte tijd zoveel eten moet verwerken
quote:
Hoeveel kipnuggets staan ongeveer gelijk aan een grote kapsalon denk je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Kipnugget zijn wel chill maar als ik echt honger heb dan krijg ik er niet meer dan 20 weg denk ik.
Lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso is binge eten heel slecht voor je lichaam.
Bah. Bah. Bah.quote:
Geen idee, goede vraag wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kipnuggets staan ongeveer gelijk aan een grote kapsalon denk je?
40 mcnuggets is ongeveer 1450 kcalquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kipnuggets staan ongeveer gelijk aan een grote kapsalon denk je?
En toch vaak skinny inderdaad. Zal je van binnen wel flink verrot zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
de deelnemers zien er vaak ook niet erg gezond uit
valt meequote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
40 mcnuggets is ongeveer 1450 kcal
Ik ook. Makkelijk. Maar dat is makkelijk eten om weg te krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
Met frituurhapjes kan ik er wel gewoon zonder al te veel moeite de 30 uit het doosje eten.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
Met frituurhapjes kan ik er wel gewoon zonder al te veel moeite de 30 uit het doosje eten.
Ik ook en best snel ook als ik gewoon tv aan het kijken ben ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
De meeste hier zullen 40 wel wegkrijgen als ik zie wat er weg wordt gewerkt xDXDXDquote:
Nou nee ik krijg er echt geen 40 op hoor...quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste hier zullen 40 wel wegkrijgen als ik zie wat er weg wordt gewerkt xDXDXD
Ik doe het 'm niet naquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vloeibaar vet ja zo kan ik het ook
Dat moet je ook niet willenquote:
Voelt nauwelijks alsof je iets gegeten hebt ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook en best snel ook als ik gewoon tv aan het kijken ben ofzo
Of hebben naast dit soort taferelen gewoon gezonde levensstijl?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch vaak skinny inderdaad. Zal je van binnen wel flink verrot zijn
Mwah, ik denk dat als ze echt gezond eten buiten die challenges ze minder verrot zijn veel mensen die jaren lang dagelijks ongezond in mindere mate eten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch vaak skinny inderdaad. Zal je van binnen wel flink verrot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |