Jij stelt een serieuze mogelijkheid gelijk aan een mogelijkheid an sich. Ik denk zelf ook niet dat de kans bijster groot zou zijn geweest maar de mogelijkheid was er, dat is mijn hele punt, je deed uit de hoogte alsof er in het hele interview helemaal niet over werd gesproken maar enkel werd besproken dat Esposito dat zou willen doen met termen als ''leer luisteren hij zegt dat hij het zou willen niet dat het er zou komen'' terwijl er wel degelijk over werd gesproken, zoals je zelf aan aangeeft als is het maar 3 seconden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet helemaal niks, misschien moet jij eens beseffen dat die 3 seconden waarin hij zegt dat het een optie zou zijn, in het hele interview van 17 minuten inderdaad niet veelzeggend is en helemaal verwaarloosbaar is als je goed luisterd, nogmaals als het echt een serieuze optie was hoorde hij het niet maanden later, logisch nadenken heet dat, maar droom lekker verder en ga in foetus houding onder de douche janken dat je een spin off ontnomen is ten gunste van bcs
wow man zo'n held ben jequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jij stelt een serieuze mogelijkheid gelijk aan een mogelijkheid an sich. Ik denk zelf ook niet dat de kans bijster groot zou zijn geweest maar de mogelijkheid was er, dat is mijn hele punt, je deed uit de hoogte alsof er in het hele interview helemaal niet over werd gesproken maar enkel werd besproken dat Esposito dat zou willen doen met termen als ''leer luisteren hij zegt dat hij het zou willen niet dat het er zou komen'' terwijl er wel degelijk over werd gesproken, zoals je zelf aan aangeeft als is het maar 3 seconden.
Ik wilde geen persoonlijke aanvallen doen maar wie de bal kaatst kan hem terugverwachten dus ik ben klaar met het voeren van een discussie met een vetklep met een tattoo van een dolfijn.
Oke zit wel wat in wellicht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook niet teveel laten zien, de kracht van zijn personage in BB was dat het een emotieloze, meedogenloze drugsbaron was met pokerface. Daar kan je niet echt een hele serie omheen draaien, of je moet hem meer emotie en karakter geven, maar dan doe je zijn rol in BB weer teniet.
Met Dexter bedoel ik Sirko ja. Vond 7 erg leuk weer, toch wel een vd betere seizoenen hoor. Qua volgorde wordt het dan denk ik 2, 4, 7, 1, 3, 5, 6, 8.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |