Verder totaal niet verheven ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
The shield, agents of shield, ik ben geen 12 joh_!
Dragon Ball Z toch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik alleen van BoB, Pokémon vond ik na seizoen 2 geen fluit meer aan
exclusive interview with Giancarlo Esposito on why he'd love to see a "Rise of Gus" spin-offquote:
Gezien heeft of gezien zou moeten hebben?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noem nog eens een paar series die iedereen zogenaamd gezien heeft?
daar doe ik niet aan, daar sta ik boven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verder totaal niet verheven ofzo.
Deze userquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan, daar sta ik boven.
Allemaal niet gezien. Alleen een paar afleveringen Boston Legal denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef Ashqelon het volgende:
Prison Break
Dexter
The Sopranos
Mad Men
Mob City
Boston Legal
Of je bekijkt het interview daadwerkelijk voordat je onterecht uit te hoogte gaat doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
exclusive interview with Giancarlo Esposito on why he'd love to see a "Rise of Gus" spin-off
niet dat er een zou komen... leer engels ofzo
of jij leert luisterenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Of je bekijkt het interview daadwerkelijk voordat je onterecht uit te hoogte gaat doen.
Wil je nou je ongelijk gewoon niet toegeven of hoe zit dat?quote:
nee luister jij eens goed, saul was altijd de eerste optie, pas nadat ze al besloten saul te doen gingen naar giancarlo, ik kende het interviwe al baklapquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wil je nou je ongelijk gewoon niet toegeven of hoe zit dat?
Bekijk het stuk van 6:14 tot 6:39 en ga niet zonder nadenken af op wat er in de omschrijving van de video staat.
imho beter, veel betere karakter ontwikkeling, verhaal opbouw, in bb zijn ze eigenlijk nogal vlak en worden sommige karakters nogal overated, gus is maar een stijve trekpop, die eigenlijk niks anders doet dan emotieloos een zegje doen, hank is ook een totale drol en walt is ook maar een sukkelquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef H.FR het volgende:
Wat niet is.. kan nog komen
Vind zelf BCS zeker net zo goed als BB zelf.
Geen kenner zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
BCS waarderen, dan maakt het ook geen reet uit wat er opstaat blijkbaar
Hey het beeld beweegt, leuke serie
Oke, omdat je zo koppig bent ga ik het maar uittypen:quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee luister jij eens goed, saul was altijd de eerste optie, pas nadat ze al besloten saul te doen gingen naar giancarlo, ik kende het interviwe al baklap
en waarom hoorde hij dat later denk je? omdat het een serieuze optie was? nee omdat het geen keuze was dat hij dit nu zo laat overkomen okee, want gus geniet een heldenstatus bij sommige fans en hij wou het wel graag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oke, omdat je zo koppig bent ga ik het maar uittypen:
''What do you mean, what did I think?! Because then I heard months later that it was the Better Call Saul OR it was The rise of Gus. And because Vince had already fleshed out with Bob who I adore, another great human being, great actor, great comic Odenkirk, they had already talked about doing a spin-off with Saul because that would be fun.''
In het eerste stadium waren er dus twee spin-offs mogelijk:
1. Better Call Saul
2. The rise of Gus.
Bob Odenkirk en Vince Giliggan hadden echter al het een en ander besproken en het leek ze leuk om dit te doen dus de keuze viel op Better Call Saul, Giancarlo Esposito hoorde inderdaad pas enkele maanden erna dat die optie er in eerste instantie ook was ondanks het feit dat hij de hoofdrolspeler zou zijn.
sons of anarchy niet noemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:06 schreef Abed het volgende:
The Sopranos
The Wire
Breaking Bad
Deadwood
The Shield
Battlestar Galactica
Twin Peaks
Bovenstaande niet gezien hebben voordat je ergens anders aan begint
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat een troep is dat.
Aardige series als Lost en Dexter zitten zelfs nog boven Sons.
Haha, totdat het ontspoort in de latere seizoenen he!quote:
dexter is na trinity ook niet meer de serie die het wasquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Haha, totdat het ontspoort in de latere seizoenen he!
Zeker, eens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dexter is na trinity ook niet meer de serie die het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |